Compleet vergetenquote:
Mijn moeder heeft ooit een cactus willen vermoorden door ze te vergeten maar na een jaar kwamen er nog steeds bloempjes op. Waar ben jij die cactus dan wel niet vergeten? Bij de intratuinquote:
Stond op een koelkast, moet daar echt een paar jaar hebben gestaan, vrij hoog net onder het plafond.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ooit een cactus willen vermoorden door ze te vergeten maar na een jaar kwamen er nog steeds bloempjes op. Waar ben jij die cactus dan wel niet vergeten? Bij de intratuin
Ahah, dat verklaart.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Stond op een koelkast, moet daar echt een paar jaar hebben gestaan, vrij hoog net onder het plafond.
Studentenhuis ook nog toen.quote:
Studentenhuis verklaart wel een hoop.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 19:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Studentenhuis ook nog toen.
Maar nog steeds gaan planten echt snel dood, wat ik ook probeer
Die zie ik nietquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:16 schreef miss_sly het volgende:
Zie FB-topic.
[modbreak]het onderwerp bans en nieuwe mods is bij deze afgesloten in dit topic[/modbreak]
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Studentenhuis verklaart wel een hoop.
kun je weer eens iets anders kopenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 20:09 schreef Lovely het volgende:
Plantjes doen het hier prima, soms gaat er idd wel een dood
Dat wel, soms kom ook wel weer leuke planten tegen en sommige zijn prijzigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |