oh heerlijk door een salade of zo opeten, goed vocht afdrijvend (geleerd toen ik zwanger was)quote:
ow die hadden we ookquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat zou mij teveel zijn en heb ik ook geen ruimte voor. Wel vaak radijsjes![]()
quote:
wil je nog wel trouwen?quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:37 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Nee nog niet, wel bijna 10 jaar samen
oeeehhhh romantischhhhhquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:40 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Jao is wel een moment om op de knieen te gaan
jip, 2 dochters kopie van elkaar.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En kinderen? Bedoel heb je kids?
Ach wat leuk.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:57 schreef Zucht. het volgende:
[..]
jip, 2 dochters kopie van elkaar.
7 en 1,5 jaar oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.if it's meant to be, it will be
Gaat een wereld voor me openquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als ik een tomaat heb die wat rot is, snijdt ik hem in plakjes en dan in een pot, beetje potgrond erover en vochtig houden, heb je zo heel veel tomatenplantjes
doe ik met alle soorten tomaten.
Bosui, kontje eraf snijden, met voldoende wortels meteen in de grond, anders eerst in laagje water zetten en zo blijft moesje bezig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |