Daar nog wel neerslag gehad? Of onweer?quote:
Ik hoop het, las al dat ze grote hagelstenen en flinke wind verwachten morgenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:42 schreef Lovely het volgende:
Denk dat morgen wel mee valt, als zo op buienradar kijk
Gefeliciteerd met je nieuwe functie als mod op GCquote:Op maandag 19 juni 2023 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het, las al dat ze grote hagelstenen en flinke wind verwachten morgen
AL die mooie plantjes in de tuin
De allermooiste kleur!quote:
Ah nee liever geen grote hagelstenenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het, las al dat ze grote hagelstenen en flinke wind verwachten morgen
AL die mooie plantjes in de tuin
Dank je dank je, samen met @miss_slyquote:Op maandag 19 juni 2023 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe functie als mod op GC![]()
Een goed team samenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je dank je, samen met @:miss_sly
Ja hoiquote:Op maandag 19 juni 2023 18:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je dank je, samen met @:miss_sly
Hier niente nadaquote:Op maandag 19 juni 2023 18:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar nog wel neerslag gehad? Of onweer?
Hier een druppel of 100
Gaat vast goed komen, thnxquote:
Verse mods in GC, veel plezier en succes samen!quote:
Hey collega,quote:
Het is er heel gezellig momenteelquote:Op maandag 19 juni 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verse mods in GC, veel plezier en succes samen!
Alleen als ik thuis ben en niet alleen..quote:
Echt?! Ik ben er niet meer geweest sinds het verhuisd is naar GC eigenlijk.quote:
Ik ben ook wel graag binnen met onweer, maar durf dat best alleenquote:Op maandag 19 juni 2023 18:55 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Alleen als ik thuis ben en niet alleen..![]()
![]()
Ben best een schijterd, wat dat betreft dan. Wel prachtig om te zien en heerlijk om in bed te liggen.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook wel graag binnen met onweer, maar durf dat best alleen
Oh, das heul geen relquote:Op maandag 19 juni 2023 18:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Posten![]()
HappyCharly in GC / [VIV #445] Nije dei
Ja dat is toch heerlijk om naar te luisteren, ik doe er zelfs mijn oordoppen voor uit.quote:Op maandag 19 juni 2023 18:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ben best een schijterd, wat dat betreft dan. Wel prachtig om te zien en heerlijk om in bed te liggen.
Oh waarom datquote:Op maandag 19 juni 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verse mods in GC, veel plezier en succes samen!
GC is al een paar maanden wat onderbemand, na een wekenlange loodzware sollicitatieprocedure is de keuze op Dotteke en miss_sly gevallen.quote:
OMGquote:Op maandag 19 juni 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GC is al een paar maanden wat onderbemand, na een wekenlange loodzware sollicitatieprocedure is de keuze op Dotteke en miss_sly gevallen.
Heb jij een goede vervanger als je er straks 103 dagen niet bent?quote:
GC is best een leuk forum vind ik, staan vaak wel leuke topics.quote:
Dot wordt afgefikt in de SC daarquote:Op maandag 19 juni 2023 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
GC is al een paar maanden wat onderbemand, na een wekenlange loodzware sollicitatieprocedure is de keuze op Dotteke en miss_sly gevallen.
Geen idee, ik lees geen SC's daar, allemaal incrowd, ik houd het bij de 40+ SCquote:
De mod die ze haattenquote:
Ik had Dot erop aangesproken waarom ze in godsnaam daar ging posten. Nou dit gaat nog een feestje wordenquote:Op maandag 19 juni 2023 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee, ik lees geen SC's daar, allemaal incrowd, ik houd het bij de 40+ SC
Het zal allemaal wel meevallen.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had Dot erop aangesproken waarom ze in godsnaam daar ging posten. Nou dit gaat nog een feestje worden
Ze zitten daar ALLEMAAL in de sc vanwegen de moderatie. Het is denk ik niet een hele goeie overwogen keusquote:
Die ruiken lekkerquote:Op maandag 19 juni 2023 19:11 schreef Deisyy het volgende:
Reuzenpenisplant in Diergaarde Blijdorp bloeit voor het eerst in 60 jaar
[ afbeelding ]
Ik vind haten wel een groot woord maar ik vind het te bizar voor woorden eerlijk gezegd .quote:Op maandag 19 juni 2023 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
De mod die ze haattenIk vind het wel humor
Voor hier? Neuh, er is niemand zoals ikquote:Op maandag 19 juni 2023 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb jij een goede vervanger als je er straks 103 dagen niet bent?
Die users konden niet weten dat Dotteke in de procedure zatquote:Op maandag 19 juni 2023 19:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zitten daar ALLEMAAL in de sc vanwegen de moderatie. Het is denk ik niet een hele goeie overwogen keus
Het haten spat er wel vanaf daar.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind haten wel een groot woord maar ik vind het te bizar voor woorden eerlijk gezegd .
Ik postte al amper in de GC , dus ik heb er geen problemen mee, en ik mag toch aannemen dat het met de klachten daar wat eerlijker wordt omgegaan , Erasmus en Dud0r waren prima mods , Miss Sly vind ik overigens tof over de rest laat ik mij maar niet uit
Snel genoegquote:Op maandag 19 juni 2023 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die users konden niet weten dat Dotteke in de procedure zat
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waarnaar?quote:
Dat weet ikquote:Op maandag 19 juni 2023 19:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor hier? Neuh, er is niemand zoals ik
Ze noemen het een penis plant ook maar die stinkt enormquote:Op maandag 19 juni 2023 19:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen, maar waarnaar?
Ze komen er vanzelf achter, de soep wordt niet zo heet gegeten joh.quote:
Ik heb het er maar even verteldquote:Op maandag 19 juni 2023 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze komen er vanzelf achter, de soep wordt niet zo heet gegeten joh.
Ik vind het wel een mooie plant.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze noemen het een penis plant ook maar die stinkt enorm
Je gaat ons toch niet in de steek laten hier hèquote:
Ben vooral bang voor mijn mailboxquote:Op maandag 19 juni 2023 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat weet ik
En op je werk? Ik kan me niet voorstellen dat na 103 dagen je bureau uit moet graven.
Al werk je meestal thuis.
Het topic is compleet stil nu...quote:Op maandag 19 juni 2023 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je gaat ons toch niet in de steek laten hier hè
Afwezigheidsassistent inschakelen dus.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben vooral bang voor mijn mailbox
Op mijn werk kan ik maar beperk overdragen, meestal neem ik het over van anderen.
Ik wilde een plantje ergens anders neerzetten op balkon maar die bleek enorme tentakels al te hebben. Ik heb het maar laten staan en wat om de baboe gewikkeld. Allemaal bloemetjes. dus laat maarquote:
Oh yes, die ga ik binnenkort alvast inregelenquote:Op maandag 19 juni 2023 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Afwezigheidsassistent inschakelen dus.
103 dagen man, wat een tijd
Het DM verkeer is overbelastquote:
Dat zou zonde zijn, wat een schattige bloemetjes, mooie kleur ook. De lievelingskleur van @engine.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde een plantje ergens anders neerzetten op balkon maar die bleek enorme tentakels al te hebben. Ik heb het maar laten staan en wat om de baboe gewikkeld. Allemaal bloemetjes. dus laat maar [ link | afbeelding ]
Dat is alvast de voorpret en dan elke dag een een lettertje of leesteken aanpassenquote:Op maandag 19 juni 2023 19:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh yes, die ga ik binnenkort alvast inregelen
Mijne ook zelfs mijn posts zijn die kleurquote:Op maandag 19 juni 2023 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou zonde zijn, wat een schattige bloemetjes, mooie kleur ook. De lievelingskleur van @:engine.
Ik vond oranje altijd een oerlelijke kleur, maar ben het de laatste jaren leren waarderen.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijne ook zelfs mijn posts zijn die kleur
Oh nee, 1 keer is genoeg.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is alvast de voorpret en dan elke dag een een lettertje of leesteken aanpassen
Ik heb veel kleding ook in oranje ook een jas.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond oranje altijd een oerlelijke kleur, maar ben het de laatste jaren leren waarderen.
Wel goed voorpretten hoor.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh nee, 1 keer is genoeg.
Ben meer bezig met kijken wat ik allemaal kan gaan doen
Eerst een sportschool, daarna krijg ik dat wel in elkaar.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel goed voorpretten hoor.
Ga je bijde sportschool een programma volgen voor je revalidatie?
Dat is waar, volgens mij heb je weleens iets laten zien. Ik heb ook wel een paar oranje dingen, sowieso felle kleurenquote:Op maandag 19 juni 2023 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb veel kleding ook in oranje ook een jas.
Goed dat je die revalidatie serieus aanpakt.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Eerst een sportschool, daarna krijg ik dat wel in elkaar.
Desnoods vraag ik mijn fysio
Voorpretten die ik al, bolusijs bv
Hippy jurk van de Xenosquote:Op maandag 19 juni 2023 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is waar, volgens mij heb je weleens iets laten zien. Ik heb ook wel een paar oranje dingen, sowieso felle kleuren
Als ik weg ben wel ja,quote:Op maandag 19 juni 2023 19:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed dat je die revalidatie serieus aanpakt.
Ga je ook vrij van FOK! nemen?
Dat bolusijs is ook een goed voornemen
Jaaa die zag ik ook twee weken geleden, ze hadden er ook een soort van broek van.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Hippy jurk van de Xenos [ link | afbeelding ]
Ik vind mobiel wel te doen.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik weg ben wel ja,
mobiel fok isdus doe ik niet aan.
Staat op de lijst, net als zoveel
Mobiel FOK!ken is waardeloos en even vakantie van FOK! is ook wel lekker, als je maar wel terug komt.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als ik weg ben wel ja,
mobiel fok isdus doe ik niet aan.
Staat op de lijst, net als zoveel
Ik had het een paar dagen later aan en ik liep langs de Xenos en toen zat er een aantal buiten te eten. Héé leuke jurkquote:Op maandag 19 juni 2023 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaa die zag ik ook twee weken geleden, ze hadden er ook een soort van broek bij.
Leuke stof
quote:Op maandag 19 juni 2023 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het een paar dagen later aan en ik liep langs de Xenos en toen zat er een aantal buiten te eten. Héé leuke jurkIk wilde een liedje gaan zingen maar ik heb mijn duim maar opgestoken
Als je echt wil kan het wel, maar ..................quote:Op maandag 19 juni 2023 19:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vind mobiel wel te doen.
Niet altijd even handig, dat wel..
Ook dat gaan we zien, neem om de zoveel tijd ook een lange fok pauzequote:Op maandag 19 juni 2023 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mobiel FOK!ken is waardeloos en even vakantie van FOK! is ook wel lekker, als je maar wel terug komt.
Leuke sandaaltjes ookquote:Op maandag 19 juni 2023 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Hippy jurk van de Xenos [ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |