quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bij Paul denk ik altijd aan de uitspraak van mijn vorige buurman.
[..]
Die gebruikte vast geen bananenquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
Bij Paul denk ik altijd aan de uitspraak van mijn vorige buurman.
[..]
Met de heks er bij overigensquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb mijn Nimbus verkocht werd te gevaarlijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Maar in mijn konijnenrijk welquote:
Haha flying nimbus held.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik heb mijn Nimbus verkocht werd te gevaarlijk
weet je wat ik eet.... weer....quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:32 schreef Harrie het volgende:
zometeen ook maar ff naar mijn turkse vriend de bakker en ff naar de slager ook.
nog geen idee wat ik straks wil eten maar.......... er is nog tijd
quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:33 schreef Paul het volgende:
[..]
ik weet het ik word heel veel gepest op fok
quote:
told ya!quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:33 schreef Paul het volgende:
[..]
ik weet het ik word heel veel gepest op fok
Als het goed is steekt pleegvader vanavond de bbq aan voor mijquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:32 schreef Harrie het volgende:
zometeen ook maar ff naar mijn turkse vriend de bakker en ff naar de slager ook.
nog geen idee wat ik straks wil eten maar.......... er is nog tijd
quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:34 schreef Harrie het volgende:
[..]
ja garnalen bij de schoonmoedermet je negerneukvriendin
Omdat we vandaag mijn verjaardag vieren mocht ik het avondetenkiezebquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |