SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Smaakt dat?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Goeie TT
Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker wel
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik vraag het me ook af, ik ben een goed mens, waarom die haat vraag je je dan afquote:
Ik ben ook maar een mens van vlees en bloed
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!![]()
Is dat wel zo?quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af, ik ben een goed mens, waarom die haat vraag je je dan af
Ik ben ook maar een mens van vlees en bloed![]()
Ik was niet van plan om mezelf te gaan roosterenquote:
Haat moet verbannen worden vind ik ook.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af, ik ben een goed mens, waarom die haat vraag je je dan af
Ik ben ook maar een mens van vlees en bloed
Gezonde kritiek op die humorloze acts moet worden aangemoedigd vind ik.Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken![]()
Met genoeg rum smaakt allesquote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Bananen zijn lekkerderquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om mezelf te gaan roosterenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb nog nooit acts gedaanquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Haat moet verbannen worden vind ik ook.
Gezonde kritiek op die humorloze acts moet worden aangemoedigd vind ik.
Rumquote:![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Rum is altijd goedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Passend tt welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat weet ik hee dus ik bedoelde jou ook niet hee kom op hee schouders er onder en gaan heequote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
ik ookquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:44 schreef Mazikeen het volgende:
echt hoor deze dag. Ik wil dat het half 6 is
![]()
![]()
Sssstttttttt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:54 schreef devzero het volgende:
[..]Ik dacht altijd dat jij oversight was
Vandaar dat je zoveel over security weet
Wil je zeggen dat dat niet zo is?
Nah, je bent gewoon incognito
Vanwege deze:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Maar het is lekker zonnigDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Sowieso niet meerquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is voor mij ook een dingetje en reden om geen mod te (willen) worden.
Laat de nieuwe generatie zich maar druk maken![]()
dat druk maken moet je aan de compressor overlatenquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:46 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Sowieso niet meer
Laat de nieuwe generatie zich maar druk makenEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Het was net nog op het journaalquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
staatstelevisie is levensgevaarlijk gewordenEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:52 schreef Harrie het volgende:
staatstelevisie is levensgevaarlijk geworden![]()
Maar het hep op feesboek gestaan!!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Beelden bij stonehengequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
![]()
Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Je baas belde je doet te weinigEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
duidelijk, weet ik meteen wat ik over de rest moet denken.quote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Welke rest?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:05 schreef Harrie het volgende:
[..]
duidelijk, weet ik meteen wat ik over de rest moet denken.![]()
KAK
Ik dacht ik alles had ingepakt, maar nu loop ik langs een etalage waarin badmode hangt en nu twijfel ik of ik m'n Badpak wel heb ingepakt
Wel uitkijken waar je loopt hequote:Op woensdag 21 juni 2023 13:08 schreef DJMO het volgende:
KAK
Ik dacht ik alles had ingepakt, maar nu loop ik langs een etalage waarin badmode hangt en nu twijfel ik of ik m'n Badpak wel heb ingepakt![]()
Ik word vanzelf wel gebolktquote:
Das een goeiequote:Op woensdag 21 juni 2023 13:12 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Kijk uit met bewegende objecten, die komen nog harder aan.
Jezus Christus wat is het benauwd. Niet erg warm, dus had zelfs een soort van kippenvel, maar zodra je uit de wind komt is het kaboem!100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
bij jou geen stralend zonnetje zonneschijnquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:14 schreef Nattekat het volgende:
Jezus Christus wat is het benauwd. Niet erg warm, dus had zelfs een soort van kippenvel, maar zodra je uit de wind komt is het kaboem!![]()
Nog wel. Zie wel wat grijze wolken aan de horizon.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
bij jou geen stralend zonnetje zonneschijn100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
hier wat witte sluier bewolking lijkt hetquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog wel. Zie wel wat grijze wolken aan de horizon.
klef warm nu, zoals voorspeld![]()
Vitamine D was hetzelfde als toen ik vorig jaar lek geprikt werd, tot de decimaal. Consistentie
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:22 schreef Nattekat het volgende:
Vitamine D was hetzelfde als toen ik vorig jaar lek geprikt werd, tot de decimaal. Consistentie![]()
is er niks uitgekomen? of was dat het enige waar op geprikt is?
![]()
Nee, dat was toen te laagquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
is er niks uitgekomen? of was dat het enige waar op geprikt is?
En dat was in april. Ik heb toch echt wel wat zon gezien al, dus eigenlijk is dit nog slechter.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Waar had heb je last van dan?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat was toen te laag
En dat was in april. Ik heb toch echt wel wat zon gezien al, dus eigenlijk is dit nog slechter.![]()
ohh sorry verkeerd begrepen!!quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, dat was toen te laag
En dat was in april. Ik heb toch echt wel wat zon gezien al, dus eigenlijk is dit nog slechter.
dat is er dus aan de hand. Wat raar... voor een jong iemand die gewoon buiten komt.
Wat zei de arts erover dan?![]()
Vit d tabletjes en klaarquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohh sorry verkeerd begrepen!!
dat is er dus aan de hand. Wat raar... voor een jong iemand die gewoon buiten komt.
Wat zei de arts erover dan?![]()
Dat is waarquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:34 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Dat is symptoom bestrijding, de oorzaak vinden is wat gerichter naar een oplossing zoeken![]()
klopt maar het is raar voor een jong iemand die buiten komt dat het weer te laag is... tenzij je een hele donkere huid hebt.. dan wordt het niet goed opgenomen.quote:![]()
ja dit dus.......................quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:34 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Dat is symptoom bestrijding, de oorzaak vinden is wat gerichter naar een oplossing zoeken![]()
Apart wel idd, vit d belangrijkquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
klopt maar het is raar voor een jong iemand die buiten komt dat het weer te laag is... tenzij je een hele donkere huid hebt.. dan wordt het niet goed opgenomen.![]()
Je hebt nog steeds spierpijn las ikquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:36 schreef Zucht. het volgende:
Alleen de jongste dochter krijgt nog vit-D druppelsvervelens hoor, kan je echt zo moe van worden
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
ja.. jonge kinderen en oudere mensen moeten het bijnemen.quote:
maar natte wat zeiden ze erover dan? dit is apart.![]()
na niet nog steeds, was weg nu weer nieuwequote:Op woensdag 21 juni 2023 13:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds spierpijn las ikvervelens hoor, kan je echt zo moe van worden
![]()
O dat is minder, en dit keer zonder dat je iets gedaan hebtquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:38 schreef Zucht. het volgende:
[..]
na niet nog steeds, was weg nu weer nieuwe
Hoop echt dat je er snel van af bentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
![]()
op
![]()
Ga je nog op vakantie van het haar Zucht. ?
Vermoeidheid. Ik geloof nog steeds niet dat dit het enige is, maar het is wel extreem weer.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Arts nog niet gesproken, krijg pas net de uitslag digitaal.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohh sorry verkeerd begrepen!!
Wat zei de arts erover dan?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Oh krijg jij het ook al voor het gesprek zelf. Is mijn HA nooit zo blij mee.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Arts nog niet gesproken, krijg pas net de uitslag digitaal.
maar goed, hier ligt het dus aan, nu kijken hoe dit weer kan.
Wel de rede van je extreme vermoeidheid.
Enerzijds rot, anderzijds nu kan er iets aan gedaan worden.......![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
Ga je nog op vakantie van het haar Zucht. ?
al geweest, misschien nog dagjes enzo
quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:49 schreef Zucht. het volgende:
[..]al geweest, misschien nog dagjes enzo
[..]![]()
![]()
![]()
Niks mis met paar weekenden naar het tuinhuisje gaanquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:49 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb je daar nog last van?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vermoeidheid. Ik geloof nog steeds niet dat dit het enige is, maar het is wel extreem weer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Eerst terras opnieuw leggen (20cm hoger)quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niks mis met paar weekenden naar het tuinhuisje gaan![]()
![]()
O je bent al geweest, das balen moet je weer een jaar wachtenquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:49 schreef Zucht. het volgende:
[..]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Ga jij je konijnenhol nog verlaten om naar een andere landholletje te gaan in d e vakantie ":Pquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niks mis met paar weekenden naar het tuinhuisje gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Nee, heb in augustus anderhalve week vrij, maar dan ben ik alle tijd bezig met verbouwenquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij je konijnenhol nog verlaten om naar een andere landholletje te gaan in d e vakantie ":P
O ja jullie hebben een huis gekocht dat is ook zo. Moet je er veel aan doen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, heb in augustus anderhalve week vrij, maar dan ben ik alle tijd bezig met verbouwenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
Nou nou een jaar, eind dit jaar weerquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je bent al geweest, das balen moet je weer een jaar wachten![]()
![]()
Niet super veel, maar er is nog wel genoeg te doen. Schilderen, badkamer op aantal punten verbouwen, aantal keuken apparaten installeren, wat leidingen (elektra en water) omleggen en zulks.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja jullie hebben een huis gekocht dat is ook zo. Moet je er veel aan doen?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik heb nu vakantie
En toch ga ik morgen werken bij mijn vorige baanquote:
![]()
Is wel leuk een eigen huis opknappen eigen makenquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet super veel, maar er is nog wel genoeg te doen. Schilderen, badkamer op aantal punten verbouwen, aantal keuken apparaten installeren, wat leidingen (elektra en water) omleggen en zulks.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
O voor je het weet is het al zoverquote:
Ik heb een hekel aan klussenquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel leuk een eigen huis opknappen eigen makenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ze horen hierquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:58 schreef FireFox1 het volgende:
De non-FMT spelers nemen hier ineens de boel over.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Stelletje die niet genoeg aan dts hebbenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Waarom doe jij niet meer mee..quote:
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Het klussen zelf is ook niet mijn favoriete hobby, maar het resultaat is wel enorm leuk en geeft voldoening.quote:
Ik heb het geluk dat ik redelijk technisch ben aangelegd (deels ook omdat ik vroeger vaker mijn vader tijdens 'zaterdag klusjes' heb geholpen).
Ik heb gister nog meegedaan, maar mijn antwoord was fout.quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
VitamineD was een kloon van mij die als eerste binnen 24 uur 1000 inhoudelijke posts geplaatst heeftquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:22 schreef Nattekat het volgende:
Vitamine D was hetzelfde als toen ik vorig jaar lek geprikt werd, tot de decimaal. Consistentie
Mensen die steeds kloons aanmaken, wat is daar het nut van?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Klotenquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:09 schreef drakin het volgende:
Mensen die steeds kloons aanmaken, wat is daar het nut van?![]()
kortzichtig antwoord weerquote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
![]()
vroeger was dat topsportquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:09 schreef drakin het volgende:
Mensen die steeds kloons aanmaken, wat is daar het nut van?Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
lekker voorbeeld ookquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:12 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Tja dat is toch zo... Ze posten niets pikants in SEX ofzo...
Ik begon als draak en zal draak blijvenquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat komt waarschijnlijk omdat er een hoop mensen zijn die alleen maar kunnen bestaan als er voor elk detail een regeltje is en die als een stel NSBer andere de maat nemen omdat ze daar hun plezier uit halen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:13 schreef Zucht. het volgende:
FOK-forum wordt er de laatste tijd niet leuker op..
Dan gaan de vrij denkende mensen weg (al dan niet vrijwillig) en de saaie kliek blijft hangen en krijgt de overhand.Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
zoiets jaquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat er een hoop mensen zijn die alleen maar kunnen bestaan als er voor elk detail een regeltje is en die als een stel NSBer andere de maat nemen omdat ze daar hun plezier uit halen.
Dan gaan de vrij denkende mensen weg (al dan niet vrijwillig) en de saaie kliek blijft hangen en krijgt de overhand.![]()
Door kloons of door minder mensen/minder posts?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:13 schreef Zucht. het volgende:
FOK-forum wordt er de laatste tijd niet leuker op..Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik ben ook zo' n saaie lul die alles altijd en alleen maar volgens de regels doet, vroeger niet toen was ik nog puur en fel maar dat durf ik niet meer nu ik bijna 50 ben
combinatiequote:Op woensdag 21 juni 2023 14:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Door kloons of door minder mensen/minder posts?![]()
geen idee @Paulquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:09 schreef drakin het volgende:
Mensen die steeds kloons aanmaken, wat is daar het nut van?![]()
Of door minder persoonlijkheid en veel anonieme mensen die zich verschuilen achter hun account omdat ze bang zijn dat de echte mens 1 wordt met het online accountquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Door kloons of door minder mensen/minder posts?
+1quote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Harrie, wat ga je weer diepquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Of door minder persoonlijkheid en veel anonieme mensen die zich verschuilen achter hun account omdat ze bang zijn dat de echte mens 1 wordt met het online account
Nee dat laat ik aan die negers over die gaan pas diepquote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Weet alleen paul het antwoord?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
zelf nadenken niet meer toegestaan
Ik heb nog nooit een kloon gemaaktquote:
Nee jij niet dat heeft @Paul gedaan en dat ben jij dusquote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Het iq van de Fokkers gaat ook achteruit
dat klopt, in 1999-2002 toen de oer Fok!kers gevormd werden was het IQ veel hoger maar dat is met de rest van het gemiddelde IQ van NL zwaar achteruit gegaan.quote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
En nog steeds weten ze niet wat het is, je had toen toch vitamine D te kort?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Vorige week was het weer even heel erg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!![]()
dit dusquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee jij niet dat heeft @:Paul gedaan en dat ben jij dusgelukkig poste ik toen nog onder mijn oude accountquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat klopt, in 1999-2002 toen de oer Fok!kers gevormd werden was het IQ veel hoger maar dat is met de rest van het gemiddelde IQ van NL zwaar achteruit gegaan.En is mijn iq nog steeds hoog
![]()
![]()
Die boot heb ik gelukkig gemistquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat klopt, in 1999-2002 toen de oer Fok!kers gevormd werden was het IQ veel hoger maar dat is met de rest van het gemiddelde IQ van NL zwaar achteruit gegaan.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-06-2023 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Monique___ / 1715 / +27 / +72 / 5246 / 6208
2. Zucht. / 1140 / +109 / +52 / 3787 / 4322
3. Emmerdeur / 886 / +35 / +1 / 1830 / 2260
4. engine / 771 / +75 / +56 / 587 / 923
5. Dotteke / 728 / +18 / +8 / 1122 / 1482
6. devzero / 674 / +52 / +22 / 898 / 1231
7. Mazikeen / 653 / +33 / +11 / 2348 / 2721
8. DerRabbit / 640 / +38 / +6 / 2341 / 2828
9. laforest / 571 / +0 / +0 / 2226 / 2481
10. Harrie / 495 / +25 / +11 / 1394 / 1679
11. Nattekat / 457 / +32 / +22 / 1872 / 2220
12. drakin / 421 / +100 / +15 / 1296 / 1441
13. mario390 / 403 / +22 / +18 / 1071 / 1528
14. DJMO / 385 / +17 / +11 / 732 / 981
15. HappyCharly / 384 / +4 / +6 / 1284 / 1505
16. PLY / 366 / +38 / +16 / 1301 / 1526
17. gebrokenglas / 293 / +16 / +8 / 855 / 1050
18. maily / 279 / +6 / +4 / 1751 / 1957
19. hemarookworst / 260 / +12 / +0 / 1188 / 1377
20. m1st1g / 177 / +23 / +0 / 482 / 565SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hoe is het nu? AL wat beter?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dit dus
[..]
gelukkig poste ik toen nog onder mijn oude accountEn is mijn iq nog steeds hoog
Drakin is mijn kloon jaGA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Maar wie ben jij dan?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Daarom hou ik ook zo veel van jequote:Op woensdag 21 juni 2023 14:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dit dus
[..]
gelukkig poste ik toen nog onder mijn oude accountEn is mijn iq nog steeds hoog
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga wel weer gewoondat geslijm wordt het niet beter van.
@Paul noteer jij het meteen even
Ik wist hetquote:
Het kon niet anders, beiden van die kutplaatjes en onzinnige posts
mwah, ik heb zin in etenquote:![]()
![]()
En waarom heb ik dan geen abo?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ben heulemaal geen kloon, deze wereld is te klein voor 2 drakinnenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
zo is wat handiger voor jullieGA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Ach geloof het maar, bewijst hoe dom dtsers zijn
zijn kloons ook automatisch gevaccineerdik vraag dit voor een vriend
Ach geloof het maar, bewijst hoe dom dtsers zijn
+1quote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Blijf van mijn boek afDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee als je die spuiten hebt gehad ben je een kloon gewordenquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:34 schreef Harrie het volgende:
zijn kloons ook automatisch gevaccineerdik vraag dit voor een vriend
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:34 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Nee als je die spuiten hebt gehad ben je een kloon gewordenik niet nu niet en nooit niet
zeg je nou dat je dom ben?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:34 schreef drakin het volgende:
Ach geloof het maar, bewijst hoe dom dtsers zijn![]()
Nou gaat paul dit plaatje vast ook jattenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ben geen dtserquote:
Ik heb vakantieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
nou je bent hier vandaag meer dan ik, dus dan ben je een dts'erquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-06-2023 14:37:44 ]![]()
quote:
o noDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Je weet niet eens wie mijn ui isDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb geen idee wie dat is net als ik geen idee heb wie jij bent.quote:
dat is vaak zo bij klonen, die blijven 100% anoniem
Volgende week ben ik er weer uitquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:37 schreef Mazikeen het volgende:
Als je in de top 20 staat dan ben je een dts'er
quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie dat is net als ik geen idee heb wie jij bent.
dat is vaak zo bij klonen, die blijven 100% anoniem![]()
![]()
maar mijn furby past beter bij meEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Ik heb in het verleden veel te veel over mezelf verteld hierquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie dat is net als ik geen idee heb wie jij bent.
dat is vaak zo bij klonen, die blijven 100% anoniem
Een samenvatting graagquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden veel te veel over mezelf verteld hier![]()
Ja johquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden veel te veel over mezelf verteld hierniks van meegekregen en ik kom hier al een tijdje
Die is ook leukquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik zeg al, past beter bij mequote:
Had je daar maar bij moeten zijnquote:
daarquote:vaag lullen in je vakantie maakt je geen beter kloon schat, sorry
Van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
daarvaag lullen in je vakantie maakt je geen beter kloon schat, sorry
Of ben je een AIDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik ben al vanaf de eerste dag een kloon van Danny dat weet iedereen. Dat is zo goed gelukt dat we elkaar zelfs de hand geschud hebben en samenquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?
Of ben je een AIgedronken nu jij weer
@Danny kom er maar in, ze hebben het door dat ik een kloon van je ben, heb me versproken sorry
Ik hou meer vanquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf de eerste dag een kloon van Danny dat weet iedereen. Dat is zo goed gelukt dat we elkaar zelfs de hand geschud hebben en samengedronken nu jij weer
Is dat jouw kloon zucht
ja inhoudelijk reageren daar blink je wel in uit dat kloptquote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Nee jij bent al slecht genoeg van jezelf, een afzwakking daar van zou nooit goed komen dat weet iedereenquote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee jij bent al slecht genoeg van jezelf, een afzwakking daar van zou nooit goed komen dat weet iedereen![]()
![]()
Ben gewoon mezelf x1000![]()
![]()
geloven jullie maar lekker in die onzin ik weet dondersgoed zelf wie ik ben
Jij bent toch een kloon van mij??????????quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik was al bang dat dit ooit uit zou gaan komen...quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:45 schreef Harrie het volgende:
@:Danny kom er maar in, ze hebben het door dat ik een kloon van je ben, heb me versproken sorryZie wat ik kijk: trakt.tv![]()
ja dat hoop ik wel voor je maar ik heb nog steeds GEEN idee wie je bent en dat was meer wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:50 schreef drakin het volgende:
geloven jullie maar lekker in die onzin ik weet dondersgoed zelf wie ik ben
Misschien ben je wel de man van mijn dromenik heb geen idee
+1quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:50 schreef Danny het volgende:
[..]
ik was al bang dat dit ooit uit zou gaan komen...![]()
![]()
Ik drink alleen rum met @Koen66Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:51 schreef Mazikeen het volgende:
Ooit ga ik met @:harrie ( die eigenlijk @:Danny is) bier drinken![]()
Doe jij dat nooitquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
waarom praat je tegen jezelf
[..]
Zullen we het gewoon gaan doen vanavond?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
@Paul, hoeveel bananen heb ik nog liggen?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik moet morgenvroeg redelijk vroeg weer werkenquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
Zullen we het gewoon gaan doen vanavond?
vanavond gaanquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
Zullen we het gewoon gaan doen vanavond?drinken is 100% zeker
Ik drink altijdmet mezelf
@Paul kan ook heel goed de Fryske taal
Heeft hij weer teveel ranja op?quote:![]()
ja ik ook. dus dan maar niet.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet morgenvroeg redelijk vroeg weer werkenik pas zondagochtendquote:![]()
![]()
Jij bent de vrouw van die D66 dwaas die vertrokken is dat kan ookquote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jij bent de vrouw van die D66 dwaas die vertrokken is dat kan ook![]()
![]()
Goed plan.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:57 schreef Zucht. het volgende:
Ik ga eens naar mijn eigen gezeik luisterenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sa lang as heit sa poepe kin het er gjin gefaer,Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Nee maar jij durft ook niet te bukken voor die neger die de vriendin van....... <knip> had je maar bij moeten zijnquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:00 schreef drakin het volgende:
Sa lang as heit sa poepe kin het er gjin gefaer,Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Ik stem alleen op Fryske partijenquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Jij bent de vrouw van die D66 dwaas die vertrokken is dat kan ook
Die neger slaat over denk ik.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee maar jij durft ook niet te bukken voor die neger die de vriendin van....... <knip> had je maar bij moeten zijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
+1quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je woont in Friesland? Zou een hoop verklaren.+1quote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Die geeft druk, hij laat het nietquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:48 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat druk maken moet je aan de compressor overlaten![]()
![]()
Van Mario toch?quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee maar jij durft ook niet te bukken voor die neger die de vriendin van....... <knip> had je maar bij moeten zijnDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Net als @FreshFruitquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je woont in Friesland? Zou een hoop verklaren.
Maar hij mag hier niet meer komen, wat jammer is, goeie gozer
hehehehehequote:Op woensdag 21 juni 2023 15:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee maar jij durft ook niet te bukken voor die neger die de vriendin van....... <knip> had je maar bij moeten zijn![]()
Nee die heeft tegen een D666 aanhanger iets verkeerds gezegd begreep ikquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Net als @:Freshfruit
Maar hij mag hier niet meer komen, wat jammer is, goeie gozerEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee die heeft tegen een D666 aanhanger iets verkeerds gezegd begreep ik
quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee die heeft tegen een D666 aanhanger iets verkeerds gezegd begreep ik![]()
![]()
Sonetten 1-17 William Shakespearequote:Van 't mooiste der natuur willen wij meer,
Opdat de Roos der schoonheid steeds herrijst,
De rijper bloesem mag vergaan wanneer
Een tere loot de stam maar eer bewijst.
Verpand aan 't licht van eigen ogen voed
Jijzelf die vlam met wat haar leefkracht geeft,
Waardoor bij overvloed nog honger woedt
En jij je teder ik wreed tegenstreeft.
Jij die nu 's werelds jeugdig sieraad bent,
Eerste heraut van 't bonte jaargetij,
In eigen knop begraaf je wie je bent,
Je schrielheid, lieve vrek, brengt woestenij.
Heb meelij met de wereld of ga voort,
Als 't graf, te teren op wat haar behoort.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Punckten terug eisen bij de rechtbankquote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
666 D Duivel?quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee die heeft tegen een D666 aanhanger iets verkeerds gezegd begreep ik![]()
![]()
quote:Als veertig winters je gelaat belagen,
Je schoonheid slagveld wordt, doorgroefd, doorleefd,
Is 't fier kleed van je jeugd, nu vol behagen,
Een lorrig vod waar niemand meer om geeft.
Vraagt men waarheen je schoonheid is vervlogen
En waar de winst is van je wilde tijd,
En zeg jij: in je diep verzonken ogen,
't Zou loze lof zijn die ten hemel schreit.
Je schoonheid was beter besteed als jij
Ten antwoord geven kon: ‘Zie, mijn mooi kind
Somt op wat 'k ben en pleit mijn leeftijd vrij,’
Daar jij je schoonheid in hem wedervindt.
Je was in hem vernieuwd al werd je oud,
Je bloed zou warm zijn, ook al voelde 't koud.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Kort samen gevat door Harrie (shake niet)quote:
Er moet gewoon meer geneukt, gebolkt en gedronken worden dan kan die bagger op de brandstapelEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Hij is wel wat liever geworden tegen mijquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Punckten terug eisen bij de rechtbank![]()
![]()
Zo mooi
sowieso al dat zweverige gedoe op de brandstapelquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Kort samen gevat door Harrie (shake niet)
Er moet gewoon meer geneukt, gebolkt en gedronken worden dan kan die bagger op de brandstapel![]()
![]()
een dom plaatje of een smiley heeft dezelfde inhoud als dit soort misplaatste bagger maar als je dat als kloon doet dan heeft het kans van slagenquote:Eerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
quote:Zie in je spiegel, zeg je spiegelbeeld:
‘De tijd dringt dat er zo een tweede is,’
't Aardrijk verarmt als jij geen leven teelt,
Een moeder loopt haar kinderzegen mis.
Want waar is zij wier onontgonnen schoot
Bewerking door jouw manbaarheid versmaadt?
En waar de dwaas wiens eigenliefde doodt,
Daar hij liefst zonder nageslacht bestaat?
Je moeder ziet in jou zichzelf weerom,
Het evenbeeld van haar pril voorseizoen,
Jij zult door vensters van je ouderdom,
Verweerd, je glanstijd graag zien overdoen.
Maar moest men niets meer van jouw leven weten,
Sterf eenzaam en je beeld is snel vergeten.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
een dom plaatje of een smiley heeft dezelfde inhoud als dit soort misplaatste bagger maar als je dat als kloon doet dan heeft het kans van slagenecht he
![]()
Ik hou echt van deze sonnetten
![]()
![]()
Wat is er lieverd?quote:
![]()
Kwam bij de slager toevallig ook nog een kil lamsnekken tegen die heb ik ook maar mee genomen vandaag, elke dag kalfsbeef of kip is ook zo saaiEerste Kloon van Danny: Danny in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13675] BBQ heks
Als ik stop met drinken denk ik aan Devzero: devzero in ONZ / [ronde 65 Het Dodetopicspel #14858] lekker bolken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: