Daar nog wel neerslag gehad? Of onweer?quote:
Ik hoop het, las al dat ze grote hagelstenen en flinke wind verwachten morgenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:42 schreef Lovely het volgende:
Denk dat morgen wel mee valt, als zo op buienradar kijk
Gefeliciteerd met je nieuwe functie als mod op GCquote:Op maandag 19 juni 2023 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het, las al dat ze grote hagelstenen en flinke wind verwachten morgen
AL die mooie plantjes in de tuin
De allermooiste kleur!quote:
Ah nee liever geen grote hagelstenenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het, las al dat ze grote hagelstenen en flinke wind verwachten morgen
AL die mooie plantjes in de tuin
Dank je dank je, samen met @miss_slyquote:Op maandag 19 juni 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe functie als mod op GC![]()
Een goed team samenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je dank je, samen met @:miss_sly
Ja hoiquote:Op maandag 19 juni 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je dank je, samen met @:miss_sly
Hier niente nadaquote:Op maandag 19 juni 2023 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar nog wel neerslag gehad? Of onweer?
Hier een druppel of 100
Gaat vast goed komen, thnxquote:
Verse mods in GC, veel plezier en succes samen!quote:
Hey collega,quote:
Het is er heel gezellig momenteelquote:Op maandag 19 juni 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verse mods in GC, veel plezier en succes samen!
Alleen als ik thuis ben en niet alleen..quote:
Echt?! Ik ben er niet meer geweest sinds het verhuisd is naar GC eigenlijk.quote:
Ik ben ook wel graag binnen met onweer, maar durf dat best alleenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Alleen als ik thuis ben en niet alleen..![]()
![]()
Ben best een schijterd, wat dat betreft dan. Wel prachtig om te zien en heerlijk om in bed te liggen.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook wel graag binnen met onweer, maar durf dat best alleen
Oh, das heul geen relquote:Op maandag 19 juni 2023 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Posten![]()
HappyCharly in GC / [VIV #445] Nije dei
Ja dat is toch heerlijk om naar te luisteren, ik doe er zelfs mijn oordoppen voor uit.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ben best een schijterd, wat dat betreft dan. Wel prachtig om te zien en heerlijk om in bed te liggen.
Oh waarom datquote:Op maandag 19 juni 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verse mods in GC, veel plezier en succes samen!
GC is al een paar maanden wat onderbemand, na een wekenlange loodzware sollicitatieprocedure is de keuze op Dotteke en miss_sly gevallen.quote:
OMGquote:Op maandag 19 juni 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GC is al een paar maanden wat onderbemand, na een wekenlange loodzware sollicitatieprocedure is de keuze op Dotteke en miss_sly gevallen.
Heb jij een goede vervanger als je er straks 103 dagen niet bent?quote:
GC is best een leuk forum vind ik, staan vaak wel leuke topics.quote:
Dot wordt afgefikt in de SC daarquote:Op maandag 19 juni 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GC is al een paar maanden wat onderbemand, na een wekenlange loodzware sollicitatieprocedure is de keuze op Dotteke en miss_sly gevallen.
Geen idee, ik lees geen SC's daar, allemaal incrowd, ik houd het bij de 40+ SCquote:
De mod die ze haattenquote:
Ik had Dot erop aangesproken waarom ze in godsnaam daar ging posten. Nou dit gaat nog een feestje wordenquote:Op maandag 19 juni 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik lees geen SC's daar, allemaal incrowd, ik houd het bij de 40+ SC
Het zal allemaal wel meevallen.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had Dot erop aangesproken waarom ze in godsnaam daar ging posten. Nou dit gaat nog een feestje worden
Ze zitten daar ALLEMAAL in de sc vanwegen de moderatie. Het is denk ik niet een hele goeie overwogen keusquote:
Die ruiken lekkerquote:Op maandag 19 juni 2023 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Reuzenpenisplant in Diergaarde Blijdorp bloeit voor het eerst in 60 jaar
[ afbeelding ]
Ik vind haten wel een groot woord maar ik vind het te bizar voor woorden eerlijk gezegd .quote:Op maandag 19 juni 2023 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
De mod die ze haattenIk vind het wel humor
Voor hier? Neuh, er is niemand zoals ikquote:Op maandag 19 juni 2023 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij een goede vervanger als je er straks 103 dagen niet bent?
Die users konden niet weten dat Dotteke in de procedure zatquote:Op maandag 19 juni 2023 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zitten daar ALLEMAAL in de sc vanwegen de moderatie. Het is denk ik niet een hele goeie overwogen keus
Het haten spat er wel vanaf daar.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind haten wel een groot woord maar ik vind het te bizar voor woorden eerlijk gezegd .
Ik postte al amper in de GC , dus ik heb er geen problemen mee, en ik mag toch aannemen dat het met de klachten daar wat eerlijker wordt omgegaan , Erasmus en Dud0r waren prima mods , Miss Sly vind ik overigens tof over de rest laat ik mij maar niet uit
Snel genoegquote:Op maandag 19 juni 2023 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die users konden niet weten dat Dotteke in de procedure zat
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waarnaar?quote:
Dat weet ikquote:Op maandag 19 juni 2023 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor hier? Neuh, er is niemand zoals ik
Ze noemen het een penis plant ook maar die stinkt enormquote:Op maandag 19 juni 2023 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waarnaar?
Ze komen er vanzelf achter, de soep wordt niet zo heet gegeten joh.quote:
Ik heb het er maar even verteldquote:Op maandag 19 juni 2023 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze komen er vanzelf achter, de soep wordt niet zo heet gegeten joh.
Ik vind het wel een mooie plant.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze noemen het een penis plant ook maar die stinkt enorm
Je gaat ons toch niet in de steek laten hier hèquote:
Ben vooral bang voor mijn mailboxquote:Op maandag 19 juni 2023 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik
En op je werk? Ik kan me niet voorstellen dat na 103 dagen je bureau uit moet graven.
Al werk je meestal thuis.
Het topic is compleet stil nu...quote:Op maandag 19 juni 2023 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaat ons toch niet in de steek laten hier hè
Afwezigheidsassistent inschakelen dus.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben vooral bang voor mijn mailbox
Op mijn werk kan ik maar beperk overdragen, meestal neem ik het over van anderen.
Ik wilde een plantje ergens anders neerzetten op balkon maar die bleek enorme tentakels al te hebben. Ik heb het maar laten staan en wat om de baboe gewikkeld. Allemaal bloemetjes. dus laat maarquote:
Oh yes, die ga ik binnenkort alvast inregelenquote:Op maandag 19 juni 2023 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afwezigheidsassistent inschakelen dus.
103 dagen man, wat een tijd
Het DM verkeer is overbelastquote:
Dat zou zonde zijn, wat een schattige bloemetjes, mooie kleur ook. De lievelingskleur van @engine.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde een plantje ergens anders neerzetten op balkon maar die bleek enorme tentakels al te hebben. Ik heb het maar laten staan en wat om de baboe gewikkeld. Allemaal bloemetjes. dus laat maar [ link | afbeelding ]
Dat is alvast de voorpret en dan elke dag een een lettertje of leesteken aanpassenquote:Op maandag 19 juni 2023 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh yes, die ga ik binnenkort alvast inregelen
Mijne ook zelfs mijn posts zijn die kleurquote:Op maandag 19 juni 2023 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn, wat een schattige bloemetjes, mooie kleur ook. De lievelingskleur van @:engine.
Ik vond oranje altijd een oerlelijke kleur, maar ben het de laatste jaren leren waarderen.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijne ook zelfs mijn posts zijn die kleur
Oh nee, 1 keer is genoeg.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is alvast de voorpret en dan elke dag een een lettertje of leesteken aanpassen
Ik heb veel kleding ook in oranje ook een jas.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond oranje altijd een oerlelijke kleur, maar ben het de laatste jaren leren waarderen.
Wel goed voorpretten hoor.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh nee, 1 keer is genoeg.
Ben meer bezig met kijken wat ik allemaal kan gaan doen
Eerst een sportschool, daarna krijg ik dat wel in elkaar.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel goed voorpretten hoor.
Ga je bijde sportschool een programma volgen voor je revalidatie?
Dat is waar, volgens mij heb je weleens iets laten zien. Ik heb ook wel een paar oranje dingen, sowieso felle kleurenquote:Op maandag 19 juni 2023 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb veel kleding ook in oranje ook een jas.
Goed dat je die revalidatie serieus aanpakt.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst een sportschool, daarna krijg ik dat wel in elkaar.
Desnoods vraag ik mijn fysio
Voorpretten die ik al, bolusijs bv
Hippy jurk van de Xenosquote:Op maandag 19 juni 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is waar, volgens mij heb je weleens iets laten zien. Ik heb ook wel een paar oranje dingen, sowieso felle kleuren
Als ik weg ben wel ja,quote:Op maandag 19 juni 2023 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed dat je die revalidatie serieus aanpakt.
Ga je ook vrij van FOK! nemen?
Dat bolusijs is ook een goed voornemen
Jaaa die zag ik ook twee weken geleden, ze hadden er ook een soort van broek van.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Hippy jurk van de Xenos [ link | afbeelding ]
Ik vind mobiel wel te doen.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik weg ben wel ja,
mobiel fok isdus doe ik niet aan.
Staat op de lijst, net als zoveel
Mobiel FOK!ken is waardeloos en even vakantie van FOK! is ook wel lekker, als je maar wel terug komt.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik weg ben wel ja,
mobiel fok isdus doe ik niet aan.
Staat op de lijst, net als zoveel
Ik had het een paar dagen later aan en ik liep langs de Xenos en toen zat er een aantal buiten te eten. Héé leuke jurkquote:Op maandag 19 juni 2023 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaa die zag ik ook twee weken geleden, ze hadden er ook een soort van broek bij.
Leuke stof
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het een paar dagen later aan en ik liep langs de Xenos en toen zat er een aantal buiten te eten. Héé leuke jurkIk wilde een liedje gaan zingen maar ik heb mijn duim maar opgestoken
Als je echt wil kan het wel, maar ..................quote:Op maandag 19 juni 2023 19:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind mobiel wel te doen.
Niet altijd even handig, dat wel..
Ook dat gaan we zien, neem om de zoveel tijd ook een lange fok pauzequote:Op maandag 19 juni 2023 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mobiel FOK!ken is waardeloos en even vakantie van FOK! is ook wel lekker, als je maar wel terug komt.
Leuke sandaaltjes ookquote:Op maandag 19 juni 2023 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Hippy jurk van de Xenos [ link | afbeelding ]
Ik kan niet tegen dingen tussen mijn tenen. Gympies dusquote:
Ik ben zelf niet zo gek op gympen onder een rok of jurk.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen dingen tussen mijn tenen. Gympies dus
Dat kan ik vind het wel ok.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ben zelf niet zo gek op gympen onder een rok of jurk.
quote:Op maandag 19 juni 2023 18:58 schreef Deisyy het volgende:
De hele morgen was in het park aan de andere kant van de weg de politie bezig met onderzoek, maar ik kan nergens vinden wat er aan de hand was.
*Aagje is
Wij waren gisteren bij de paardenrennen in Parijs (een vriendin had een paard lopen in de grote race), helemaal op chic, dames in het lang, met mooie hoeden. Maar ook daar zag je er dames gympen bij dragen, i.p.v. mooie hoge hakken. Ik vind dat zo afbreuk doen.quote:
Ik kan al 20 jaar niet meer op hakken lopen. Het doet me pijn als ik die dames zie worstelenquote:Op maandag 19 juni 2023 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij waren gisteren bij de paardenrennen in Parijs (een vriendin had een paard lopen in de grote race), helemaal op chic, dames in het lang, met mooie hoeden. Maar ook daar zag je er dames gympen bij dragen, i.p.v. mooie hoge hakken. Ik vind dat zo afbreuk doen.
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik kan al 20 jaar niet meer op hakken lopen. Het doet me pijn als ik die dames zie worstelen
Nee dat heb ik gehadquote:Op maandag 19 juni 2023 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie mooi wil zijn moet pijn lijden.
Ik heb ook makkelijk praten. Ik loop (gelukkig) net zo makkelijk op hakken als op platte schoenen.quote:
Het is juist zo leuk vrouwen te zien waggelen op hoge hakken als ze er niet op kunnen lopenquote:Op maandag 19 juni 2023 20:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb ook makkelijk praten. Ik loop (gelukkig) net zo makkelijk op hakken als op platte schoenen.
Van het type plakplaatjes/plaknagels/valse wenkbrauwen.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is juist zo leuk vrouwen te zien waggelen op hoge hakken als ze er niet op kunnen lopen
Soms ligt die enkel bijna plat op de grond
Oh nee, van alle types, je kan zo zien wie minder vaak op zulke hakken loopt of het gewoon niet kanquote:Op maandag 19 juni 2023 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Van het type plakplaatjes/plaknagels/valse wenkbrauwen.![]()
Inderdaad leuk ja.
Had laatst een bruiloft, mooie bruidsjurk had ze aan maar met sneakers er onder. Ik vind dat ook niet zo mooi eigenlijkquote:Op maandag 19 juni 2023 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wij waren gisteren bij de paardenrennen in Parijs (een vriendin had een paard lopen in de grote race), helemaal op chic, dames in het lang, met mooie hoeden. Maar ook daar zag je er dames gympen bij dragen, i.p.v. mooie hoge hakken. Ik vind dat zo afbreuk doen.
Ja, maar de meeste waggeleenden voldoen doorgaans wel aan onderhavige beschrijving.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh nee, van alle types, je kan zo zien wie minder vaak op zulke hakken loopt of het gewoon niet kan
De horror.quote:Op maandag 19 juni 2023 20:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had laatst een bruiloft, mooie bruidsjurk had ze aan maar met sneakers er onder. Ik vind dat ook niet zo mooi eigenlijk
Ja en had ze er ook nog blokjes sokken bij aan , ik vond dat zo afknapperquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 20:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en had ze er ook nog blokjes sokken bij aan , ik vond dat zo afknapper
Het schijnt mode te zijnquote:
De wereld wordt steeds gekker, dus logischerwijs houdt de mode hier gelijke tred mee.quote:
Even je filmpje gekeken; gaaf!quote:Op maandag 19 juni 2023 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als je hier in een schoenen winkel komt is het hoofdzakelijk sneakersquote:Op maandag 19 juni 2023 20:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De wereld wordt steeds gekker, dus logischerwijs houdt de mode hier gelijke tred mee.
Ik heb nogal wat mensen in mijn omgeving waarvan nu een kind eindexamen heeft gedaan en die nu gala hebben. Heel vee van die knullen doen dan een pak aan met witte gympen eronder. Vind ik ook echt niet mooi.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iedere tijdsperiode heeft wel zijn raars natuurlijkquote:Op maandag 19 juni 2023 21:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb nogal wat mensen in mijn omgeving waarvan nu een kind eindexamen heeft gedaan en die nu gala hebben. Heel vee van die knullen doen dan een pak aan met witte gympen eronder. Vind ik ook echt niet mooi.
Iedere generatie zijn eigen gebrekquote:Op maandag 19 juni 2023 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iedere tijdsperiode heeft wel zijn raars natuurlijk
Uiteraard.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:00 schreef maily het volgende:
[..]
Even je filmpje gekeken; gaaf!
Was jij ook op chic?
Ik heb horen zeggen dat er in deze tijd ook mensen zijn die denken een konijn te zijn en samen wonen met een muisquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 21:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb horen zeggen dat er in deze tijd ook mensen zijn die denken een konijn te zijn en samen wonen met een muis
Gaaf zeg.quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 19 juni 2023 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iedere tijdsperiode heeft wel zijn raars natuurlijk
quote:
Alleen vinden zij die gympen ook mooiquote:Op maandag 19 juni 2023 21:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Uiteraard.
En als zij zich er fijn bij voelen, moeten ze dat ook zeker doen.
Het viel me alleen op op al die foto’s. Die witte gympen vallen zo ontzettend op onder een mooi pak.
Badeendje had al plannen voor vanavondquote:Op maandag 19 juni 2023 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]en dan de generaal op mij af krijgen zeker
Wie is De generaal?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]en dan de generaal op mij af krijgen zeker
Was dat niet een voetbaltrainer?quote:
Vrienden van Rabbit Denkbeeldigequote:
Ja ook, maar denk niet dat Dot die bedoeldequote:
Oh joh, je bent veilig. Dat is een fokker, heeft geen vriendenquote:
O gelukkig maar. Kan de knuppel weer bij het bed weghalenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh joh, je bent veilig. Dat is een fokker, heeft geen vrienden
Nou ja, konijn kunnen wel gemeen bijtenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gelukkig maar. Kan de knuppel weer bij het bed weghalen
Dat is ook weer waar en goed stampen trouwens gillen kunnen ze ook als de bestequote:Op maandag 19 juni 2023 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, konijn kunnen wel gemeen bijten
Al die punten zijn met een knuppel op te lossenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar en goed stampen trouwen gillen kunnen ze ook als de beste
Thnx voor de tips, neem een beste knuppel mee naar bovenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Al die punten zijn met een knuppel op te lossen
Of wat sla, daar laat ie zich wel mee afleidenquote:Op maandag 19 juni 2023 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx voor de tips, neem een beste knuppel mee naar boven
Die zien in elke vinger een wortelquote:Op maandag 19 juni 2023 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Muizen ook hoorquote:Op maandag 19 juni 2023 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 19 juni 2023 22:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of wat sla, daar laat ie zich wel mee afleiden
U riep?quote:Op maandag 19 juni 2023 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Badeendje had al plannen voor vanavond
Marc vroeg zich af wie de generaal wasquote:
Moet ik hem in zijn enkel bijten?quote:Op maandag 19 juni 2023 22:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Marc vroeg zich af wie de generaal was
Nee hoeft niet, blaffende Marcen bijten nietquote:Op maandag 19 juni 2023 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik hem in zijn enkel bijten?
Dan krijg je wel extra vlieglesquote:Op maandag 19 juni 2023 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik hem in zijn enkel bijten?
quote:
Mooi zoquote:Op maandag 19 juni 2023 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Mijn oom heeft een mooie uivaart gehad.
T zou niet voor het eerst zijn dat een dier dat mij bijt of wil bijten een trap krijgtquote:
Gecondoleerdquote:Op maandag 19 juni 2023 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Chantilly is sowieso echt prachtig. Ook de dorpen eromheen top en hart Parijs op 50 km.quote:
Dat is fijn. En hoe was het om iedereen na al die jaren terug te zien?quote:Op maandag 19 juni 2023 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Zal wel zoiets geweest zijn:quote:Op maandag 19 juni 2023 23:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is fijn. En hoe was het om iedereen na al die jaren terug te zien?
Gecondoleerd SBE 🌹quote:Op maandag 19 juni 2023 22:31 schreef Superbadeendje het volgende:
Van overdrijven heb jij ook een vak gemaakt.quote:Op maandag 19 juni 2023 23:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zal wel zoiets geweest zijn:
[ afbeelding ]
Ik heb je niet op fbquote:Op maandag 19 juni 2023 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
Notturna, Shii, Dotteke, StevenHyde, marcb1974, chufi, Lovely, Superbadeendje, Ebinas, maily, DerRabbit, engine, Aoibhin, sly-nl en Sodeknetters (via FB),
Bedankt voor de felicitaties![]()
Aoibhin bedankt voor je mooie cadeau![]()
Het was een bijzondere dag vandaag
Je bent de enige niet.quote:
Was je jarigquote:Op maandag 19 juni 2023 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
Notturna, Shii, Dotteke, StevenHyde, marcb1974, chufi, Lovely, Superbadeendje, Ebinas, maily, DerRabbit, engine, Aoibhin, sly-nl en Sodeknetters (via FB),
Dat is fijn!quote:Op maandag 19 juni 2023 23:55 schreef Domnivoor het volgende:
Dankje Prishaquote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:35 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was je jarigalsnog gefeliciteerd 🥳
En nog vele jaren![]()
Dankjewel!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 07:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je was jarig![]()
![]()
![]()
Nog van harte gefeliciteerd Domni, en nog vele jaren!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Morguh Meneerquote:
Heb ik weer. Door miscommunicatie vanuit Jeroen Bosch "operatie" 2 weken uitgesteld. Zou 5 dagen voor ingreep moeten stoppen met bepaalde medicatie. Was ik niet van op de hoogte. Gelukkig iemand bij me die er bij de intake ook bij was. Die noteert alles en dubbelcheckt. Ze was kwader dan ik. Volgens dienstdoende arts heeft dit uitstel geen consequenties voor het verdere ziekteproces. Maar je zou ze bijna een proces aandoen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Meneerhoe is het gegaan? En hoe voelt u zich nu?
O dit meen je niet, wat een vreselijke sukkels. Kan mij heel goed voorstellen dat je heel boos bent.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik weer. Door miscommunicatie vanuit Jeroen Bosch "operatie" 2 weken uitgesteld. Zou 5 dagen voor ingreep moeten stoppen met bepaalde medicatie. Was ik niet van op de hoogte. Gelukkig iemand bij me die er bij de intake ook bij was. Die noteert alles en dubbelcheckt. Ze was kwader dan ik. Volgens dienstdoende arts heeft dit uitstel geen consequenties voor het verdere ziekteproces. Maar je zou ze bijna een proces aandoen.
Oeps... dat krijg je als je de vleesboekkalender niet vaak genoeg checkt..quote:
Wat een klootviolen... Veel succes en sterkte ermee.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik weer. Door miscommunicatie vanuit Jeroen Bosch "operatie" 2 weken uitgesteld. Zou 5 dagen voor ingreep moeten stoppen met bepaalde medicatie. Was ik niet van op de hoogte. Gelukkig iemand bij me die er bij de intake ook bij was. Die noteert alles en dubbelcheckt. Ze was kwader dan ik. Volgens dienstdoende arts heeft dit uitstel geen consequenties voor het verdere ziekteproces. Maar je zou ze bijna een proces aandoen.
quote:
Dankje oma-Nijnquote:Op dinsdag 20 juni 2023 08:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oeps... dat krijg je als je de vleesboekkalender niet vaak genoeg checkt..![]()
Alsnog van harte gefeliciteerd![]()
Vreemd. Die rechtse is dus mecanicien. Op het eerste gezicht zou je denken dat-ie werkzaam zou zijn in het frikandellenbos.quote:
Dat doet hij er misschien bijquote:Op dinsdag 20 juni 2023 10:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vreemd. Die rechtse is dus mecanicien. Op het eerste gezicht zou je denken dat-ie werkzaam zou zijn in het frikandellenbos.
Duur kaartje.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog zin om even naar de Titanic te duiken in een onderzeeboot?
Zelfde mensen die staan te popelen om in die plofraketjes naar de maan te vliegen denk ikquote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Mensen moeten niet zeuren. Ze wilden de ultieme Titanic-experience, nou die hebben ze gekregen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 12:57 schreef marcb1974 het volgende:
Krijg je je geld terug bij vertraging?quote:
Ja, ongeveer de helft. Wel alleen als je het zelf komt ophalen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Krijg je je geld terug bij vertraging?
Warum?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:36 schreef chufi het volgende:
Nog een half uurtje en dan gaan jullie op Oranje .
Terecht ookquote:
De tuin kan het goed gebruiken.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 14:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Terecht ook
Meer wat voor die zuidelijke en oostelijke mensjes
Ik wacht op een oranje bestelling.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Bij de appie bezorgd dus haal het morgen wel
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Op youtube ben je niet snel dood hoorquote:
Geen jaartal bekekenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op youtube ben je niet snel dood hoor
Toen zelfs alquote:Op dinsdag 20 juni 2023 16:45 schreef pullup het volgende:
En ze zagen er belegen om maar niet te zeggen bejaard uit
quote:8,8 mln. weergaven 9 jaar geleden
Waarom doe je dat dan ook!?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:01 schreef engine het volgende:
Slovaak boos dat ik zijn net gezette pot koffie weg smeetoeps had ik niet in de gaten. Wel een nieuwe pot gezet zelf
Oh man, dat worden een paar slechte nachten voor jouquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:01 schreef engine het volgende:
Slovaak boos dat ik zijn net gezette pot koffie weg smeetoeps had ik niet in de gaten. Wel een nieuwe pot gezet zelf
Wou het net schrijvenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:15 schreef Soury het volgende:
Nou even wat lichten aan doen. Het is ineens nacht.
Die filter zat weer tot aan de rand vol. Ik begin er niet meer aan.quote:
Voor hemquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh man, dat worden een paar slechte nachten voor jou
Samen?quote:
ALs er maar geen stortbuien komen die alle plantjes kapot maakt dat zou jammer zijnquote:
Gaat dat wel goed, niet dat er meteen té veel valtquote:
Of de boel overstroomt.. hier gaat de wasbak vast weer borrelen en de wcquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs er maar geen stortbuien komen die alle plantjes kapot maakt dat zou jammer zijn
Het zal maar overstromen als je op de wc zitquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of de boel overstroomt.. hier gaat de wasbak vast weer borrelen en de wc
Nou idd, gelukkig nooit gebeurd..maar wel dat water bleef staanquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zal maar overstromen als je op de wc zit
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Gaat dat wel goed, niet dat er meteen té veel valt
Daar woei en regende ik net even weg.. maar tis rustiger nuquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:31 schreef Soury het volgende:
Ik hou er wel van. Gewoon op balkon zitten met dit weer
Ik had net alles water gegeven.quote:
Dit zijn de momenten dat ik wel plezier heb van mijn inpandige balkon aan de straatquote:
O die tijd heb ik ook gehad en liep alles over, zo goorquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Of de boel overstroomt.. hier gaat de wasbak vast weer borrelen en de wc
Dat is wel nasty idd, gelukkig een keer gehad..toen ze bij de bovenburen de wc moesten ontstoppenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die tijd heb ik ook gehad en liep alles over, zo goor
Gelukkig hebben ze hier jaren geleden de rioleringen vervangen en is dat probleem over
Wel ietsjes niet veel, morgen 25 en overmorgen ook..vrijdag 22quote:
Zal niet overal even heftig zijnquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:48 schreef pullup het volgende:
Valt toch tegen hier dat onweer, een beetje wat dommig gerommel en meer niet
Dat is het rap aan het doenquote:
Daar is een balkon wel een goede plek voor, mits de wind niet die kant op gaatquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Gedaan maar die bleef niet lang aan [ link | afbeelding ] Wel even van de stortbui genoten
Ja echt één van mijn meest gedraaide nummers. Blijft goed.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:54 schreef pullup het volgende:
Volgens mij door Soury meegekregen dit nummer![]()
Staat echt vaak op hier de laatste tijd
Ik juist nietquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:20 schreef chufi het volgende:
Dat VIV-sc topic ook maar weer uit mn AT geflikkerd
As we speak zit ik lekker met een kopje koffie op balkon, heerlijk!quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:31 schreef Soury het volgende:
Ik hou er wel van. Gewoon op balkon zitten met dit weer
Het wordt hier nu wel heel erg donkerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
As we speak zit ik lekker met een kopje koffie op balkon, heerlijk!
Ja echt het met de stromende regen hier. (geen koffie btw)quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
As we speak zit ik lekker met een kopje koffie op balkon, heerlijk!
Het is hier alweer lichtquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het wordt hier nu wel heel erg donker
En droogquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja echt het met de stromende regen hier. (geen koffie btw)
Relletje?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:20 schreef chufi het volgende:
Dat VIV-sc topic ook maar weer uit mn AT geflikkerd
Droge wittequote:
Volgens buienradar zou het hier pas tegen 20 uur zijn maar het dondert al een beetjequote:
Het waren 4 fantastische dagenquote:
Bangmakerij weer, code oranje ammehoela.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens buienradar zou het hier pas tegen 20 uur zijn maar het dondert al een beetje
Ahh weer eens buikspek kopenquote:
Inderdaad, iedereen heeft het er de hele dag over en er valt niet meer dan een goede bui.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:36 schreef Domnivoor het volgende:
Één regenbuitje en half Nederland is weer in paniek.
Het gaat hier behoorlijk te keer, veel wind onweer en hele harde regenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bangmakerij weer, code oranje ammehoela.
Ik wil ook onweerquote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat hier behoorlijk te keer, veel wind onweer en hele harde regen
Maar geen code oranje weer
Ja maar ja maar het weer........ Is wel grappig als ik al iemand tegenkom hier in dit gebouw en erger in de lift. Ja daar is ie weer. HET WEER. Warm he? Ja best wel, koud he? Mehh....quote:Op dinsdag 20 juni 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen heeft het er de hele dag over en er valt niet meer dan een goede bui.
Het dondert hier best en regent zo hard dat je bijna niet naar buiten kan kijkenquote:
2 motten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |