Oke, bedankt voor je snelle antwoord .... we gaan het zienquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zolang je geen dingen post die tegen de policy ingaat, kun je van alles posten en blijven posten.
We gaan het idd zien, hier een paar weken gepost/ gechat, zonder mods en zonder gezeik. Ineens komen er zichtbaar mods en de sfeer is omgeslagen. Heel jammerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor je snelle antwoord .... we gaan het zien
Hier flink geregend, temperatuur geen graad gedaaldquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hier ruim 4 mm, geen gedonder buiten gehoord..... wel...... nee ik zeg het niet
Het was gezellig idd.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We gaan het idd zien, hier een paar weken gepost/ gechat, zonder mods en zonder gezeik. Ineens komen er zichtbaar mods en de sfeer is omgeslagen. Heel jammer
Ik ben zo enorm verbaasd over deze 'actie' Aardbei.... we hadden het hier zo verrekte gezellig, zaten over allerlei dingen te kletsen (maar dan ook echt over van alles), lekker relaxed, lachen, geinen.... we hebben in die weken echt geen mod gezien of nodig gehad volgens mij.... en nu ineens 'versterking'.... die al in gang gezet was.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We gaan het idd zien, hier een paar weken gepost/ gechat, zonder mods en zonder gezeik. Ineens komen er zichtbaar mods en de sfeer is omgeslagen. Heel jammer
wow het is hier buiten nog maar 18 graden, gelijk m'n tuindeur maar weer open gooienquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hier flink geregend, temperatuur geen graad gedaald
mazzelaarquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
wow het is hier buiten nog maar 18 graden, gelijk m'n tuindeur maar weer open gooien
Lekker he!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
wow het is hier buiten nog maar 18 graden, gelijk m'n tuindeur maar weer open gooien
Dan kun je die vragen in FB van GC kwijt, of in Feedback subforum.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik ben zo enorm verbaasd over deze 'actie' Aardbei.... we hadden het hier zo verrekte gezellig, zaten over allerlei dingen te kletsen (maar dan ook echt over van alles), lekker relaxed, lachen, geinen.... we hebben in die weken echt geen mod gezien of nodig gehad volgens mij.... en nu ineens 'versterking'.... die al in gang gezet was.
Wat gebeurde er dan eigenlijk op dit forum voordat wij er waren, dingen die het nodig maakten om extra mods aan te trekken???
Ik heb er niet veel verstand van natuurlijk, maar ik zou wel willen dat iemand me dat uit kon leggen.....
Oke dat is een duidelijk antwoord, nogmaals dank je wel!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan kun je die vragen in FB van GC kwijt, of in Feedback subforum.
We gaan er hier gewoon over stoppen. Het was gezellig, maak het dan weer gezellig. In principe verandert er helemaal niets. We zijn hier ook helemaal niet bij gekomen vanwege de SC's, maar voor het hele subforum. Als er in de SC-VIV dingen gepost worden of voorvallen die niet oké zijn, zoals op de man, getroll, gezuig, dan wordt er ingegrepen. Als dat allemaal niet gebeurt, zijn ingrepen ook niet nodig
Dus klaar nu. Dit onderwerp is uitgekauwd en voorbij.
Helaas is de enige die daarover in overleg kan FreshFruit zelf, en dan wel met forum@fok.nl. De moderators gaan echt helemaal niet over de bans. Ik heb in dit geval overigens ook niet gevolgd wat er is gebeurd, omdat ik druk was met andere dingen. Maar als er een ban is uitgedeeld, zijn er diverse notes gegeven en heeft men gevonden dat er een grens is overschreden. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Oke dat is een duidelijk antwoord, nogmaals dank je wel!
Jij bent een mod, ik weet echt niet hoe het bij FOK in zijn werk gaat, dat meen ik, maar zou jij 1 ding voor ons allemaal willen doen?
Ik denk dat jij contact met de juiste personen hebt (geen idee wie, maar als Moderator ga ik daar wel vanuit) en wil je alles in het werk zetten om te zorgen dat FreshFruit geen ban heeft, of dat deze opgeheven wordt (jij weet het beste wat wel en niet kan), want wij hebben nu een enorm gewaardeerde chatter verloren, die zorgt voor een heel fijne sfeer, die altijd voor iedereen klaarstaat, een heel positieve toevoeging voor FOK en al helemaal voor dit sub-forum.
Daar zou je mij en heel veel anderen een gigantisch plezier mee doen miss_sly!!!!
Heel jammerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Helaas is de enige die daarover in overleg kan FreshFruit zelf, en dan wel met forum@fok.nl. De moderators gaan echt helemaal niet over de bans. Ik heb in dit geval overigens ook niet gevolgd wat er is gebeurd, omdat ik druk was met andere dingen. Maar als er een ban is uitgedeeld, zijn er diverse notes gegeven en heeft men gevonden dat er een grens is overschreden. Meer kan ik er niet van maken.
Wees dan ook eerlijk tegenover de users hier als crew. Dat gelul over mailen snapt iedereen wel. Dot ploept ineens op als mod met een nogal twijfelachtige verklaring. Niet zo raar dat daar commentaar op komt.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Helaas is de enige die daarover in overleg kan FreshFruit zelf, en dan wel met forum@fok.nl. De moderators gaan echt helemaal niet over de bans. Ik heb in dit geval overigens ook niet gevolgd wat er is gebeurd, omdat ik druk was met andere dingen. Maar als er een ban is uitgedeeld, zijn er diverse notes gegeven en heeft men gevonden dat er een grens is overschreden. Meer kan ik er niet van maken.
Dat geeft ook echt vertrouwen in de moderatie, een toegevoegde mod die niet eens weet wat er gaande is, want druk met andere dingen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nieuwe regels zijn ingegaanquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:52 schreef Flow3r het volgende:
Zonder gezeur? laat me raden, alleen positief ?![]()
I knowquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Was geen reactie op jouw post. Meer op dat ik naar het scherm keek en er dingen verdwijnen.
Rare gewaarwording is dat altijdquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Was geen reactie op jouw post. Meer op dat ik naar het scherm keek en er dingen verdwijnen.
Hier zag ik regen, bliksem, en het waaide even behoorlijk.quote:
Ik zie regen idd. Het onweer moet nog volgen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier zag ik regen, bliksem, en het waaide even behoorlijk.
Maar het is al weer eventjes voorbij. Code oranje was het niet.
En dan heb je nog van die mensen die net hun tuin stonden te sproeien....quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:12 schreef maily het volgende:
Iemand moest nog (of niet meer) de tuin van de buren sproeien
Ze stonden al binnenquote:
IK had ze uit voorzorg binnen gezet, dacht als het gaat hagelen en stormen blijf er niets overquote:
Ik kan ze heel goed dood laten gaan, of ik vergeet ze, of ik verzuip zequote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had ze uit voorzorg binnen gezet, dacht als het gaat hagelen en stormen blijf er niets over
Je bent wel van de extremenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan ze heel goed dood laten gaan, of ik vergeet ze, of ik verzuip ze
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan ze heel goed dood laten gaan, of ik vergeet ze, of ik verzuip ze
Ik heb zelfs een cactus dood laten gaanquote:
Hoe de F krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een cactus dood laten gaan
Compleet vergetenquote:
Mijn moeder heeft ooit een cactus willen vermoorden door ze te vergeten maar na een jaar kwamen er nog steeds bloempjes op. Waar ben jij die cactus dan wel niet vergeten? Bij de intratuinquote:
Stond op een koelkast, moet daar echt een paar jaar hebben gestaan, vrij hoog net onder het plafond.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ooit een cactus willen vermoorden door ze te vergeten maar na een jaar kwamen er nog steeds bloempjes op. Waar ben jij die cactus dan wel niet vergeten? Bij de intratuin
Ahah, dat verklaart.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Stond op een koelkast, moet daar echt een paar jaar hebben gestaan, vrij hoog net onder het plafond.
Studentenhuis ook nog toen.quote:
Studentenhuis verklaart wel een hoop.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Studentenhuis ook nog toen.
Maar nog steeds gaan planten echt snel dood, wat ik ook probeer
Die zie ik nietquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:16 schreef miss_sly het volgende:
Zie FB-topic.
[modbreak]het onderwerp bans en nieuwe mods is bij deze afgesloten in dit topic[/modbreak]
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Studentenhuis verklaart wel een hoop.
kun je weer eens iets anders kopenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:09 schreef Lovely het volgende:
Plantjes doen het hier prima, soms gaat er idd wel een dood
Dat wel, soms kom ook wel weer leuke planten tegen en sommige zijn prijzigquote:
Ik kijk alle wedstrijden via 1 kanaal, vooral de kansen en de doelpunten komen dan langs.. Austria dus ookquote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:44 schreef mario390 het volgende:
oke
marko spelt niet, spelt junior
bevor ankick bekam david en
shirt met de zahl 100
Cristiano Ronaldo 1 met 200quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:44 schreef mario390 het volgende:
oke
marko spelt niet, spelt junior
bevor ankick bekam david en
shirt met de zahl 100
bolkquote:Op dinsdag 20 juni 2023 21:38 schreef mario390 het volgende:
en schuss heeft hij met de neus gehalten
Tsja, het kan niet altijd even hard gaan.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 22:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik maar denken wat ruts betekent..
Hier ook weer, heeft wel lekker flink zitten afkoelen.quote:
Point the dragon in the direction of the mosquitoquote:
ja?quote:
Morguh Zuchtquote:
Oeh dat is echt cool!quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:05 schreef Dotteke het volgende:
Morguh![]()
Hier niet echt afgekoeld door de regen en de onweer
En ik heb een hele dikke vieze vette lange naaktslak buiten op de rafel zitten zo lange heb ik nog nooit gezien is wel 10/15 cm lang als het niet meer is
MOrgen HC gaat het een beetje vandaag?quote:
Ja smurrie is vies. Maar gewoon op n tafel is zo'n slakje mooi om naar te kijkenquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOrgen HC gaat het een beetje vandaag?
ZOlang ik er niet op trap is er niets aan de hand .
Heb dat een keer gehad, was donker buiten wil wat in de schuur zetten trap ik op zo ding. Dat is echt goor hoor
Oh dat is balenquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:39 schreef Zucht. het volgende:
Hooikoorts is niet minder na de regen van gister
Fijn zo, hoop dat je een goed dag hebt vandaagquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja smurrie is vies. Maar gewoon op n tafel is zo'n slakje mooi om naar te kijken![]()
Gaat goed, net wakker.
Hier ook, komt doordat het binnen nog niet schoongespoeld is denk ik.quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:39 schreef Zucht. het volgende:
Hooikoorts is niet minder na de regen van gister
Ik was buiten en boemquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook, komt doordat het binnen nog niet schoongespoeld is denk ik.
Oh, dat is wel interessant. Ik heb vandaag met ramen dicht geslapen en had de beste nacht in weken, dus misschien was dat het wel. Ondanks die regen.quote:
Hogedrukspuit door je huisquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook, komt doordat het binnen nog niet schoongespoeld is denk ik.
Ik deed wel eens als het heel warm is de buiten kant van het huis goed nat spuiten met koud water.quote:
Dat werkt sowieso niet goed. Op een plat dak werkt het alleen maar als je een heel dun laagje water kan laten staan, en op een muur gaat dat natuurlijk niet lukken. Of je moet een uur willen blijven staan.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik deed wel eens als het heel warm is de buiten kant van het huis goed nat spuiten met koud water.
Alleen nu ze geisoleert zijn helpt het niet meer
quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat werkt sowieso niet goed. Op een plat dak werkt het alleen maar als je een heel dun laagje water kan laten staan, en op een muur gaat dat natuurlijk niet lukken. Of je moet een uur willen blijven staan.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal je vast niet verbazen dat ik dat ook getest heb
Klopt het hielp ook nietquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat werkt sowieso niet goed. Op een plat dak werkt het alleen maar als je een heel dun laagje water kan laten staan, en op een muur gaat dat natuurlijk niet lukken. Of je moet een uur willen blijven staan.
Deze sc hoef je niet wakker te makenquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
of zat je ook te wachten op de zoemer ?
* xsaskiax geeuwt...... saai en warmquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
of zat je ook te wachten op de zoemer ?
Ja maar ....quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee ik zag het, ik ben al weer weg. Geen zin in Paul klonen
ooo goed ideequote:Op woensdag 21 juni 2023 15:58 schreef maily het volgende:
[..]
En je schijnt bananen goed te kunnen marineren in rum![]()
Koen, het gaat over rum!!quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:56 schreef Koen66 het volgende:
Deze SC gaat ook weer van snelheid naar een sluimerend bestaan
Ik zie hetquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
Koen, het gaat over rum!!
Zie hierboven.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:57 schreef maily het volgende:
[..]
@:Koen66 heeft altijd ruim rum op voorraad
Lanzarotequote:Op woensdag 21 juni 2023 20:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hoi hoe is het? Zondag naar lanzarote... mucho mas rum drinken
Ik 3 maanden, maar ik neem altijd pas na de zomer vakantie. Vind ik heerlijk. Is het ook minder druk in bepaalde gebieden...quote:
Gaat wel lukken toch?quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:02 schreef Koen66 het volgende:
Ik moet eigenlijk 3 weken rustig aan doen qua eten
quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vanaf 12 juli een dikke 2 weken all inclusive
Dat word daarna 6 weken rustig aan doen met etenquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vanaf 12 juli een dikke 2 weken all inclusive
Langer, ben afgelopen jaar teveel aangekomenquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word daarna 6 weken rustig aan doen met eten
Oef, dat word dan wel even afzien na je vakantie.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Langer, ben afgelopen jaar teveel aangekomen
Teveel rum gehad?quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Langer, ben afgelopen jaar teveel aangekomen
Koen kennende gaat dat wel lukkenquote:
zo dat laatste een cruise lijkt mij ook zo mooi om dat een keer te doenquote:
Ook tijdens mijn 'afval' tijd (half 19 tot half 21) dronk ik gewoon rum, dus vermoed het nietquote:
Oa naar Athene en Israëlquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zo dat laatste een cruise lijkt mij ook zo mooi om dat een keer te doen
Als je alleen maar alcohol neemt kan datquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook tijdens mijn 'afval' tijd (half 19 tot half 21) dronk ik gewoon rum, dus vermoed het niet
Mooi hoor, ik heb de wens nog altijd om naar de Noorse Fjorden te gaanquote:
Deed koolhydraatarm, sterke drank was het minst slecht vergeleken met wijn en bierquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je alleen maar alcohol neemt kan dat
Alcohol is een en al koolhydraten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deed koolhydraatarm, sterke drank was het minst slecht vergeleken met wijn en bier
Ik heb vroeger ooit een Colomiaanse arts ontmoet in SPanje en als die aan het "vasten" was dronk ie de heledag alleen maar vodka en tomatensapquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook tijdens mijn 'afval' tijd (half 19 tot half 21) dronk ik gewoon rum, dus vermoed het niet
https://mobiel.voedingsce(...)oriechecker/rum.aspxquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Alcohol is een en al koolhydraten.
Ik heb ook koolhydraat Arm gedaan.
Wat?quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://mobiel.voedingsce(...)oriechecker/rum.aspx
Dat kloptquote:
Nu ik je wat beter snap, vind ik jou ook leuk hoor. Come on mootie. Een beetje lief zijn voor de medemens is niets mis mee.quote:
Vrijstelling gepakt vandaagquote:Op donderdag 22 juni 2023 02:36 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maar goed, Myrthe is goed bezig joh. Pakt de schijnwerpers. Heeft meer en meer zelfvertrouwen, tof om te zien.
Hey engine, fijn je te zien. Erg fijn.quote:Op donderdag 22 juni 2023 02:38 schreef engine het volgende:
[..]
Vrijstelling gepakt vandaag![]()
Hoi Charlotte
Over welke vrijstelling heb je het?quote:Op donderdag 22 juni 2023 02:38 schreef engine het volgende:
[..]
Vrijstelling gepakt vandaag![]()
Hoi Charlotte
De vrijstelling die Mirthe vandaag gewonnen heeftquote:Op donderdag 22 juni 2023 02:41 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Over welke vrijstelling heb je het?
Als je ziet hoe goed ze het doet bij opdrachten is het niet meer dan terecht. Maar ja, zo werkt het spel niet perse. Daardoor wordt ze juist ook een soort target misschien al is dat voorlopig even van de baanquote:Op donderdag 22 juni 2023 02:48 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als Myrthe heeeeel erg ver komt en dat heeft ze dan heel erg verdiend.
Oh dat vind ik wel een leuke.... Mirthe manager. Maar dat is haar ambitie niet denk ik.quote:Op donderdag 22 juni 2023 02:53 schreef engine het volgende:
[..]
Als je ziet hoe goed ze het doet bij opdrachten is het niet meer dan terecht. Maar ja, zo werkt het spel niet perse. Daardoor wordt ze juist ook een soort target misschien al is dat voorlopig even van de baan
Hoe leuk zou het zijn als ze volgende maand ook nog manager wordt(zal wel niet, weet ik)
Dat werd vandaag op stream genoemd....dat Bern, Mirthe, Babette en Imading willen gaan voor manager in juli. Denk niet dat Mirthe het gaat wordenquote:Op donderdag 22 juni 2023 02:59 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik wel een leuke.... Mirthe manager. Maar dat is haar ambitie niet denk ik.
In principe is ze juist niet opvallend genoeg om target te zijn om er uit te kunnen worden gestemd.
I like her.Ze is zo easy going, vriendelijk, best wel mooi, met een betere haarcut zoals in het begin, kei mooie bob lijn toen, is ze super mooi, haar manier van praten is haar charme, ik vind dat niet vervelend om aan te horen eigenlijk.
O helemaal een streep door zijn naamquote:Op donderdag 22 juni 2023 02:18 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nog iemand wakker die ik welterusten kan wensen? Wel k....dat @:FreshFruit er niet meer is. Ik vind wel dat bepaalde users die erg geliefd zijn, veel kennissen hebben opgedaan op Fok, iets minder automatisch een ban mogen hebben. Jaja eigenlijk niet eerlijk maar... Daarbij de leukste user van Fok volgens de verkiezing. Geef dan een extra extra en nog eens een extra waarschuwing. En populaire mensen krijgen vast dus ook te maken met een TR als het maar even kan en dus de administrators kennen het hele plaatje niet.
@:FreshFruit is heel tactisch en diplomatisch en laat zich niet leiden door emoties. Het is een kunstje die hij heel erg goed beheerst. En daar ook nog eens consequent in is en dat is behoorlijk moeilijk voor menigeen en hij is intelligent.
Ik probeer van hem te leren en dat had hij nog niet door volgens mij en het gaat me steeds beter af.
Ik ga hem gigantisch missen.
@:Dotteke : kun jij iets betekenen? Jij kent hem ook al heel lang. Ik zou het heel erg fijn vinden als hij terug komt. Please. Dankjewel alvast.
Bolkquote:
o echt?quote:
quote:
quote:
Het leeft af en toe weer op, net als de fmt sc.quote:
Waarom niet de hele film?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:11 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi, ik heb gisteren een stukje gezien van Raya en de laatste draak (Disney)
Klein meisje vond het te eng worden, dus dan gaatie uit he.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom niet de hele film?
Ik moet hem ook nog kijken hoor, lijkt me wel een aardige
Welk kleine meisje?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:14 schreef maily het volgende:
[..]
Klein meisje vond het te eng worden, dus dan gaatie uit he.
quote:
Leuke filmquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:11 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi, ik heb gisteren een stukje gezien van Raya en de laatste draak (Disney)
Doe ik meequote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk een volgende keer het andere stuk
Die kijk ik niet, jij wel?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:03 schreef maily het volgende:
[..]
ik zag van de week "Joan is awful" van Black Mirror.
en
Had er nog nooit iets van gezien; ben nu wel met de tweede aflevering bezig; maar beetje vreemd wel allemaal.quote:
Zal ook eens even kijken, ben nu wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
Had er nog nooit iets van gezien; ben nu wel met de tweede aflevering bezig; maar beetje vreemd wel allemaal.
Ik kon die ouwe allemaal niet vinden, deze aflevering stond ineens voor mijn neusquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:12 schreef Lovely het volgende:
6 seizoen van die serie, wel weinig afleveringen
Moet je even alle afleveringen ofzo iets aanklikkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kon die ouwe allemaal niet vinden, deze aflevering stond ineens voor mijn neus
Eerst maar eens even die andere aflevering afkijkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet je even alle afleveringen ofzo iets aanklikken
Kijk eerst wel andere series, en young sheldon bijna afgelopen, wachten tot seizoen 6 op videoland staatquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:17 schreef maily het volgende:
[..]
Eerst maar eens even die andere aflevering afkijken
Hier ookquote:
Zit ik weer in dat topicquote:
Maar ik kan wel fietsen, autorijden, zwemmen, dansen en de trein pakkenquote:
Bolkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik kan wel fietsen, autorijden, zwemmen, dansen en de trein pakken
Ik heb net Extraction gezien,quote:
Was begonnen met True spirit gisteren met mijn dochter te kijken, maar we kwamen aan de praat en van filmkijken niets meer gekomen.quote:
Daarvoor hebben wij de pauzeknop gebruikt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was begonnen met True spirit gisteren met mijn dochter te kijken, maar we kwamen aan de praat en van filmkijken niets meer gekomen.
Ga hem van de week wel weer opnieuw kijken moet een mooie film zijn
Ja hier ook op pauze gezet, maar zijn blijven kletsenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarvoor hebben wij de pauzeknop gebruikt.
Ook om een bananenmilkshake te maken natuurlijk om op te drinken tijdens het kijken.
Die bananen komt gewoon geen einde aan
Ja nog steeds, maar deze waren weer van de 6 nieuw gekregen trossen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook op pauze gezet, maar zijn blijven kletsen
Heb je veel bananen in de vriezer dan?
Dan kan je nog even door, 6 trossen en gekregen nog welquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja nog steeds, maar deze waren weer van de 6 nieuw gekregen trossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |