Oh krijg jij het ook al voor het gesprek zelf. Is mijn HA nooit zo blij mee.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Arts nog niet gesproken, krijg pas net de uitslag digitaal.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:43 schreef Dotteke het volgende:
Ga je nog op vakantie van het haar Zucht. ?
quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:49 schreef Zucht. het volgende:
[..]al geweest, misschien nog dagjes enzo
[..]
Niks mis met paar weekenden naar het tuinhuisje gaanquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:49 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Heb je daar nog last van?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vermoeidheid. Ik geloof nog steeds niet dat dit het enige is, maar het is wel extreem weer.
Eerst terras opnieuw leggen (20cm hoger)quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niks mis met paar weekenden naar het tuinhuisje gaan
O je bent al geweest, das balen moet je weer een jaar wachtenquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:49 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Ga jij je konijnenhol nog verlaten om naar een andere landholletje te gaan in d e vakantie ":Pquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niks mis met paar weekenden naar het tuinhuisje gaan
Nee, heb in augustus anderhalve week vrij, maar dan ben ik alle tijd bezig met verbouwenquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij je konijnenhol nog verlaten om naar een andere landholletje te gaan in d e vakantie ":P
O ja jullie hebben een huis gekocht dat is ook zo. Moet je er veel aan doen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, heb in augustus anderhalve week vrij, maar dan ben ik alle tijd bezig met verbouwen
Nou nou een jaar, eind dit jaar weerquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O je bent al geweest, das balen moet je weer een jaar wachten
Niet super veel, maar er is nog wel genoeg te doen. Schilderen, badkamer op aantal punten verbouwen, aantal keuken apparaten installeren, wat leidingen (elektra en water) omleggen en zulks.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja jullie hebben een huis gekocht dat is ook zo. Moet je er veel aan doen?
En toch ga ik morgen werken bij mijn vorige baanquote:
Is wel leuk een eigen huis opknappen eigen makenquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet super veel, maar er is nog wel genoeg te doen. Schilderen, badkamer op aantal punten verbouwen, aantal keuken apparaten installeren, wat leidingen (elektra en water) omleggen en zulks.
O voor je het weet is het al zoverquote:
Ik heb een hekel aan klussenquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is wel leuk een eigen huis opknappen eigen maken
Ze horen hierquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:58 schreef FireFox1 het volgende:
De non-FMT spelers nemen hier ineens de boel over.
Waarom doe jij niet meer mee..quote:
Het klussen zelf is ook niet mijn favoriete hobby, maar het resultaat is wel enorm leuk en geeft voldoening.quote:
Ik heb gister nog meegedaan, maar mijn antwoord was fout.quote:
VitamineD was een kloon van mij die als eerste binnen 24 uur 1000 inhoudelijke posts geplaatst heeftquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:22 schreef Nattekat het volgende:
Vitamine D was hetzelfde als toen ik vorig jaar lek geprikt werd, tot de decimaal. Consistentie
Klotenquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:09 schreef drakin het volgende:
Mensen die steeds kloons aanmaken, wat is daar het nut van?
kortzichtig antwoord weerquote:
vroeger was dat topsportquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:09 schreef drakin het volgende:
lekker voorbeeld ookquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:12 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Tja dat is toch zo... Ze posten niets pikants in SEX ofzo...
Ik begon als draak en zal draak blijvenquote:
Dat komt waarschijnlijk omdat er een hoop mensen zijn die alleen maar kunnen bestaan als er voor elk detail een regeltje is en die als een stel NSBer andere de maat nemen omdat ze daar hun plezier uit halen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:13 schreef Zucht. het volgende:
FOK-forum wordt er de laatste tijd niet leuker op..
zoiets jaquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk omdat er een hoop mensen zijn die alleen maar kunnen bestaan als er voor elk detail een regeltje is en die als een stel NSBer andere de maat nemen omdat ze daar hun plezier uit halen.
Dan gaan de vrij denkende mensen weg (al dan niet vrijwillig) en de saaie kliek blijft hangen en krijgt de overhand.
Door kloons of door minder mensen/minder posts?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:13 schreef Zucht. het volgende:
FOK-forum wordt er de laatste tijd niet leuker op..
combinatiequote:Op woensdag 21 juni 2023 14:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Door kloons of door minder mensen/minder posts?
geen idee @Paulquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:09 schreef drakin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |