Dan had je het nodigquote:Op donderdag 22 juni 2023 07:50 schreef Charmian het volgende:
Ik wilde gisteravond hier sc'en maar op de bank in slaap gevallen
Ik moet nog 34 jaar ofzoquote:Op donderdag 22 juni 2023 07:52 schreef Mazikeen het volgende:
Ik moet nog 2 dagen werken. Maar ik heb zooooo geen zin
Te vaak wel hoor, en best wel irritant. Zit je een film of serie te kijken zie je nog net de aftiteling omdat in slaap gevallen, weet je nog niksquote:
vakanties, zijn zo voorbij en dan moet je alweer werkenquote:
Sssssttt ik ga 3 weken genietenquote:Op donderdag 22 juni 2023 08:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
vakanties, zijn zo voorbij en dan moet je alweer werken
Charmiaaaannnnnquote:Op donderdag 22 juni 2023 07:50 schreef Charmian het volgende:
Ik wilde gisteravond hier sc'en maar op de bank in slaap gevallen
quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:38 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gejuicht vandaag?
quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:38 schreef DerRabbit het volgende:
Jaaaaa daar ben jequote:Op donderdag 22 juni 2023 10:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Te warm voor om te juichen,heb je meteen klotsende okselsquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:38 schreef DerRabbit het volgende:
Die heb ik al zonder te juichenquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Te warm voor om te juichen,heb je meteen klotsende oksels
Dat frist dan lekker op met de armpjes omhoogquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Te warm voor om te juichen,heb je meteen klotsende oksels
Dat is niet best, misschien even je konijnenvachtje scherenquote:
Lekker de wind langs je oksels woehoeequote:Op donderdag 22 juni 2023 10:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat frist dan lekker op met de armpjes omhoog
Maar maar maar, dan ben ik niet meer fluffyquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat is niet best, misschien even je konijnenvachtje scheren
En dan in de winkel voor een ventilator gaan staanquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lekker de wind langs je oksels woehoee
Dan kun je na een kwartiertje wel lekker rustig verder winkelenquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan in de winkel voor een ventilator gaan staan
quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan kun je na een kwartiertje wel lekker rustig verder winkelen
Ieder nadeel hept zijn voordeelquote:
Ik zou het nooit durven maar een enorme Ruft laten voor een ventilator in een winkel ..quote:
Ik heb ooit meegemaakt dat iemand een mega ruft liet in de trein, 10 minuten later was de halve coupe leegquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zou het nooit durven maar een enorme Ruft laten voor een ventilator in een winkel ..
Dan lach je je toch ook de ballen uit de broek
quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ooit meegemaakt dat iemand een mega ruft liet in de trein, 10 minuten later was de halve coupe leeg
Je blijft wel fluffy hoor, alleen is dat niet te zienquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar maar maar, dan ben ik niet meer fluffy![]()
Dat is wel fijn, sowieso is in sommige winkels wel lekker koelquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dan in de winkel voor een ventilator gaan staan
Waar rijd Ferrari dan dit weekendquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:03 schreef greysbones het volgende:
Wat gaat het worden dit weekend kaninchen
De wederopstanding van Ferrari ?
Volgend weekendquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waar rijd Ferrari dan dit weekend
Die wederopstanding komt als ze eindelijk slim genoeg zijn om mij een contract te geven als hoofd strateegquote:
Dan hoop ik voor jou heel snelquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die wederopstanding komt als ze eindelijk slim genoeg zijn om mij een contract te geven als hoofd strateeg
Strategisch zaten ze er in Canada wel weer best goed bij, ook al dacht ik in eerste instantie dat het een fout was om door te rijden tijdens de safety car.quote:
Hadden ze in de quali geluisterd naar leclerc hadden ze er beter bij gezetenquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Strategisch zaten ze er in Canada wel weer best goed bij, ook al dacht ik in eerste instantie dat het een fout was om door te rijden tijdens de safety car.
Ik vind Charles sowieso wat zwakjes in het doordrukken van zijn mening en dat hij te vaak gewoon doet wat het team wil.quote:Op donderdag 22 juni 2023 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hadden ze in de quali geluisterd naar leclerc hadden ze er beter bij gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |