abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210308032
Curve was redelijk spannend, ik had echter meer een versie verwacht van The Hitcher, waar Rutger Hauer de lifter was :P Sowieso nooit vreemde mensen meenemen in je auto o|O
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_210313302
SPOILER: Covers2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers2 links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isabella: o Caso Nardoni - Brazilië 2023 9 1:45 uur - Netflix Original | Documentaire
Wanneer een 5-jarig meisje uit het appartement van haar vader valt, gaat haar moeder op zoek naar gerechtigheid. Ze komt daarbij in de nationale belangstelling te staan.

Lucy - Frankrijk 2014 16 1:29 uur | Actie, Sci-Fi
Als een jonge Amerikaanse in Taiwan onvrijwillig een drugkoerier wordt, komen er hightechnarcotica in haar systeem vrij en krijgt ze bovenmenselijke krachten.

My Dad the Bounty Hunter - VS S02 2023 6 - Netflix Original | Kinderserie
Een intergalactische premiejager neemt zijn vaderplicht wel heel erg serieus als zijn twee kinderen per ongeluk met hem meereizen naar de ruimte en zijn missie laten mislukken.

The Upshaws - VS D04 2023 16 - Netflix Original | Comedy
In deze comedyserie streeft een zwarte arbeidersfamilie uit Indiana te midden van de dagelijkse beslommeringen naar een beter leven en huiselijk geluk.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 17 augustus 2023 @ 21:01:48 #278
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_210322900
Zit Keizersvrouwen te kijken, goede serie
pi_210326402
Kötü Adamın 10 Günü | 10 Days of a Bad Man - Turkije 2023 16 2:04 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad, Mystery, Thriller
Een privédetective moet zich een weg banen door een wirwar van leugens om de waarheid te achterhalen over een moord in een landhuis.

Mask Girl - Zuid-Korea S01 2023 16 - Netflix Original | Drama, Offbeat, Thriller
Een onzekere kantoormedewerkster is 's nachts een gemaskerde internetpersoonlijkheid. Maar dan haalt een reeks noodlottige gebeurtenissen haar leven overhoop.

The Monkey King - China/Hong Kong/VS 2023 6 1:36 uur - Netflix Original | Avontuur, Boek, Familiefilm
Een aap begint samen met een meisje en zijn stok een epische zoektocht naar onsterfelijkheid. Onderweg neemt hij het op tegen monsters, draken, goden en zijn eigen ego.
pi_210337443
Guns & Gulaabs - India S01 2023 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Misdaad, Offbeat, Thriller
In het door kartels gerunde stadje Gulaabgunj raken een agent uit de grote stad en een verliefde monteur verstrikt in de chaos van een ongekend grote opiumdeal.

Love, Sex and 30 Candles - Zuid-Afrika 2023 14 1:46 uur - Netflix Original | Boek, Drama, Feelgood
In het jaar dat ze 30 worden, krijgen vier beste vriendinnen te maken met relaties, liefdesverdriet en een schokkende situatie waardoor hun vriendschap uiteen dreigt te vallen.

Requiem - Frankrijk 2001 16 1:32 uur | Actie, Duister, Horror, Misdaad
Een crimineel zoekt zijn toevlucht in een afgelegen klooster. Als zijn oude bende arriveert, schijnbaar toevallig, wordt hij geconfronteerd met een gevecht en een geloofscrisis.
pi_210348546
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 07:08 schreef Aether het volgende:
The Age of Innocence - VS 1993 6 2:18 uur | Boek, Drama, Romantisch
De New Yorkse aristocraat Newland Archer rekt de starre normen van de Gilded Age-maatschappij op als hij valt voor de aanstootgevende nicht van zijn verloofde.
Kostuumdrama van Scorsese. Eén van m'n lievelingsfilms.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_210348760
Ik kijk deze in etappes.
Wat een film :o :D (lekkere grime ook :P)
Midsommar (2019) - Reference View - IMDb
  zondag 20 augustus 2023 @ 11:31:58 #283
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_210352317
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 09:25 schreef Isabeau het volgende:

Ik heb vannacht aflkevering 1 gekeken van Painkiller. En het is vast wat gedramatiseerd, maar jeetje :o
Wij hebben gisteravond de laatste aflevering ervan bekeken. Wat een verhaal en dan te bedenken dat de tegenwoordige farmaceuten waarschijnlijk geen haar beter zijn. Alles draait nog steeds om geld...
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_210353196
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 augustus 2023 23:09 schreef Blues het volgende:
Ik kijk deze in etappes.
Wat een film :o :D (lekkere grime ook :P)
Midsommar (2019) - Reference View - IMDb
In etappes? Why?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210353211
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 11:31 schreef golfer het volgende:

Alles draait nog steeds om geld...
In Amerika helemaal.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_210353333
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 12:44 schreef Slayage het volgende:

In etappes? Why?
Als ik ff tijd en zin heb als @golfer bijv sport kijkt :s)
pi_210359678
Na de reacties hier ook Painkiller aangeslingerd.

Aflevering 2 inmiddels mee bezig. Echt alles is goed: van acteerwerk tot aan de muziek _O_

Degene die Edie speelt mag van mij wel een award krijgen, net als in OITNB zet ze weer een geweldige prestatie neer O+

Heb een pot thee gezet en een doosje Pim's opengemaakt, ik kijk nog even door :7

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 20-08-2023 20:46:46 ]
pi_210359920
quote:
1s.gif Op zondag 20 augustus 2023 20:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Na de reacties hier ook Painkiller aangeslingerd.

Aflevering 2 inmiddels mee bezig. Echt alles is goed: van acteerwerk tot aan de muziek _O_

Degene die Edie speelt mag van mij wel een award krijgen, net als in OITNB zet ze weer een geweldige prestatie neer O+

Heb een pot thee gezet en een doosje Pim's opengemaakt, ik kijk nog even door :7
Echte aanrader idd :Y
pi_210361567
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2023 11:31 schreef golfer het volgende:

Wij hebben gisteravond de laatste aflevering ervan bekeken. Wat een verhaal en dan te bedenken dat de tegenwoordige farmaceuten waarschijnlijk geen haar beter zijn. Alles draait nog steeds om geld...
Schokkend hoe het ze werkelijk waar geen moer kan schelen wat hun medicijn met mensen doet. Alles voor het geld. Echt walgelijk. Hoe heel gewone mensen door iets stompzinnigs (knieblessure, door je rug gaan etc) zo verslaafd raken dat hun hele leven (en dat van de mensen om hun heen!) zo kapot gemaakt wordt. En dat de fabrikant dat gewoon weet!

Ik keek na Painkiller de docu Poisoned. Over voedselvergiftigingen. Oa ook doordat het fabrikanten geen reet kan schelen dat hun product domweg gevaarlijk kan zijn. Die hamburgerketen die wist dat ze de burgers te kort bakken (hey, anders wat taaiere burgers en dus lagere omzet), de pindaboer die wist dat de pinda's besmet waren etc. En dan gaat het ineens over onveilige eieren. En de eieren die getest werden en meerdere malen onveilig bleken te zijn waren van? *tromgeroffel* onder andere Purdue (....)

(Purdue Pharma was het bedrijf achter Oxycontin)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_210361608
:r :r :r
pi_210361703
Oh wow!

Ben nu halverwege afl 5 maar wil slapen dus kijk morgen de rest.

Aanrader is trouwens The Pharmacist, ook van Netflix en wat hier ook mee te maken heeft alleen gezien vanuit een vader.
Heel bijzondere docu ook.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2023 10:47:58 ]
pi_210364381
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 augustus 2023 19:31 schreef Slayage het volgende:
Vanaf vandaag kan je dus HBO kijken op Netflix https://www.filmvandaag.n(...)u-te-zien-op-netflix
quote:
pi_210364444
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 23:50 schreef GwaiLow het volgende:
Film A Man Called Otto uit 2022 staat erop! Kende 'm al, en vond het een erg sterke film van Tom Hanks. Wat mij betreft zeker een aanrader.

Geloof dat het oorspronkelijk een Scandinavische film is(?)
Ik vond het een vrij matige open deur film. Makkelijke voorspelbare keuzes. En natuurlijk moest er een tranny in zitten die niet wordt geaccepteerd word. Die komen we allemaal natuurlijk dagelijks tegen.

Hanks bekend van iconische rollen die zich nu met dit soort niemendalletjes moet bezighouden is wel treurig. Hij speelt overduidelijk op de auto pilot. Snap niet dat men hier zo lyrisch over is. Matige humor met een uitgemolken disney concept. De grumpy van de film blijkt een hart van goud te hebben. Lekker origineel.
pi_210369237
Black Christmas - VS 2019 16 1:32 uur | Horror
Wanneer sociaal bewuste studievriendinnen hun wintervakantie doorbrengen op de campus, zorgt een gemaskerde stalker niet bepaald voor een vakantiesfeer.
pi_210370529
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 10:40 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ik vond het een vrij matige open deur film. Makkelijke voorspelbare keuzes. En natuurlijk moest er een tranny in zitten die niet wordt geaccepteerd word. Die komen we allemaal natuurlijk dagelijks tegen.

Hanks bekend van iconische rollen die zich nu met dit soort niemendalletjes moet bezighouden is wel treurig. Hij speelt overduidelijk op de auto pilot. Snap niet dat men hier zo lyrisch over is. Matige humor met een uitgemolken disney concept. De grumpy van de film blijkt een hart van goud te hebben. Lekker origineel.
Ik vond het echt een mooie film, met name door de verhaallijn over vroeger. Ik kon me daardoor heel goed indenken waarom Otto is zoals ie is. Ik kwam in tranen de bioscoopfilm uit en dat gebeurt me niet zo vaak.

Ik ben het wel met je eens over de ‘tranny’, dat lijkt wel een moetje tegenwoordig. Over 30 of 40 jaar kun je films en series uit deze tijd exact dateren door dat woke gebeuren (dat is dan natuurlijk weer hopeloos uit de tijd).
pi_210376119
American Assassin - VS 2017 16 1:52 uur | Actie, Boek
Nadat student Mitch Rapp een tragisch verlies heeft geleden tijdens een terroristische aanslag, trekt zijn vastberaden wraakzucht de aandacht van de CIA.

Lighthouse - Japan S01 2023 9 - Netflix Original | Talkshow
Twee prominente entertainers hebben een ongedwongen ontmoeting en een openhartig gesprek, waarbij ze met een lach en een traan hun kwetsbaarheden en zorgen delen.

Untold: Swamp Kings - VS Miniserie 2023 12 - Netflix Original | Documentaire
In deze docuserie verandert de legendarische en meedogenloze footballcoach Urban Meyer de bijeengeraapte Florida Gators van begin 21e eeuw in een onverslaanbare machine.
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 13:03:13 #297
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept
pi_210379722
Isabella o caso nardoni voor een groot deel gekeken. Wel een goede crime docu imo. Zielig ook natuurlijk met zo'n jong meisje 🙁
pi_210384786
Geen Netflix maar ik ben bezig met Detroit (2017)

Moet huilen :@
pi_210384853
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 19:49 schreef mascara-klodder het volgende:

Post het dan niet hier :?
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 22 augustus 2023 @ 20:35:21 #300
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_210385557
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 augustus 2023 19:49 schreef mascara-klodder het volgende:

Waar is deze film dan te zien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop