Ik heb geen idee wie dat is net als ik geen idee heb wie jij bent.quote:
Volgende week ben ik er weer uitquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:37 schreef Mazikeen het volgende:
Als je in de top 20 staat dan ben je een dts'er
quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie dat is net als ik geen idee heb wie jij bent.
dat is vaak zo bij klonen, die blijven 100% anoniem
Ik heb in het verleden veel te veel over mezelf verteld hierquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie dat is net als ik geen idee heb wie jij bent.
dat is vaak zo bij klonen, die blijven 100% anoniem
Een samenvatting graagquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden veel te veel over mezelf verteld hier
Ja johquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden veel te veel over mezelf verteld hier
Die is ook leukquote:
ik zeg al, past beter bij mequote:
Had je daar maar bij moeten zijnquote:
daarquote:
Van wie ben jij een kloon?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
daarvaag lullen in je vakantie maakt je geen beter kloon schat, sorry
Ik ben al vanaf de eerste dag een kloon van Danny dat weet iedereen. Dat is zo goed gelukt dat we elkaar zelfs de hand geschud hebben en samenquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Van wie ben jij een kloon?
Of ben je een AI
Ik hou meer vanquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:44 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik ben al vanaf de eerste dag een kloon van Danny dat weet iedereen. Dat is zo goed gelukt dat we elkaar zelfs de hand geschud hebben en samengedronken nu jij weer
ja inhoudelijk reageren daar blink je wel in uit dat kloptquote:
Nee jij bent al slecht genoeg van jezelf, een afzwakking daar van zou nooit goed komen dat weet iedereenquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee jij bent al slecht genoeg van jezelf, een afzwakking daar van zou nooit goed komen dat weet iedereen
Jij bent toch een kloon van mij??????????quote:
ik was al bang dat dit ooit uit zou gaan komen...quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:45 schreef Harrie het volgende:
@:Danny kom er maar in, ze hebben het door dat ik een kloon van je ben, heb me versproken sorry
ja dat hoop ik wel voor je maar ik heb nog steeds GEEN idee wie je bent en dat was meer wat ik bedoelde.quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:50 schreef drakin het volgende:
geloven jullie maar lekker in die onzin ik weet dondersgoed zelf wie ik ben
+1quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:50 schreef Danny het volgende:
[..]
ik was al bang dat dit ooit uit zou gaan komen...
quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:51 schreef Mazikeen het volgende:
Ooit ga ik met @:harrie ( die eigenlijk @:Danny is) bier drinken![]()
Doe jij dat nooitquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
waarom praat je tegen jezelf
[..]
Zullen we het gewoon gaan doen vanavond?
Ik moet morgenvroeg redelijk vroeg weer werkenquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
vanavond gaanquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |