Het leeft af en toe weer op, net als de fmt sc.quote:
Waarom niet de hele film?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:11 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi, ik heb gisteren een stukje gezien van Raya en de laatste draak (Disney)
Klein meisje vond het te eng worden, dus dan gaatie uit he.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom niet de hele film?
Ik moet hem ook nog kijken hoor, lijkt me wel een aardige
Welk kleine meisje?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:14 schreef maily het volgende:
[..]
Klein meisje vond het te eng worden, dus dan gaatie uit he.
quote:
Leuke filmquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:11 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi, ik heb gisteren een stukje gezien van Raya en de laatste draak (Disney)
Doe ik meequote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk een volgende keer het andere stuk
Die kijk ik niet, jij wel?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:03 schreef maily het volgende:
[..]
ik zag van de week "Joan is awful" van Black Mirror.
en
Had er nog nooit iets van gezien; ben nu wel met de tweede aflevering bezig; maar beetje vreemd wel allemaal.quote:
Zal ook eens even kijken, ben nu wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
Had er nog nooit iets van gezien; ben nu wel met de tweede aflevering bezig; maar beetje vreemd wel allemaal.
Ik kon die ouwe allemaal niet vinden, deze aflevering stond ineens voor mijn neusquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:12 schreef Lovely het volgende:
6 seizoen van die serie, wel weinig afleveringen
Moet je even alle afleveringen ofzo iets aanklikkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kon die ouwe allemaal niet vinden, deze aflevering stond ineens voor mijn neus
Eerst maar eens even die andere aflevering afkijkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Moet je even alle afleveringen ofzo iets aanklikken
Kijk eerst wel andere series, en young sheldon bijna afgelopen, wachten tot seizoen 6 op videoland staatquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:17 schreef maily het volgende:
[..]
Eerst maar eens even die andere aflevering afkijken
Hier ookquote:
Zit ik weer in dat topicquote:
Maar ik kan wel fietsen, autorijden, zwemmen, dansen en de trein pakkenquote:
Bolkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar ik kan wel fietsen, autorijden, zwemmen, dansen en de trein pakken
Ik heb net Extraction gezien,quote:
Was begonnen met True spirit gisteren met mijn dochter te kijken, maar we kwamen aan de praat en van filmkijken niets meer gekomen.quote:
Daarvoor hebben wij de pauzeknop gebruikt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 07:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was begonnen met True spirit gisteren met mijn dochter te kijken, maar we kwamen aan de praat en van filmkijken niets meer gekomen.
Ga hem van de week wel weer opnieuw kijken moet een mooie film zijn
Ja hier ook op pauze gezet, maar zijn blijven kletsenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarvoor hebben wij de pauzeknop gebruikt.
Ook om een bananenmilkshake te maken natuurlijk om op te drinken tijdens het kijken.
Die bananen komt gewoon geen einde aan
Ja nog steeds, maar deze waren weer van de 6 nieuw gekregen trossen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook op pauze gezet, maar zijn blijven kletsen
Heb je veel bananen in de vriezer dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |