abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210146292
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 16:53 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Heb je al gekeken? Ik wil het in alle rust kijken, dus ik wacht tot vanavond als mijn jongste in bed ligt. Deze serie is echt O+ Ik ben echt nog nooit zó lyrisch geweest over iets op tv. Ik zit zelfs in een internationale messengerchat waar we met zijn allen jubelen over de serie :P
Haha, ik ben nu eerste aan het kijken. Moet weer ff inkomen :P
pi_210146376
quote:
1s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 17:07 schreef Magica het volgende:

[..]
Haha, ik ben nu eerste aan het kijken. Moet weer ff inkomen :P
Ah enjoy 😍 Ik had de eerste vier minuten gisteren al gezien. Kon niet wachten ;( Anders eerst even de laatste helft van seizoen 1 opzetten :)
  donderdag 3 augustus 2023 @ 17:27:51 #203
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210146550
We zijn begonnen aan het eerste seizoen van The Beauty Queen of Jerusalem (TV Series 2021– ) - Reference View - IMDb
Een op de historie gebaseerd verhaal over Israël. Er wordt gelukkig in de originele talen gesproken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_210148314
Volgende week 'A man named Otto' op Netflix, lijkt me een leuke film :Y
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210150368
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2023 19:38 schreef TLC het volgende:
Volgende week 'A man named Otto' op Netflix, lijkt me een leuke film :Y
Als het de Amerikaanse versie is met Tom Hanks, dan raad ik je ook aan het origineel te kijken O+ Beiden zijn top.
pi_210150377
Otto/Ove O+ _O_
  donderdag 3 augustus 2023 @ 21:42:06 #207
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_210150408
Begonnen aan Titans S4. Had ik veel eerder moeten doen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_210153379
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Big Nailed It Baking Challenge - VS S01 2024 AL - Netflix Original | Competitieve reality
In deze spin-off van Nailed It! krijgen tien verschrikkelijke bakkers tips van professionele coaches terwijl ze strijden om een mooie geldprijs.

Fatal Seduction - Zuid-Afrika V02 2023 16 - Netflix Original | Misdaad, Mystery, Thriller
Een getrouwde hoogleraar wordt meegesleept in een passionele affaire met een jongere man. Dit brengt een reeks tragedies en verraad aan het licht van haar naasten.

Fien en Teun Gaan Kamperen - Nederland 2023 AL 1:06 uur | Kinderfilm
Het avontuur roept als Fien en Teun voor het eerst gaan kamperen. Vriendelijke dieren en leuke liedjes genoeg, maar eerst moeten ze leren hoe ze een tent opzetten.

Gully - VS 2019 16 1:25 uur | Drama
Drie gedesillusioneerde tieners hebben een traumatische jeugd gehad en bereiken hun breekpunt. Ze gaan op een gewetenloze wraaktocht door het hedendaagse Los Angeles.

Onder vuur - België S02 2022 16 - Netflix Original | Drama
Op Post Oosteroever moet een hecht team van brandweerlieden zien om te gaan met een zware en gevaarlijke baan, persoonlijke uitdagingen en professionele tegenslagen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_210153435
Begonnen aan Knokke off.
Nog meer mensen deze gezien?
  Spellchecker vrijdag 4 augustus 2023 @ 07:52:36 #210
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210153442
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 07:50 schreef Blues het volgende:
Begonnen aan Knokke off.
1e aflevering ...

Ik kreeg Elite-vibes (Spaanse schoolserie)
Weet niet of ik verder ga kijken.
pi_210153675
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2023 07:52 schreef maily het volgende:

[..]
1e aflevering ...

Ik kreeg Elite-vibes (Spaanse schoolserie)
Weet niet of ik verder ga kijken.
Elite was leuk tot het derde seizoen. Daarna werd het één grote ellende. Seizoen 7 komt eraan, ze blijven het maar proberen.

Gisteren de eerste 5 afleveringen gezien van het tweede seizoen van Heartstopper en ja.. nog meer fan (voor zover dat mogelijk was) O+
pi_210154292
quote:
Begonnen aan Knokke off.
Gisteravond begonnen. 2 afleveringen.
Best leuk :)
pi_210154761
Wij kregen Quicksand vibes.
Hebben we ook pas gezien.
Vooral de vader zoon relatie.
pi_210154792
Knokke Off helemaal gezien. Paar ongeloofwaardige verhaallijnen maar over het algemeen wel ok. De mimiek van Pommelien Thijs staat me snel tegen, vond die vader van Alex wel een goede acteur. En voor Anna Drijver zal zo'n stacaravan inmiddels ook wel als thuis voelen :+.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 4 augustus 2023 @ 11:10:28 #215
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_210155109
quote:
Begonnen aan Knokke off.
Ja leuke serie wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_210168281
The Hunt for Veerappan - India Miniserie 2023 14 - Netflix Original | Documentaire
Deze docuserie volgt de opkomst en ondergang van de gevreesde smokkelaar Veerappan. Zijn bloederige regime leidde tot een klopjacht in Zuid-Indië die twintig jaar duurde.
  Spellchecker zaterdag 5 augustus 2023 @ 12:42:14 #217
197773 crew  maily
pi_210169602
Ik heb mij kostelijk vermaakt met deze serie: Survival of the thickest

_O- _O_
pi_210175639
Seizoen 2 van de Belgische serie Onder Vuur staat nu op Netflix! Aanrader, kijkt heerlijk weg.
pi_210175661
Knokke off ben ik na aflevering 2 afgehaakt, het pakte me niet.
  zaterdag 5 augustus 2023 @ 22:51:34 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_210176541
Kan ook in één reactie he.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_210176583
The Remaining gezien met het meisje van Spy Kids, echt een verschrikkelijk slechte film.
SOONY
  zondag 6 augustus 2023 @ 09:29:05 #223
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_210179537
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 22:08 schreef Cod_player het volgende:
wij hebben ook aflevering 1 gekeken. Puur omdat we vaak in die omgeving op vakantie zijn geweest. Maar ik denk eigenlijk al te weten hoe het gaat aflopen met die jongen (Daan geloof ik). Voorspelbaar dus.
Bij anna Drijver kreeg ik een deja-vu, zij speelde nagenoeg dezelfde rol in Undercover.
pi_210188476
The Witcher seizoen 3 valt wat tegen. Ga hem afkijken maar ik kan me niet voorstellen dat het met een nieuwe Geralt beter wordt.
pi_210191668
Gully kon me niet echt boeien, maar leuk voor Johnny Depp fans want Amber Heard speelt erin mee :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210191842
Heb dit weekend maar een wat oudere crime docu gekeken: Dig deeper. Duitstalig wel, maar desalniettemin wel een prima docu imo.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_210197127
Seizoen 2 van Heartstopper was wederom _O_ Misschien zelfs beter. Wat meer verdieping van alle karakters. Best wat zware thema's, maar het voelt nooit te zwaar aan; zelfs zware thema's houden ze luchtig; soms zelfs met wat humor. Iets meer een open einde deze keer (i.t.t. seizoen 1), maar deze keer wisten ze natuurlijk zeker dat er een seizoen 3 zou gaan komen.
pi_210207276
Gabby's poppenhuis - VS S08 2023 AL - Netflix Original | Kinderserie
Schattige katjes, grappig geknutsel en kleurrijke magie. Beleef geanimeerde avonturen samen met kattenliefhebster Gabby en haar maatje Pandy Poek.

The Seven Deadly Sins: Grudge of Edinburgh Part 2 - Japan 2023 12 0:54 uur - Netflix Original | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Tristan ziet Lancelot voor de eerste keer sinds hun tragische ongeluk en moet zijn innerlijke demonen leren bezweren om het leven van zijn moeder te redden.

Untold: Johnny Football - VS 2023 14 1:11 uur - Netflix Original | Documentaire
Deze documentaire schetst de razendsnelle opkomst en ondergang van footballspeler Johnny Manziel aan de hand van interviews met vrienden, coaches en Manziel zelf.

Zombieverse - Zuid-Korea S01 2023 16 - Netflix Original | Comedy, Reality
In Seoul is een zombievirus uitgebroken. Wie is de ondoden te slim af tijdens uitdagende opdrachten en overleeft het?
pi_210207671
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2023 22:08 schreef Cod_player het volgende:
Gisteren afgekeken.
Ik vond het wel een leuke serie. Ik vind het zelfs jammer dat het klaar is.
  Moderator dinsdag 8 augustus 2023 @ 09:44:11 #230
446930 crew  ESF1Gamer
pi_210208156
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 08:47 schreef lily het volgende:

[..]
Gisteren afgekeken.
Ik vond het wel een leuke serie. Ik vind het zelfs jammer dat het klaar is.
Dat gevoel had ik ook
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 11:33:38 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210209227
quote:
Begonnen aan Knokke off.
Afgehaakt na 4 afleveringen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_210213008
Ik heb afgelopen dagen de 3-delige docu over Waco gekeken.
Is de vrouw in gele trui nog helemaal into de sekte? :D 8)7
pi_210213758
quote:
7s.gif Op maandag 7 augustus 2023 13:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Seizoen 2 van Heartstopper was wederom _O_ Misschien zelfs beter. Wat meer verdieping van alle karakters. Best wat zware thema's, maar het voelt nooit te zwaar aan; zelfs zware thema's houden ze luchtig; soms zelfs met wat humor. Iets meer een open einde deze keer (i.t.t. seizoen 1), maar deze keer wisten ze natuurlijk zeker dat er een seizoen 3 zou gaan komen.
O+ O+ Ik vond het fantastisch. De liefde die deze twee voor elkaar hebben gun je gewoon iedereen. Ik vond de laatste aflevering wel extreem moeilijk om te kijken. Emo en alles! Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb 'm alweer 3 x opnieuw gekeken :@ En sommige scènes zijn gewoon te hartverwarmend en die doe ik gewoon op repeat :P
  Spellchecker dinsdag 8 augustus 2023 @ 17:59:32 #234
197773 crew  maily
pi_210213936
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 17:45 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
O+ O+ Ik vond het fantastisch. De liefde die deze twee voor elkaar hebben gun je gewoon iedereen. Ik vond de laatste aflevering wel extreem moeilijk om te kijken. Emo en alles! Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb 'm alweer 3 x opnieuw gekeken :@ En sommige scènes zijn gewoon te hartverwarmend en die doe ik gewoon op repeat :P
Ben er eergisteren aan begonnen (S1) O+

toch wel een beetje door jouw enthousiasme :D
pi_210214011
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 17:59 schreef maily het volgende:

[..]
Ben er eergisteren aan begonnen (S1) O+

toch wel een beetje door jouw enthousiasme :D
Ik ben benieuwd wat je er van vindt! Ik moet zeggen dat seizoen 1 mooi is, maar seizoen 2 is net wat beter. Beter acteerwerk en het verhaal dat wat dieper gaat. Maar het is allemaal zo mooi O+ Voor sommige zelfs te mooi,dat ze in een complete dip komen nadat het seizoen is afgelopen. Maargoed, dat gaat ook wel weer over :P

Overigens komt dit najaar het 5e boek uit waarop de serie is gebaseerd en de schrijfster heeft ook boek 6 bevestigd. Dus ik hoop écht op een 4e seizoen 😍

[ Bericht 2% gewijzigd door Sunshine1982 op 08-08-2023 18:21:22 ]
pi_210220693
Ladies First: A Story of Women in Hip-Hop - VS Miniserie 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
In deze docuserie bespreken rappers, schrijvers en deskundigen de invloed van vrouwen als pioniers en vernieuwers op de hiphopmuziek en -cultuur.

A Man Called Otto - VS 2022 12 2:06 uur | Boek, Comedy, Drama
Een gepensioneerde knorrepot, kwaad op de wereld en gehard door verdriet, plant zijn eigen einde, maar wordt gedwarsboomd door een jong gezin dat in zijn leven verschijnt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 09-08-2023 08:37:57 ]
  woensdag 9 augustus 2023 @ 08:37:10 #237
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_210220742
quote:
7s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 08:30 schreef Aether het volgende:
In deze docuserie bespreken rappers, schrijvers en deskundigen de invloed van vrouwen als pioniers en vernieuwers op de hiphopmuziek en -cultuur.
Hoe lang duurt die docu? 10 minuten?
pi_210233494
Marry My Dead Body - Taiwan 2023 16 2:09 uur - Netflix Original | Comedy, Drama
Het leven van agent Ming-han neemt een griezelige wending nadat hij een vreemde envelop heeft gevonden: Nu is hij getrouwd met een spookman en samen moeten ze een misdaad oplossen.

Mech Cadets - Japan/VS S01 2023 9 - Netflix Original | Kinderserie
Een underdogtiener sluit zich aan bij een groep jonge cadetten die een band aangaat met Robo Mechs uit de ruimte om de aarde te verdedigen tegen buitenaardse indringers.

Painkiller - VS Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Provocerend
Drama over de oorzaken en gevolgen van de opiatenepidemie in Amerika waarin daders, slachtoffers en een onderzoeker op zoek naar de waarheid worden gevolgd.

Te marre pas... c'est pour rire! - Frankrijk 1982 16 1:37 uur | Comedy, Offbeat, Satire
Als de eigenaar van een fietsenfabriek bij een ongeluk overlijdt en zijn door astrologie geobsedeerde neef de nieuwe baas wordt, ontstaat er chaos.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 10-08-2023 09:11:04 ]
pi_210241002
quote:
7s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 07:49 schreef Aether het volgende:

Painkiller - VS Miniserie 2023 16 - Netflix Original | Boek, Drama, Provocerend
Drama over de oorzaken en gevolgen van de opiatenepidemie in Amerika waarin daders, slachtoffers en een onderzoeker op zoek naar de waarheid worden gevolgd.

Er op gezet ^O^
pi_210242460
  donderdag 10 augustus 2023 @ 23:50:02 #241
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_210243135
Film A Man Called Otto uit 2022 staat erop! Kende 'm al, en vond het een erg sterke film van Tom Hanks. Wat mij betreft zeker een aanrader.

Geloof dat het oorspronkelijk een Scandinavische film is(?)
pi_210243208
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 23:50 schreef GwaiLow het volgende:
Film A Man Called Otto uit 2022 staat erop! Kende 'm al, en vond het een erg sterke film van Tom Hanks. Wat mij betreft zeker een aanrader.

Kreeg 'm ook net als tip van zoonlief :D
pi_210244665
Down for Love - Nieuw-Zeeland S01 2023 AL - Netflix Original | Reality
Deze feelgoodrealityserie waarin een groep mensen met downsyndroom zich door alle pieken en dalen van het daten baant, is een hartverwarmende zoektocht naar liefde.

Heart of Stone - VS 2023 12 2:02 uur - Netflix Original | Actie, Drama, Spionage
Een geheim agent van een schimmige wereldwijde vredeshandhavingsorganisatie zet alles op alles om te voorkomen dat een hacker haar belangrijkste en gevaarlijkste wapen steelt.

Home for Rent - Thailand 2023 16 2:03 uur | Horror
Een huisbazin wordt geterroriseerd door een sekte aangevoerd door haar kwaadaardige huurders. De sekte heeft haar man al verleid en richt zich nu op haar dochter.

Tamango - Frankrijk 1958 16 1:37 uur | Boek, Drama, Duister
In de negentiende eeuw zit een pas gevangengenomen Afrikaanse man vast op een slavenschip naar Cuba en ontketent een opstand met zijn medegevangenen.
pi_210245931
quote:

Het is een Zweeds boek en dat is idd ook in het Zweeds verfilmd (Een man die Ove heet). Ik vond het boek beter, maar de film is ook zeker vermakelijk.
  Spellchecker vrijdag 11 augustus 2023 @ 22:14:18 #245
197773 crew  maily
pi_210253628
quote:

Kende m niet, maar zit nu te kijken ^O^ :D
pi_210253658
quote:

Klopt die Scandinavische film is erg goed. Ga daarom deze niet kijken.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_210253675
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 22:17 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Klopt die Scandinavische film is erg goed. Ga daarom deze niet kijken.
Zonde want de Amerkaanse is ook gewoon echt top! Toevallig een tijdje geleden gekeken.
Het origineel jaren geleden. Ove O+
pi_210256094
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 20:20 schreef Blues het volgende:

Er op gezet ^O^
Ik heb vannacht aflkevering 1 gekeken van Painkiller. En het is vast wat gedramatiseerd, maar jeetje :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210256304
Painkiller sla ik over, heb het verhaal al gezien in Dopesick wat al erg goed was.
pi_210257978
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')