Hier ook weer, heeft wel lekker flink zitten afkoelen.quote:
Point the dragon in the direction of the mosquitoquote:
ja?quote:
Morguh Zuchtquote:
Oeh dat is echt cool!quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:05 schreef Dotteke het volgende:
Morguh![]()
Hier niet echt afgekoeld door de regen en de onweer
En ik heb een hele dikke vieze vette lange naaktslak buiten op de rafel zitten zo lange heb ik nog nooit gezien is wel 10/15 cm lang als het niet meer is
MOrgen HC gaat het een beetje vandaag?quote:
Ja smurrie is vies. Maar gewoon op n tafel is zo'n slakje mooi om naar te kijkenquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MOrgen HC gaat het een beetje vandaag?
ZOlang ik er niet op trap is er niets aan de hand .
Heb dat een keer gehad, was donker buiten wil wat in de schuur zetten trap ik op zo ding. Dat is echt goor hoor
Oh dat is balenquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:39 schreef Zucht. het volgende:
Hooikoorts is niet minder na de regen van gister
Fijn zo, hoop dat je een goed dag hebt vandaagquote:Op woensdag 21 juni 2023 07:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja smurrie is vies. Maar gewoon op n tafel is zo'n slakje mooi om naar te kijken![]()
Gaat goed, net wakker.
Hier ook, komt doordat het binnen nog niet schoongespoeld is denk ik.quote:Op woensdag 21 juni 2023 07:39 schreef Zucht. het volgende:
Hooikoorts is niet minder na de regen van gister
Ik was buiten en boemquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook, komt doordat het binnen nog niet schoongespoeld is denk ik.
Oh, dat is wel interessant. Ik heb vandaag met ramen dicht geslapen en had de beste nacht in weken, dus misschien was dat het wel. Ondanks die regen.quote:
Hogedrukspuit door je huisquote:Op woensdag 21 juni 2023 08:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook, komt doordat het binnen nog niet schoongespoeld is denk ik.
Ik deed wel eens als het heel warm is de buiten kant van het huis goed nat spuiten met koud water.quote:
Dat werkt sowieso niet goed. Op een plat dak werkt het alleen maar als je een heel dun laagje water kan laten staan, en op een muur gaat dat natuurlijk niet lukken. Of je moet een uur willen blijven staan.quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik deed wel eens als het heel warm is de buiten kant van het huis goed nat spuiten met koud water.
Alleen nu ze geisoleert zijn helpt het niet meer
quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat werkt sowieso niet goed. Op een plat dak werkt het alleen maar als je een heel dun laagje water kan laten staan, en op een muur gaat dat natuurlijk niet lukken. Of je moet een uur willen blijven staan.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal je vast niet verbazen dat ik dat ook getest heb
Klopt het hielp ook nietquote:Op woensdag 21 juni 2023 11:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat werkt sowieso niet goed. Op een plat dak werkt het alleen maar als je een heel dun laagje water kan laten staan, en op een muur gaat dat natuurlijk niet lukken. Of je moet een uur willen blijven staan.
of zat je ook te wachten op de zoemer ?quote:
Deze sc hoef je niet wakker te makenquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
of zat je ook te wachten op de zoemer ?
* xsaskiax geeuwt...... saai en warmquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
of zat je ook te wachten op de zoemer ?
Ja maar ....quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
nee ik zag het, ik ben al weer weg. Geen zin in Paul klonen
ooo goed ideequote:Op woensdag 21 juni 2023 15:58 schreef maily het volgende:
[..]
En je schijnt bananen goed te kunnen marineren in rum![]()
Koen, het gaat over rum!!quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:56 schreef Koen66 het volgende:
Deze SC gaat ook weer van snelheid naar een sluimerend bestaan
Ik zie hetquote:Op woensdag 21 juni 2023 20:04 schreef maily het volgende:
[..]
Koen, het gaat over rum!!
Zie hierboven.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:57 schreef maily het volgende:
[..]
@:Koen66 heeft altijd ruim rum op voorraad
Lanzarotequote:Op woensdag 21 juni 2023 20:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Hoi hoe is het? Zondag naar lanzarote... mucho mas rum drinken
Ik 3 maanden, maar ik neem altijd pas na de zomer vakantie. Vind ik heerlijk. Is het ook minder druk in bepaalde gebieden...quote:
Gaat wel lukken toch?quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:02 schreef Koen66 het volgende:
Ik moet eigenlijk 3 weken rustig aan doen qua eten
quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vanaf 12 juli een dikke 2 weken all inclusive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |