Ze horen hierquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:58 schreef FireFox1 het volgende:
De non-FMT spelers nemen hier ineens de boel over.
Waarom doe jij niet meer mee..quote:
Het klussen zelf is ook niet mijn favoriete hobby, maar het resultaat is wel enorm leuk en geeft voldoening.quote:
Ik heb gister nog meegedaan, maar mijn antwoord was fout.quote:
VitamineD was een kloon van mij die als eerste binnen 24 uur 1000 inhoudelijke posts geplaatst heeftquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:22 schreef Nattekat het volgende:
Vitamine D was hetzelfde als toen ik vorig jaar lek geprikt werd, tot de decimaal. Consistentie
Klotenquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:09 schreef drakin het volgende:
Mensen die steeds kloons aanmaken, wat is daar het nut van?
kortzichtig antwoord weerquote:
vroeger was dat topsportquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:09 schreef drakin het volgende:
lekker voorbeeld ookquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:12 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Tja dat is toch zo... Ze posten niets pikants in SEX ofzo...
Ik begon als draak en zal draak blijvenquote:
Dat komt waarschijnlijk omdat er een hoop mensen zijn die alleen maar kunnen bestaan als er voor elk detail een regeltje is en die als een stel NSBer andere de maat nemen omdat ze daar hun plezier uit halen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:13 schreef Zucht. het volgende:
FOK-forum wordt er de laatste tijd niet leuker op..
zoiets jaquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat er een hoop mensen zijn die alleen maar kunnen bestaan als er voor elk detail een regeltje is en die als een stel NSBer andere de maat nemen omdat ze daar hun plezier uit halen.
Dan gaan de vrij denkende mensen weg (al dan niet vrijwillig) en de saaie kliek blijft hangen en krijgt de overhand.
Door kloons of door minder mensen/minder posts?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:13 schreef Zucht. het volgende:
FOK-forum wordt er de laatste tijd niet leuker op..
combinatiequote:Op woensdag 21 juni 2023 14:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Door kloons of door minder mensen/minder posts?
geen idee @Paulquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:09 schreef drakin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |