quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaaaLijkt op een ragdollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:01 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaaaHeb je hem een beetje afgedroogd? Mijn kat is een paar keer ontsnapt met regen en kwan dan ook helemaal nat weer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
in droge vorm , is een pers , overlaten komen uit egypte via een organisatie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
in droge vorm , is een pers , overlaten komen uit egypte via een organisatie.Oh, zo'n langharig beest. Moet je hem veel kammen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
in droge vorm , is een pers , overlaten komen uit egypte via een organisatie.El mooi hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja en gelukkig liet hij het toe.quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je hem een beetje afgedroogd? Mijn kat is een paar keer ontsnapt met regen en kwan dan ook helemaal nat weer terug
Dat zou wel moeten , maar hij is er niet van gediend..quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, zo'n langharig beest. Moet je hem veel kammen?
Ik loop de helft van de tijd met scrammen rond. En recentelijk nog een tetanus shot gekregen, want hij beet wel erg diep bij het spelenquote:Op woensdag 21 juni 2023 05:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten , maar hij is er niet van gediend..
al vaker gehad dat er bloed langs mijn hand/ arm liep whaaaaa
en hij kan hard meppen en bijten![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:08 schreef devzero het volgende:
[..]
DIe van mij is er niet blij mee. Maar ja, ik ben toch iets sterkeropschepper en jaa ik weet hoe je het bedoeld
wow.. had je zo'n diepe wond dan?quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik loop de helft van de tijd met scrammen rond. En recentelijk nog een tetanus shot gekregen, want hij beet wel erg diep bij het spelen
Een kattebeet infectie kan heel heftig zijn Brrr, wil je niet.quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten , maar hij is er niet van gediend..
al vaker gehad dat er bloed langs mijn hand/ arm liep whaaaaa
en hij kan hard meppen en bijten![]()
Ja. Normaal bijten katten niet echt. Ze laten hun tanden voelen, maar bijten niet echt. Ik denk dat hij tussen geïrriteerd en speels was. Het bloedde fors en besloot toch maar om de volgende dag een tetanus shot te halen. Dus ben weer 5 jaren beschermd nuquote:Op woensdag 21 juni 2023 05:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wow.. had je zo'n diepe wond dan?
Buurvrouwtje hier er voor in het ziekenhuis gelegen een weekquote:Op woensdag 21 juni 2023 05:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik loop de helft van de tijd met scrammen rond. En recentelijk nog een tetanus shot gekregen, want hij beet wel erg diep bij het spelen
ow.. nog nooit gedaan.....quote:Op woensdag 21 juni 2023 05:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja. Normaal bijten katten niet echt. Ze laten hun tanden voelen, maar bijten niet echt. Ik denk dat hij tussen geïrriteerd en speels was. Het bloedde fors en besloot toch maar om de volgende dag een tetanus shot te halen. Dus ben weer 5 jaren beschermd nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |