Dat is toch geen levenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zeg niks...... zou niet durven....... * xsaskiax kijkt onschuldig fluitend in de rondte
quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
Gewoon, stream met vogeltjes enzo toch?![]()
Mijn moeder keek vroeger naar een 'stream' over vogels in de lente of zoiets......quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
Zie je de ene die met z'n pootjes die zaden naar binnen harkt? Die heet Erik. Die daarnaast die onder het vreten door blijft krassen is Babette. Er zit er ook 1 tussen die heeft verlengde veren op de kop en van die aparte lijntjes om de ogen, dat is Zoe, maar die zie ik nu even niet. Waarschijnlijk omdat die grote gepierde, die Isaac heet weer eens lelijk tegen haar deed.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mijn moeder keek vroeger naar een 'stream' over vogels in de lente of zoiets......
quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zie je de ene die met z'n pootjes die zaden naar binnen harkt? Die heet Erik. Die daarnaast die onder het vreten door blijft krassen is Babette. Er zit er ook 1 tussen die heeft verlengde veren op de kop en van die aparte lijntjes om de ogen, dat is Zoe, maar die zie ik nu even niet. Waarschijnlijk omdat die grote gepierde, die Isaac heet weer eens lelijk tegen haar deed.
Beleef de lente van de vogelbescherming?quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Mijn moeder keek vroeger naar een 'stream' over vogels in de lente of zoiets......
oh jee dat ene vogeltje met die lijntjes probeert iedere keer weer tegen die gespierde aan te kruipen en als dat niet lukt wringt ze zich onder de vleugels van die met die grote snater.. het is volgens mij meer een koekoeksjongquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zie je de ene die met z'n pootjes die zaden naar binnen harkt? Die heet Erik. Die daarnaast die onder het vreten door blijft krassen is Babette. Er zit er ook 1 tussen die heeft verlengde veren op de kop en van die aparte lijntjes om de ogen, dat is Zoe, maar die zie ik nu even niet. Waarschijnlijk omdat die grote gespierde, die Isaac heet weer eens lelijk tegen haar deed.
ja die!!! wat goed van jequote:Op donderdag 22 juni 2023 14:08 schreef engine het volgende:
[..]
Beleef de lente van de vogelbescherming?https://www.vogelbescherming.nl/beleefdelente
Ik volg vooral de uiltjes daar. Dit jaar heb ik een bosuiltje zien uitvliegen en nu vier steenuiltjes. Die komen nog af en toe terug bij de kast
quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:05 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zie je de ene die met z'n pootjes die zaden naar binnen harkt? Die heet Erik. Die daarnaast die onder het vreten door blijft krassen is Babette. Er zit er ook 1 tussen die heeft verlengde veren op de kop en van die aparte lijntjes om de ogen, dat is Zoe, maar die zie ik nu even niet. Waarschijnlijk omdat die grote gepierde, die Isaac heet weer eens lelijk tegen haar deed.
maar die cam draait niet mee, zie alleen maar planten bewegenquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
Leuk om te lezenquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:10 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja die!!! wat goed van je![]()
ah echt? oh de herinneringen, m'n mams zat dan vol vuur te vertellen over de nesten en de vogels....echt mooi! (ze was toen 86 en genoot ervan, trots achter haar laptop)
Vind die cams aan zee/ strand ook altijd mooi als het stormtquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:16 schreef KinKiJan het volgende:
Wel mooi zulke streams, zo'n RLS kan ik op de achtergrond aanzetten en m'n ding doen, maar met die natuurstreams verlies ik de tijd
jaja je hebt de goede stream te pakken, zie je haar met haar volle waffel kwetteren?quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:17 schreef Flow3r het volgende:
oh nvm, ik zie Erik , Isaac en Zoe![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik ben gek op uiltjes!!! (heb hier ook allerlei stenen uiltjes staan) ze hebben 'iets'quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:17 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk om te lezen![]()
Dat zie ik ook wel terug in de chat daar. Mensen van alle leeftijden die het volgen. Ze brengen het heel mooi in beeld en door alle filmpjes is het ook makkelijk bij te houden.
En uiltjes!
ik vind uiltjes altijd net kattenquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:17 schreef engine het volgende:
[..]
Leuk om te lezen![]()
Dat zie ik ook wel terug in de chat daar. Mensen van alle leeftijden die het volgen. Ze brengen het heel mooi in beeld en door alle filmpjes is het ook makkelijk bij te houden.
En uiltjes!
Toen het deze winter zo tekeer ging in de USA had je camera's die alles weergaven, in steden en zo.... je zag de sneeuwlaag groeien (en de verkeerschaos, sorry ik ben een ramptoeristquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vind die cams aan zee/ strand ook altijd mooi als het stormt
Ja eens.quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik ben gek op uiltjes!!! (heb hier ook allerlei stenen uiltjes staan) ze hebben 'iets'
Geen toeval dus dat ik ook gek op katten benquote:
quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:20 schreef Flow3r het volgende:
Zöe weer met teveel makeup![]()
[ afbeelding ]
Die ogen vooralquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:20 schreef engine het volgende:
[..]
Ja eens.
[..]
Geen toeval dus dat ik ook gek op katten benhad ze alleen nog nooit vergeleken
Ik zit te kijken maar vind het een beetje veelquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:25 schreef Flow3r het volgende:
ik zou hier wel een live cam van willen, 350 katten![]()
![]()
[ afbeelding ]
oehh ze mogen me daar opsluiten, lijkt me geweldigquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zit te kijken maar vind het een beetje veelbeangstigend ofzo. Teveel ogen.
ze gaan nu ook een buitenverblijf bouwen, ze vangen alleen verwilderde katten op, sommigen kan je niet aanraken, die haten mensen, ze proberen ze te socializen zodat ze uiteindelijk geadopteerd kunnen wordenquote:
Dit zijn er wel héél veel!!!quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:25 schreef Flow3r het volgende:
ik zou hier wel een live cam van willen, 350 katten![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:27 schreef Flow3r het volgende:
Immadidin en Rupie altijd samen zoals gewoonlijk![]()
[ afbeelding ]
Heb dat ooit een keer gezien, een kat die echt mensen haatte. Hadden ze mij van te voren verteld maar ik dacht het zal wel meevallen....nou niet dus. Je kon er gewoon echt niet bij in de buurt komen. De eigenaar ook niet....die mocht wel af en toe wat eten klaarzettenquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze gaan nu ook een buitenverblijf bouwen, ze vangen alleen verwilderde katten op, sommigen kan je niet aanraken, die haten mensen, ze proberen ze te socializen zodat ze uiteindelijk geadopteerd kunnen worden
quote:Op donderdag 22 juni 2023 14:31 schreef Flow3r het volgende:
Kamer 5 ook aanwezig, komt vast een verdienopdracht aan![]()
[ afbeelding ]
Wel mooi als dat lukt. Wij hadden vroeger door zwerfkatten vaak 'last' van nestjes, die kittens zijn nog wel makkelijk tam te maken en onder te brengen, maar met die volwassenen is dat toch een stuk lastigerquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze gaan nu ook een buitenverblijf bouwen, ze vangen alleen verwilderde katten op, sommigen kan je niet aanraken, die haten mensen, ze proberen ze te socializen zodat ze uiteindelijk geadopteerd kunnen worden
we hadden hier dinsdag al een beste plens gehadquote:
Hier wel regen maar vind het nog wel meevallen eigenlijkquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hadden hier dinsdag al een beste plens gehad
nu regent het gestaag
tis hier geen bak met regenquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hier wel regen maar vind het nog wel meevallen eigenlijk
Volgens buienradar komt er hier zo ook aardig wat water naar beneden, maar eerst zien dan gelovenquote:
ow wacht het gaat nu wat harderquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens buienradar komt er hier zo ook aardig wat water naar beneden, maar eerst zien dan geloven
Had mijn regenton al weer vol en net snel alles wat ik gezaaid heb, water gegeven en wat bakken die weinig water krijgen als het regent. Als het goed is, is hij straks weer gevuldquote:Op donderdag 22 juni 2023 14:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Volgens buienradar komt er hier zo ook aardig wat water naar beneden, maar eerst zien dan geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |