Of door minder persoonlijkheid en veel anonieme mensen die zich verschuilen achter hun account omdat ze bang zijn dat de echte mens 1 wordt met het online accountquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Door kloons of door minder mensen/minder posts?
+1quote:
Harrie, wat ga je weer diepquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Of door minder persoonlijkheid en veel anonieme mensen die zich verschuilen achter hun account omdat ze bang zijn dat de echte mens 1 wordt met het online account
Nee dat laat ik aan die negers over die gaan pas diepquote:
Weet alleen paul het antwoord?quote:
Ik heb nog nooit een kloon gemaaktquote:
Nee jij niet dat heeft @Paul gedaan en dat ben jij dusquote:
dat klopt, in 1999-2002 toen de oer Fok!kers gevormd werden was het IQ veel hoger maar dat is met de rest van het gemiddelde IQ van NL zwaar achteruit gegaan.quote:
En nog steeds weten ze niet wat het is, je had toen toch vitamine D te kort?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jep. Vorige week was het weer even heel erg.
dit dusquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:26 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee jij niet dat heeft @:Paul gedaan en dat ben jij dus
gelukkig poste ik toen nog onder mijn oude accountquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat klopt, in 1999-2002 toen de oer Fok!kers gevormd werden was het IQ veel hoger maar dat is met de rest van het gemiddelde IQ van NL zwaar achteruit gegaan.
Die boot heb ik gelukkig gemistquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:28 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat klopt, in 1999-2002 toen de oer Fok!kers gevormd werden was het IQ veel hoger maar dat is met de rest van het gemiddelde IQ van NL zwaar achteruit gegaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hoe is het nu? AL wat beter?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dit dus
[..]
gelukkig poste ik toen nog onder mijn oude accountEn is mijn iq nog steeds hoog
Maar wie ben jij dan?quote:
Daarom hou ik ook zo veel van jequote:Op woensdag 21 juni 2023 14:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
dit dus
[..]
gelukkig poste ik toen nog onder mijn oude accountEn is mijn iq nog steeds hoog
Ik wist hetquote:
mwah, ik heb zin in etenquote:
+1quote:
Nee als je die spuiten hebt gehad ben je een kloon gewordenquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:34 schreef Harrie het volgende:
zijn kloons ook automatisch gevaccineerdik vraag dit voor een vriend
quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:34 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Nee als je die spuiten hebt gehad ben je een kloon geworden
zeg je nou dat je dom ben?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:34 schreef drakin het volgende:
Ach geloof het maar, bewijst hoe dom dtsers zijn
Ik ben geen dtserquote:
nou je bent hier vandaag meer dan ik, dus dan ben je een dts'erquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |