Het leeft af en toe weer op, net als de fmt sc.quote:
Waarom niet de hele film?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:11 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi, ik heb gisteren een stukje gezien van Raya en de laatste draak (Disney)
Klein meisje vond het te eng worden, dus dan gaatie uit he.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Waarom niet de hele film?
Ik moet hem ook nog kijken hoor, lijkt me wel een aardige
Welk kleine meisje?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:14 schreef maily het volgende:
[..]
Klein meisje vond het te eng worden, dus dan gaatie uit he.
quote:
Leuke filmquote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:11 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi, ik heb gisteren een stukje gezien van Raya en de laatste draak (Disney)
Doe ik meequote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:29 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk een volgende keer het andere stuk
Die kijk ik niet, jij wel?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:03 schreef maily het volgende:
[..]
ik zag van de week "Joan is awful" van Black Mirror.
en
Had er nog nooit iets van gezien; ben nu wel met de tweede aflevering bezig; maar beetje vreemd wel allemaal.quote:
Zal ook eens even kijken, ben nu wel nieuwsgierigquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:04 schreef maily het volgende:
[..]
Had er nog nooit iets van gezien; ben nu wel met de tweede aflevering bezig; maar beetje vreemd wel allemaal.
Ik kon die ouwe allemaal niet vinden, deze aflevering stond ineens voor mijn neusquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:12 schreef Lovely het volgende:
6 seizoen van die serie, wel weinig afleveringen
Moet je even alle afleveringen ofzo iets aanklikkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:16 schreef maily het volgende:
[..]
Ik kon die ouwe allemaal niet vinden, deze aflevering stond ineens voor mijn neus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |