SPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Isabella: o Caso Nardoni - Brazilië 2023 9 1:45 uur - Netflix Original | DocumentaireSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kötü Adamın 10 Günü | 10 Days of a Bad Man - Turkije 2023 16 2:04 uur - Netflix Original | Drama, Misdaad, Mystery, ThrillerSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Guns & Gulaabs - India S01 2023 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Misdaad, Offbeat, ThrillerSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kostuumdrama van Scorsese. Eén van m'n lievelingsfilms.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 07:08 schreef Aether het volgende:
The Age of Innocence - VS 1993 6 2:18 uur | Boek, Drama, Romantisch
De New Yorkse aristocraat Newland Archer rekt de starre normen van de Gilded Age-maatschappij op als hij valt voor de aanstootgevende nicht van zijn verloofde.
Wij hebben gisteravond de laatste aflevering ervan bekeken. Wat een verhaal en dan te bedenken dat de tegenwoordige farmaceuten waarschijnlijk geen haar beter zijn. Alles draait nog steeds om geld...quote:Op zaterdag 12 augustus 2023 09:25 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vannacht aflkevering 1 gekeken van Painkiller. En het is vast wat gedramatiseerd, maar jeetje
In etappes? Why?quote:Op zaterdag 19 augustus 2023 23:09 schreef Blues het volgende:
Ik kijk deze in etappes.
Wat een film![]()
(lekkere grime ook
)
Midsommar (2019) - Reference View - IMDb
In Amerika helemaal.quote:
Echte aanrader iddquote:Op zondag 20 augustus 2023 20:45 schreef mascara-klodder het volgende:
Na de reacties hier ook Painkiller aangeslingerd.
Aflevering 2 inmiddels mee bezig. Echt alles is goed: van acteerwerk tot aan de muziek![]()
Degene die Edie speelt mag van mij wel een award krijgen, net als in OITNB zet ze weer een geweldige prestatie neer
Heb een pot thee gezet en een doosje Pim's opengemaakt, ik kijk nog even door
Schokkend hoe het ze werkelijk waar geen moer kan schelen wat hun medicijn met mensen doet. Alles voor het geld. Echt walgelijk. Hoe heel gewone mensen door iets stompzinnigs (knieblessure, door je rug gaan etc) zo verslaafd raken dat hun hele leven (en dat van de mensen om hun heen!) zo kapot gemaakt wordt. En dat de fabrikant dat gewoon weet!quote:Op zondag 20 augustus 2023 11:31 schreef golfer het volgende:
Wij hebben gisteravond de laatste aflevering ervan bekeken. Wat een verhaal en dan te bedenken dat de tegenwoordige farmaceuten waarschijnlijk geen haar beter zijn. Alles draait nog steeds om geld...
quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 19:31 schreef Slayage het volgende:
Vanaf vandaag kan je dus HBO kijken op Netflix https://www.filmvandaag.n(...)u-te-zien-op-netflix
quote:Binnenkort ook Band of Brothers (2001) en The Pacific (2010).
https://www.filmvandaag.n(...)oorlogsserie-van-hbo
Ik vond het een vrij matige open deur film. Makkelijke voorspelbare keuzes. En natuurlijk moest er een tranny in zitten die niet wordt geaccepteerd word. Die komen we allemaal natuurlijk dagelijks tegen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 23:50 schreef GwaiLow het volgende:
Film A Man Called Otto uit 2022 staat erop! Kende 'm al, en vond het een erg sterke film van Tom Hanks. Wat mij betreft zeker een aanrader.
Geloof dat het oorspronkelijk een Scandinavische film is(?)
Black Christmas - VS 2019 16 1:32 uur | HorrorSPOILER: Covers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het echt een mooie film, met name door de verhaallijn over vroeger. Ik kon me daardoor heel goed indenken waarom Otto is zoals ie is. Ik kwam in tranen de bioscoopfilm uit en dat gebeurt me niet zo vaak.quote:Op maandag 21 augustus 2023 10:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ik vond het een vrij matige open deur film. Makkelijke voorspelbare keuzes. En natuurlijk moest er een tranny in zitten die niet wordt geaccepteerd word. Die komen we allemaal natuurlijk dagelijks tegen.
Hanks bekend van iconische rollen die zich nu met dit soort niemendalletjes moet bezighouden is wel treurig. Hij speelt overduidelijk op de auto pilot. Snap niet dat men hier zo lyrisch over is. Matige humor met een uitgemolken disney concept. De grumpy van de film blijkt een hart van goud te hebben. Lekker origineel.
American Assassin - VS 2017 16 1:52 uur | Actie, BoekSPOILER: Trailers2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post het dan niet hierquote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Geen Netflix maar ik ben bezig met Detroit (2017)
Moet huilen
Waar is deze film dan te zien?quote:Op dinsdag 22 augustus 2023 19:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Geen Netflix maar ik ben bezig met Detroit (2017)
Moet huilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop