Ja blijkbaarquote:Op maandag 19 juni 2023 10:33 schreef lojanda het volgende:
[..]
[..]
Oké.. dat wist ik niet, ik dacht dat het nog steeds werd gebruikt.
Ik ken het omdat ik jaren geleden een tijdje in een kantine van een heel groot fabriek heb gewerkt en daar hoorde je het ook heel vaak voorbij komenquote:Op maandag 19 juni 2023 10:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja blijkbaarik kan het mis hebben hoor
Het wordt tijd dat ze eens flink op haar plek gezet wordt. Buiten de poort wel te verstaan!!!!!quote:Op maandag 19 juni 2023 10:42 schreef Frummelie het volgende:
Zoe doet helemaal geen ene moer..m'n ergernis groeit en groeit..
Als ik mij zou ergeren en je hebt de keus, dan zou ik de streams uitzettenquote:Op maandag 19 juni 2023 10:42 schreef Frummelie het volgende:
Zoe doet helemaal geen ene moer..m'n ergernis groeit en groeit..
Buiten de poort is alles anders.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ze eens flink op haar plek gezet wordt. Buiten de poort wel te verstaan!!!!!
Met der grote bek.
Zo eens... ben helemaal klaar met dat wicht... altijd die gore opmerkingen naar Isaac en een grootsmoel naar anderen..quote:Op maandag 19 juni 2023 10:46 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ze eens flink op haar plek gezet wordt. Buiten de poort wel te verstaan!!!!!
Met der grote bek.
Dus ik zou m'n stream uit moeten zetten voor alleen Zoe... wanneer hou jij eens op met die persoonlijke opmerkingen, richt je lekker op de streams zou ik zeggen.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als ik mij zou ergeren en je hebt de keus, dan zou ik de streams uitzetten![]()
Sasha haar nachtmerries worden erger zegt ze tegen Bern.
Persoonlijk?, geef je een advies wat ik zou doenquote:Op maandag 19 juni 2023 10:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dus ik zou m'n stream uit moeten zetten voor alleen Zoe... wanneer hou jij eens op met die persoonlijke opmerkingen, richt je lekker op de streams zou ik zeggen.
Toen ze manager was maakte ze Babs ook zwart bij bv Sas en Bern en mirthe. Ik denk dat ze er voor gezorgd heeft dat Babs nu anders over Wendy denkt. Wie weet wat Zoe allemaal voor sterke verhalen over wendy gelogen heeft . Deed ze toch ook over Mexx Wanda Djedie en Kim. En die trapte er ook in ze hadden ineens een gruwelijke hekel aan Mexx.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:18 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze reageerde op Zoe die de keuken in kwam en het een schande vond dat de kwark niet klaar stond voor iedereen.
Later nam Zoe het woord schande terug en vond het grappig.
Zoe is alleen maar bezig met roddelen en mensen zwart maken.
Maakt niet uit bij wie, de enige die ze niet zwart maakt zijn babbelaar en Ice.
Naar kind is het.
Volgens mij had Wendy dit verzonnen als ontbijt.
Ook een heerlijk geluidquote:Op maandag 19 juni 2023 10:55 schreef Dotteke het volgende:
Er wordt weer driftig gepingpongd in de loods
Die gebruiken ze nog wel, de biljart staat nu in de weg. en darten is ook uit de mode.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:55 schreef Dotteke het volgende:
Er wordt weer driftig gepingpongd in de loods
tik tik tik tik je zou er bij inslaap vallenquote:
Volgens mij betalen ze per maand voor dat biljart. Althans dat zei JW destijdsquote:Op maandag 19 juni 2023 10:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die gebruiken ze nog wel, de biljart staat nu in de weg. en darten is ook uit de mode.
Zie hem al een tijdje in gesprek met Mirthe.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tik tik tik tik je zou er bij inslaap vallen
Janet is weer aan het werk buiten, ze harkt met een bladhark en Erik zit met zijn armen over elkaar toe te kijken
quote:Op maandag 19 juni 2023 10:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dus ik zou m'n stream uit moeten zetten voor alleen Zoe... wanneer hou jij eens op met die persoonlijke opmerkingen, richt je lekker op de streams zou ik zeggen.
Ja zijn er niet veel meer die nog biljarten het was hoofdzaken JW en Erik, maar die zie je ook niet vaak meer biljarten sinds JW weg isquote:Op maandag 19 juni 2023 10:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die gebruiken ze nog wel, de biljart staat nu in de weg. en darten is ook uit de mode.
Janet is ook één van de weinigen die echt actief isquote:Op maandag 19 juni 2023 10:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tik tik tik tik je zou er bij inslaap vallen
Janet is weer aan het werk buiten, ze harkt met een bladhark en Erik zit met zijn armen over elkaar toe te kijken
Terugsturen zou ik dan doen.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij betalen ze per maand voor dat biljart. Althans dat zei JW destijds
Klopt, maar hij zat ook naar Janet te kijken, kon hij ook niet onderuit die stond vlak voor zijn neusquote:Op maandag 19 juni 2023 10:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zie hem al een tijdje in gesprek met Mirthe.
Ja een persoonlijk advies waar ik niet op zit te wachten..quote:Op maandag 19 juni 2023 10:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Persoonlijk?, geef je een advies wat ik zou doen
Een kind van 22 afzeiken is dagelijkse kost
Ze praat nu ook al slecht over Eunice die zou stinken. Ja, niet iedereen staat uren voor de spiegel natuurlijk.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:56 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Toen ze manager was maakte ze Babs ook zwart bij bv Sas en Bern en mirthe. Ik denk dat ze er voor gezorgd heeft dat Babs nu anders over Wendy denkt. Wie weet wat Zoe allemaal voor sterke verhalen over wendy gelogen heeft . Deed ze toch ook over Mexx Wanda Djedie en Kim. En die trapte er ook in ze hadden ineens een gruwelijke hekel aan Mexx.
Naja... ook wel op de manier van stagiaires die billen willen likken: veel heen en weer gescharrel, weinig resultaat.quote:Op maandag 19 juni 2023 10:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Janet is ook één van de weinigen die echt actief is
Ze is tenminste actief, zie bewoners die liever luierenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:00 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja... ook wel op de manier van stagiaires die billen willen likken: veel heen en weer gescharrel, resultaat.
Tja... dat wel misschien... toch vind ik haar veel geblaat en weinig wolquote:Op maandag 19 juni 2023 11:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze is tenminste actief, zie bewoners die liever luieren
Ze kan idd wel onhandig uit de hoek komenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... dat wel misschien... toch vind ik haar veel geblaat en weinig wol
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:04 schreef engine het volgende:
Of Erik de outfit op Borat gebaseerd had. Dit is absoluut niet het geval.
Zo mee eensquote:Op maandag 19 juni 2023 10:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nu je het zegtquote:Op maandag 19 juni 2023 11:04 schreef engine het volgende:
Of Erik de outfit op Borat gebaseerd had. Dit is absoluut niet het geval.
quote:
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:03 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we het gezellig houden en het gewoon bij de streams houden
Kan niet want is gekocht voor 850 of 900 euro.. het drumstel wordt per maand gehuurd en kostwinster van 50 euro per maandquote:
Het is je vergevenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:06 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja ik zag je reactie toen ik al gepost had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |