Wel met de vrouw van zijn dromen zegt hij netquote:Op maandag 19 juni 2023 11:09 schreef Dotteke het volgende:
En terug naar de streams
Erik is niet van het ergens anders slapen dan in zijn eigen bed
Die zie ik inderdaad niet opeens in de cabana slapen, heeft zo zijn vaste rituelen en daar past een buitenbed niet in.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:09 schreef Dotteke het volgende:
En terug naar de streams
Erik is niet van het ergens anders slapen dan in zijn eigen bed
Ik hoorde het, hij weet niet of hij het fijn gaat vinden om de hele nacht verstrengeld liggenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Wel met de vrouw van zijn dromen zegt hij net
Hij wil niet samen slapen en hij wil niet tongen zei hij eerder al eens.. wat wil hij eigenlijk wel dan?quote:Op maandag 19 juni 2023 11:10 schreef engine het volgende:
Leuk vooruitzicht E om straks samen te gaan slapen
Knuffelen?quote:Op maandag 19 juni 2023 11:11 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij wil niet samen slapen en hij wil niet tongen zei hij eerder al eens.. wat wil hij eigenlijk wel dan?
Ik zie het ook niet echt gebeuren..quote:Op maandag 19 juni 2023 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde het, hij weet niet of hij het fijn gaat vinden om de hele nacht verstrengeld liggen
Ik heb een vrij sterke mening over die vrouw...quote:Op maandag 19 juni 2023 11:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze kan idd wel onhandig uit de hoek komen
Daar kan ik mij nou helemaal niks bij voorstellen, 2 van die Zoe´s, spáár me!quote:Op maandag 19 juni 2023 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een vrij sterke mening over die vrouw...
En die mening is niet positief
Liever twee Zoë's voor mij dan één Janet
Gelukkig voor jou hebben we die ene Janetquote:Op maandag 19 juni 2023 11:17 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar kan ik mij nou helemaal niks bij voorstellen, 2 van die Zoe´s, spáár me!
Klinkt goed!quote:Op maandag 19 juni 2023 11:17 schreef Paul het volgende:
Dit komt na Jaar van je leven![]()
TV / [sbs 6] De Bondgenoten #1
Nou, als het dan écht moet!quote:Op maandag 19 juni 2023 11:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gelukkig voor jou hebben we die ene Janet
Kan best een spannend programma worden, ben benieuwd.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:17 schreef Paul het volgende:
Dat kan, persoonlijk stoor ik mij daar niet aan. Zoe heb ik ook geen moeite mee. Zoe is Zoe, beetje de Smeagol van de loodsquote:Op maandag 19 juni 2023 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb een vrij sterke mening over die vrouw...
En die mening is niet positief
Liever twee Zoë's voor mij dan één Janet
quote:Op maandag 19 juni 2023 11:14 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik weet dat je dat niet wilt zien, je zult niet de enige zijn.
Zal een verdienopdracht zijn, het geld is opquote:
Hij heeft toch samen met eunise geslapen in de kas.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:10 schreef Dotteke het volgende:
SLapen met iemand anders is ook niet mijn ding, zegt Erik
Met de vrouw van mijn dromen is een heel ander ding,
Ja maar daar zat vijf meter tussen.. is dat dan nog steeds samen slapen?quote:Op maandag 19 juni 2023 11:23 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij heeft toch samen met eunise geslapen in de kas.
Ieder een eigen bed volgens mij, dat noem ik niet samen slapen.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:23 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij heeft toch samen met eunise geslapen in de kas.
Klinkt als zeer langdurig, met veel wisselende deelnemers, misschien wel weer verfrissendquote:Op maandag 19 juni 2023 11:17 schreef Paul het volgende:
https://streamable.com/pjz2e1quote:Op maandag 19 juni 2023 11:17 schreef Paul het volgende:
Jammer dat we nog niet weten of we kunnen streamen... je zou toch zeggen van wel..quote:
Ik denk dat het puur om de spellen gaat en niet om het samenleven?quote:Op maandag 19 juni 2023 11:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jammer dat we nog niet weten of we kunnen streamen... je zou toch zeggen van wel..
Dat was de kritiek ook aan deze show, met verschillende deelnemers krijg voortdurend andere dynamiek wat het leuk maakt.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klinkt als zeer langdurig, met veel wisselende deelnemers, misschien wel weer verfrissend
Combinatie net als nu.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk dat het puur om de spellen gaat en niet om het samenleven?
Was vorig jaar met deze show ook niet gelijk bekend.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jammer dat we nog niet weten of we kunnen streamen... je zou toch zeggen van wel..
Dan ben ik erg benieuwd, het klinkt in ieder geval best goed dat de deelnemers wisselen. Zit je niet steeds tegen dezelfde hoofden aan te kijken.quote:
Babette en Mirthe staan samen gezellig voor de spiegel. Benieuwd hoelang het nu gaat duren voordat de opdracht/eliminatie begint.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:37 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is niet de kritiek van iedereen.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was de kritiek ook aan deze show, met verschillende deelnemers krijg voortdurend andere dynamiek wat het leuk maakt.
Zou kunnen hoor maar ik zou het wel jammer vinden.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik denk dat het puur om de spellen gaat en niet om het samenleven?
Ze elimineren elkaar dus door een spel als het ware en niet omdat ze elkaar niet mogen.quote:Op maandag 19 juni 2023 11:42 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is niet de kritiek van iedereen.
Ik vind het persoonlijk het concept van "geen inbreng van buitenaf, geen contact en geen invloed van streamers/kijkers wbt elimineren" heel leuk.
geen idee of er hier bij JAA ook mensen uitgewerkt worden omdat ze niet goed in de groep liggenquote:Op maandag 19 juni 2023 11:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze elimineren elkaar dus door een spel als het ware en niet omdat ze elkaar niet mogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |