Liever een hond inderdaad. Hoewel ik daar niet meer aan begin of wil beginnen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ach dan ben ik dat ook maar paarden heb ik helemaal niks mee.
je zou niet op een paardenmeisje reageren?quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:49 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zo kun je het ook bekijken.
Maar andersom is bijvoorbeeld paardrijden een no go.
hee ggquote:Op woensdag 21 juni 2023 03:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze is dan duidelijk wel een dierenliefhebster.
Heb ik ook al niet zoveel meequote:Op woensdag 21 juni 2023 03:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Liever een hond inderdaad. Hoewel ik daar niet meer aan begin of wil beginnen.
of een hond en een katquote:Op woensdag 21 juni 2023 03:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Liever een hond inderdaad. Hoewel ik daar niet meer aan begin of wil beginnen.
Ik welquote:Op woensdag 21 juni 2023 03:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
je zou niet op een paardenmeisje reageren?
ik ook niet![]()
![]()
maaar nog over die app: had jij geen tekst erin?quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:59 schreef engine het volgende:
[..]
Heb ik ook al niet zoveel meeLiever een kat
Of een uil
Iets met te sterke vaginalespieren?quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik wel
Maar in het algemeen is het een no go
Neeehee geen vis!quote:Op woensdag 21 juni 2023 03:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
maaar nog over die app: had jij geen tekst erin?
alleen die foto met vis?
quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Iets met te sterke vaginalespieren?
Als ik dat eens wistquote:Op woensdag 21 juni 2023 04:00 schreef gebrokenglas het volgende:
In het donker kun je haar toch niet vinden? Heeft ze favoriete plekjes?
Oeh, denkt ze, helemaal geen tekst....wat een mysterieuze man. Die is vast CEO van een of ander grote international, met meerdere credit cards...quote:
Alles kan kapot.quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:00 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Iets met te sterke vaginalespieren?
Ik heb net een blokje rond gelopen me een zaklamp en zakje snoepjesquote:Op woensdag 21 juni 2023 04:00 schreef gebrokenglas het volgende:
In het donker kun je haar toch niet vinden? Heeft ze favoriete plekjes?
Ow, dit kun je inderdaad 'verkeerd lezen'.quote:
karper is toch vis??quote:
zit hier te lachenquote:Op woensdag 21 juni 2023 04:01 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nee dat het paard belangrijker is dan vriend is.
Nee een karper is soort wandelende tak maar dan veel dikkerquote:Op woensdag 21 juni 2023 04:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
karper is toch vis??
geen tekst??? en kreeg je toch reactie???
oh wacht.. de looks doen het hem
Goedemorgen maatquote:
Ja, en een paling is een stukje sushi wat nog niet weet wat voor mooie toekomst het zal krijgenquote:Op woensdag 21 juni 2023 04:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nee een karper is soort wandelende tak maar dan veel dikker
quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:06 schreef engine het volgende:
[..]
Nee een karper is soort wandelende tak maar dan veel dikker
Vissenquote:
Was de luier nu pas vol?quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:08 schreef PLY het volgende:
[..]
Yep, ik maak vorderingen
[..]
Mogge grote vriend
quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:08 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
nee maar echt
*ziet een foto van een willekeurige keessie voor zich met een karper tussen de handen
had ik niet bij jou gedacht............![]()
en waarom geen tekst????
Ik ben verbaasd dat ik er niet gepost heb, Ik herinnerde me dat topic nog (wel gevonden met mycroft)quote:
oh ja goede rede om in een dating app maar geen tekst te typen..quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:12 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja iedere app is zo weer anders. Ik heb er maar eentje hoor
Maar daar kun je wat voorkeuren aanklikken en foto's uploaden en tekst typen. Na een foto uploaden en voorkeuren aanklikken vond ik het wel weer genoeg gedoe. Ik word ongemakkelijk van z'n tekst typen....dus heb ik dat niet gedaan.
neeee ben jij ook van de karpersquote:Op woensdag 21 juni 2023 04:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben verbaasd dat ik er niet gepost heb, Ik herinnerde me dat topic nog (wel gevonden met mycroft)
Glad?quote:
dev is van een andere generatiequote:
Ik krijg er soms wel vragen naar ja.quote:Op woensdag 21 juni 2023 04:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zou jij met een paling in een dating app gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |