Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 21-06-2023 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Mooi gezicht tochquote:
De watte?quote:
Bij ons is vod een lap ofzoquote:
Neequote:
Ich....ben jij niet Nederlandse?quote:Op woensdag 21 juni 2023 02:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja hier ook maar ook : ich trap dich eine under de vod
zoiets
Ja serieusquote:Op woensdag 21 juni 2023 02:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
huh neeeee
is het zo eentje.........![]()
![]()
(serieus?)
Vreselijkquote:Op woensdag 21 juni 2023 02:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Zeker wel maar dat was een poging van mij om Limbabwaans te schrijven
Ja maar heb het nog niet gezegd. Ergens heb ik zin om haar nu eindeloos te treiteren tot ze er zelf moe van is. Niet dat ik daar wat mee op schiet maar ja.quote:Op woensdag 21 juni 2023 02:52 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Oh vind ik oprecht niet leuk voor je![]()
![]()
![]()
Jammer dat het hier op uitdraait.
stomvrouwmens
voor de verandering nietquote:Op woensdag 21 juni 2023 02:57 schreef engine het volgende:
[..]
Vreselijk
En dat zeg ik niet om je te plagen.
Principequote:Op woensdag 21 juni 2023 02:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja maar heb het nog niet gezegd. Ergens heb ik zin om haar nu eindeloos te treiteren tot ze er zelf moe van is. Niet dat ik daar wat mee op schiet maar ja.
Klinkt spannendquote:
Katquote:Op woensdag 21 juni 2023 03:04 schreef Monique___ het volgende:
[..]
voor de verandering niet
En jaa VRE-SE-LIJK
kat kwijt hiero , aan het zoeken waar hij zich verstopt
quote:Op woensdag 21 juni 2023 02:59 schreef engine het volgende:
Moet eigenlijk een greenscreen regelen en dat ik dan in een pakhuis vol met geld zit a la dagobert duck.
Iets met een cryptosite die niet wil laden. Dat weet ik nu alquote:Op woensdag 21 juni 2023 03:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Klinkt spannend![]()
![]()
![]()
kzou kijken wat je daaruit kunt krijgen![]()
![]()
Volgende stap is de creditcard die het even niet doet en of je wat voor wilt schieten
Om elke arm 5 rolexenquote:Op woensdag 21 juni 2023 03:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ik zou nep rolex kopen voor de camera
Lekker manquote:Op woensdag 21 juni 2023 03:13 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb een dikke Rolex, maar die gebruik ik als cockring.
Rode kat is wel mooiquote:Op woensdag 21 juni 2023 03:16 schreef Monique___ het volgende:
rooie kat is weg ik ga buiten kijken in de wijk.. pff
die is weg.......gofferquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie kat.quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:33 schreef Monique___ het volgende:
[..]
die is weg.......goffer
[ afbeelding ]
Heb je haar via een dating app ontmoet?quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:10 schreef engine het volgende:
[..]
Iets met een cryptosite die niet wil laden. Dat weet ik nu alMisschien gewoon doen of ik te achterlijk ben om haar aanwijzingen te begrijpen. Of gewoon vergeten
Maar ik baal er vooral van omdat dit soort dingen gewoon de zin in die kutapps nog verder verpesten. Over een half jaar weer een poging
ik ga zo nog eens een rondje lopen..quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:33 schreef engine het volgende:
[..]
Mooie kat.
Dat is klote. Hopelijk is hij snel terecht.
Jup.quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Heb je haar via een dating app ontmoet?
*kan tips gebruiken![]()
Is hij vaker zo weg?quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik ga zo nog eens een rondje lopen..
*zo'ne joekel jongequote:Op woensdag 21 juni 2023 03:37 schreef engine het volgende:
[..]
Jup.
Maar ik ben daar niet goed inDenk dat google betere tips geeft
![]()
Maar heb wel een gave profielfoto met karper
nee... hij ontsnapt heel soms uit de tuin maar meestal zit ik in de tuin erbij als hij de tuin ingaat..quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:38 schreef engine het volgende:
[..]
Is hij vaker zo weg?
Onze kat ging wel vaker op stap. Kwam altijd zelf weer thuis.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
*zo'ne joekel jonge [ afbeelding ]
weet niet of ik snel zou reageren op iemand met een vis...............
quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:41 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nee... hij ontsnapt heel soms uit de tuin maar meestal zit ik in de tuin erbij als hij de tuin ingaat..
beetje hectische middag gehad en vergeten
hij is denk ik al een paar uur weg.......
Hij zit wel eens tussen 2 schuttingen in.. maar dan komt hij er niet zelf meer uit.. maar nu komt hij niet op het voer.
ja echt, als ik eerlijk ben.. NO WAY dat ik zou reageren op iemand met een karper.........quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:41 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat schijnt een behoorlijke afknapper te zijn voor vrouwen ja terwijl mannen het wel stoer vinden
Dat heb ik dus niet.
Maar één foto en nul tekst werkt ook niet zo goed.
ja ik ga zo weer eens kijken pff ik kan ook niet slapen als hij niet terug isquote:Op woensdag 21 juni 2023 03:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zal toch wel ergens in de buurt zitten dan. Hopelijk krijg je hem snel gevonden
quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:48 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja echt, als ik eerlijk ben.. NO WAY dat ik zou reageren op iemand met een karper.........
ik zou wel denken: oh die is ook wel leuk.. want die gaat af en toe een dag vissen = rust voor mij
Ze is dan duidelijk wel een dierenliefhebster.quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zo kun je het ook bekijken.
Maar andersom is bijvoorbeeld paardrijden een no go.
Ja ach dan ben ik dat ook maar paarden heb ik helemaal niks mee.quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze is dan duidelijk wel een dierenliefhebster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |