Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Alleen met rumquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Vieze cola plaatje is al uit de OP
Cola![]()
![]()
![]()
Preciesquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik weet wel wie er nog niet jarig is!quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Zou je dat nu wel doen, zo meteen ben je geabonneerd op allemaal vieze boekjes of heb je allemaal verkopers voor de deur staanquote:Op woensdag 21 juni 2023 01:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik geef m'n adres wel in dm voor het cadeau.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
O coolquote:Op woensdag 21 juni 2023 01:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je dat nu wel doen, zo meteen ben je geabonneerd op allemaal vieze boekjes of heb je allemaal verkopers voor de deur staan
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Of een vieze manquote:Op woensdag 21 juni 2023 01:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je dat nu wel doen, zo meteen ben je geabonneerd op allemaal vieze boekjes of heb je allemaal verkopers voor de deur staan![]()
![]()
![]()
Wat leuk, daar heb ik ook nog in de buurt gewoondquote:Op woensdag 21 juni 2023 01:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik geef m'n adres wel in dm voor het cadeau.Althans, vergeken met de afstanden hier dan.
![]()
Oh heb ik over het hoofd gezien in de app groepquote:Op woensdag 21 juni 2023 02:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo mogen we niet meer over @:devzero praten hier![]()
![]()
(wist dat jij hem inkopte![]()
)
![]()
Nee niet gaan
Dank zij de link die hier laatst stond, kan ze gewoon alle vieze blaadjes lezen die ze maar wilquote:Op woensdag 21 juni 2023 01:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je dat nu wel doen, zo meteen ben je geabonneerd op allemaal vieze boekjes of heb je allemaal verkopers voor de deur staan
blootkapje 1981 pdf![]()
Tot zo @Monique___
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
oh jaa dat wilde ik je nog zeggen en jaaaa je kent mequote:
pff
maar gisternacht had ik nog een bericht op de gsm getikt maar er zaten fouten in pfff
dus maar niet verstuurd![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 02:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh jaa dat wilde ik je nog zeggen en jaaaa je kent me
pff
maar gisternacht had ik nog een bericht op de gsm getikt maar er zaten fouten in pfff
dus maar niet verstuurd![]()
Lekker slapen![]()
En nieuwe UI zie ik.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Geweldenaar ben je toch ookquote:Op woensdag 21 juni 2023 02:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Dank zij de link die hier laatst stond, kan ze gewoon alle vieze blaadjes lezen die ze maar wil
blootkapje 1981 pdf
Ik ga ook nog even uurtje of 3 proberen te tukken![]()
Meestal als ik berichten weer verwijder voor ik ze verstuur staat er vaak weinig liefs in
Daarom krijg ik nooit berichten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 02:16 schreef engine het volgende:
Meestal als ik berichten weer verwijder voor ik ze verstuur staat er vaak weinig liefs in![]()
![]()
Sneeuwquote:Op woensdag 21 juni 2023 02:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
was dat bewegende plaatje zat en wist niks anders dan bomen met sneeuw
Denk dat je ook niet zit te wachten op dat getier van mijquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2023 02:16 schreef engine het volgende:
Meestal als ik berichten weer verwijder voor ik ze verstuur staat er vaak weinig liefs in![]()
![]()
![]()
wat een eer dat ik wel eens een niet verwijderd verstuurd bericht heb gehad![]()
![]()
![]()
![]()
Nee op getier zit ik niet te wachten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 02:19 schreef engine het volgende:
[..]
Denk dat je ook niet zit te wachten op dat getier van mij![]()
![]()
TiereliereliererDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-06-2023 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Monique___ / 1650 / +27 / +7 / 5172 / 6105
2. Zucht. / 1088 / +109 / +0 / 3624 / 4135
3. Emmerdeur / 885 / +35 / +0 / 1820 / 2247
4. Dotteke / 720 / +18 / +0 / 1091 / 1447
5. engine / 716 / +75 / +1 / 538 / 850
6. devzero / 653 / +52 / +1 / 868 / 1192
7. Mazikeen / 642 / +33 / +0 / 2288 / 2652
8. DerRabbit / 638 / +38 / +4 / 2310 / 2793
9. laforest / 571 / +0 / +0 / 2226 / 2481
10. Harrie / 484 / +25 / +0 / 1309 / 1580
11. Nattekat / 435 / +32 / +0 / 1848 / 2187
12. drakin / 412 / +100 / +6 / 1229 / 1369
13. mario390 / 386 / +22 / +1 / 1056 / 1499
14. HappyCharly / 382 / +4 / +4 / 1281 / 1502
15. DJMO / 377 / +17 / +3 / 704 / 948
16. PLY / 350 / +38 / +0 / 1268 / 1481
17. gebrokenglas / 285 / +16 / +0 / 829 / 1019
18. maily / 275 / +6 / +0 / 1739 / 1943
19. hemarookworst / 260 / +12 / +0 / 1186 / 1374
20. m1st1g / 177 / +23 / +0 / 482 / 565SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Mooi gezicht tochquote:
De watte?quote:
Bij ons is vod een lap ofzoquote:
Neequote:ze wilt m'n geld ofzo geloof ik
Ich....ben jij niet Nederlandse?quote:Op woensdag 21 juni 2023 02:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja hier ook maar ook : ich trap dich eine under de vod
zoiets
Ja serieusquote:Op woensdag 21 juni 2023 02:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
huh neeeee
is het zo eentje.........![]()
![]()
(serieus?)
Vreselijkquote:Op woensdag 21 juni 2023 02:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zeker wel maar dat was een poging van mij om Limbabwaans te schrijven
En dat zeg ik niet om je te plagen.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja maar heb het nog niet gezegd. Ergens heb ik zin om haar nu eindeloos te treiteren tot ze er zelf moe van is. Niet dat ik daar wat mee op schiet maar ja.quote:Op woensdag 21 juni 2023 02:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh vind ik oprecht niet leuk voor je![]()
![]()
![]()
Jammer dat het hier op uitdraait.
stomvrouwmensEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ze wil wel videobellen
Moet eigenlijk een greenscreen regelen en dat ik dan in een pakhuis vol met geld zit a la dagobert duck.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Kom maar halen
voor de verandering nietquote:Op woensdag 21 juni 2023 02:57 schreef engine het volgende:
[..]
Vreselijk
En dat zeg ik niet om je te plagen.
En jaa VRE-SE-LIJK
kat kwijt hiero , aan het zoeken waar hij zich verstopt![]()
Principequote:Op woensdag 21 juni 2023 02:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar heb het nog niet gezegd. Ergens heb ik zin om haar nu eindeloos te treiteren tot ze er zelf moe van is. Niet dat ik daar wat mee op schiet maar ja.
Terug aan het lijntje houden![]()
Klinkt spannendquote:![]()
![]()
![]()
kzou kijken wat je daaruit kunt krijgen![]()
![]()
Volgende stap is de creditcard die het even niet doet en of je wat voor wilt schieten![]()
![]()
Katquote:Op woensdag 21 juni 2023 03:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
voor de verandering niet
En jaa VRE-SE-LIJK
kat kwijt hiero , aan het zoeken waar hij zich verstopt![]()
Moet je miauwen
quote:Op woensdag 21 juni 2023 02:59 schreef engine het volgende:
Moet eigenlijk een greenscreen regelen en dat ik dan in een pakhuis vol met geld zit a la dagobert duck.![]()
![]()
![]()
![]()
ik zou nep rolex kopen voor de camera![]()
Iets met een cryptosite die niet wil laden. Dat weet ik nu alquote:Op woensdag 21 juni 2023 03:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Klinkt spannend![]()
![]()
![]()
kzou kijken wat je daaruit kunt krijgen![]()
![]()
Volgende stap is de creditcard die het even niet doet en of je wat voor wilt schietenMisschien gewoon doen of ik te achterlijk ben om haar aanwijzingen te begrijpen. Of gewoon vergeten
Maar ik baal er vooral van omdat dit soort dingen gewoon de zin in die kutapps nog verder verpesten. Over een half jaar weer een poging
Om elke arm 5 rolexenquote:Op woensdag 21 juni 2023 03:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ik zou nep rolex kopen voor de camera
Zeg gewoon dat die site bij mij ook niet wil laden
Lekker manquote:Op woensdag 21 juni 2023 03:13 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb een dikke Rolex, maar die gebruik ik als cockring.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Rode kat is wel mooiquote:Op woensdag 21 juni 2023 03:16 schreef Monique___ het volgende:
rooie kat is weg ik ga buiten kijken in de wijk.. pff
Succes
die is weg.......gofferquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie kat.quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die is weg.......goffer
[ afbeelding ]
Dat is klote. Hopelijk is hij snel terecht.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Heb je haar via een dating app ontmoet?quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:10 schreef engine het volgende:
[..]
Iets met een cryptosite die niet wil laden. Dat weet ik nu alMisschien gewoon doen of ik te achterlijk ben om haar aanwijzingen te begrijpen. Of gewoon vergeten
Maar ik baal er vooral van omdat dit soort dingen gewoon de zin in die kutapps nog verder verpesten. Over een half jaar weer een poging
*kan tips gebruiken![]()
![]()
![]()
ik ga zo nog eens een rondje lopen..quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:33 schreef engine het volgende:
[..]
Mooie kat.
Dat is klote. Hopelijk is hij snel terecht.![]()
Jup.quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heb je haar via een dating app ontmoet?
*kan tips gebruiken![]()
Maar ik ben daar niet goed inDenk dat google betere tips geeft
![]()
Maar heb wel een gave profielfoto met karper
Is hij vaker zo weg?quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik ga zo nog eens een rondje lopen..
Onze kat ging wel vaker op stap. Kwam altijd zelf weer thuis.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
*zo'ne joekel jongequote:Op woensdag 21 juni 2023 03:37 schreef engine het volgende:
[..]
Jup.
Maar ik ben daar niet goed inDenk dat google betere tips geeft
![]()
Maar heb wel een gave profielfoto met karper
weet niet of ik snel zou reageren op iemand met een vis...............![]()
![]()
nee... hij ontsnapt heel soms uit de tuin maar meestal zit ik in de tuin erbij als hij de tuin ingaat..quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:38 schreef engine het volgende:
[..]
Is hij vaker zo weg?
Onze kat ging wel vaker op stap. Kwam altijd zelf weer thuis.
beetje hectische middag gehad en vergeten
hij is denk ik al een paar uur weg.......
Hij zit wel eens tussen 2 schuttingen in.. maar dan komt hij er niet zelf meer uit.. maar nu komt hij niet op het voer.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*zo'ne joekel jonge [ afbeelding ]
weet niet of ik snel zou reageren op iemand met een vis...............![]()
Dat schijnt een behoorlijke afknapper te zijn voor vrouwen ja terwijl mannen het wel stoer vinden
Dat heb ik dus niet.
Maar één foto en nul tekst werkt ook niet zo goed.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee... hij ontsnapt heel soms uit de tuin maar meestal zit ik in de tuin erbij als hij de tuin ingaat..
beetje hectische middag gehad en vergeten
hij is denk ik al een paar uur weg.......
Hij zit wel eens tussen 2 schuttingen in.. maar dan komt hij er niet zelf meer uit.. maar nu komt hij niet op het voer.![]()
Zal toch wel ergens in de buurt zitten dan. Hopelijk krijg je hem snel gevonden
ja echt, als ik eerlijk ben.. NO WAY dat ik zou reageren op iemand met een karper.........quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:41 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat schijnt een behoorlijke afknapper te zijn voor vrouwen ja terwijl mannen het wel stoer vinden
Dat heb ik dus niet.
Maar één foto en nul tekst werkt ook niet zo goed.
ik zou wel denken: oh die is ook wel leuk.. want die gaat af en toe een dag vissen = rust voor mij![]()
![]()
ja ik ga zo weer eens kijken pff ik kan ook niet slapen als hij niet terug isquote:Op woensdag 21 juni 2023 03:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zal toch wel ergens in de buurt zitten dan. Hopelijk krijg je hem snel gevonden![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja echt, als ik eerlijk ben.. NO WAY dat ik zou reageren op iemand met een karper.........
ik zou wel denken: oh die is ook wel leuk.. want die gaat af en toe een dag vissen = rust voor mij![]()
Zo kun je het ook bekijken.
Maar andersom is bijvoorbeeld paardrijden een no go.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ze is dan duidelijk wel een dierenliefhebster.quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar andersom is bijvoorbeeld paardrijden een no go.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Ja ach dan ben ik dat ook maar paarden heb ik helemaal niks mee.quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze is dan duidelijk wel een dierenliefhebster.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Liever een hond inderdaad. Hoewel ik daar niet meer aan begin of wil beginnen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ach dan ben ik dat ook maar paarden heb ik helemaal niks mee.Werkplek
(zelfst. naamw.)
je zou niet op een paardenmeisje reageren?quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Maar andersom is bijvoorbeeld paardrijden een no go.
ik ook niet![]()
![]()
![]()
![]()
hee ggquote:Op woensdag 21 juni 2023 03:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze is dan duidelijk wel een dierenliefhebster.![]()
![]()
Heb ik ook al niet zoveel meequote:Op woensdag 21 juni 2023 03:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Liever een hond inderdaad. Hoewel ik daar niet meer aan begin of wil beginnen.Liever een kat
Of een uil
of een hond en een katquote:Op woensdag 21 juni 2023 03:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Liever een hond inderdaad. Hoewel ik daar niet meer aan begin of wil beginnen.![]()
![]()
Ik welquote:Op woensdag 21 juni 2023 03:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
je zou niet op een paardenmeisje reageren?
ik ook niet![]()
![]()
Maar in het algemeen is het een no go
maaar nog over die app: had jij geen tekst erin?quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:59 schreef engine het volgende:
[..]
Heb ik ook al niet zoveel meeLiever een kat
Of een uil
alleen die foto met vis?![]()
Iets met te sterke vaginalespieren?quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wel
Maar in het algemeen is het een no go![]()
![]()
In het donker kun je haar toch niet vinden? Heeft ze favoriete plekjes?Werkplek
(zelfst. naamw.)
Neeehee geen vis!quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maaar nog over die app: had jij geen tekst erin?
alleen die foto met vis?
En geen tekst
quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Iets met te sterke vaginalespieren?![]()
Nee dat het paard belangrijker is dan vriend is.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Als ik dat eens wistquote:Op woensdag 21 juni 2023 04:00 schreef gebrokenglas het volgende:
In het donker kun je haar toch niet vinden? Heeft ze favoriete plekjes?
Oeh, denkt ze, helemaal geen tekst....wat een mysterieuze man. Die is vast CEO van een of ander grote international, met meerdere credit cards...quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Alles kan kapot.quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Iets met te sterke vaginalespieren?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik heb net een blokje rond gelopen me een zaklamp en zakje snoepjesquote:Op woensdag 21 juni 2023 04:00 schreef gebrokenglas het volgende:
In het donker kun je haar toch niet vinden? Heeft ze favoriete plekjes?
he is een hij![]()
![]()
Ow, dit kun je inderdaad 'verkeerd lezen'.quote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
karper is toch vis??quote:
geen tekst??? en kreeg je toch reactie???
oh wacht.. de looks doen het hem![]()
![]()
zit hier te lachenquote:Op woensdag 21 juni 2023 04:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nee dat het paard belangrijker is dan vriend is.
ja dat is wel he, daar kun je niet tegenop
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee een karper is soort wandelende tak maar dan veel dikkerquote:Op woensdag 21 juni 2023 04:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
karper is toch vis??
geen tekst??? en kreeg je toch reactie???
oh wacht.. de looks doen het hem
Goedemorgen maatquote:
Vissen heb ik ook niks mee.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ja, en een paling is een stukje sushi wat nog niet weet wat voor mooie toekomst het zal krijgenquote:Op woensdag 21 juni 2023 04:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nee een karper is soort wandelende tak maar dan veel dikker![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nee een karper is soort wandelende tak maar dan veel dikker![]()
nee maar echt
*ziet een foto van een willekeurige keessie voor zich met een karper tussen de handen
had ik niet bij jou gedacht............![]()
en waarom geen tekst????![]()
Vissenquote:![]()
Maar niet als in vis vangen. Maar verder vind ik vissen zelf wel leuk
Was de luier nu pas vol?quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Yep, ik maak vorderingen
[..]
Mogge grote vriend![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
nee maar echt
*ziet een foto van een willekeurige keessie voor zich met een karper tussen de handen
had ik niet bij jou gedacht............![]()
en waarom geen tekst????![]()
Ja iedere app is zo weer anders. Ik heb er maar eentje hoor
Maar daar kun je wat voorkeuren aanklikken en foto's uploaden en tekst typen. Na een foto uploaden en voorkeuren aanklikken vond ik het wel weer genoeg gedoe. Ik word ongemakkelijk van z'n tekst typen....dus heb ik dat niet gedaan.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ik ben verbaasd dat ik er niet gepost heb, Ik herinnerde me dat topic nog (wel gevonden met mycroft)quote:![]()
oh ja goede rede om in een dating app maar geen tekst te typen..quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:12 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja iedere app is zo weer anders. Ik heb er maar eentje hoor
Maar daar kun je wat voorkeuren aanklikken en foto's uploaden en tekst typen. Na een foto uploaden en voorkeuren aanklikken vond ik het wel weer genoeg gedoe. Ik word ongemakkelijk van z'n tekst typen....dus heb ik dat niet gedaan.
Komt over als -----> zit hier om een keer te seksen en verder niks..![]()
neeee ben jij ook van de karpersquote:Op woensdag 21 juni 2023 04:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat ik er niet gepost heb, Ik herinnerde me dat topic nog (wel gevonden met mycroft)![]()
Glad?quote:
dev is van een andere generatiequote:![]()
![]()
![]()
![]()
Ik krijg er soms wel vragen naar ja.quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zou jij met een paling in een dating app gaan?![]()
Tja dat is dan maar zoquote:Op woensdag 21 juni 2023 04:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh ja goede rede om in een dating app maar geen tekst te typen..
Komt over als -----> zit hier om een keer te seksen en verder niks..
quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik krijg er soms wel vragen naar ja.![]()
![]()
dit lijkt het topje van de ijsberg.![]()
Hoe is het met de vitamientjes?quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Yep, ik maak vorderingen
[..]
Mogge grote vriend
Ja, het puntje steekt boven het water, en je wilt eigenlijk niet weten wat er onder zitquote:Op woensdag 21 juni 2023 04:20 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
dit lijkt het topje van de ijsberg.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, het puntje steekt boven het water, en je wilt eigenlijk niet weten wat er onder zit![]()
![]()
![]()
Nouja is ook wel ooit gebeurdquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en jij wilde je diensten wel beschikbaar stellen![]()
![]()
![]()
Misschien is dat een leuke tekst bij mijn profiel
quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:29 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Misschien is dat een leuke tekst bij mijn profiel![]()
![]()
![]()
ik voorzie heel veel seksdatesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goedzoquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:31 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik voorzie heel veel seksdates [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Happn.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Vriendin bedoel jequote:
Voor mij niet echtquote:Op woensdag 21 juni 2023 04:37 schreef Monique___ het volgende:
[..]
klopt
maar vriend kan ook vrouwelijk zijn:PAls in dat zou ik zelf zo niet noemen.
Tenzij kerel met vrouwelijke trekjes.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Edjequote:
Wilde dev noemen met zijn rokjequote:Op woensdag 21 juni 2023 04:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
reageer je nu op de post boven je?![]()
![]()
*kat nog steeds niet gevonden
Kutkat![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:48 schreef PLY het volgende:
[..]
Edje
[..]
Wilde dev noemen met zijn rokje
![]()
![]()
![]()
![]()
Kutkateens.. en ben moe.. maar kat zo weer zoeken pff
weet gewoon dat mijn kind niet naar school gaat als die kat niet terug is.![]()
Is die erg gehecht aan de kat?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Oei, herkenbaar. Had ik ook met mijn kids. Ff met zak brokken rammelen buiten![]()
Liefquote:
/al een paar keer gedaan ply maar hij komt niet.. hond ook al mee naar buiten genomen om te speuren.. maar vind hem deze keer ook niet.quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Oei, herkenbaar. Had ik ook met mijn kids. Ff met zakbrokken rammelen buiten![]()
Goedemorgen Marioquote:
Klote, maar soms staan ze in één x voor je of liggen gewoon binnen of boven ergens en reageren niet. Eigenzinnig kattenquote:Op woensdag 21 juni 2023 04:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
/al een paar keer gedaan ply maar hij komt niet.. hond ook al mee naar buiten genomen om te speuren.. maar vind hem deze keer ook niet.![]()
Ik heb eerder deze week gezien dat jij ook vrouwelijk kan zijn vriendinquote:
Ik identificeer me als paling. Maar ja, daar doet FOK! niet aanquote:Op woensdag 21 juni 2023 04:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb eerder deze week gezien dat jij ook vrouwelijk kan zijn vriendin![]()
![]()
Heer plyquote:Op woensdag 21 juni 2023 04:48 schreef PLY het volgende:
[..]
Edje
[..]
Wilde dev noemen met zijn rokje
Kutkat![]()
![]()
de kat is er weer![]()
![]()
![]()
![]()
hoorde opeens kabaal in de tuin.. hij is helemaal nat.. en zich nu vol te eten
maar is er gelukkig weer![]()
![]()
![]()
![]()
Een nattekat?quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:58 schreef Monique___ het volgende:
de kat is er weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is mooiquote:Op woensdag 21 juni 2023 04:58 schreef Monique___ het volgende:
de kat is er weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ksssstt!!quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Fijn!quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:58 schreef Monique___ het volgende:
de kat is er weer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jaaaaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaaaLijkt op een ragdollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaaaHeb je hem een beetje afgedroogd? Mijn kat is een paar keer ontsnapt met regen en kwan dan ook helemaal nat weer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in droge vorm , is een pers , overlaten komen uit egypte via een organisatie.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
in droge vorm , is een pers , overlaten komen uit egypte via een organisatie.Oh, zo'n langharig beest. Moet je hem veel kammen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wquote:Op woensdag 21 juni 2023 05:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
in droge vorm , is een pers , overlaten komen uit egypte via een organisatie.El mooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ja en gelukkig liet hij het toe.quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je hem een beetje afgedroogd? Mijn kat is een paar keer ontsnapt met regen en kwan dan ook helemaal nat weer terug![]()
Dat zou wel moeten , maar hij is er niet van gediend..quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, zo'n langharig beest. Moet je hem veel kammen?
al vaker gehad dat er bloed langs mijn hand/ arm liep whaaaaa
en hij kan hard meppen en bijten![]()
![]()
![]()
Ik loop de helft van de tijd met scrammen rond. En recentelijk nog een tetanus shot gekregen, want hij beet wel erg diep bij het spelenquote:Op woensdag 21 juni 2023 05:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten , maar hij is er niet van gediend..
![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:08 schreef devzero het volgende:
[..]
DIe van mij is er niet blij mee. Maar ja, ik ben toch iets sterkeropschepper en jaa ik weet hoe je het bedoeld
![]()
wow.. had je zo'n diepe wond dan?quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik loop de helft van de tijd met scrammen rond. En recentelijk nog een tetanus shot gekregen, want hij beet wel erg diep bij het spelen![]()
Een kattebeet infectie kan heel heftig zijn Brrr, wil je niet.quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten , maar hij is er niet van gediend..
![]()
Ja. Normaal bijten katten niet echt. Ze laten hun tanden voelen, maar bijten niet echt. Ik denk dat hij tussen geïrriteerd en speels was. Het bloedde fors en besloot toch maar om de volgende dag een tetanus shot te halen. Dus ben weer 5 jaren beschermd nuquote:Op woensdag 21 juni 2023 05:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wow.. had je zo'n diepe wond dan?![]()
![]()
Buurvrouwtje hier er voor in het ziekenhuis gelegen een weekquote:Op woensdag 21 juni 2023 05:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik loop de helft van de tijd met scrammen rond. En recentelijk nog een tetanus shot gekregen, want hij beet wel erg diep bij het spelen![]()
![]()
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ow.. nog nooit gedaan.....quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Normaal bijten katten niet echt. Ze laten hun tanden voelen, maar bijten niet echt. Ik denk dat hij tussen geïrriteerd en speels was. Het bloedde fors en besloot toch maar om de volgende dag een tetanus shot te halen. Dus ben weer 5 jaren beschermd nu![]()
KolbDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
KittenbolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Oh wat rot!!quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:17 schreef PLY het volgende:
[..]
Mijn vrouw ook 3 weken last gehad na kattebeet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja al meerdere keren.. dat het bloed me langs de armen liep..quote:
hij is heel fel.. meteen met al zn klauwen om je heen en hard bijten.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:20 schreef PLY het volgende:
[..]
Was al oude kat en wilde medicatie in haar bekje doen en beet hard door ineens![]()
![]()
![]()
Nog even een selfie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:35 schreef devzero het volgende:
Nog even een selfie.Das een hele besteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tot zo!quote:![]()
Lekker slapenFijn dat je je kat weer gevonden hebt.
had nog op je comment gewachtquote:Op woensdag 21 juni 2023 05:36 schreef engine het volgende:
[..]
Tot zo!![]()
Lekker slapenFijn dat je je kat weer gevonden hebt.
![]()
dank je, ik ben ook blij
zzz tot laters![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]
had nog op je comment gewacht![]()
dank je, ik ben ook blij
zzz tot laters
![]()
Maar wel lekker geslapen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:02 schreef mario390 het volgende:
dat gedoe vannacht zo vervelend
dann konnt ik niet meer ben bij
de pc eingeschlafen
Waarom ga je niet in bed liggen?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
ben ik wel maar moet wegen datquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:05 schreef engine het volgende:
[..]
Maar wel lekker geslapen?
Waarom ga je niet in bed liggen?
puntenschenkgedoe over 20 ophalen
op drakin![]()
Ah zoquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:10 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben ik wel maar moet wegen dat
puntenschenkgedoe over 20 ophalen
op drakin
GC FB SCquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:21 schreef devzero het volgende:
Ik heb niet eens meer terug gelezen. Alleen de GC FB
genotEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
@Shii had een heel goed punt. Het lijkt soms of de FAs gewoon niet weten wat er werkelijk speelt op FOK!quote:![]()
Ik vind het kinderachtig gezeik om niks. Zoals ik het zie gaat het om een paar users die Dot niet leuk vinden. Pech voor hun. Mag Dot dan geen mod worden in GC omdat een paar users daar ineens in een SC zit met hun kliekje.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:24 schreef devzero het volgende:
[..]
@:shii had een heel goed punt. Het lijkt soms of de FAs gewoon niet weten wat er werkelijk speelt op FOK!
Maar verder onthoud ik mij van commentaar
Goedemorgen enzo
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
juistik wacht nog 20 minuten
Je kunt nooit iedereen tevreden houden. Je kunt je afvragen, mag @Paul dan geen mod worden ONZ? Tuurlijk wel, maar er kwam wel een hoop gezeik van. Hele hoop mensen die hier raar gingen doen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtig gezeik om niks. Zoals ik het zie gaat het om een paar users die Dot niet leuk vinden. Pech voor hun. Mag Dot dan geen mod worden in GC omdat een paar users daar ineens in een SC zit met hun kliekje.
Maar goed, er is genoeg over gepost, dus ik hou het erbij![]()
![]()
Paul mag alles maar ik wil er gewoon niks mee te maken hebben. Dat was voor mij wel een reden om gewoon niet meer in ONZ te komen. Zuigen en dan mogen anderen niet happen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt nooit iedereen tevreden houden. Je kunt je afvragen, mag @:paul dan geen mod worden ONZ? Tuurlijk wel, maar er kwam wel een hoop gezeik van. Hele hoop mensen die hier raar gingen doen.
Maar goed, er is genoeg over gepost, dus ik hou het erbijEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Had ik al goedemorgen gezegd
Dat weet ik niet. Maar bij deze: goedemorgen.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
zij is nu wel daar mod maar tte laatquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtig gezeik om niks. Zoals ik het zie gaat het om een paar users die Dot niet leuk vinden. Pech voor hun. Mag Dot dan geen mod worden in GC omdat een paar users daar ineens in een SC zit met hun kliekje.
vor ff .... hij is booswoest![]()
Goedemorgenquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar bij deze: goedemorgen.
En dan heb je van die lolbroeken op werk, met hun: "Ik Maak Zelf Wel Uit Of Het Een Goedemorgen Wordt Flapdrol"Werkplek
(zelfst. naamw.)
Zo is half FOK! geworden. En daarmee bastaquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:34 schreef engine het volgende:
[..]
Paul mag alles maar ik wil er gewoon niks mee te maken hebben. Dat was voor mij wel een reden om gewoon niet meer in ONZ te komen. Zuigen en dan mogen anderen niet happen.Goedemorgenquote:![]()
![]()
Het is onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken. Zeker als mod moet je gewoon dingen doen en elke note is natuurlijk een teleurstelling voor die user.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:26 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het kinderachtig gezeik om niks. Zoals ik het zie gaat het om een paar users die Dot niet leuk vinden. Pech voor hun.
Mensen die kritiek op anderen hebben moeten ook maar eens naar zichzelf kijken.Werkplek
(zelfst. naamw.)
Goedemorgen hoor!En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Daarom stel ik voor dat @engine en ik mod worden op ONZ. Dan kan @SwJ het wat rustiger aan doen. Mee eens @murp?quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken.
En mensen die kritiek op anderen hebben moeten ook maar eens naar zichzelf kijken.![]()
Precies, dit.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Dat is het wel een beetje. Het is makkelijk zeiken op anderen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is onmogelijk om het iedereen naar de zin te maken.
En mensen die kritiek op anderen hebben moeten ook maar eens naar zichzelf kijken.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Mijn vakantiegeld is bijgeschrevenIk kan helemaal los
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Klagen is 2de natuur bij Nederlanders. Geen idee waarom mensen ineens zich zelf kritisch gaan bekijken als ze kunnen klagen over anderenquote:Op woensdag 21 juni 2023 06:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Mensen die kritiek op anderen hebben moeten ook maar eens naar zichzelf kijken.![]()
![]()
Nou.... Dan krijg je weer teveel kapiteinen op een schip...quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom stel ik voor dat @:engine en ik mod worden op ONZ. Dan kan @:swj het wat rustiger aan doen. Mee eens @:murp?Werkplek
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Daarom stel ik voor dat @:engine en ik mod worden op ONZ. Dan kan @:swj het wat rustiger aan doen. Mee eens @:murp?
Als ik dat niet doe ben ik zo weg van fokquote:![]()
Want zo’n geweldig forum is t nou ook weer niet verder![]()
![]()
Wat? Heb jij kritiek?quote:Op woensdag 21 juni 2023 06:41 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Als ik dat niet doe ben ik zo weg van fok![]()
Want zo’n geweldig forum is t nou ook weer niet verder
Werkplek
(zelfst. naamw.)
en doet alsof je bezig bent.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: