Net een half uurtje kan nog veel langer hoor...quote:Op maandag 19 juni 2023 11:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik las het net.![]()
Zijn ze al begonnen met de opdracht, duurt weer zo lang.
Of verdien en eliminatie in éénquote:Op maandag 19 juni 2023 11:55 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze zullen dus wel moeten maar zou voor de verandering eens leuk zijn als ze er een eliminatie achteraan plakken.
Babette lult. Tattoo was 1000 euro. klimrek 1640,- ...quote:Op maandag 19 juni 2023 11:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het was de duurste aankoop in de loods zei Bab van de week nog tegen Erik toen hij het weer eens over de prijzenpot had. Hij was aan het mopperen dat er bv met de tattoo set niets werd gedaan en dat kosten 800 euro.. belachelijk zei hij. Babette zei het biljart was nog duurder en daar wordt ook niet veel meer mee gedaan. Hij mompelde maar een beetje want hij kon niet ontkennen dat Babette gelijk had.
Ik dacht via mp gekochtquote:Op maandag 19 juni 2023 11:49 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik herinner mij toch echt dat JW al eens gezegd heeft dat dat biljart gehuurd is. Zou ook véél duurder zijn als ze dat ding gekocht zouden hebben. Maar ik kan er naast zitten hoor.
Is ook zonde van die tattoo spullen, ze hadden kunnen weten dat je dat ding niet zomaar mag gebruiken. Is in een andere realitysoap al eens geprobeerd. Je moet er de juiste papieren voor halen én de hele werkruimte moet heel hygiënisch zijn.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het was de duurste aankoop in de loods zei Bab van de week nog tegen Erik toen hij het weer eens over de prijzenpot had. Hij was aan het mopperen dat er bv met de tattoo set niets werd gedaan en dat kosten 800 euro.. belachelijk zei hij. Babette zei het biljart was nog duurder en daar wordt ook niet veel meer mee gedaan. Hij mompelde maar een beetje want hij kon niet ontkennen dat Babette gelijk had.
Erik zei dat de tattoo set 800 euro kostenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Babette lult. Tattoo was 1000 euro. klimrek 1640,- ...
Ja was ook weer een dom persoonlijk doel.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is ook zonde van die tattoo spullen, ze hadden kunnen weten dat je dat ding niet zomaar mag gebruiken. Is in een andere realitysoap al eens geprobeerd. Je moet er de juiste papieren voor halen én de hele werkruimte moet heel hygiënisch zijn.
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:59 schreef spapaars het volgende:
Kunnen vanaf nu spel/gelddopdrachten zijn gecombineerd met eliminatie voor de slechtste speler.
het was al bekend dat hij geen shop kon krijgen, want geen contact met de buitenwereld(klanten) en hij mocht niet op mensen tatoeeren, alleen op oefenhuid.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Is ook zonde van die tattoo spullen, ze hadden kunnen weten dat je dat ding niet zomaar mag gebruiken. Is in een andere realitysoap al eens geprobeerd. Je moet er de juiste papieren voor halen én de hele werkruimte moet heel hygiënisch zijn.
Dan was hij daar wel érg snel mee klaar. Toch zonde van het geld dan. Maar ik zie Bern ook helemaal niets meer doen met die viool dus is Marciano niet de enige.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:02 schreef Verida het volgende:
[..]
het was al bekend dat hij geen shop kon krijgen, want geen contact met de buitenwereld(klanten) en hij mocht niet op mensen tatoeeren, alleen op oefenhuid.
Het was een persoonlijk doel, om een vaardigheid te leren.
Ze hadden het over zijn outfit van gisteren.quote:
Is te hopen, maar lange opdrachten hebben zelden een echte opbouw.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:03 schreef lojanda het volgende:
Wat duurt het weer lang.. dat moet toch wel weer een hele grote lange zware opdracht worden.
Nee maar wel wat gedronken.quote:
Dat zal het wel weer zijn idd en dan komen ze zomeren de loods innen dan staat er verder nietsquote:Op maandag 19 juni 2023 12:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is te hopen, maar lange opdrachten hebben zelden een echte opbouw.
Ze zullen wel weer het moment gebruiken om b.v. de cameralenzen te reinigen.
Van dat drinken wist ik wel maar vind het wel goed van haar dat ze zomaar gestopt is met roken. Mij lukt het nog steeds niet en ben maar gestopt met proberen.quote:
Wist niet eens dat hij ook rookte.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:11 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Babs niet maar ik las Tiano wel vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |