We zitten hier niet alleen om te juichen maar ook om nog wat te lerenquote:
Hier wat tipsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
En anders maken we wel reden om een feestje te bouwenquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:00 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Er is altijd een reden tot een feestje
Zo is datquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En anders maken we wel reden om een feestje te bouwen
In het ergste geval vieren we dat het niet slechter kan gaanquote:
Ook altijd een goeiequote:Op donderdag 22 juni 2023 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het ergste geval vieren we dat het niet slechter kan gaan![]()
![]()
Het regentquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:42 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft iemand vandaag nog iets leuks te vertellen?
ja, ze komen morgenochtend om 8 uur de stoep en straat voor m'n huis opengooien om de riolering te repareren/vervangenquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:42 schreef DerRabbit het volgende:
6 weken in de troep zitten met de auto verderopquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja, ze komen morgenochtend om 8 uur de stoep en straat voor m'n huis opengooien om de riolering te repareren/vervangen
(laat m'n bed het maar niet horen)
Na 4 jaar word ik eindelijk serieus genomen!!!!![]()
Hier niet, met een dag denken ze het voor elkaar te hebben (ik hoop het echt!!)quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:50 schreef Zucht. het volgende:
[..]
6 weken in de troep zitten met de auto verderop
Weinig te melden, mailtjes lezen en beantwoorden (werk) en beetje met de plantjes een het prutsen en af en toe hier ff lezen en posten. En net regen gehadquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:42 schreef DerRabbit het volgende:
oke, dan repareren ze het denk ik alleenquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hier niet, met een dag denken ze het voor elkaar te hebben (ik hoop het echt!!)
Weet je, het zal me een biet zijn, in 2019, 2021, in 2022 2 keer en in april zijn ze geweest omdat er een verzakking zit en de zaak dan 'verstopt' was.... het werd iedere keer opgelost, maar het volgde elkaar steeds sneller op (terwijl me gelukkig gezegd werd dat het echt niet mijn schuld was).... nu begon het weer en was ik het ZO zat, misschien had ik eerder boos moeten worden, maar dat is iets waar je tegenaan loopt als je in je uppie bent (ja en dan mis ik m'n vent)... nu afwachten of ze waar maken wat ze zeggenquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:54 schreef Zucht. het volgende:
[..]
oke, dan repareren ze het denk ik alleen
Een groot festival voor de hardere dance muziekquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar wat is dat??
oke dan, wat tof voor je dat je dit nu zo mee kunt kijken, dan komt vast het gevoel van toen weer naar boven!quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:59 schreef engine het volgende:
[..]
Een groot festival voor de hardere dance muziek![]()
Ben zelf 15 jaar geleden ook een paar keer geweest maar toen was het nog gewoon 1 dag. Inmiddels dus vier dagen en is er de optie om thuis mee te kijken![]()
Mocht je nieuwsgierig zijn...van vorig jaar.
Nee hoor...dat kijk ik ook!quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
oke dan, wat tof voor je dat je dit nu zo mee kunt kijken, dan komt vast het gevoel van toen weer naar boven!
(ik ben al blij als de Streamers er zijn, erg he)
Is ook vaak een soort COS van op fok!quote:
Goeie, die hou ik er inquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In het ergste geval vieren we dat het niet slechter kan gaan![]()
![]()
oke, ik ben dan alleen te druk met mee te blèren en te genietenquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:07 schreef engine het volgende:
[..]
Is ook vaak een soort COS van op fok!![]()
Best gezellig.
Geen idee nog hier.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iemand nog goede ideeën voor het avondeten? Wel simpel graag
Naar de frituur heen en weeg joggen, dan kan het bestquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mmmm.. wel lekker, maar niet zo gezond
kip kerrie rijstquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:32 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iemand nog goede ideeën voor het avondeten? Wel simpel graag
Gewoon geen saus bij eten, dan is t best gezondquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
mmmm.. wel lekker, maar niet zo gezond
Maar de saus maakt het juist lekkerquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gewoon geen saus bij eten, dan is t best gezond
Dan ben ik heel snel over, is hier 2 minuten vandaanquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Naar de frituur heen en weeg joggen, dan kan het best
Meedoen is belangrijker dan winnen of iets in die geestquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan ben ik heel snel over, is hier 2 minuten vandaan![]()
Zelf dan friet/mayosaus er bij doen, zelf heb ik remia frietlijnquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar de saus maakt het juist lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |