Blackfishquote:Op zondag 18 juni 2023 07:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Eens. Maar welke serie/docu bedoel je met TT?
SPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
King the Land - Zuid-Korea S01E01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, RomantischSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net geen Narwal - VS S01 2023 AL - Netflix Original | KinderserieSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat ook leuk als je One Piece alleen van naam kent?quote:Op maandag 19 juni 2023 22:03 schreef Pheno het volgende:
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.ONE PIECE | Official Teaser Trailer | Netflix (video)
Zin an
Het begint bij het begin, de eerste arc van de manga/anime. Dus je hebt geen voorkennis nodig.quote:Op maandag 19 juni 2023 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is dat ook leuk als je One Piece alleen van naam kent?
Jep hier ook al een week ofzo.quote:Op maandag 19 juni 2023 19:16 schreef Sorella het volgende:
Het is begonnen, het toevoegen van een extra netflix kijker.
85 South: Ghetto Legends - VS 2023 AL 0:53 uur - Netflix Original | Standup-comedySPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Break Point - VS D02 2023 9 - Netflix Original | DocumentaireSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Glamorous - VS S01 2023 16 - Netflix Original | Comedy, DramaSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb twee betalende leden nu, hebben nu hun eigen account via mij en hun profiel mee kunnen nemen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:11 schreef Ang3l het volgende:
Netlfix loopt enorm te kloten met gedeelde profielen. Je kan nu een exra "lid" aanmaken (betaald, maar geen volle prijs) bij je abonnement en die wel delen, maar overzetten van je profiel lijkt op die anier dan weer niet te kunnen. ALleen als je echt een volledig nieuw abonnement koop. Lopen echt al dagen te kloten met de site en de helpdesk.
Gewoon met een schone lei beginnen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:11 schreef Ang3l het volgende:
Netlfix loopt enorm te kloten met gedeelde profielen. Je kan nu een exra "lid" aanmaken (betaald, maar geen volle prijs) bij je abonnement en die wel delen, maar overzetten van je profiel lijkt op die anier dan weer niet te kunnen. ALleen als je echt een volledig nieuw abonnement koop. Lopen echt al dagen te kloten met de site en de helpdesk.
Ja dat eerste is dus de bedoeling, maar hij blijft maar zeggen dat we t niet over kunnen zetten.quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb twee betalende leden nu, hebben nu hun eigen account via mij en hun profiel mee kunnen nemen.
Andere twee leden eruit moeten gooien want je mag er maar twee.
Als je het hebt verpest met een emailadres moet die persoon een nieuwe gebruiken. Ik had het ook eerst verpest bij iemand.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat eerste is dus de bedoeling, maar hij blijft maar zeggen dat we t niet over kunnen zetten.
Eerste keer was "account bestaat al" (want hij had eerst extra id aangemaakt zonder overzetten profiel), maar die is er uit gegooid door de helpdesk. Dus zou weer vrij moeten zijn. Maar nu startend met overzetten lijkt hij steeds een volledig nieuw account (full charge) aan te willen maken ipv die extra betalende lid.
Maar jou horende moet t dus wel kunnen. Hij krijgt t niet voor elkaar.
Iritant dat ik niet het hoofdlid ben, dus ik kan t niet voor hem regelen
A través del mar | Through My Window: Across the Sea - Spanje 2023 14 1:50 uur - Netflix Original | Boek, RomantischSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat het om je hoofdprofiel dat je wilt omzetten? (De meest linker bij wie kijkt er?)quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:11 schreef Ang3l het volgende:
Nee, een van de andere juist.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:00 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Gaat het om je hoofdprofiel dat je wilt omzetten? (De meest linker bij wie kijkt er?)
Je kan enkel een profiel naar een nieuw account transfereren helaas inderdaadquote:
The Space Between - VS 2021 12 1:39 uur | Comedy, Drama, Feelgood, OffbeatSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.justwatch.comquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:10 schreef Inbox het volgende:
Heb ooit een website gezien waar je per titel kon zien in welke landen deze gestreamd werd. Iemand een idee wat die website is?
Zelf betalen voor een abonnementquote:Op zondag 25 juni 2023 20:11 schreef wolfrolf het volgende:
En zijn er al trucjes om netflix accountshare detectie te omzeilen?
Laatste tijd weinig Netflix gekeken maar ik vind de Vlaamse serie Rough Diamonds wel goed.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:25 schreef Blues het volgende:
Na een hele tijd weer een abbo genomen. Even neuzen hier voor wat tips.
Black mirror sowieso
helemaal gekeken, weet nog niks meer.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:36 schreef Aether het volgende:
Vaticaan overhandigt bewijsmateriaal in vermissingszaak 15-jarige 'Vatican Girl'
https://nos.nl/l/2479954
Vatican Girl: The Disappearance of Emanuela Orlandi
https://www.netflix.com/title/81117191
Tip: je kunt per land de top 10 films en series per week terugzoeken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:25 schreef Blues het volgende:
Na een hele tijd weer een abbo genomen. Even neuzen hier voor wat tips.
Black mirror sowieso
Of delen met je directe buren via een en hetzelfde IP-adres.quote:
Van de week voor t eerst Black Mirror gezien; "Jane is awful"quote:Op maandag 26 juni 2023 20:17 schreef GwaiLow het volgende:
Ik ga ook maar eens Black Mirror kijken. Heb nu de White Christmas uit 2014 opgezet. Hier mensen die nog aanraders hebben uit die serie? Denk niet dat ik ze allemaal ga kijken, maar wil de beste er wel uitpikken.
Crocodilequote:Op maandag 26 juni 2023 20:17 schreef GwaiLow het volgende:
Ik ga ook maar eens Black Mirror kijken. Heb nu de White Christmas uit 2014 opgezet. Hier mensen die nog aanraders hebben uit die serie? Denk niet dat ik ze allemaal ga kijken, maar wil de beste er wel uitpikken.
Thanks behulpzame user!quote:Op maandag 26 juni 2023 20:37 schreef maily het volgende:
[..]
Van de week voor t eerst Black Mirror gezien; "Jane is awful"
Redelijk wtf ....
Delete - Thailand S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Mystery, ThrillerSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon allemaal kijken. Er zit soms zoveel verschil in dat het ook gewoon persoonlijke smaak is of het je aanstaat of niet.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:17 schreef GwaiLow het volgende:
Nosedive is mijn "we zijn hier eigenlijk al -tech gone wrong aflevering. Maar zoals hierboven al gezegd, er is voor iedereen wat.quote:Op maandag 26 juni 2023 20:17 schreef GwaiLow het volgende:
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
Twitter policyTiktok policyInstagram policyFacebook policy
accepteer en toon inhoud bekijk item op Twitter
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)quote:
Ōoku: The Inner Chambers - Japan S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Manga, RomantischSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Acht Bergen - Italië 2022 12 2:26 uur | Boek, DramaSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Externe inhoud
Deze inhoud is afkomstig van Twitter. Om deze inhoud te kunnen zien dien je toestemming te verlenen voor het gebruik van cookies en aanverwante vormen door social media partijen. Hieronder vind je linkjes naar de privacystatements van deze partijen. Je kunt als alternatief de inhoud op de site van de aanbieder zelf bekijken.
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)A Beautiful Mind - VS 2001 12 2:16 uur | Boek, DramaSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1917 - VK 2019 12 1:58 uur | Drama, DuisterSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ace Ventura: Pet Detective - VS 1994 6 1:25 uur | ComedySPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijpelijk inderdaad. Het is wel heel origineel, en hier en daar ook zeker een leuke comedy. Maar die hoofdrolspelers wekken zoveel irritatie opquote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:30 schreef golfer het volgende:
Begonnen aan Beef (TV Series 2023â ) - Reference View - IMDb
Moet er wel even inkomen.
quote:Op zaterdag 1 juli 2023 20:55 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Begrijpelijk inderdaad. Het is wel heel origineel, en hier en daar ook zeker een leuke comedy. Maar die hoofdrolspelers wekken zoveel irritatie op
Ook dit weekend gekeken. Begin even lastig om in te komen, maar de serie werd steeds beter vond ik.quote:Op zondag 2 juli 2023 22:43 schreef maily het volgende:
Delete![]()
https://www.serietotaal.n(...)trailer-vol-suspense
Unknown: The Lost Pyramid - VS 2023 9 1:24 uur - Netflix Original | DocumentaireSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch mee gestopt na 3 afleveringen. Te flauw en te voorspelbaar.quote:Op vrijdag 30 juni 2023 12:30 schreef golfer het volgende:
Begonnen aan Beef (TV Series 2023â ) - Reference View - IMDb
Moet er wel even inkomen.
en dat terwijl Netflix minder aanbod heeft dan Disney, qua diversiteit bieden die gewoon echt heel veel voor vrijwel alle leeftijdsgroepen wat en ook goede kwaliteitquote:Op maandag 3 juli 2023 09:08 schreef Ang3l het volgende:
Netflix heeft z'n zin gekregen. Sinds gister eigen account.
Was het gehannes zat.
Netflix is wel meteen veruit de duurste van alle streaming services die ik heb (Prime, HBO, Disney, Videoland, Apple).
Smaken verschillenquote:Op maandag 3 juli 2023 11:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
tja, soms heb je een serie waar mensen laaiend over zijn, en die je dan helemaal niet aanspreekt. Had ik met het veel geloofde Casa de Papel
Alleen de eerste aflevering.quote:Op maandag 3 juli 2023 20:09 schreef vencodark het volgende:
Iemand de documentaire van/over/met Arnold Schwarzenegger gezien?![]()
Die vond ik wel echt leuk/boeiend.
Yea vrij irritant dat ze bij Black Mirros steeds het nieuwste seizoen als "eerste" zetten, dus gaat het van s6 naar s5 naar s4 etc.... Dom als je het in originele volgorde wil zien (niet dat ut boeit want het zijn natuurlijk standalone afleveringen, maar toch).quote:Op maandag 3 juli 2023 23:20 schreef Blues het volgende:
Zit je ongemerkt in seizoen 5 van Black mirror omdat je denkt naar afl 6 van seizoen 6 te kijken en denkt.... dit lijkt sterk op iets wat we al gezien hebben![]()
Il principe | The King Who Never Was - Italië S01 2023 9 - Netflix Original | DocumentaireSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vermoed dat hij daar heel regelmatig is.quote:Op maandag 3 juli 2023 21:50 schreef Aether het volgende:
[..]
Alleen de eerste aflevering.
Wel mooi om te zien hoe niemand reageert als hij in zijn geboortedorp rondloopt/fietst.
Kun je die volgorde a la spotify niet aanpassen? Van Old to New of zo? #geenideequote:Op maandag 3 juli 2023 23:36 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Yea vrij irritant dat ze bij Black Mirros steeds het nieuwste seizoen als "eerste" zetten, dus gaat het van s6 naar s5 naar s4 etc.... Dom als je het in originele volgorde wil zien (niet dat ut boeit want het zijn natuurlijk standalone afleveringen, maar toch).
Nope!quote:Op dinsdag 4 juli 2023 10:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kun je die volgorde a la spotify niet aanpassen? Van Old to New of zo? #geenidee
De Volta Aos 15 | Back to 15 - Brazilië S02 2022 12 - Netflix Original | Boek, Comedy, DramaSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond WHAM! kijken natuurlijkquote:Op woensdag 5 juli 2023 06:06 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Volta Aos 15 | Back to 15 - Brazilië S02 2022 12 - Netflix Original | Boek, Comedy, DramaSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De 30-jarige Anita is ongelukkig met haar leven. Ze ontdekt toevallig een manier om terug te reizen naar toen ze 15 was. Kan ze haar eigen geschiedenis herschrijven?
My Happy Marriage - Japan S01E01 2023 12 - Netflix Original | Fantasy, Romantisch, Sci-Fi
Miyo's neerbuigende familie ziet haar niet staan, maar samen met haar machtige aanstaande man komen haar ware zelf en verborgen krachten langzaam naar boven.
WHAM! - VK 2023 6 1:32 uur - Netflix Original | Documentaire
George Michael en Andrew Ridgeley beleefden via interviews en beelden uit het archief opnieuw hun carrière in Wham!, van beste vrienden in de jaren 70 tot popiconen in de jaren 80.
Ik kijk ook! Niet die tijd meegemaakt, maar George, hèquote:Op woensdag 5 juli 2023 19:14 schreef mascara-klodder het volgende:
WHAM! aan het kijken nu![]()
Kon niet wachten dus gedownload
Ik geniet!
damn, whamaggadonedquote:Op woensdag 5 juli 2023 23:14 schreef TLC het volgende:
Ik geef toe, ik ben een beetje aan de vroege kant
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Wham! - Last Christmas (Official Video) (video)
Cash | Gold Brick - Frankrijk 2023 16 1:36 uur - Netflix Original | Comedy, Drama, OffbeatSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boogie - VS 2021 12 1:30 uur | DramaSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste seizoen ook meteen, er komt geen seizoen 5.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:42 schreef StevenHyde het volgende:
Sex education 21 september op Netflix te zien. Zag een soort trailer voorbij komen. Heetf best lang geduurd zeg.
Dat zagen wij ook. Vooral als hij wat vol in zijn gezicht is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:06 schreef linebear het volgende:
Kijkend naar de Wham docu gisteren, kwam ik er achter dat George Michael op een gegeven ogenblik heel erg op Roy Donders leek![]()
![]()
![]()
Mwa, ik zie overeenkomsten, maar een jonge GM is veel mooier en hij droogde duidelijk beter op.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:06 schreef linebear het volgende:
Kijkend naar de Wham docu gisteren, kwam ik er achter dat George Michael op een gegeven ogenblik heel erg op Roy Donders leek![]()
![]()
![]()
Casa Coco - Nederland 2022 AL 1:27 uur | Comedy, RomantischSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij dat interview voor het laatste concert vooralquote:Op donderdag 6 juli 2023 15:38 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat zagen wij ook. Vooral als hij wat vol in zijn gezicht is.
Gossip Girl - VS S01-S06 2012 12 | Boek, DramaSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt genoten ervanquote:
We moesten voor muziekles een spreekbeurt houden over je favo artiest en dan ook muziekfragmenten laten horen. Een klasgenootje en ik deden het samen over Wham! Zij vertelde dingen over George Michael en ik over Andrew. Ik vond dat een beetje stom, want George Michael was duidelijk de leukstequote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Echt genoten ervanEventjes terug in de tijd toen ik nog een schattig bakvisje was en zo erg fan van Wham!
![]()
Stukje Live Aid zat ik wel zo van: oh die is dood en die is dood
Oh ik ben geen fan ofzo. Ik vind alleen hun kerstnummer echt leuk maar ik vind dit soort docus wel interessant. 😊quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt genoten ervanEventjes terug in de tijd toen ik nog een schattig bakvisje was en zo erg fan van Wham!
![]()
Stukje Live Aid zat ik wel zo van: oh die is dood en die is dood
Ja, maar ik miste wel wat diepgang. Ik vond juist die worsteling van George met z’n seksualiteit interessant en dat was ook relevant voor het einde van Wham!, maar daar werd vluchtig overheen gegaan. Op zich blijft er alsnog een interessante docu over.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 14:24 schreef Fargo het volgende:
Vraagje...is het ook mogelijk om een 'slot' in je abonnement te reserveren/betalen voor iemand die in het buitenland woont?
https://help.netflix.com/nl/node/123279quote:Extra leden moeten hun account activeren in hetzelfde land als dat van de accounteigenaar.
Duidelijk. Thnx!quote:Op zondag 9 juli 2023 14:46 schreef Aether het volgende:
[..]
[..]
https://help.netflix.com/nl/node/123279
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:08 schreef Fascination het volgende:
Ja, maar ik miste wel wat diepgang. Ik vond juist die worsteling van George met z’n seksualiteit interessant en dat was ook relevant voor het einde van Wham!, maar daar werd vluchtig overheen gegaan. Op zich blijft er alsnog een interessante docu over.
Ik vond dat wat dubbel. Die vader stond nooit achter de keuzes van zijn zoon totdat het een enorm succes werd. Bedankt pa!quote:Op zondag 9 juli 2023 20:34 schreef Blues het volgende:
Mooi ook hoe George's vader vertelde hoe hij als een blad aan de boom was omgedraaid wegens succes en trots zijn op zijn zoon.
Tuurlijk is dat dubbel... maar ook wel menselijk.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:39 schreef Mike het volgende:
Ik vond dat wat dubbel. Die vader stond nooit achter de keuzes van zijn zoon totdat het een enorm succes werd. Bedankt pa!
Unknown: Killer Robots - VS 2023 12 1:10 uur - Netflix Original | DocumentaireSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nineteen to Twenty - Zuid-Korea S01 2023 6 - Netflix Original | RealitySPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Une affaire qui roule - Frankrijk 2003 12 1:26 uur | ComedySPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Netflix laat gebruikers profielen overbrengen naar bestaande accountsquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:11 schreef Ang3l het volgende:
Burn the House Down - Japan S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Mystery, ThrillerSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja naar bestaande wel. Ik heb hem nu.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:12 schreef Aether het volgende:
[..]
Netflix laat gebruikers profielen overbrengen naar bestaande accounts
https://tweakers.net/nieu(...)taande-accounts.html
The Beauty Queen of Jerusalem - Israël S02 2021 16 - Netflix Original | Boek, Drama, PolitiekSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond de reden van hun break inderdaad overduidelijk. En dat heeft Andrew ook bevestigd. Wat een goede vriend is hij altijd voor George geweest.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
Het einde van Wham was onvermijdelijk omdat GM een veel groter muzikaal talent was en uit moest vliegen.
Fijne docu, het meeste wist ik al, maar fijn om ze het zelf te horen vertellen en de oude beelden nog eens te zien
Mooi ook hoe George's vader vertelde hoe hij als een blad aan de boom was omgedraaid wegens succes en trots zijn op zijn zoon.
GM
Bridget Jones's Baby - VK 2016 12 2:02 uur | Comedy, RomantischSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vonden het als ouwe halfboemertjes best leukquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Moet ik dat Sex Education dan ook nog een kans gevenIk heb ook twee afleveringen gezien en vond er niks aan. Zeker niet na alle lovende berichten hier. Een soort coming of age serie en ik merk dat ik daar te oud voor ben. Ik trek tienerproblemen niet meer zo goed.
Ik denk dat het even zijn vorm moet krijgen. Gaandeweg komen er ook wat onderwerpen aan bod die de wat meer volwassen mensen misschien zullen aanspreken. Ik vind ook de setting prachtig. Ik wist niet dat Engeland zo mooi is. Serie is opgenomen in Wales, ik wil daar zeker een keer naar toe.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Moet ik dat Sex Education dan ook nog een kans gevenIk heb ook twee afleveringen gezien en vond er niks aan. Zeker niet na alle lovende berichten hier. Een soort coming of age serie en ik merk dat ik daar te oud voor ben. Ik trek tienerproblemen niet meer zo goed.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]. Ik wist niet dat Engeland zo mooi is. Serie is opgenomen in Wales, ik wil daar zeker een keer naar toe.
Ik weet nog wel, er kwam af en toe een oom in voor met immer (zogenaamd) dodelijk saaie anekdotes, waar iedereen bang voor was. Echt verschrikkelijk grappig.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik begin weer wat meer tijd te krijgen voor Netflix dus ik was alweer op zoek naar de volgende serie. Ik ben op het moment fan van Britse producties en ik kwam bij het zoeken uit op Derry Girls. Een Britse comedyserie opgenomen in Noord Ierland. Op IMDB heel wat lovende recensies. Iemand deze al eens gezien?
Ik vind het geweldig.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik begin weer wat meer tijd te krijgen voor Netflix dus ik was alweer op zoek naar de volgende serie. Ik ben op het moment fan van Britse producties en ik kwam bij het zoeken uit op Derry Girls. Een Britse comedyserie opgenomen in Noord Ierland. Op IMDB heel wat lovende recensies. Iemand deze al eens gezien?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik vond het hartstikke leuk!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Alpha - VS 2017 12 1:36 uur | Actie, Avontuur, Drama, FamiliefilmSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unknown: Cave of Bones - VS 2023 9 1:34 uur - Netflix Original | DocumentaireSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kingdom - Japan 2019 16 2:13 uur | ActieSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Deepest Breath - VS 2023 9 1:50 uur - Netflix Original | DocumentaireSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik ook aan begonnen.quote:Op woensdag 19 juli 2023 11:36 schreef Magica het volgende:
Heb net Public enemy book of revelation gekeken, Belgische serie, vond ik wel goed.
Poker Face - VS 2022 12 1:34 uur | Misdaad, ThrillerSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They Cloned Tyrone - VS 2023 16 2:04 uur - Netflix Original | Comedy, Offbeat, Sci-FiSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dauwdruppeldagboeken - VS S01 2023 AL - Netflix Original | KinderserieSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja wat een falende politie he. Ongekend. En deze man maar milkshakes naar binnen harken met zijn 3 tanden en maar verhalen verzinnen.quote:
De drakenprins - VS S05 2023 6 - Netflix Original | KinderserieSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baki Hanma - Japan S02 2021 16 - Netflix Original | ActieSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het niet, want er waren ook 8 crewleden op de set van HoC die geklaagd over 'm hadden.quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:30 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen ze het laatste seizoen van House of Cards niet gaan herschrijven nu Kevin Spacey is vrijgesproken?
Nice die The Lucie Blackman Case deze week sowieso kijken. Laat nog wel ff weten of het de moeite isquote:Op woensdag 26 juli 2023 06:20 schreef Aether het volgende:
Baki Hanma - Japan S02 2021 16 - Netflix Original | ActieSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ter voorbereiding op het gevecht met zijn vader gaat Baki naar de staatsgevangenis van Arizona om het op te nemen tegen een beruchte gevangene met de naam Mr. Unchained.
Missing: The Lucie Blackman Case - Japan/VS 2023 AL 1:22 uur - Netflix Original | Documentaire
1 juli 2000. De 21-jarige Britse Lucie Blackman wordt vermist in Tokio, wat leidt tot een internationaal onderzoek - en een niet aflatende zoektocht naar gerechtigheid.
La Dama del Silencio: El caso Mataviejitas | The Lady of Silence: The Mataviejitas Murders - Mexico 2023 12 1:51 uur - Netflix Original | DocumentaireSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga wel even kijken.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:51 schreef StevenHyde het volgende:
The Lucie Blackman Case wel prima. Geen bovengemiddelde Netflix docu zoals bijv dont fuck with cats, evil genius, etc. Gaat naar mijn mening ook veel over verschil in aanpak en cultuur tussen westen en Japan. Als je dat leuk lijkt in combinatie van zo'n gebruikelijke zoektocht, dan is het wel prima kijkvoer.
Super tnx. Ga ik daar zo even naar kijken. Ben daar wel aan toe want heb alle crime docu's die me lijken aan te spreken op Netflix wel gezienquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken.
Heb nog een hele lijst voor het docu-topic in CRI aan tips voor je(allemaal niet van Netflix)
Misschien dat ik vanavond wel even tijd maak om achter de laptop te zitten.
Gisteren stukje trailer van gezien; ga toch maar eens proberen.quote:Op donderdag 27 juli 2023 11:51 schreef StevenHyde het volgende:
The Lucie Blackman Case wel prima. Geen bovengemiddelde Netflix docu zoals bijv dont fuck with cats, evil genius, etc. Gaat naar mijn mening ook veel over verschil in aanpak en cultuur tussen westen en Japan. Als je dat leuk lijkt in combinatie van zo'n gebruikelijke zoektocht, dan is het wel prima kijkvoer.
Die zijn vervangbaar. Kevin Spacey niet .quote:Op woensdag 26 juli 2023 18:43 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want er waren ook 8 crewleden op de set van HoC die geklaagd over 'm hadden.
Vervangbaar voor wat? House of Cards is een gesloten boek.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:05 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Die zijn vervangbaar. Kevin Spacey niet .
Lees eens goed! Hij heeft het over seizoen 8 herschrijven. Waar je nota bene zelf op reageert....quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:07 schreef Mike het volgende:
[..]
Vervangvaar voor wat? House of Cards is een gesloten boek.
Ja, dat zie ik. Maar dat gaat dus niet gebeuren.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:08 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Lees eens goed! Hij heeft het over seizoen 8 herschrijven. Waar je nota bene zelf op reageert....
Sarcasme niet herkennen is ook echt iets van de laatste tijd.quote:Op donderdag 27 juli 2023 12:11 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik. Maar dat gaat dus niet gebeuren.
Deze al eens gezien? Mijn hart draaide zich om in mijn borstkas.quote:Op zondag 18 juni 2023 07:46 schreef TLC het volgende:
Nog steeds n beetje stil van de Blackfish docuik kan me wel voorstellen dat t beestje zo tekeer gaat tegen zn trainers, ik zou het ook niet prettig vinden als ik ontvoerd zou worden van mn familie en dat mensen daarna op me gaan staan en zulks ter vermaak van andere mensen
![]()
Hup Orka![]()
Aangezien het toch *** weer is zet ik die zo lekker aanquote:Op donderdag 27 juli 2023 11:51 schreef StevenHyde het volgende:
Captain Fall - VS S01 2023 12 - Netflix Original | Comedy, MisdaadSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Big Nunu's Little Heist - Zuid-Afrika 2023 12 1:32 uur - Netflix Original | Actie, Comedy, Misdaad, OffbeatSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Uncanny Counter - Zuid-Korea S02E01 2023 16 - Netflix Original | Actie, Drama, ThrillerSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ordinary Love - VK 2019 12 1:31 uur | Drama, RomantischSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BASTARD‼ -Heavy Metal, Dark Fantasy- - Japan S02 2022 16 - Netflix Original | Duister, Fantasy, Sci-FiSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Externe inhoud
(werkt de knop hierboven niet? gooi dan de cookies in je browser weg. Daarna werkt het wel)2nd Chance - VS 2022 12 1:29 uur | DocumentaireSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28 Days - VS 2000 6 1:43 uur | Comedy, DramaSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be Somebody - VS 2016 AL 1:27 uur | Comedy, Drama, RomantischSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Head to Head - Saudi-Arabië 2023 16 1:34 uur - Netflix Original | Comedy, Misdaad, Offbeat, ThrillerSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ja, daar was ik ook nog mee bezig! Van het weekend weer eens aanslingeren.quote:Op donderdag 3 augustus 2023 09:57 schreef Ang3l het volgende:
Gisteren Dragon Prince afgekeken. Weer een leuk nieuw boek
Echt fan van al die verschillende elvenstammen
Het is zoverquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:19 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
EINDELIJK is het bijna 3 augustus!
Heb je al gekeken? Ik wil het in alle rust kijken, dus ik wacht tot vanavond als mijn jongste in bed ligt. Deze serie is echtquote:
Haha, ik ben nu eerste aan het kijken. Moet weer ff inkomenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 16:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heb je al gekeken? Ik wil het in alle rust kijken, dus ik wacht tot vanavond als mijn jongste in bed ligt. Deze serie is echtIk ben echt nog nooit zó lyrisch geweest over iets op tv. Ik zit zelfs in een internationale messengerchat waar we met zijn allen jubelen over de serie
Ah enjoy 😍 Ik had de eerste vier minuten gisteren al gezien. Kon niet wachtenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 17:07 schreef Magica het volgende:
[..]
Haha, ik ben nu eerste aan het kijken. Moet weer ff inkomen
Als het de Amerikaanse versie is met Tom Hanks, dan raad ik je ook aan het origineel te kijkenquote:Op donderdag 3 augustus 2023 19:38 schreef TLC het volgende:
Volgende week 'A man named Otto' op Netflix, lijkt me een leuke film
The Big Nailed It Baking Challenge - VS S01 2024 AL - Netflix Original | Competitieve realitySPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1e aflevering ...quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:50 schreef Blues het volgende:
Begonnen aan Knokke off.
Nog meer mensen deze gezien?
Elite was leuk tot het derde seizoen. Daarna werd het één grote ellende. Seizoen 7 komt eraan, ze blijven het maar proberen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:52 schreef maily het volgende:
[..]
1e aflevering ...
Ik kreeg Elite-vibes (Spaanse schoolserie)
Weet niet of ik verder ga kijken.
Gisteravond begonnen. 2 afleveringen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:50 schreef Blues het volgende:
Begonnen aan Knokke off.
Ja leuke serie wel.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:50 schreef Blues het volgende:
Begonnen aan Knokke off.
The Hunt for Veerappan - India Miniserie 2023 14 - Netflix Original | DocumentaireSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wij hebben ook aflevering 1 gekeken. Puur omdat we vaak in die omgeving op vakantie zijn geweest. Maar ik denk eigenlijk al te weten hoe het gaat aflopen met die jongen (Daan geloof ik). Voorspelbaar dus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:08 schreef Cod_player het volgende:
Knokke off ben ik na aflevering 2 afgehaakt, het pakte me niet.
Gabby's poppenhuis - VS S08 2023 AL - Netflix Original | KinderserieSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gisteren afgekeken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:08 schreef Cod_player het volgende:
Knokke off ben ik na aflevering 2 afgehaakt, het pakte me niet.
Dat gevoel had ik ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 08:47 schreef lily het volgende:
[..]
Gisteren afgekeken.
Ik vond het wel een leuke serie. Ik vind het zelfs jammer dat het klaar is.
Afgehaakt na 4 afleveringen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 07:50 schreef Blues het volgende:
Begonnen aan Knokke off.
quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Seizoen 2 van Heartstopper was wederomMisschien zelfs beter. Wat meer verdieping van alle karakters. Best wat zware thema's, maar het voelt nooit te zwaar aan; zelfs zware thema's houden ze luchtig; soms zelfs met wat humor. Iets meer een open einde deze keer (i.t.t. seizoen 1), maar deze keer wisten ze natuurlijk zeker dat er een seizoen 3 zou gaan komen.
Ben er eergisteren aan begonnen (S1)quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]![]()
Ik vond het fantastisch. De liefde die deze twee voor elkaar hebben gun je gewoon iedereen. Ik vond de laatste aflevering wel extreem moeilijk om te kijken. Emo en alles! Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb 'm alweer 3 x opnieuw gekeken
En sommige scènes zijn gewoon te hartverwarmend en die doe ik gewoon op repeat
![]()
Ik ben benieuwd wat je er van vindt! Ik moet zeggen dat seizoen 1 mooi is, maar seizoen 2 is net wat beter. Beter acteerwerk en het verhaal dat wat dieper gaat. Maar het is allemaal zo mooiquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 17:59 schreef maily het volgende:
[..]
Ben er eergisteren aan begonnen (S1)![]()
toch wel een beetje door jouw enthousiasme
Ladies First: A Story of Women in Hip-Hop - VS Miniserie 2023 12 - Netflix Original | DocumentaireSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang duurt die docu? 10 minuten?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 08:30 schreef Aether het volgende:
In deze docuserie bespreken rappers, schrijvers en deskundigen de invloed van vrouwen als pioniers en vernieuwers op de hiphopmuziek en -cultuur.
Marry My Dead Body - Taiwan 2023 16 2:09 uur - Netflix Original | Comedy, DramaSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er op gezetquote:Op donderdag 10 augustus 2023 07:49 schreef Aether het volgende:
Painkiller - VS Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Provocerend
Drama over de oorzaken en gevolgen van de opiatenepidemie in Amerika waarin daders, slachtoffers en een onderzoeker op zoek naar de waarheid worden gevolgd.
Kreeg 'm ook net als tip van zoonliefquote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:50 schreef GwaiLow het volgende:
Film A Man Called Otto uit 2022 staat erop! Kende 'm al, en vond het een erg sterke film van Tom Hanks. Wat mij betreft zeker een aanrader.
Geloof dat het oorspronkelijk een Scandinavische film is(?)
Down for Love - Nieuw-Zeeland S01 2023 AL - Netflix Original | RealitySPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een Zweeds boek en dat is idd ook in het Zweeds verfilmd (Een man die Ove heet). Ik vond het boek beter, maar de film is ook zeker vermakelijk.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:50 schreef GwaiLow het volgende:
Film A Man Called Otto uit 2022 staat erop! Kende 'm al, en vond het een erg sterke film van Tom Hanks. Wat mij betreft zeker een aanrader.
Kende m niet, maar zit nu te kijkenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:50 schreef GwaiLow het volgende:
Klopt die Scandinavische film is erg goed. Ga daarom deze niet kijken.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:50 schreef GwaiLow het volgende:
Zonde want de Amerkaanse is ook gewoon echt top! Toevallig een tijdje geleden gekeken.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Klopt die Scandinavische film is erg goed. Ga daarom deze niet kijken.
Ik heb vannacht aflkevering 1 gekeken van Painkiller. En het is vast wat gedramatiseerd, maar jeetjequote:
Wij kijken nu naar de Zweedse verfilming Een man die Ove heet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:18 schreef Rianne84 het volgende:
Het is een Zweeds boek en dat is idd ook in het Zweeds verfilmd (Een man die Ove heet). Ik vond het boek beter, maar de film is ook zeker vermakelijk.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 22:23 schreef Aether het volgende:
ik accepteer de cookies.Alles wat je moet weten over Ferry | Recap | Netflix (video)
https://www.netflix.com/browse/genre/109012?so=azquote:Op zaterdag 12 augustus 2023 14:27 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]![]()
![]()
Meer Nederlandse en Europese producties graag. Ik heb het zo gehad met Murica gecentreerde content.
Ik had al ergens gelezen dat die twee vrijwel identiek waren, dus Painkiller was wat overbodig. Maar ik heb Dopesick niet gezien, dus dan is dit prima.quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:46 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Painkiller sla ik over, heb het verhaal al gezien in Dopesick wat al erg goed was.
Animals United - Duitsland 2010 6 1:33 uur | KinderfilmSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kende het origineel niet, maar dit was prachtigquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 22:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zonde want de Amerkaanse is ook gewoon echt top! Toevallig een tijdje geleden gekeken.
Het origineel jaren geleden. Ove
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja Marisolquote:Op zondag 13 augustus 2023 22:57 schreef TLC het volgende:
A Man Called Otto is een erg goede film, ik heb vooral genoten van de vrouw die Marisol speelt![]()
Oh wat me ook opviel :SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, is zijn zoon.quote:Op zondag 13 augustus 2023 23:29 schreef TLC het volgende:
Nu wil ik toch weten, is Truman Hanks familie van...
Oh leuk, en nu je het zegt hij lijkt wel sprekend op zijn vaderquote:
The Age of Innocence - VS 1993 6 2:18 uur | Boek, Drama, RomantischSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk al sinds 1 augustus.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:31 schreef Slayage het volgende:
Vanaf vandaag kan je dus HBO kijken op Netflix https://www.filmvandaag.n(...)u-te-zien-op-netflix
Adipurush - India 2023 12 2:57 uur | Actie, BoekSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel echt een aanrader deze filmquote:Op zondag 13 augustus 2023 22:57 schreef TLC het volgende:
A Man Called Otto is een erg goede film, ik heb vooral genoten van de vrouw die Marisol speelt![]()
Oh wat me ook opviel :SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.netflix.com/nl/title/81580070quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:11 schreef E.T. het volgende:
Knokke off staat er niet meer op??? Was halverwege afl. 8 ofzo.. wilde net verder kijken, en mooi niet meer te vinden![]()
Nog geen maand heeft de serie op Netflix gestaan, best gek
"Deze titel wordt in 'Mijn lijst' weergegeven zodra hij beschikbaar is"quote:Op woensdag 16 augustus 2023 18:20 schreef Aether het volgende:
[..]
https://www.netflix.com/nl/title/81580070
Rookie mistake, hebben we allemaal weleensquote:
Isabella: o Caso Nardoni - Brazilië 2023 9 1:45 uur - Netflix Original | DocumentaireSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kötü Adamın 10 Günü | 10 Days of a Bad Man - Turkije 2023 16 2:04 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad, Mystery, ThrillerSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guns & Gulaabs - India S01 2023 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Misdaad, Offbeat, ThrillerSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kostuumdrama van Scorsese. Eén van m'n lievelingsfilms.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:08 schreef Aether het volgende:
The Age of Innocence - VS 1993 6 2:18 uur | Boek, Drama, Romantisch
De New Yorkse aristocraat Newland Archer rekt de starre normen van de Gilded Age-maatschappij op als hij valt voor de aanstootgevende nicht van zijn verloofde.
Wij hebben gisteravond de laatste aflevering ervan bekeken. Wat een verhaal en dan te bedenken dat de tegenwoordige farmaceuten waarschijnlijk geen haar beter zijn. Alles draait nog steeds om geld...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vannacht aflkevering 1 gekeken van Painkiller. En het is vast wat gedramatiseerd, maar jeetje
In etappes? Why?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:09 schreef Blues het volgende:
Ik kijk deze in etappes.
Wat een film![]()
(lekkere grime ook
)
Midsommar (2019) - Reference View - IMDb
In Amerika helemaal.quote:
Echte aanrader iddquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Na de reacties hier ook Painkiller aangeslingerd.
Aflevering 2 inmiddels mee bezig. Echt alles is goed: van acteerwerk tot aan de muziek![]()
Degene die Edie speelt mag van mij wel een award krijgen, net als in OITNB zet ze weer een geweldige prestatie neer
Heb een pot thee gezet en een doosje Pim's opengemaakt, ik kijk nog even door
Schokkend hoe het ze werkelijk waar geen moer kan schelen wat hun medicijn met mensen doet. Alles voor het geld. Echt walgelijk. Hoe heel gewone mensen door iets stompzinnigs (knieblessure, door je rug gaan etc) zo verslaafd raken dat hun hele leven (en dat van de mensen om hun heen!) zo kapot gemaakt wordt. En dat de fabrikant dat gewoon weet!quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:31 schreef golfer het volgende:
Wij hebben gisteravond de laatste aflevering ervan bekeken. Wat een verhaal en dan te bedenken dat de tegenwoordige farmaceuten waarschijnlijk geen haar beter zijn. Alles draait nog steeds om geld...
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:31 schreef Slayage het volgende:
Vanaf vandaag kan je dus HBO kijken op Netflix https://www.filmvandaag.n(...)u-te-zien-op-netflix
quote:Binnenkort ook Band of Brothers (2001) en The Pacific (2010).
https://www.filmvandaag.n(...)oorlogsserie-van-hbo
Ik vond het een vrij matige open deur film. Makkelijke voorspelbare keuzes. En natuurlijk moest er een tranny in zitten die niet wordt geaccepteerd word. Die komen we allemaal natuurlijk dagelijks tegen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:50 schreef GwaiLow het volgende:
Black Christmas - VS 2019 16 1:32 uur | HorrorSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het echt een mooie film, met name door de verhaallijn over vroeger. Ik kon me daardoor heel goed indenken waarom Otto is zoals ie is. Ik kwam in tranen de bioscoopfilm uit en dat gebeurt me niet zo vaak.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik vond het een vrij matige open deur film. Makkelijke voorspelbare keuzes. En natuurlijk moest er een tranny in zitten die niet wordt geaccepteerd word. Die komen we allemaal natuurlijk dagelijks tegen.
Hanks bekend van iconische rollen die zich nu met dit soort niemendalletjes moet bezighouden is wel treurig. Hij speelt overduidelijk op de auto pilot. Snap niet dat men hier zo lyrisch over is. Matige humor met een uitgemolken disney concept. De grumpy van de film blijkt een hart van goud te hebben. Lekker origineel.
American Assassin - VS 2017 16 1:52 uur | Actie, BoekSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post het dan niet hierquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Geen Netflix maar ik ben bezig met Detroit (2017)
Moet huilen
Waar is deze film dan te zien?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Geen Netflix maar ik ben bezig met Detroit (2017)
Moet huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop