I knowquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Was geen reactie op jouw post. Meer op dat ik naar het scherm keek en er dingen verdwijnen.
Rare gewaarwording is dat altijdquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:26 schreef Shii het volgende:
[..]
Was geen reactie op jouw post. Meer op dat ik naar het scherm keek en er dingen verdwijnen.
Hier zag ik regen, bliksem, en het waaide even behoorlijk.quote:
Ik zie regen idd. Het onweer moet nog volgen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hier zag ik regen, bliksem, en het waaide even behoorlijk.
Maar het is al weer eventjes voorbij. Code oranje was het niet.
En dan heb je nog van die mensen die net hun tuin stonden te sproeien....quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:12 schreef maily het volgende:
Iemand moest nog (of niet meer) de tuin van de buren sproeien
Ze stonden al binnenquote:
IK had ze uit voorzorg binnen gezet, dacht als het gaat hagelen en stormen blijf er niets overquote:
Ik kan ze heel goed dood laten gaan, of ik vergeet ze, of ik verzuip zequote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK had ze uit voorzorg binnen gezet, dacht als het gaat hagelen en stormen blijf er niets over
Je bent wel van de extremenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan ze heel goed dood laten gaan, of ik vergeet ze, of ik verzuip ze
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kan ze heel goed dood laten gaan, of ik vergeet ze, of ik verzuip ze
Ik heb zelfs een cactus dood laten gaanquote:
Hoe de F krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een cactus dood laten gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |