Oh heb ik over het hoofd gezien in de app groepquote:Op woensdag 21 juni 2023 02:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zo mogen we niet meer over @:devzero praten hier![]()
Dank zij de link die hier laatst stond, kan ze gewoon alle vieze blaadjes lezen die ze maar wilquote:Op woensdag 21 juni 2023 01:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou je dat nu wel doen, zo meteen ben je geabonneerd op allemaal vieze boekjes of heb je allemaal verkopers voor de deur staan
oh jaa dat wilde ik je nog zeggen en jaaaa je kent mequote:
quote:Op woensdag 21 juni 2023 02:13 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh jaa dat wilde ik je nog zeggen en jaaaa je kent me
pff
maar gisternacht had ik nog een bericht op de gsm getikt maar er zaten fouten in pfff
dus maar niet verstuurd
Geweldenaar ben je toch ookquote:Op woensdag 21 juni 2023 02:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Dank zij de link die hier laatst stond, kan ze gewoon alle vieze blaadjes lezen die ze maar wil
blootkapje 1981 pdf
Daarom krijg ik nooit berichten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 02:16 schreef engine het volgende:
Meestal als ik berichten weer verwijder voor ik ze verstuur staat er vaak weinig liefs in
Sneeuwquote:Op woensdag 21 juni 2023 02:18 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
was dat bewegende plaatje zat en wist niks anders dan bomen met sneeuw
Denk dat je ook niet zit te wachten op dat getier van mijquote:
quote:Op woensdag 21 juni 2023 02:16 schreef engine het volgende:
Meestal als ik berichten weer verwijder voor ik ze verstuur staat er vaak weinig liefs in
Nee op getier zit ik niet te wachten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 02:19 schreef engine het volgende:
[..]
Denk dat je ook niet zit te wachten op dat getier van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |