abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209925256
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Unknown: Cave of Bones - VS 2023 9 1:34 uur - Netflix Original | Documentaire
Wetenschappers onderzoeken ondergrondse aanwijzingen van meer dan 250.000 jaar oud, die vragen oproepen over onze vroege voorouders – en wat het werkelijk betekent om mens te zijn.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_209937090
Kingdom - Japan 2019 16 2:13 uur | Actie
Een oorlogswees heeft een vriend die in dienst van de koning sterft. Hij neemt zijn zwaard op en zweert gerechtigheid te zoeken door de afgezette koning weer op de troon te zetten.

Kingdom 2: Far and Away - Japan 2022 12 2:14 uur | Actie
Een oorlogswees met ambities, maar zonder ervaring op het slagveld voegt zich bij een bonte infanteriegroep die een superieur invasieleger probeert af te slaan.
pi_209950821
The Deepest Breath - VS 2023 9 1:50 uur - Netflix Original | Documentaire
Een kampioen die recordprestaties neerzet en een heldhaftige veiligheidsduiker zijn gek van vrijduiken en riskeren alles om geschiedenis te schrijven met een opmerkelijke duik.

Los (casi) ídolos de Bahía Colorada | The (Almost) Legends - Mexico 2023 9 1:36 uur - Netflix Original | Comedy
In een kleurrijk Mexicaans stadje ontmoeten twee halfbroers elkaar weer om de nagedachtenis van hun vader te eren tijdens een autorally vol adrenaline en bandamuziek.

Knokke Off - België S01 2023 12 | Drama, Romantisch
Tijdens een zinderende zomer aan de Belgische kust proberen rijke vrienden om te gaan met liefdesperikelen en verwachtingen. Ze leren dat volwassen worden lang niet makkelijk is.
pi_209953201
Heb net Public enemy book of revelation gekeken, Belgische serie, vond ik wel goed.
Nu rough diamonds ook Belgisch maar vind het beetje matig eigenlijk
  woensdag 19 juli 2023 @ 11:39:09 #155
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_209953251
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2023 11:36 schreef Magica het volgende:
Heb net Public enemy book of revelation gekeken, Belgische serie, vond ik wel goed.

Ben ik ook aan begonnen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_209964286
Poker Face - VS 2022 12 1:34 uur | Misdaad, Thriller
Als een miljardair zijn oudste vrienden ontvangt voor hun jaarlijkse pokergame, verhoogt hij de inzet op een sinistere manier. Maar een dreiging van buitenaf bemoeilijkt zijn plan.

Supa Team 4 - Zuid-Afrika S01 2023 6 - Netflix Original | Kinderserie
Vier tieners met een heel gewoon leven op de middelbare school worden door een voormalige spion gevraagd voor een superheldenteam. Hun opdracht? De wereld redden.

Sweet Magnolias - VS S03 2022 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Goede vriendinnen Maddie, Helen en Dana Sue helpen elkaar terwijl ze een balans moeten vinden tussen relaties, familie en carrières in het zuidelijke stadje Serenity.
pi_209976071
The confession killer

:o :{ 8)7
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_209977042
They Cloned Tyrone - VS 2023 16 2:04 uur - Netflix Original | Comedy, Offbeat, Sci-Fi
Door een reeks griezelige gebeurtenissen raakt een onwaarschijnlijk drietal (John Boyega, Teyonah Parris en Jamie Foxx) steeds verder verwikkeld in een duister buurtcomplot.

Too Hot to Handle - VS S05/B 2022 12 - Netflix Original | Reality
Knappe vrijgezellen ontmoeten elkaar aan de oevers van het paradijs. Maar om de verleidelijke hoofdprijs te winnen, zullen ze seks moeten opgeven.
pi_210011819
Die freedive docu is wel leip. Wat een sport.

Snap alleen niet waarom die safety gasten niet gewoon met lucht duiken?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_210017501
Ik probeerde Pokerface te kijken maar erg vroegtijdig afgezet,

Flopshow
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210019361
Dauwdruppeldagboeken - VS S01 2023 AL - Netflix Original | Kinderserie
Drie feeën in opleiding houden ervan om voor kinderen te zorgen terwijl ze hun vleugels aan het verdienen zijn: van het terugvinden van verloren dingen tot het opruimen van troep.

Dream - Zuid-Korea 2023 12 2:07 uur - Netflix Original | Comedy, Drama
Onderschat ze niet! Een groep dakloze mannen werkt hard en traint met toewijding om mee te doen aan een internationaal toernooi, ondanks een knorrige coach.

Unknown: Cosmic Time Machine - VS 2023 AL 1:04 uur - Netflix Original | Documentaire
De James Webb-telescoop spreekt tot de verbeelding met scherpe foto's van verafgelegen sterrenstelsels. Deze documentaire volgt zijn historische reis van begin tot lancering.
pi_210020064
Knokke Off, erg vermakelijke serie van Belgisch/Nederlandse makelarij. Kijkt makkelijk weg met 10 afleveringen van een half uurtje.
  maandag 24 juli 2023 @ 23:43:07 #163
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_210029655
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juli 2023 23:39 schreef TLC het volgende:
The confession killer

[ afbeelding ]

:o :{ 8)7
Ja wat een falende politie he. Ongekend. En deze man maar milkshakes naar binnen harken met zijn 3 tanden en maar verhalen verzinnen.

Vanavond the puppet master voor het eerst gekeken. Alweer jaartje oud en nog niet aan begonnen. Maar wtf. Wel een aanrader imo.
pi_210030394
De drakenprins - VS S05 2023 6 - Netflix Original | Kinderserie
Door een buitengewone ontdekking worden twee menselijke prinsen en een elvenstrijder aangezet tot een epische reis om vrede te stichten in hun oorlogvoerende landen.

Sintonia - Brazilië S04 2022 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad
Drie tieners uit dezelfde favela van São Paulo jagen hun dromen na en blijven vrienden, in een wereld vol muziek, drugs en religie.
pi_210040845
Baki Hanma - Japan S02 2021 16 - Netflix Original | Actie
Ter voorbereiding op het gevecht met zijn vader gaat Baki naar de staatsgevangenis van Arizona om het op te nemen tegen een beruchte gevangene met de naam Mr. Unchained.

Missing: The Lucie Blackman Case - Japan/VS 2023 AL 1:22 uur - Netflix Original | Documentaire
1 juli 2000. De 21-jarige Britse Lucie Blackman wordt vermist in Tokio, wat leidt tot een internationaal onderzoek - en een niet aflatende zoektocht naar gerechtigheid.
pi_210047886
Kunnen ze het laatste seizoen van House of Cards niet gaan herschrijven nu Kevin Spacey is vrijgesproken? :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator woensdag 26 juli 2023 @ 18:43:42 #167
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_210048003
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 18:30 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen ze het laatste seizoen van House of Cards niet gaan herschrijven nu Kevin Spacey is vrijgesproken? :P
Ik denk het niet, want er waren ook 8 crewleden op de set van HoC die geklaagd over 'm hadden. :P
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 26 juli 2023 @ 18:51:37 #168
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_210048104
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juli 2023 06:20 schreef Aether het volgende:
Baki Hanma - Japan S02 2021 16 - Netflix Original | Actie
Ter voorbereiding op het gevecht met zijn vader gaat Baki naar de staatsgevangenis van Arizona om het op te nemen tegen een beruchte gevangene met de naam Mr. Unchained.

Missing: The Lucie Blackman Case - Japan/VS 2023 AL 1:22 uur - Netflix Original | Documentaire
1 juli 2000. De 21-jarige Britse Lucie Blackman wordt vermist in Tokio, wat leidt tot een internationaal onderzoek - en een niet aflatende zoektocht naar gerechtigheid.
Nice die The Lucie Blackman Case deze week sowieso kijken. Laat nog wel ff weten of het de moeite is ;)
pi_210052752
La Dama del Silencio: El caso Mataviejitas | The Lady of Silence: The Mataviejitas Murders - Mexico 2023 12 1:51 uur - Netflix Original | Documentaire
Tussen 1998 en 2005 werd Mexico-Stad getroffen door een serie moorden op oudere vrouwen. De politie ging op jacht naar, en ving, een hoogst onverwachte verdachte.

Happiness For Beginners - VS 2023 9 1:45 uur - Netflix Original | Boek, Comedy, Feelgood, Romantisch
Een lerares staat na haar scheiding op een tweesprong en waagt zich aan een nieuwe start in het leven en de liefde als ze zich aanmeldt voor een zware groepswandeltocht.

Hari Ini Akan Kita Ceritakan Nanti | Today We'll Talk About That Day - Indonesië 2023 12 1:58 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Heden en verleden komen samen in deze prequel van 'One Day We'll Talk About Today', waarin de levens van Narendra en Ajeng elkaar voor het eerst kruisen.

Paradise - Duitsland 2023 12 1:58 uur - Netflix Original | Sci-Fi, Thriller
Een man die werkt bij een biotechbedrijf dat de tijd kan manipuleren, ziet de duistere kant hiervan als een enorme schuld zijn vrouw dwingt om 40 jaar van haar leven op te geven.

The Witcher - VS S03/B 2023 16 - Netflix Original | Actie, Boek, Drama, Fantasy
Geralt van Rivia, een gemuteerde monsterjager die je kunt inhuren, is op weg naar zijn bestemming in een onstuimige wereld waarin mensen vaak slechter zijn dan monsters.
  donderdag 27 juli 2023 @ 11:51:37 #170
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_210055899
The Lucie Blackman Case wel prima. Geen bovengemiddelde Netflix docu zoals bijv dont fuck with cats, evil genius, etc. Gaat naar mijn mening ook veel over verschil in aanpak en cultuur tussen westen en Japan. Als je dat leuk lijkt in combinatie van zo'n gebruikelijke zoektocht, dan is het wel prima kijkvoer.
pi_210055983
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 11:51 schreef StevenHyde het volgende:
The Lucie Blackman Case wel prima. Geen bovengemiddelde Netflix docu zoals bijv dont fuck with cats, evil genius, etc. Gaat naar mijn mening ook veel over verschil in aanpak en cultuur tussen westen en Japan. Als je dat leuk lijkt in combinatie van zo'n gebruikelijke zoektocht, dan is het wel prima kijkvoer.
Ik ga wel even kijken.

Heb nog een hele lijst voor het docu-topic in CRI aan tips voor je ;) (allemaal niet van Netflix)

Misschien dat ik vanavond wel even tijd maak om achter de laptop te zitten.
  donderdag 27 juli 2023 @ 12:03:25 #172
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_210056077
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 11:56 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik ga wel even kijken.

Heb nog een hele lijst voor het docu-topic in CRI aan tips voor je ;) (allemaal niet van Netflix)

Misschien dat ik vanavond wel even tijd maak om achter de laptop te zitten.
Super tnx. Ga ik daar zo even naar kijken. Ben daar wel aan toe want heb alle crime docu's die me lijken aan te spreken op Netflix wel gezien :)
  Spellchecker donderdag 27 juli 2023 @ 12:04:31 #173
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_210056094
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 11:51 schreef StevenHyde het volgende:
Gisteren stukje trailer van gezien; ga toch maar eens proberen.
pi_210056108
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juli 2023 18:43 schreef Mike het volgende:

[..]
Ik denk het niet, want er waren ook 8 crewleden op de set van HoC die geklaagd over 'm hadden. :P
Die zijn vervangbaar. Kevin Spacey niet .
  Moderator donderdag 27 juli 2023 @ 12:07:35 #175
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_210056154
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juli 2023 12:05 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Die zijn vervangbaar. Kevin Spacey niet .
Vervangbaar voor wat? House of Cards is een gesloten boek.

[ Bericht 0% gewijzigd door Mike op 27-07-2023 12:13:35 ]
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')