SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Smaakt dat?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker wel
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik vraag het me ook af, ik ben een goed mens, waarom die haat vraag je je dan afquote:
Ik ben ook maar een mens van vlees en bloed
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Is dat wel zo?quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af, ik ben een goed mens, waarom die haat vraag je je dan af
Ik ben ook maar een mens van vlees en bloed![]()
Ik was niet van plan om mezelf te gaan roosterenquote:
Haat moet verbannen worden vind ik ook.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vraag het me ook af, ik ben een goed mens, waarom die haat vraag je je dan af
Ik ben ook maar een mens van vlees en bloed
Gezonde kritiek op die humorloze acts moet worden aangemoedigd vind ik.![]()
Bananen zijn lekkerderquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om mezelf te gaan roosterenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ik heb nog nooit acts gedaanquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:41 schreef Harrie het volgende:
[..]
Haat moet verbannen worden vind ik ook.
Gezonde kritiek op die humorloze acts moet worden aangemoedigd vind ik.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Rumquote:![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Rum is altijd goedThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Passend tt welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
ik ookquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:44 schreef Mazikeen het volgende:
echt hoor deze dag. Ik wil dat het half 6 is
![]()
![]()
Sssstttttttt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:54 schreef devzero het volgende:
[..]Ik dacht altijd dat jij oversight was
Vandaar dat je zoveel over security weet
Wil je zeggen dat dat niet zo is?
Nah, je bent gewoon incognito
Vanwege deze:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Maar het is lekker zonnigDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Sowieso niet meerquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat is voor mij ook een dingetje en reden om geen mod te (willen) worden.
Laat de nieuwe generatie zich maar druk maken![]()
dat druk maken moet je aan de compressor overlatenquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:46 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Sowieso niet meer
Laat de nieuwe generatie zich maar druk maken![]()
Het was net nog op het journaalquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:52 schreef Harrie het volgende:
staatstelevisie is levensgevaarlijk geworden![]()
Maar het hep op feesboek gestaan!!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Beelden bij stonehengequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
quote:
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: