Dat word daarna 6 weken rustig aan doen met etenquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Vanaf 12 juli een dikke 2 weken all inclusive
Langer, ben afgelopen jaar teveel aangekomenquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word daarna 6 weken rustig aan doen met eten
Oef, dat word dan wel even afzien na je vakantie.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Langer, ben afgelopen jaar teveel aangekomen
Teveel rum gehad?quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Langer, ben afgelopen jaar teveel aangekomen
Koen kennende gaat dat wel lukkenquote:
zo dat laatste een cruise lijkt mij ook zo mooi om dat een keer te doenquote:
Ook tijdens mijn 'afval' tijd (half 19 tot half 21) dronk ik gewoon rum, dus vermoed het nietquote:
Oa naar Athene en Israëlquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zo dat laatste een cruise lijkt mij ook zo mooi om dat een keer te doen
Als je alleen maar alcohol neemt kan datquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook tijdens mijn 'afval' tijd (half 19 tot half 21) dronk ik gewoon rum, dus vermoed het niet
Mooi hoor, ik heb de wens nog altijd om naar de Noorse Fjorden te gaanquote:
Deed koolhydraatarm, sterke drank was het minst slecht vergeleken met wijn en bierquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je alleen maar alcohol neemt kan dat
Alcohol is een en al koolhydraten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Deed koolhydraatarm, sterke drank was het minst slecht vergeleken met wijn en bier
Ik heb vroeger ooit een Colomiaanse arts ontmoet in SPanje en als die aan het "vasten" was dronk ie de heledag alleen maar vodka en tomatensapquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ook tijdens mijn 'afval' tijd (half 19 tot half 21) dronk ik gewoon rum, dus vermoed het niet
https://mobiel.voedingsce(...)oriechecker/rum.aspxquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Alcohol is een en al koolhydraten.
Ik heb ook koolhydraat Arm gedaan.
Wat?quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
https://mobiel.voedingsce(...)oriechecker/rum.aspx
Dat kloptquote:
Nu ik je wat beter snap, vind ik jou ook leuk hoor. Come on mootie. Een beetje lief zijn voor de medemens is niets mis mee.quote:
Vrijstelling gepakt vandaagquote:Op donderdag 22 juni 2023 02:36 schreef Charlotte-007 het volgende:
Maar goed, Myrthe is goed bezig joh. Pakt de schijnwerpers. Heeft meer en meer zelfvertrouwen, tof om te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |