Oke, bedankt voor je snelle antwoord .... we gaan het zienquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:45 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zolang je geen dingen post die tegen de policy ingaat, kun je van alles posten en blijven posten.
We gaan het idd zien, hier een paar weken gepost/ gechat, zonder mods en zonder gezeik. Ineens komen er zichtbaar mods en de sfeer is omgeslagen. Heel jammerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:47 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor je snelle antwoord .... we gaan het zien
Hier flink geregend, temperatuur geen graad gedaaldquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hier ruim 4 mm, geen gedonder buiten gehoord..... wel...... nee ik zeg het niet
Het was gezellig idd.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We gaan het idd zien, hier een paar weken gepost/ gechat, zonder mods en zonder gezeik. Ineens komen er zichtbaar mods en de sfeer is omgeslagen. Heel jammer
Ik ben zo enorm verbaasd over deze 'actie' Aardbei.... we hadden het hier zo verrekte gezellig, zaten over allerlei dingen te kletsen (maar dan ook echt over van alles), lekker relaxed, lachen, geinen.... we hebben in die weken echt geen mod gezien of nodig gehad volgens mij.... en nu ineens 'versterking'.... die al in gang gezet was.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
We gaan het idd zien, hier een paar weken gepost/ gechat, zonder mods en zonder gezeik. Ineens komen er zichtbaar mods en de sfeer is omgeslagen. Heel jammer
wow het is hier buiten nog maar 18 graden, gelijk m'n tuindeur maar weer open gooienquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hier flink geregend, temperatuur geen graad gedaald
mazzelaarquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
wow het is hier buiten nog maar 18 graden, gelijk m'n tuindeur maar weer open gooien
Lekker he!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
wow het is hier buiten nog maar 18 graden, gelijk m'n tuindeur maar weer open gooien
Dan kun je die vragen in FB van GC kwijt, of in Feedback subforum.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:54 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik ben zo enorm verbaasd over deze 'actie' Aardbei.... we hadden het hier zo verrekte gezellig, zaten over allerlei dingen te kletsen (maar dan ook echt over van alles), lekker relaxed, lachen, geinen.... we hebben in die weken echt geen mod gezien of nodig gehad volgens mij.... en nu ineens 'versterking'.... die al in gang gezet was.
Wat gebeurde er dan eigenlijk op dit forum voordat wij er waren, dingen die het nodig maakten om extra mods aan te trekken???
Ik heb er niet veel verstand van natuurlijk, maar ik zou wel willen dat iemand me dat uit kon leggen.....
Oke dat is een duidelijk antwoord, nogmaals dank je wel!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dan kun je die vragen in FB van GC kwijt, of in Feedback subforum.
We gaan er hier gewoon over stoppen. Het was gezellig, maak het dan weer gezellig. In principe verandert er helemaal niets. We zijn hier ook helemaal niet bij gekomen vanwege de SC's, maar voor het hele subforum. Als er in de SC-VIV dingen gepost worden of voorvallen die niet oké zijn, zoals op de man, getroll, gezuig, dan wordt er ingegrepen. Als dat allemaal niet gebeurt, zijn ingrepen ook niet nodig
Dus klaar nu. Dit onderwerp is uitgekauwd en voorbij.
Helaas is de enige die daarover in overleg kan FreshFruit zelf, en dan wel met forum@fok.nl. De moderators gaan echt helemaal niet over de bans. Ik heb in dit geval overigens ook niet gevolgd wat er is gebeurd, omdat ik druk was met andere dingen. Maar als er een ban is uitgedeeld, zijn er diverse notes gegeven en heeft men gevonden dat er een grens is overschreden. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Oke dat is een duidelijk antwoord, nogmaals dank je wel!
Jij bent een mod, ik weet echt niet hoe het bij FOK in zijn werk gaat, dat meen ik, maar zou jij 1 ding voor ons allemaal willen doen?
Ik denk dat jij contact met de juiste personen hebt (geen idee wie, maar als Moderator ga ik daar wel vanuit) en wil je alles in het werk zetten om te zorgen dat FreshFruit geen ban heeft, of dat deze opgeheven wordt (jij weet het beste wat wel en niet kan), want wij hebben nu een enorm gewaardeerde chatter verloren, die zorgt voor een heel fijne sfeer, die altijd voor iedereen klaarstaat, een heel positieve toevoeging voor FOK en al helemaal voor dit sub-forum.
Daar zou je mij en heel veel anderen een gigantisch plezier mee doen miss_sly!!!!
Heel jammerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Helaas is de enige die daarover in overleg kan FreshFruit zelf, en dan wel met forum@fok.nl. De moderators gaan echt helemaal niet over de bans. Ik heb in dit geval overigens ook niet gevolgd wat er is gebeurd, omdat ik druk was met andere dingen. Maar als er een ban is uitgedeeld, zijn er diverse notes gegeven en heeft men gevonden dat er een grens is overschreden. Meer kan ik er niet van maken.
Wees dan ook eerlijk tegenover de users hier als crew. Dat gelul over mailen snapt iedereen wel. Dot ploept ineens op als mod met een nogal twijfelachtige verklaring. Niet zo raar dat daar commentaar op komt.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Helaas is de enige die daarover in overleg kan FreshFruit zelf, en dan wel met forum@fok.nl. De moderators gaan echt helemaal niet over de bans. Ik heb in dit geval overigens ook niet gevolgd wat er is gebeurd, omdat ik druk was met andere dingen. Maar als er een ban is uitgedeeld, zijn er diverse notes gegeven en heeft men gevonden dat er een grens is overschreden. Meer kan ik er niet van maken.
Dat geeft ook echt vertrouwen in de moderatie, een toegevoegde mod die niet eens weet wat er gaande is, want druk met andere dingen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nieuwe regels zijn ingegaanquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:52 schreef Flow3r het volgende:
Zonder gezeur? laat me raden, alleen positief ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |