Wat is dat toch eigenlijk frappant met een huisdier dat ze altijd een voorkeur hebben, en echt niet altijd voor degene die hen voedt of met hen speelt of zoquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Is ook zo, alhoewel hij meer trekt naar mijn man, zijn vader volgde mij overal waar ik ging, leek wel een bodyguard, zo lief, ik mis hem nog heel erg
Ik ben er nog niet uitquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:10 schreef xsaskiax het volgende:
Even terugkomen op avondeten... ik heb vandaag (eigenlijk belachelijk) 2 krentenbollen gegeten..... het was hier een warrelige, drukke dag en ik had er ineens zo'n trek in, dus morgen weer netjes gezond eten
Niet met deze regen hahaquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naar de frituur heen en weeg joggen, dan kan het best
bedoel je dat je krentenbollen zo vreselijk ongezond vindt? (ik niet)quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:10 schreef xsaskiax het volgende:
Even terugkomen op avondeten... ik heb vandaag (eigenlijk belachelijk) 2 krentenbollen gegeten..... het was hier een warrelige, drukke dag en ik had er ineens zo'n trek in, dus morgen weer netjes gezond eten
Vanmorgen een glaasje fruitontbijt en tussen de middag 2 beschuiten met aardbeienquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
bedoel je dat je krentenbollen zo vreselijk ongezond vindt? (ik niet)
Maak me eerder zorgen dat je de hele dag alleen maar 2 krentenbollen op hebt...
quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:30 schreef HappyCharly het volgende:
ik heb aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardbeien!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van de Jumbo?quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:30 schreef HappyCharly het volgende:
ik heb aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaardbeien!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ohhhhquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:32 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vanmorgen een glaasje fruitontbijt en tussen de middag 2 beschuiten met aardbeien
Oja, bij de Jumbo ook.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
albert heijn, in de aanbieding ook nog
waar is mijn uitnodigingquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik eet nu zelfgemaakte taartjes![]()
![]()
![]()
Eetsequote:Op donderdag 22 juni 2023 18:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat vind ik meestal ook, maar ik moet zeggen dat ze dit jaar van AH echt heel goed van smaak zijn (en ze zijn in tegenstelling tot vorig jaar langer houdbaar)quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:36 schreef Lovely het volgende:
Koopt ze liever bij de groenteboer, zijn lekkerder..
lekker!! eetsequote:Op donderdag 22 juni 2023 18:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ze zijn wel eetbaar, alleen minder zacht omdat ze in de koelingstaan, dus moet ze eerst even op aanrecht laten staan toch ze zachter wordenquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat vind ik meestal ook, maar ik moet zeggen dat ze dit jaar van AH echt heel goed van smaak zijn (en ze zijn in tegenstelling tot vorig jaar langer houdbaar)
ik had (ja HAD) ze dit jaar in mijn tuin staan, begonnen echt wat te worden.....tot ik gisteren ging kijken en ze opgevreten waren door naaktslakken!!!!quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:44 schreef greysbones het volgende:
zolang je aardbeien van de koude grond hebt
zit er veel meer smaak aan
tip van flip
beetje zout omheen strooien de volgende keerquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik had (ja HAD) ze dit jaar in mijn tuin staan, begonnen echt wat te worden.....tot ik gisteren ging kijken en ze opgevreten waren door naaktslakken!!!!
ik lees ze altijdquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:47 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je moet je dm wel even lezen af en toe
ik vind ze ook erg lekker, niet van die waterige dingen maar heerlijk zoetquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:44 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat vind ik meestal ook, maar ik moet zeggen dat ze dit jaar van AH echt heel goed van smaak zijn (en ze zijn in tegenstelling tot vorig jaar langer houdbaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |