Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Alleen met rumquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op woensdag 21 juni 2023 01:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Vieze cola plaatje is al uit de OP
Cola![]()
![]()
![]()
Preciesquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
BolkDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik weet wel wie er nog niet jarig is!quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Zou je dat nu wel doen, zo meteen ben je geabonneerd op allemaal vieze boekjes of heb je allemaal verkopers voor de deur staanquote:Op woensdag 21 juni 2023 01:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik geef m'n adres wel in dm voor het cadeau.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
O coolquote:Op woensdag 21 juni 2023 01:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je dat nu wel doen, zo meteen ben je geabonneerd op allemaal vieze boekjes of heb je allemaal verkopers voor de deur staan
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Of een vieze manquote:Op woensdag 21 juni 2023 01:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je dat nu wel doen, zo meteen ben je geabonneerd op allemaal vieze boekjes of heb je allemaal verkopers voor de deur staan![]()
![]()
![]()
Wat leuk, daar heb ik ook nog in de buurt gewoondquote:Op woensdag 21 juni 2023 01:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik geef m'n adres wel in dm voor het cadeau.Althans, vergeken met de afstanden hier dan.
![]()
Oh heb ik over het hoofd gezien in de app groepquote:Op woensdag 21 juni 2023 02:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo mogen we niet meer over @:devzero praten hier![]()
![]()
(wist dat jij hem inkopte![]()
)
![]()
Nee niet gaan
Dank zij de link die hier laatst stond, kan ze gewoon alle vieze blaadjes lezen die ze maar wilquote:Op woensdag 21 juni 2023 01:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je dat nu wel doen, zo meteen ben je geabonneerd op allemaal vieze boekjes of heb je allemaal verkopers voor de deur staan
blootkapje 1981 pdf![]()
Tot zo @Monique___
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
oh jaa dat wilde ik je nog zeggen en jaaaa je kent mequote:
pff
maar gisternacht had ik nog een bericht op de gsm getikt maar er zaten fouten in pfff
dus maar niet verstuurd![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 02:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh jaa dat wilde ik je nog zeggen en jaaaa je kent me
pff
maar gisternacht had ik nog een bericht op de gsm getikt maar er zaten fouten in pfff
dus maar niet verstuurd![]()
Lekker slapen![]()
En nieuwe UI zie ik.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Geweldenaar ben je toch ookquote:Op woensdag 21 juni 2023 02:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Dank zij de link die hier laatst stond, kan ze gewoon alle vieze blaadjes lezen die ze maar wil
blootkapje 1981 pdf
Ik ga ook nog even uurtje of 3 proberen te tukken![]()
Meestal als ik berichten weer verwijder voor ik ze verstuur staat er vaak weinig liefs in
Daarom krijg ik nooit berichten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 02:16 schreef engine het volgende:
Meestal als ik berichten weer verwijder voor ik ze verstuur staat er vaak weinig liefs in![]()
![]()
Sneeuwquote:Op woensdag 21 juni 2023 02:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
was dat bewegende plaatje zat en wist niks anders dan bomen met sneeuw
Denk dat je ook niet zit te wachten op dat getier van mijquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2023 02:16 schreef engine het volgende:
Meestal als ik berichten weer verwijder voor ik ze verstuur staat er vaak weinig liefs in![]()
![]()
![]()
wat een eer dat ik wel eens een niet verwijderd verstuurd bericht heb gehad![]()
![]()
![]()
![]()
Nee op getier zit ik niet te wachten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 02:19 schreef engine het volgende:
[..]
Denk dat je ook niet zit te wachten op dat getier van mij![]()
![]()
TiereliereliererDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: