Laatste seizoen ook meteen, er komt geen seizoen 5.quote:Op donderdag 6 juli 2023 12:42 schreef StevenHyde het volgende:
Sex education 21 september op Netflix te zien. Zag een soort trailer voorbij komen. Heetf best lang geduurd zeg.
Dat zagen wij ook. Vooral als hij wat vol in zijn gezicht is.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:06 schreef linebear het volgende:
Kijkend naar de Wham docu gisteren, kwam ik er achter dat George Michael op een gegeven ogenblik heel erg op Roy Donders leek![]()
![]()
![]()
Mwa, ik zie overeenkomsten, maar een jonge GM is veel mooier en hij droogde duidelijk beter op.quote:Op donderdag 6 juli 2023 14:06 schreef linebear het volgende:
Kijkend naar de Wham docu gisteren, kwam ik er achter dat George Michael op een gegeven ogenblik heel erg op Roy Donders leek![]()
![]()
![]()
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Casa Coco - Nederland 2022 AL 1:27 uur | Comedy, Romantisch
Toons uitstapje naar Bonaire om aan zijn problemen te ontsnappen, loopt mis wanneer hij zich realiseert dat een oude vlam van 50 jaar geleden het pension runt.
Fatal Seduction - Zuid-Afrika S01 2023 16 - Netflix Original | Misdaad, Mystery, Thriller
Een getrouwde hoogleraar wordt meegesleept in een passionele affaire met een jongere man. Dit brengt een reeks tragedies en verraad aan het licht van haar naasten.
Hack My Home - VS S01 2023 AL - Netflix Original | Reality
Een team van vier designwizards bedenkt ruimtebesparende oplossingen en ingenieuze contrapties om huizen van gezinnen op inventieve manieren te transformeren.
The Out-Laws - VS 2023 16 1:37 uur - Netflix Original | Feelgood
A straight-laced bank manager about to marry the love of his life. When his bank is held up by infamous Ghost Bandits during his wedding week, he believes his future in-laws who just arrived in town, are the infamous Out-Laws.
Seasons - Filipijnen 2023 12 1:49 uur - Netflix Original | Drama, Romantisch
Twee beste vrienden hebben een reeks mislukte relaties achter de rug en spreken af samen uitdagingen aan te gaan om de liefde te vinden. Misschien vinden ze die juist bij elkaar.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Bij dat interview voor het laatste concert vooralquote:Op donderdag 6 juli 2023 15:38 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dat zagen wij ook. Vooral als hij wat vol in zijn gezicht is.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gossip Girl - VS S01-S06 2012 12 | Boek, Drama
Een groep zeer bevoorrechte leerlingen op een privéschool in Manhattan lijkt met alles weg te komen. Maar een anonieme blogger bekijkt elke stap die ze zetten.When the student is ready, the teacher will appear.
Echt genoten ervanquote:
We moesten voor muziekles een spreekbeurt houden over je favo artiest en dan ook muziekfragmenten laten horen. Een klasgenootje en ik deden het samen over Wham! Zij vertelde dingen over George Michael en ik over Andrew. Ik vond dat een beetje stom, want George Michael was duidelijk de leukstequote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Echt genoten ervanEventjes terug in de tijd toen ik nog een schattig bakvisje was en zo erg fan van Wham!
![]()
Stukje Live Aid zat ik wel zo van: oh die is dood en die is dood
Oh ik ben geen fan ofzo. Ik vind alleen hun kerstnummer echt leuk maar ik vind dit soort docus wel interessant. 😊quote:Op vrijdag 7 juli 2023 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Echt genoten ervanEventjes terug in de tijd toen ik nog een schattig bakvisje was en zo erg fan van Wham!
![]()
Stukje Live Aid zat ik wel zo van: oh die is dood en die is dood
Ja, maar ik miste wel wat diepgang. Ik vond juist die worsteling van George met z’n seksualiteit interessant en dat was ook relevant voor het einde van Wham!, maar daar werd vluchtig overheen gegaan. Op zich blijft er alsnog een interessante docu over.quote:
quote:Op zondag 9 juli 2023 14:24 schreef Fargo het volgende:
Vraagje...is het ook mogelijk om een 'slot' in je abonnement te reserveren/betalen voor iemand die in het buitenland woont?
https://help.netflix.com/nl/node/123279quote:Extra leden moeten hun account activeren in hetzelfde land als dat van de accounteigenaar.
Duidelijk. Thnx!quote:Op zondag 9 juli 2023 14:46 schreef Aether het volgende:
[..]
[..]
https://help.netflix.com/nl/node/123279
Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op zaterdag 8 juli 2023 21:08 schreef Fascination het volgende:
Ja, maar ik miste wel wat diepgang. Ik vond juist die worsteling van George met z’n seksualiteit interessant en dat was ook relevant voor het einde van Wham!, maar daar werd vluchtig overheen gegaan. Op zich blijft er alsnog een interessante docu over.
Ik vond dat wat dubbel. Die vader stond nooit achter de keuzes van zijn zoon totdat het een enorm succes werd. Bedankt pa!quote:Op zondag 9 juli 2023 20:34 schreef Blues het volgende:
Mooi ook hoe George's vader vertelde hoe hij als een blad aan de boom was omgedraaid wegens succes en trots zijn op zijn zoon.
Tuurlijk is dat dubbel... maar ook wel menselijk.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:39 schreef Mike het volgende:
Ik vond dat wat dubbel. Die vader stond nooit achter de keuzes van zijn zoon totdat het een enorm succes werd. Bedankt pa!
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unknown: Killer Robots - VS 2023 12 1:10 uur - Netflix Original | Documentaire
Wat gebeurt er wanneer een machine beslissingen over leven en dood neemt? Deze documentaire onderzoekt de gevaren rond artificiële intelligentie in militaire toepassingen.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nineteen to Twenty - Zuid-Korea S01 2023 6 - Netflix Original | Reality
Een groep jongeren deelt zijn laatste week als tiener en eerste week als twintiger. Samen beleven ze vrijheid en hun eerste ervaringen als volwassene.
StoryBots: Antwoordtijd - VS S02 2023 AL - Netflix Original | Kinderserie
Heb je een vraag? De StoryBots hebben een antwoord! Ga met de nieuwsgierige vriendjes Beep, Boop, Bing, Bang en Bo op leuke avonturen om kennis te vinden voor kinderen als jij.When the student is ready, the teacher will appear.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Une affaire qui roule - Frankrijk 2003 12 1:26 uur | Comedy
Een begaafde kok hoopt dat een professor hem kan tonen hoe hij zijn eigen restaurant kan runnen, maar de eigen creatieve aspiraties van de leraar staan in de weg.
Pan Samochodzik i templariusze | Mr. Car and the Knights Templar - Polen 2023 12 1:50 uur - Netflix Original | Actie, Avontuur, Familiefilm
Een kunsthistoricus vindt een oud Tempelierskruis en moet samenwerken met een onwaarschijnlijke groep avonturiers om de geheimen van het relikwie te ontrafelen.
Pasteleros contra el tiempo | Sugar Rush: The Baking Point - Mexico S01 2023 AL - Netflix Original | Reality
In deze race tegen de klok combineren zes teams van culinaire kunstenaars innovatie en traditie om hapklare hoogstandjes te creëren. Wie bakt zich een weg naar de top?
Quarterback - VS S01 2023 12 - Netflix Original
Kruip in de huid van Patrick Mahomes, Kirk Cousins en Marcus Mariota in deze openhartige docureeks over hun NFL-seizoen 2022-23.When the student is ready, the teacher will appear.
Netflix laat gebruikers profielen overbrengen naar bestaande accountsquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:11 schreef Ang3l het volgende:
Netlfix loopt enorm te kloten met gedeelde profielen. Je kan nu een exra "lid" aanmaken (betaald, maar geen volle prijs) bij je abonnement en die wel delen, maar overzetten van je profiel lijkt op die anier dan weer niet te kunnen. ALleen als je echt een volledig nieuw abonnement koop. Lopen echt al dagen te kloten met de site en de helpdesk.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burn the House Down - Japan S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Mystery, Thriller
Anzu's moeder is 13 jaar geleden beschuldigd van brandstichting. Nu zint Anzu op wraak door onder een valse naam te gaan werken als huishoudster voor haar kille stiefmoeder.
La Garce | The Bitch - Frankrijk 1984 16 1:32 uur | Drama, Duister, Misdaad
De toevallige ontmoeting van een tienermeisje en een politie-inspecteur verbindt hen in een verknipt patroon van geweld en fascinatie dat hen beiden jarenlang zal achtervolgen.
Mutantes S.21 - 25 anos depois - Portugal 2018 9 1:15 uur | Documentaire
De Portugese rockband Mão Morta keert terug naar het Theatro Circo in hun thuisstad Braga om het 25-jarige jubileum van Mutantes S.21 te vieren.
Sonic Prime - VS S02 2022 6 - Netflix Original | Kinderserie
Als een explosieve strijd met dr. Eggman het universum verbrijzelt, racet Sonic door parallelle dimensies om zijn vrienden terug te vinden en samen de wereld te redden.
Survival of the Thickest - VS S01 2023 16 - Netflix Original | Boek, Comedy, Feelgood, Romantisch
Na een nare relatiebreuk grijpt de gepassioneerde styliste Mavis Beaumont de kans op een nieuwe start in het leven en de liefde en gaat ze zelf op zoek naar geluk.When the student is ready, the teacher will appear.
Ja naar bestaande wel. Ik heb hem nu.quote:Op woensdag 12 juli 2023 21:12 schreef Aether het volgende:
[..]
Netflix laat gebruikers profielen overbrengen naar bestaande accounts
https://tweakers.net/nieu(...)taande-accounts.html
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Beauty Queen of Jerusalem - Israël S02 2021 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Politiek
Jeruzalem, 1919. Schoonmaakster Rosa trouwt met een winkelier die van een andere vrouw houdt − een keuze die haar relatie met haar oudste dochter Luna decennialang beïnvloedt.
Bird Box Barcelona - Spanje 2023 16 1:51 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Thriller
Terwijl een mysterieuze kracht de mensheid decimeert, groeit er een nieuwe dreiging in deze film die in Barcelona is opgenomen en die het verhaal van de kaskraker uitbreidt.
Five Star Chef - VK S01 2023 AL - Netflix Original | Reality
Zeven professionele chef-koks gaan de strijd aan om hun gastronomische concept te serveren in het historische restaurant Palm Court in het luxueuze Langham Hotel in Londen.
Georgetown - VS 2019 6 1:40 uur | Drama
Een excentrieke sociale klimmer is de hoofdverdachte als zijn veel oudere vrouw met haar vele connecties op mysterieuze wijze sterft. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
Love Tactics 2 | Aşk Taktikleri 2 - Turkije 2023 14 1:39 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Asli vindt het huwelijk maar totale onzin en zegt dat ook. Maar wanneer haar vriend Kerem daarmee instemt, probeert ze van alles om hem tot een aanzoek te bewegen.
Too Hot to Handle - VS S05 2022 12 - Netflix Original | Reality
Knappe vrijgezellen ontmoeten elkaar aan de oevers van het paradijs. Maar om de verleidelijke hoofdprijs te winnen, zullen ze seks moeten opgeven.
[ Bericht 10% gewijzigd door Aether op 14-07-2023 07:09:13 ]When the student is ready, the teacher will appear.
Ik vond de reden van hun break inderdaad overduidelijk. En dat heeft Andrew ook bevestigd. Wat een goede vriend is hij altijd voor George geweest.quote:Op zondag 9 juli 2023 20:34 schreef Blues het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens.
Het einde van Wham was onvermijdelijk omdat GM een veel groter muzikaal talent was en uit moest vliegen.
Fijne docu, het meeste wist ik al, maar fijn om ze het zelf te horen vertellen en de oude beelden nog eens te zien
Mooi ook hoe George's vader vertelde hoe hij als een blad aan de boom was omgedraaid wegens succes en trots zijn op zijn zoon.
GM
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bridget Jones's Baby - VK 2016 12 2:02 uur | Comedy, Romantisch
Als de eeuwige single Bridget op 43-jarige leeftijd opeens zwanger is, moet ze erachter komen of ze wel klaar is om moeder te worden, en wie de vader van de baby is.
Bridget Jones's Diary - VS 2001 12 1:37 uur | Comedy, Feelgood, Romantisch
Dit ingenieuze verhaal gaat over Bridget Jones' lange reis van de man in haar armen naar de man van haar dromen en biedt inzicht in de denkwijze van vrouwen.
Bridget Jones: The Edge of Reason - VS 2004 12 1:47 uur | Comedy, Romantisch
Dit vervolg op de hitfilm begint op het punt dat de voormalige vrijgezel Bridget ontdekt dat het leven met een nieuwe vriend niet zo rooskleurig is als wordt beweerd.
The Bureau of Magical Things - Australië/Duitsland S02 2021 9 | Kinderserie
Wanneer een tiener per ongeluk een betoverd rijk ontdekt, is zij de enige die de menselijke en magische werelden kan samenbrengen en beide kan redden van het kwaad.
Certain Women - VS 2016 AL 1:46 uur | Boek, Drama
In een stadje in Montana voelt een moeder zich eenzaam, wordt een ranchknecht verliefd op een lerares en worstelt een advocaat met een lastige cliënt en een getrouwde minnaar.
Kohrra - India S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Mystery
Als een bruidegom enkele dagen voor zijn bruiloft dood wordt aangetroffen, moeten twee agenten de verontrustende zaak oplossen, terwijl hun eigen leven ook op de kop staat.
Top Gun - VS 1986 12 1:49 uur | Actie, Drama
Een afvallige piloot gaat naar een elite gevechtstrainingsschool waar hij te maken krijgt met hevige concurrentie, een verhitte romance en gevaar in de lucht.
What's Your Number? - VS 2011 12 1:46 uur | Comedy, Romantisch
Wat als je al een relatie had met je soulmate, maar hem hebt gedumpt? Met de hulp van haar buurman Colin spoort Ally haar 19 exen op om de ware terug te vinden.When the student is ready, the teacher will appear.
Wij vonden het als ouwe halfboemertjes best leukquote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Moet ik dat Sex Education dan ook nog een kans gevenIk heb ook twee afleveringen gezien en vond er niks aan. Zeker niet na alle lovende berichten hier. Een soort coming of age serie en ik merk dat ik daar te oud voor ben. Ik trek tienerproblemen niet meer zo goed.
Ik denk dat het even zijn vorm moet krijgen. Gaandeweg komen er ook wat onderwerpen aan bod die de wat meer volwassen mensen misschien zullen aanspreken. Ik vind ook de setting prachtig. Ik wist niet dat Engeland zo mooi is. Serie is opgenomen in Wales, ik wil daar zeker een keer naar toe.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 11:39 schreef Isabeau het volgende:
Moet ik dat Sex Education dan ook nog een kans gevenIk heb ook twee afleveringen gezien en vond er niks aan. Zeker niet na alle lovende berichten hier. Een soort coming of age serie en ik merk dat ik daar te oud voor ben. Ik trek tienerproblemen niet meer zo goed.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 12:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]. Ik wist niet dat Engeland zo mooi is. Serie is opgenomen in Wales, ik wil daar zeker een keer naar toe.
Ik weet nog wel, er kwam af en toe een oom in voor met immer (zogenaamd) dodelijk saaie anekdotes, waar iedereen bang voor was. Echt verschrikkelijk grappig.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik begin weer wat meer tijd te krijgen voor Netflix dus ik was alweer op zoek naar de volgende serie. Ik ben op het moment fan van Britse producties en ik kwam bij het zoeken uit op Derry Girls. Een Britse comedyserie opgenomen in Noord Ierland. Op IMDB heel wat lovende recensies. Iemand deze al eens gezien?
Ik vind het geweldig.quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik begin weer wat meer tijd te krijgen voor Netflix dus ik was alweer op zoek naar de volgende serie. Ik ben op het moment fan van Britse producties en ik kwam bij het zoeken uit op Derry Girls. Een Britse comedyserie opgenomen in Noord Ierland. Op IMDB heel wat lovende recensies. Iemand deze al eens gezien?
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik vond het hartstikke leuk!quote:Op zaterdag 15 juli 2023 19:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alpha - VS 2017 12 1:36 uur | Actie, Avontuur, Drama, Familiefilm
Tijdens de laatste ijstijd bouwt een jongen een bijzondere band op met een wolf en trekt hij door het onherbergzame landschap om terug te keren naar zijn stam.
Blue Thunder - VS 1983 12 1:49 uur | Actie, Misdaad
Een piloot kaapt een experimentele helikopter tijdens een testvlucht als hij erachter komt waarvoor deze eigenlijk bestemd is. De achtervolging wordt meteen ingezet.
Johnny English - VK 2003 6 1:27 uur | Actie, Comedy, Satire, Spionage
Een Fransman aast op de kroonjuwelen en de troon, maar geen zorgen, buitengewoon geheim agent Johnny English behandelt de zaak.
Johnny English Reborn - VK 2011 6 1:41 uur | Comedy, Satire
De stuntelige spion Johnny English traint zijn vechtkunsten in een Tibetaans klooster, waarna hij de Chinese premier moet beschermen tegen een huurmoordenaar.
Johnny English Strikes Again - VK 2018 6 1:28 uur | Avontuur, Comedy, Satire
Een voormalig geheim agent en digibeet komt terug uit zijn pensioen om de hacker te grijpen die middels een cyberaanval alle undercoveragenten in Groot-Brittannië heeft onthuld.
Major League - VS 1989 6 1:46 uur | Comedy
Een bont gezelschap jonkies en uitgebluste spelers redt tegen alle verwachtingen in het honkbal in Cleveland door de verhuisplannen van de nieuwe eigenaar te dwarsbomen.
Merry Men 2: Another Mission - Nigeria 2019 16 1:54 uur | Comedy
Een groep rijke mannen moet weer aan de slag als vigilantes om een ontvoerde geliefde te redden wanneer ze worden gechanteerd om een gevaarlijke overval te plegen.
Mr Bean's Holiday - VK 2007 AL 1:29 uur | Comedy, Familiefilm
De ongelukkige Mr. Bean is op vakantie aan de Franse Rivièra, waar hij verstrikt raakt in een ongewilde kidnapping en persoonsverwisseling.
The Pianist - Frankrijk 2002 12 2:29 uur | Drama, Duister
De beroemde Poolse pianist Wladyslaw Szpilman tracht tijdens de Tweede Wereldoorlog de nazitirannie te overleven in dit drama dat is gebaseerd op zijn memoires.
Pride & Prejudice - VK 2005 AL 2:06 uur | Boek, Drama, Romantisch
De koppige Elizabeth Bennet (Keira Knightley) en trotse mr. Darcy (Matthew Macfadyen) proberen hun gevoelens te negeren in deze zwijmelende bewerking van Jane Austen.
Seberg - VS 2019 12 1:42 uur | Drama, Duister
In het Los Angeles van de jaren 60 wordt actrice Jean Seberg het doelwit van een FBI-onderzoek vanwege van haar steun aan de Black Panthers. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
De Smurfen - België S01 2021 6 | Kinderserie
Beleef de magische avonturen van de vrolijke Smurfen, die het opnemen tegen de gemene tovenaar Gargamel en zijn kat Azraël.
Terminator 2: Judgment Day - VS 1991 16 2:17 uur | Actie, Sci-Fi
Twee Terminators reizen terug in de tijd om Sarah Connors tienerzoon John te vinden. Eén machine is geprogrammeerd om hem te doden, de andere om hem te beschermen.When the student is ready, the teacher will appear.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |