Als dit zo is, zou ze de tenaŠ ook vergoed kunnen krijgen van de zorgverzekeringquote:Op maandag 19 juni 2023 09:02 schreef Verida het volgende:
[..]
urine verlies bij het hoesten ?
(denk ik dan, tena's zijn misschien te duur)
Dat zou kunnen inderdaad. Maar tena aanvragen van de zorgverzekering is nog wel een stap.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als dit zo is, zou ze de tenaŠ ook vergoed kunnen krijgen van de zorgverzekering
Dat zou fijn zijn maar het is niet zo dat ik zeg dat ze continu in haar broek plastquote:Op maandag 19 juni 2023 09:44 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als dit zo is, zou ze de tenaŠ ook vergoed kunnen krijgen van de zorgverzekering
Ja die zal wel een flinke kater hebbenquote:Op maandag 19 juni 2023 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens Marciano kan elk moment de zoemer gaan.
Hij gaat snel paracetamol slikken.
Wel jammer dat er zo'n stigma op zit. Van mannen weet ik het niet, maar bijna alle vrouwen (en zeker moeders) gaan dit nodig hebben op bepaalde leeftijd (die spieren verzwakken gewoon). En als je zoals Morri wat zwaarder bent is de kans enkel groter (hogere druk op de blaas). Hoort bij het leven, soitquote:Op maandag 19 juni 2023 09:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad. Maar tena aanvragen van de zorgverzekering is nog wel een stap.
Nee, maar het is een lichte urine incontinentie. En dat kan heel vervelend zijn en is niks om je voor te schamenquote:
Schamen hoeft zeker niet..quote:Op maandag 19 juni 2023 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, maar het is een lichte urine incontinentie. En dat kan heel vervelend zijn en is niks om je voor te schamen
Weet er alles van, hemel en aarde bewogen om het vergoed te krijgen (en is me gelukt) ivm stomaquote:Op maandag 19 juni 2023 09:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zou kunnen inderdaad. Maar tena aanvragen van de zorgverzekering is nog wel een stap.
Alleen tijdens maansverduistering of ook tijdens de zonnewende?quote:Op maandag 19 juni 2023 09:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn maar het is niet zo dat ik zeg dat ze continu in haar broek plastik heb ze een keer horen zeggen in het begin dat ze wel eens een drupje laat vallen als ze een erge hoestbui heeft of als ze heel erg moet lachen. Ze moest toen op kantoor nog smeken om inlegkruisjes want dat moest ze maar van haar zakgeld kopen en vond ze niet eerlijk. De andere meiden kregen wel maansverandering en toen hebben ze besloten dat zij ook dat maansverandering mocht gebruiken. Ze vond het echt heel gęnant dat ze dat zo uit moest leggen en dat iedereen het dan zou weten.
quote:Op maandag 19 juni 2023 07:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh![]()
Alles nog in diepe rust, Marciano verwacht een zoemer vandaag omdat er geen geld meer in de pot zit.Ik ga er van uit van wel omdat het gewoon dit programma is met wat spel aanpassingen en verder staat of valt dit soort TV bij streams. Dat hoort er gewoon bij. Het is het totaalplaatje zoals je weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Een boterham met kruidenboterquote:Op maandag 19 juni 2023 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens mij heeft Eric nog niet ontbeten...![]()
Theetje ook niet?
Hij heeft vanmorgen vroeg al een boterham op met kruidenboter.quote:Op maandag 19 juni 2023 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens mij heeft Eric nog niet ontbeten...![]()
Theetje ook niet?
250 gr voor ik en 250gr voor mezelfquote:Op maandag 19 juni 2023 09:56 schreef Frummelie het volgende:
Ik ben benieuwd wie er mis gaat grijpen wat betreft de kwark er zijn altijd een paar figuren die niet weten wat 250 gr is... zelfs met weegschaal..
Haha ja zoiets..quote:Op maandag 19 juni 2023 09:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
250 gr voor ik en 250gr voor mezelf
Het is en blijft een loeder die Zoëquote:Op maandag 19 juni 2023 10:15 schreef danaqui het volgende:
Kutkind probeerde Mori mee te krijgen met stoken tegen Wendy maar lukte haar niet dus nu was het een grapje wat ze zei tegen Mori over schande.
Kutkind zei dat het schande was dat het ontbijt nog niet klaarstaat ( Het is Wendy haar dag dus Wendy had dat moeten doen)
Ze reageerde op Zoe die de keuken in kwam en het een schande vond dat de kwark niet klaar stond voor iedereen.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:07 schreef pingu66 het volgende:
Schande? Geen schande, conjo schande zegt Morri.
Omg.. ik word er niet goed van dat er continu woorden worden aangepastquote:Op maandag 19 juni 2023 09:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen tijdens maansverduistering of ook tijdens de zonnewende?
Deze was wel heel erg leukquote:Op maandag 19 juni 2023 10:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omg.. ik word er niet goed van dat er continu woorden worden aangepastik bedoel natuurlijk maandverband
Dat dus. Toen Jeff streepjes in de bakjes had gezet was Zoë ook boos.want dat konden ze echt wel zelf ( de hoeveelheid bepalen)sinds ze manager is geweest heeft ze het hoog in d'r bol. Iets wat ze Jeffrey verwijttequote:Op maandag 19 juni 2023 10:22 schreef Frummelie het volgende:
Wendy had geen zin om het klaar te zetten... het is toch ook van de zotte dat je dat moet doen bij volwassen mensen...
Ja dat van die kwark was echt onrecht...quote:Op maandag 19 juni 2023 10:24 schreef Dotteke het volgende:
Zoë kan niet tegen onrecht, als ze dat ziet gaat ze zich er mee bemoeien
Dat heeft ze ook gedaanquote:Op maandag 19 juni 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
MIrthe dat ze niet kon slapen met 5 man in de cabana ze was aan het draaien en draaien
Dan denk ik waarom stap je er dan niet uit en ga je in je eigen bed liggen
Dat heeft ze toch gedaan?quote:Op maandag 19 juni 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
MIrthe dat ze niet kon slapen met 5 man in de cabana ze was aan het draaien en draaien
Ze bedoelen daar nu niet seks mee.. het is meer bedoeld om k.u.t. te zeggen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien dom hoor, ik heb het wel even gecheckt bij ome Google; als kind zeiden we altijd als we boos waren konjo bo mama (betekent je moeders geslachtsdeel of heb seks met je moeder). Waarvan ik uitga dat konjo verwijst naar de seks / het geslachtsdeel. Waarom roepen ze dat daar de hele dag door? Ik vind het nogal grof
(ja, ik kom uit een laag sociaal milieu)
Er komt meestal niets zinnigs uit dat kind..quote:Op maandag 19 juni 2023 10:18 schreef Frummelie het volgende:
Zoe moet eens op houden met die vuilbekkerij ook richting Isaac.. kind heeft een veel te grote smoel voor haar leeftijd...
Wendy bij iedereen zwart maken...wat vindt ze daar zelf van?quote:Op maandag 19 juni 2023 10:24 schreef Dotteke het volgende:
Zoë kan niet tegen onrecht, als ze dat ziet gaat ze zich er mee bemoeien
Dacht haar vanmorgen er toch in gezien te hebben nog. Ik dacht dat het Babette was maar hoorde dat het Mirthe was?quote:
En beter niets klaar zetten ivm die vieze vliegen.. gewoon in de kastjes laten staan.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:22 schreef Frummelie het volgende:
Wendy had geen zin om het klaar te zetten... het is toch ook van de zotte dat je dat moet doen bij volwassen mensen...
Heeft ze daarna ook gedaanquote:Op maandag 19 juni 2023 10:26 schreef Dotteke het volgende:
Ja oké, wordt ook niet bo mama gezegdquote:Op maandag 19 juni 2023 10:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze bedoelen daar nu niet seks mee.. het is meer bedoeld om k.u.t. te zeggen bijvoorbeeld.
Je moet het meer in die context zien.
Ja inderdaad.. gewoon in de koelkast laten.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
En beter niets klaar zetten ivm die vieze vliegen.. gewoon in de kastjes laten staan.
quote:Op maandag 19 juni 2023 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja oké, wordt ook niet bo mama gezegdmaar goed... Het is uiteraard heel stoer om een jaren '90-modewoord te blijven herhalen
Oké.. dat wist ik niet, ik dacht dat het nog steeds werd gebruikt.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja oké, wordt ook niet bo mama gezegdmaar goed... Het is uiteraard heel stoer om een jaren '90-modewoord te blijven herhalen
Ja blijkbaarquote:Op maandag 19 juni 2023 10:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
[..]
Oké.. dat wist ik niet, ik dacht dat het nog steeds werd gebruikt.
Ik ken het omdat ik jaren geleden een tijdje in een kantine van een heel groot fabriek heb gewerkt en daar hoorde je het ook heel vaak voorbij komenquote:Op maandag 19 juni 2023 10:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja blijkbaarik kan het mis hebben hoor
Het wordt tijd dat ze eens flink op haar plek gezet wordt. Buiten de poort wel te verstaan!!!!!quote:Op maandag 19 juni 2023 10:42 schreef Frummelie het volgende:
Zoe doet helemaal geen ene moer..m'n ergernis groeit en groeit..
Als ik mij zou ergeren en je hebt de keus, dan zou ik de streams uitzettenquote:Op maandag 19 juni 2023 10:42 schreef Frummelie het volgende:
Zoe doet helemaal geen ene moer..m'n ergernis groeit en groeit..
Buiten de poort is alles anders.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ze eens flink op haar plek gezet wordt. Buiten de poort wel te verstaan!!!!!
Met der grote bek.
Zo eens... ben helemaal klaar met dat wicht... altijd die gore opmerkingen naar Isaac en een grootsmoel naar anderen..quote:Op maandag 19 juni 2023 10:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ze eens flink op haar plek gezet wordt. Buiten de poort wel te verstaan!!!!!
Met der grote bek.
Dus ik zou m'n stream uit moeten zetten voor alleen Zoe... wanneer hou jij eens op met die persoonlijke opmerkingen, richt je lekker op de streams zou ik zeggen.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik mij zou ergeren en je hebt de keus, dan zou ik de streams uitzetten![]()
Sasha haar nachtmerries worden erger zegt ze tegen Bern.
Persoonlijk?, geef je een advies wat ik zou doenquote:Op maandag 19 juni 2023 10:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dus ik zou m'n stream uit moeten zetten voor alleen Zoe... wanneer hou jij eens op met die persoonlijke opmerkingen, richt je lekker op de streams zou ik zeggen.
Toen ze manager was maakte ze Babs ook zwart bij bv Sas en Bern en mirthe. Ik denk dat ze er voor gezorgd heeft dat Babs nu anders over Wendy denkt. Wie weet wat Zoe allemaal voor sterke verhalen over wendy gelogen heeft . Deed ze toch ook over Mexx Wanda Djedie en Kim. En die trapte er ook in ze hadden ineens een gruwelijke hekel aan Mexx.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:18 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze reageerde op Zoe die de keuken in kwam en het een schande vond dat de kwark niet klaar stond voor iedereen.
Later nam Zoe het woord schande terug en vond het grappig.
Zoe is alleen maar bezig met roddelen en mensen zwart maken.
Maakt niet uit bij wie, de enige die ze niet zwart maakt zijn babbelaar en Ice.
Naar kind is het.
Volgens mij had Wendy dit verzonnen als ontbijt.
Ook een heerlijk geluidquote:Op maandag 19 juni 2023 10:55 schreef Dotteke het volgende:
Er wordt weer driftig gepingpongd in de loods
Die gebruiken ze nog wel, de biljart staat nu in de weg. en darten is ook uit de mode.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:55 schreef Dotteke het volgende:
Er wordt weer driftig gepingpongd in de loods
tik tik tik tik je zou er bij inslaap vallenquote:
Volgens mij betalen ze per maand voor dat biljart. Althans dat zei JW destijdsquote:Op maandag 19 juni 2023 10:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die gebruiken ze nog wel, de biljart staat nu in de weg. en darten is ook uit de mode.
Zie hem al een tijdje in gesprek met Mirthe.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tik tik tik tik je zou er bij inslaap vallen
Janet is weer aan het werk buiten, ze harkt met een bladhark en Erik zit met zijn armen over elkaar toe te kijken
quote:Op maandag 19 juni 2023 10:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dus ik zou m'n stream uit moeten zetten voor alleen Zoe... wanneer hou jij eens op met die persoonlijke opmerkingen, richt je lekker op de streams zou ik zeggen.
Ja zijn er niet veel meer die nog biljarten het was hoofdzaken JW en Erik, maar die zie je ook niet vaak meer biljarten sinds JW weg isquote:Op maandag 19 juni 2023 10:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die gebruiken ze nog wel, de biljart staat nu in de weg. en darten is ook uit de mode.
Janet is ook één van de weinigen die echt actief isquote:Op maandag 19 juni 2023 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tik tik tik tik je zou er bij inslaap vallen
Janet is weer aan het werk buiten, ze harkt met een bladhark en Erik zit met zijn armen over elkaar toe te kijken
Terugsturen zou ik dan doen.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij betalen ze per maand voor dat biljart. Althans dat zei JW destijds
Klopt, maar hij zat ook naar Janet te kijken, kon hij ook niet onderuit die stond vlak voor zijn neusquote:Op maandag 19 juni 2023 10:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie hem al een tijdje in gesprek met Mirthe.
Ja een persoonlijk advies waar ik niet op zit te wachten..quote:Op maandag 19 juni 2023 10:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Persoonlijk?, geef je een advies wat ik zou doen
Een kind van 22 afzeiken is dagelijkse kost
Ze praat nu ook al slecht over Eunice die zou stinken. Ja, niet iedereen staat uren voor de spiegel natuurlijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:56 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Toen ze manager was maakte ze Babs ook zwart bij bv Sas en Bern en mirthe. Ik denk dat ze er voor gezorgd heeft dat Babs nu anders over Wendy denkt. Wie weet wat Zoe allemaal voor sterke verhalen over wendy gelogen heeft . Deed ze toch ook over Mexx Wanda Djedie en Kim. En die trapte er ook in ze hadden ineens een gruwelijke hekel aan Mexx.
Naja... ook wel op de manier van stagiaires die billen willen likken: veel heen en weer gescharrel, weinig resultaat.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Janet is ook één van de weinigen die echt actief is
Ze is tenminste actief, zie bewoners die liever luierenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ook wel op de manier van stagiaires die billen willen likken: veel heen en weer gescharrel, resultaat.
Tja... dat wel misschien... toch vind ik haar veel geblaat en weinig wolquote:Op maandag 19 juni 2023 11:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze is tenminste actief, zie bewoners die liever luieren
Ze kan idd wel onhandig uit de hoek komenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... dat wel misschien... toch vind ik haar veel geblaat en weinig wol
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:04 schreef engine het volgende:
Of Erik de outfit op Borat gebaseerd had. Dit is absoluut niet het geval.
Zo mee eensquote:Op maandag 19 juni 2023 10:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nu je het zegtquote:Op maandag 19 juni 2023 11:04 schreef engine het volgende:
Of Erik de outfit op Borat gebaseerd had. Dit is absoluut niet het geval.
quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:03 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we het gezellig houden en het gewoon bij de streams houden
Kan niet want is gekocht voor 850 of 900 euro.. het drumstel wordt per maand gehuurd en kostwinster van 50 euro per maandquote:
Het is je vergevenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:06 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja ik zag je reactie toen ik al gepost had
Wel met de vrouw van zijn dromen zegt hij netquote:Op maandag 19 juni 2023 11:09 schreef Dotteke het volgende:
En terug naar de streams
Erik is niet van het ergens anders slapen dan in zijn eigen bed
Die zie ik inderdaad niet opeens in de cabana slapen, heeft zo zijn vaste rituelen en daar past een buitenbed niet in.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:09 schreef Dotteke het volgende:
En terug naar de streams
Erik is niet van het ergens anders slapen dan in zijn eigen bed
Ik hoorde het, hij weet niet of hij het fijn gaat vinden om de hele nacht verstrengeld liggenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wel met de vrouw van zijn dromen zegt hij net
Hij wil niet samen slapen en hij wil niet tongen zei hij eerder al eens.. wat wil hij eigenlijk wel dan?quote:Op maandag 19 juni 2023 11:10 schreef engine het volgende:
Leuk vooruitzicht E om straks samen te gaan slapen
Knuffelen?quote:Op maandag 19 juni 2023 11:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij wil niet samen slapen en hij wil niet tongen zei hij eerder al eens.. wat wil hij eigenlijk wel dan?
Ik zie het ook niet echt gebeuren..quote:Op maandag 19 juni 2023 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde het, hij weet niet of hij het fijn gaat vinden om de hele nacht verstrengeld liggen
Ik heb een vrij sterke mening over die vrouw...quote:Op maandag 19 juni 2023 11:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze kan idd wel onhandig uit de hoek komen
Daar kan ik mij nou helemaal niks bij voorstellen, 2 van die Zoe´s, spáár me!quote:Op maandag 19 juni 2023 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een vrij sterke mening over die vrouw...
En die mening is niet positief
Liever twee Zoë's voor mij dan één Janet
Gelukkig voor jou hebben we die ene Janetquote:Op maandag 19 juni 2023 11:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar kan ik mij nou helemaal niks bij voorstellen, 2 van die Zoe´s, spáár me!
Klinkt goed!quote:Op maandag 19 juni 2023 11:17 schreef Paul het volgende:
Dit komt na Jaar van je leven![]()
TV / [sbs 6] De Bondgenoten #1
Nou, als het dan écht moet!quote:Op maandag 19 juni 2023 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou hebben we die ene Janet
Kan best een spannend programma worden, ben benieuwd.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:17 schreef Paul het volgende:
Dat kan, persoonlijk stoor ik mij daar niet aan. Zoe heb ik ook geen moeite mee. Zoe is Zoe, beetje de Smeagol van de loodsquote:Op maandag 19 juni 2023 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een vrij sterke mening over die vrouw...
En die mening is niet positief
Liever twee Zoë's voor mij dan één Janet
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik weet dat je dat niet wilt zien, je zult niet de enige zijn.
Zal een verdienopdracht zijn, het geld is opquote:
Hij heeft toch samen met eunise geslapen in de kas.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:10 schreef Dotteke het volgende:
SLapen met iemand anders is ook niet mijn ding, zegt Erik
Met de vrouw van mijn dromen is een heel ander ding,
Ja maar daar zat vijf meter tussen.. is dat dan nog steeds samen slapen?quote:Op maandag 19 juni 2023 11:23 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij heeft toch samen met eunise geslapen in de kas.
Ieder een eigen bed volgens mij, dat noem ik niet samen slapen.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:23 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij heeft toch samen met eunise geslapen in de kas.
Klinkt als zeer langdurig, met veel wisselende deelnemers, misschien wel weer verfrissendquote:Op maandag 19 juni 2023 11:17 schreef Paul het volgende:
https://streamable.com/pjz2e1quote:Op maandag 19 juni 2023 11:17 schreef Paul het volgende:
Jammer dat we nog niet weten of we kunnen streamen... je zou toch zeggen van wel..quote:
Ik denk dat het puur om de spellen gaat en niet om het samenleven?quote:Op maandag 19 juni 2023 11:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jammer dat we nog niet weten of we kunnen streamen... je zou toch zeggen van wel..
Dat was de kritiek ook aan deze show, met verschillende deelnemers krijg voortdurend andere dynamiek wat het leuk maakt.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klinkt als zeer langdurig, met veel wisselende deelnemers, misschien wel weer verfrissend
Combinatie net als nu.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk dat het puur om de spellen gaat en niet om het samenleven?
Was vorig jaar met deze show ook niet gelijk bekend.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jammer dat we nog niet weten of we kunnen streamen... je zou toch zeggen van wel..
Dan ben ik erg benieuwd, het klinkt in ieder geval best goed dat de deelnemers wisselen. Zit je niet steeds tegen dezelfde hoofden aan te kijken.quote:
Babette en Mirthe staan samen gezellig voor de spiegel. Benieuwd hoelang het nu gaat duren voordat de opdracht/eliminatie begint.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is niet de kritiek van iedereen.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was de kritiek ook aan deze show, met verschillende deelnemers krijg voortdurend andere dynamiek wat het leuk maakt.
Zou kunnen hoor maar ik zou het wel jammer vinden.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk dat het puur om de spellen gaat en niet om het samenleven?
Ze elimineren elkaar dus door een spel als het ware en niet omdat ze elkaar niet mogen.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is niet de kritiek van iedereen.
Ik vind het persoonlijk het concept van "geen inbreng van buitenaf, geen contact en geen invloed van streamers/kijkers wbt elimineren" heel leuk.
geen idee of er hier bij JAA ook mensen uitgewerkt worden omdat ze niet goed in de groep liggenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze elimineren elkaar dus door een spel als het ware en niet omdat ze elkaar niet mogen.
Geen twee eli's tijdens Morri's managerschapquote:Op maandag 19 juni 2023 11:38 schreef Chea49 het volgende:
Hopelijk doen ze eens een combinatie van geld winnen plus een eliminatie.
DJ booth is ook gekocht.. toevallig vroeg Marciano gisteren tijdens de bbq aan Ima hoe duur dat ding was.. iets van 2000 euro zei Ima.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee deze is van marktplaats. Dj booth ( en drumstel) is gehuurd
Lijkt me beter.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:46 schreef Verida het volgende:
[..]
geen idee of er hier bij JAA ook mensen uitgewerkt worden omdat ze niet goed in de groep liggen
Maar er is in ieder geval nu geen inbreng van kijkers/streamers, Ze hebben geen idee of ze populair zijn en kunnen niet bij nominaatie rekenen op een achterban die wel op hun zal stemmen om te laten blijven.
Zal dat zo blijven tot het einde dan?quote:Op maandag 19 juni 2023 11:46 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Geen twee eli's tijdens Morri's managerschap
Klopt... drumstel is alleen gehuurd.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
DJ booth is ook gekocht.. toevallig vroeg Marciano gisteren tijdens de bbq aan Ima hoe duur dat ding was.. iets van 2000 euro zei Ima.
Beide op 1 dag is natuurlijk mogelijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette en Mirthe staan samen gezellig voor de spiegel. Benieuwd hoelang het nu gaat duren voordat de opdracht/eliminatie begint.
Ik herinner mij toch echt dat JW al eens gezegd heeft dat dat biljart gehuurd is. Zou ook véél duurder zijn als ze dat ding gekocht zouden hebben. Maar ik kan er naast zitten hoor.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:46 schreef lojanda het volgende:
[..]
DJ booth is ook gekocht.. toevallig vroeg Marciano gisteren tijdens de bbq aan Ima hoe duur dat ding was.. iets van 2000 euro zei Ima.
Het zou een mooie twist zijn om maar even onntopic te blijvenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Beide op 1 dag is natuurlijk mogelijk.
was sowieso van marktplaats, dus geen nieuwequote:Op maandag 19 juni 2023 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik herinner mij toch echt dat JW al eens gezegd heeft dat dat biljart gehuurd is. Zou ook véél duurder zijn als ze dat ding gekocht zouden hebben. Maar ik kan er naast zitten hoor.
Nee, biljart is niet gehuurd. Dat hebben ze ooit overwogen om te huren. Maar uiteindelijk gekocht via marktplaats voor 600,-quote:Op maandag 19 juni 2023 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik herinner mij toch echt dat JW al eens gezegd heeft dat dat biljart gehuurd is. Zou ook véél duurder zijn als ze dat ding gekocht zouden hebben. Maar ik kan er naast zitten hoor.
Ze hebben het er volgens mij wel over gehad maar uiteindelijk gekocht op MPquote:Op maandag 19 juni 2023 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ook een tweedehandse is best wel prijzig.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:50 schreef Verida het volgende:
[..]
was sowieso van marktplaats, dus geen nieuwe
Oké, dan had ik het tķch goed gehoord van JW en is dat later veranderd.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, biljart is niet gehuurd. Dat hebben ze ooit overwogen om te huren. Maar uiteindelijk gekocht via marktplaats voor 600,-
Er is ook nooit gezegd dat er maar 1 eliminatie per manager zou zijn. Dat speculeren de bewoners zelf.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het zou een mooie twist zijn om maar even onntopic te blijven![]()
Ik las het net.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:50 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze hebben het er volgens mij wel over gehad maar uiteindelijk gekocht op MP
Ze hebben dat biljart op Marktplaats gekocht. Ze hadden er zelfs een andere gekocht op marktplaats maar die ging niet door om de een of andere reden en toen heeft de FEBO deze gevonden op marktplaats en hier zaten zelfs alle spullen bij om te kunnen biljarten. Erik en JW waren toen ook nog boos dat het zolang duurde voordat het werd gebracht.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien er geen geld meer is, ga ik uit van een opdrachtquote:Op maandag 19 juni 2023 11:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Er is ook nooit gezegd dat er maar 1 eliminatie per manager zou zijn. Dat speculeren de bewoners zelf.
Thanks.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze hebben dat biljart op Marktplaats gekocht. Ze hadden er zelfs een andere gekocht op marktplaats maar die ging niet door om de een of andere reden en toen heeft de FEBO deze gevonden op marktplaats en hier zaten zelfs alle spullen bij om te kunnen biljarten. Erik en JW waren toen ook nog boos dat het zolang duurde voordat het werd gebracht.
De kosten van vervoer op zich al.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nee, biljart is niet gehuurd. Dat hebben ze ooit overwogen om te huren. Maar uiteindelijk gekocht via marktplaats voor 600,-
Opdracht bedoel je?quote:Op maandag 19 juni 2023 11:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien er geen geld meer is, ga ik uit van een eliminatie
Ze zullen dus wel moeten maar zou voor de verandering eens leuk zijn als ze er een eliminatie achteraan plakken.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, maar aangezien er geen geld meer is, ga ik uit van een eliminatie
Het was de duurste aankoop in de loods zei Bab van de week nog tegen Erik toen hij het weer eens over de prijzenpot had. Hij was aan het mopperen dat er bv met de tattoo set niets werd gedaan en dat kosten 800 euro.. belachelijk zei hij. Babette zei het biljart was nog duurder en daar wordt ook niet veel meer mee gedaan. Hij mompelde maar een beetje want hij kon niet ontkennen dat Babette gelijk had.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Net een half uurtje kan nog veel langer hoor...quote:Op maandag 19 juni 2023 11:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik las het net.![]()
Zijn ze al begonnen met de opdracht, duurt weer zo lang.
Of verdien en eliminatie in éénquote:Op maandag 19 juni 2023 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zullen dus wel moeten maar zou voor de verandering eens leuk zijn als ze er een eliminatie achteraan plakken.
Babette lult. Tattoo was 1000 euro. klimrek 1640,- ...quote:Op maandag 19 juni 2023 11:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het was de duurste aankoop in de loods zei Bab van de week nog tegen Erik toen hij het weer eens over de prijzenpot had. Hij was aan het mopperen dat er bv met de tattoo set niets werd gedaan en dat kosten 800 euro.. belachelijk zei hij. Babette zei het biljart was nog duurder en daar wordt ook niet veel meer mee gedaan. Hij mompelde maar een beetje want hij kon niet ontkennen dat Babette gelijk had.
Ik dacht via mp gekochtquote:Op maandag 19 juni 2023 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is ook zonde van die tattoo spullen, ze hadden kunnen weten dat je dat ding niet zomaar mag gebruiken. Is in een andere realitysoap al eens geprobeerd. Je moet er de juiste papieren voor halen én de hele werkruimte moet heel hygiënisch zijn.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het was de duurste aankoop in de loods zei Bab van de week nog tegen Erik toen hij het weer eens over de prijzenpot had. Hij was aan het mopperen dat er bv met de tattoo set niets werd gedaan en dat kosten 800 euro.. belachelijk zei hij. Babette zei het biljart was nog duurder en daar wordt ook niet veel meer mee gedaan. Hij mompelde maar een beetje want hij kon niet ontkennen dat Babette gelijk had.
Erik zei dat de tattoo set 800 euro kostenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Babette lult. Tattoo was 1000 euro. klimrek 1640,- ...
Ja was ook weer een dom persoonlijk doel.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is ook zonde van die tattoo spullen, ze hadden kunnen weten dat je dat ding niet zomaar mag gebruiken. Is in een andere realitysoap al eens geprobeerd. Je moet er de juiste papieren voor halen én de hele werkruimte moet heel hygiënisch zijn.
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:59 schreef spapaars het volgende:
Kunnen vanaf nu spel/gelddopdrachten zijn gecombineerd met eliminatie voor de slechtste speler.
het was al bekend dat hij geen shop kon krijgen, want geen contact met de buitenwereld(klanten) en hij mocht niet op mensen tatoeeren, alleen op oefenhuid.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is ook zonde van die tattoo spullen, ze hadden kunnen weten dat je dat ding niet zomaar mag gebruiken. Is in een andere realitysoap al eens geprobeerd. Je moet er de juiste papieren voor halen én de hele werkruimte moet heel hygiënisch zijn.
Dan was hij daar wel érg snel mee klaar. Toch zonde van het geld dan. Maar ik zie Bern ook helemaal niets meer doen met die viool dus is Marciano niet de enige.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:02 schreef Verida het volgende:
[..]
het was al bekend dat hij geen shop kon krijgen, want geen contact met de buitenwereld(klanten) en hij mocht niet op mensen tatoeeren, alleen op oefenhuid.
Het was een persoonlijk doel, om een vaardigheid te leren.
Ze hadden het over zijn outfit van gisteren.quote:
Is te hopen, maar lange opdrachten hebben zelden een echte opbouw.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:03 schreef lojanda het volgende:
Wat duurt het weer lang.. dat moet toch wel weer een hele grote lange zware opdracht worden.
Nee maar wel wat gedronken.quote:
Dat zal het wel weer zijn idd en dan komen ze zomeren de loods innen dan staat er verder nietsquote:Op maandag 19 juni 2023 12:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is te hopen, maar lange opdrachten hebben zelden een echte opbouw.
Ze zullen wel weer het moment gebruiken om b.v. de cameralenzen te reinigen.
Van dat drinken wist ik wel maar vind het wel goed van haar dat ze zomaar gestopt is met roken. Mij lukt het nog steeds niet en ben maar gestopt met proberen.quote:
Wist niet eens dat hij ook rookte.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:11 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Babs niet maar ik las Tiano wel vannacht.
Dan ben je er gewoon nog niet klaar voor.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Van dat drinken wist ik wel maar vind het wel goed van haar dat ze zomaar gestopt is met roken. Mij lukt het nog steeds niet en ben maar gestopt met proberen.
Ja helaasquote:
Blokken stapelen op een bord.quote:
Goed van je hoor.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan ben je er gewoon nog niet klaar voor.
Ik heb jaren best wel veel gerookt en ook tig keer gestopt en het lukte maar niet. Ineens was ik er helemaal klaar mee en ben toen ook compleet gestopt en nooit meer gerookt. Zo blij dat ik er van af ben.
Eindelijk mogen ze de loods weer in.
Dikke Berthaquote:Op maandag 19 juni 2023 12:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Het was nog even wachten op het verdienkanon(moraima)
Ik hoor ook iets met een touw van Isaac?quote:Op maandag 19 juni 2023 12:18 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Blokken stapelen op een bord.
Heen en terug lopen en het bord in evenwicht houden.
Waarschijnlijk binnen een bepaalde tijd.
Morrie en Zoe zullen het niet halen denk ik.
Joh...quote:Op maandag 19 juni 2023 12:31 schreef spapaars het volgende:
Mijn glazen bol zegt tweede kandidaat faalt.
Die van mij ookquote:Op maandag 19 juni 2023 12:31 schreef spapaars het volgende:
Mijn glazen bol zegt tweede kandidaat faalt.
dat applaus ook.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:35 schreef utopia2.0 het volgende:
De manager laat zoals verwacht zien, hoe het niet moet. Ze krijgt wel weer een applaus voor haar zoveelste falen
Moeten ze gaan schelden danquote:Op maandag 19 juni 2023 12:36 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En applaus omdat ze het niet heeft gehaald
Ze straalt sinds dat ze manager is een misplaatste arrogantie uit.quote:
Vier van de vijf blokken..quote:Op maandag 19 juni 2023 12:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moest nog een keer terug om op de bel te drukken, dus was er niet echt bijna.
Was voor die tijd ook al hoor.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze straalt sinds dat ze manager is een misplaatste arrogantie uit.
Maar doet vervolgens niets tot weinig. Opvulling. Ow wacht ze schijnt humor te hebbenquote:Op maandag 19 juni 2023 12:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Was voor die tijd ook al hoor.
Ze voelt zich de koningin van de loods, mag alles, vreet alles en doet gewoon waar ze zin in heeft.
quote:Op maandag 19 juni 2023 12:40 schreef ChocoFan het volgende:
Sas zei tyfuszooiIk had liever hoerenblokken en hoerenspel gehoord.
Oh en mislukt dus, arme sas.
Haar ouders zullen zo trots op haar taalgebruik zijnquote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 12:40 schreef ChocoFan het volgende:
Sas zei tyfuszooiIk had liever hoerenblokken en hoerenspel gehoord.
Oh en mislukt dus, arme sas.
Het wankelt behoorlijk..quote:Op maandag 19 juni 2023 12:42 schreef engine het volgende:
Eunice gaat sneller maar neemt veel risico.
Daar moet je idd je tijd pakkenquote:Op maandag 19 juni 2023 12:42 schreef Chanel5 het volgende:
de eerste 2/3 blokken kun je nog wat wagen en lekker snel gaan, daarna heb je die tijd nodig, enige manier
Thnxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |