Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-06-2023 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+

Mooi gezicht tochquote:

De watte?quote:

Bij ons is vod een lap ofzoquote:

Neequote:

Ich....ben jij niet Nederlandse?quote:Op woensdag 21 juni 2023 02:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja hier ook maar ook : ich trap dich eine under de vod
zoiets

Ja serieusquote:Op woensdag 21 juni 2023 02:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
huh neeeee
is het zo eentje.........![]()
![]()
(serieus?)

Vreselijkquote:Op woensdag 21 juni 2023 02:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zeker wel maar dat was een poging van mij om Limbabwaans te schrijven

Ja maar heb het nog niet gezegd. Ergens heb ik zin om haar nu eindeloos te treiteren tot ze er zelf moe van is. Niet dat ik daar wat mee op schiet maar ja.quote:Op woensdag 21 juni 2023 02:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh vind ik oprecht niet leuk voor je![]()
![]()
![]()
Jammer dat het hier op uitdraait.
stomvrouwmens

voor de verandering nietquote:Op woensdag 21 juni 2023 02:57 schreef engine het volgende:
[..]
Vreselijk
En dat zeg ik niet om je te plagen.

Principequote:Op woensdag 21 juni 2023 02:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar heb het nog niet gezegd. Ergens heb ik zin om haar nu eindeloos te treiteren tot ze er zelf moe van is. Niet dat ik daar wat mee op schiet maar ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |