Dan ben je er gewoon nog niet klaar voor.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Van dat drinken wist ik wel maar vind het wel goed van haar dat ze zomaar gestopt is met roken. Mij lukt het nog steeds niet en ben maar gestopt met proberen.
Ja helaasquote:
Blokken stapelen op een bord.quote:
Goed van je hoor.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan ben je er gewoon nog niet klaar voor.
Ik heb jaren best wel veel gerookt en ook tig keer gestopt en het lukte maar niet. Ineens was ik er helemaal klaar mee en ben toen ook compleet gestopt en nooit meer gerookt. Zo blij dat ik er van af ben.
Eindelijk mogen ze de loods weer in.
Dikke Berthaquote:Op maandag 19 juni 2023 12:18 schreef utopia2.0 het volgende:
Het was nog even wachten op het verdienkanon(moraima)
Ik hoor ook iets met een touw van Isaac?quote:Op maandag 19 juni 2023 12:18 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Blokken stapelen op een bord.
Heen en terug lopen en het bord in evenwicht houden.
Waarschijnlijk binnen een bepaalde tijd.
Morrie en Zoe zullen het niet halen denk ik.
Joh...quote:Op maandag 19 juni 2023 12:31 schreef spapaars het volgende:
Mijn glazen bol zegt tweede kandidaat faalt.
Die van mij ookquote:Op maandag 19 juni 2023 12:31 schreef spapaars het volgende:
Mijn glazen bol zegt tweede kandidaat faalt.
dat applaus ook.quote:Op maandag 19 juni 2023 12:35 schreef utopia2.0 het volgende:
De manager laat zoals verwacht zien, hoe het niet moet. Ze krijgt wel weer een applaus voor haar zoveelste falen
Moeten ze gaan schelden danquote:Op maandag 19 juni 2023 12:36 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
En applaus omdat ze het niet heeft gehaald
Ze straalt sinds dat ze manager is een misplaatste arrogantie uit.quote:
Vier van de vijf blokken..quote:Op maandag 19 juni 2023 12:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moest nog een keer terug om op de bel te drukken, dus was er niet echt bijna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |