Hardleersquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit je nog steeds de verkeerde audiofeed te luisteren?
Die is met een voodoopop bezigquote:
Perez versie 12.0 intussen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die gaat zich wéér resetten en dan volgende race weer voor het kampioenschap.
Hij kan bijna een complete race houden op die bandjes.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:24 schreef HiDiHo het volgende:
En weer een bandje voor zijn kart
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:20 schreef Jane het volgende:
"I come from Holland", dat zeggen Limburgers niet vaak.
Max "jij bent mijn alesi"quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:24 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Jij zou toch slapenquote:
Die band gaat naar Pirelli toch?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:24 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou heel vet zijnquote:
Hülk en Alonso hebben iets gedaan dat Max nog niet heeft gedaanquote:
Friesland hierquote:
Neen. ik woon er, maar dat betekent niet dat ik bij Groninger voel.quote:
Perez zou nog bovenaan staan.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:27 schreef Perox het volgende:
Volgens mij als Max er niet was, dan zou dit een van de meest onzekere kampioenschappen zijn ooit. Of zou het dan appeltje eitje zijn voor ALO?
Dus ik hoef alleen de grens om op bezoek te gaan bij jouquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Neen. ik woon er, maar dat betekent niet dat ik bij Groninger voel.
Excuus. Twente of Achterhoek dus?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Neen. ik woon er, maar dat betekent niet dat ik bij Groninger voel.
je moet alleen even naar Stad gaanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus ik hoef alleen de grens om op bezoek te gaan bij jou
quote:
Kâôle nollander zegt men hier van jullie.quote:
Ik ga gelijk terug, want anders kan ik pas 7 uur 's ochtends de trein terug pakken.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je moet alleen even naar Stad gaan
Ik weet dat je er binnenkort bent, alleen zou ik als ik jou was de afterparty van de zanger wel mijden
Rammstein?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je moet alleen even naar Stad gaan
Ik weet dat je er binnenkort bent, alleen zou ik als ik jou was de afterparty van de zanger wel mijden
Zij Friesland, hij Grunnquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
[..]
Kâôle nollander zegt men hier van jullie.
Ja dat maakt dus voor de uitdrukking niks uit.quote:
Ik heb een tribune plaats.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daar wil je niet front row staan.
Hint was de afterparty van een zanger.quote:
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Albers, de man die HAM gisteren als TOP van het seizoen tot nu toe wist te benoemen weet het gesprek toch weer op MERC te brengen. Heeft Albers toevallig een historie bij MERC?
I knowquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hint was de afterparty van een zanger.
Speciaal gekregen van Til?quote:
Ook Friesland..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zo te horen hebben m'n buren dat.
Ik hoor m'n TV niet eens meer.
Zeker. Voor Benz in de DTM gereden, nog voordat hij in de F1 geraaktequote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Albers, de man die HAM gisteren als TOP van het seizoen tot nu toe wist te benoemen weet het gesprek toch weer op MERC te brengen. Heeft Albers toevallig een historie bij MERC?
Nee, dan zou de beste van de twee Red Bull-coureurs bovenaan staan.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:27 schreef Perox het volgende:
Volgens mij als Max er niet was, dan zou dit een van de meest onzekere kampioenschappen zijn ooit. Of zou het dan appeltje eitje zijn voor ALO?
O, dat was hetquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker. Voor Benz in de DTM gereden, nog voordat hij in de F1 geraakte
Dan wordt het vast een onvergetelijke avondquote:
DTM gereden met Mercquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hey, in lykwein!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fryslân Boppe, Hollân yn'e groppe
Volgens mij was dat na zijn perioded in F1.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker. Voor Benz in de DTM gereden, nog voordat hij in de F1 geraakte
Die zal blij zijn dat je hem geen echte man vindt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik hou het gewoon maaar bij mijn eigen "man"![]()
Hij reed ervoor en erna in de DTM.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:36 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Volgens mij was dat na zijn perioded in F1.
Ik weet wel wie dat isquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik hou het gewoon maar bij mijn eigen "man"![]()
Maar, maar..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zal blij zijn dat je hem geen echte man vindt.
Ja daar kom je zomaar niet mee weg!quote:
Had je eerder kunnen wetenquote:
Vooralsnog maar 1 keer genoemd in de documenten. Dus slechts 3 plekken.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:36 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zit de nabeschouwing te kijken en Sainz gaat een dikke straf krijgen
Je hebt gelijk die stoel moet dan wel opgevuld met een ander. De helft van het huidige veld zou kampioen kunnen worden met deze auto.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:34 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee, dan zou de beste van de twee Red Bull-coureurs bovenaan staan.
Daar ontsnap je dan. Je lijkt Hamilmans wel.quote:
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar ontsnap je dan. Je lijkt Hamilmans wel.
Ik ben leukerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar ontsnap je dan. Je lijkt Hamilmans wel.
Ik weet wie zijn ex is, op die manier weet ik hetquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet wie zijn ex is, op die manier weet ik het
Je liefdeloze leven trekt het niet? Gut...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Zou jij eens kunnen stoppen, regel een hotelkamer ofzo, Christus te paard zeg.
Morgen is er weer F1.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:43 schreef PS. het volgende:
Waar is de moderatie om dit topic te laten gaan over de F1?
quote:
Welke moderatie?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:43 schreef PS. het volgende:
Die geven geen fuck om dit topicquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:43 schreef PS. het volgende:
Dat is dan ook niet zo heel moeilijk hequote:
Thijsquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt 1 grote orgie met @:nattekat en @:el_thijs erbij
Die ligt weer in zijn mandquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:43 schreef PS. het volgende:
nee, het is nattekittenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die ligt weer in zijn mand
[ afbeelding ]
Nu droge kitten, want heeft al het nats in Montreal gedumptquote:
True, truequote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu droge kitten, want heeft al het nats in Montreal gedumpt
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die ligt weer in zijn mand
[ afbeelding ]
Ik ving niet op wat ie letterlijk zei maar de toon was wel echt heel negatief.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:47 schreef PirE het volgende:
Charles is er helemaal klaar mee. Best harde woorden van de altijd diplomatieke Charles.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ferrari is ook een geolied team, ze glijden er regelmatig op uit.
Hoi jijquote:
Kom je er niet gezellig bij?quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ferrari is ook een geolied team, ze glijden er regelmatig op uit.
Ik heb straks 2 nattekatten in bedquote:
Whut?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb straks 2 nattekatten in bed
Kan best een salami bij, misschien te groot voor 1quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb straks 2 nattekatten in bed
Kijk effe in de kattenfoto topics voor de picsquote:
NEINquote:
Kattenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kijk effe in de kattenfoto topics voor de pics
Ahw, pitspoezenquote:
jawohlquote:
Dan ook een voor hontenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:56 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij moet ik zo een kattentopic openen in F1.
ucheF&Fuchequote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:56 schreef Nattekat het volgende:
Allemaal plaatjes van jouquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:56 schreef Nattekat het volgende:
Met pitpoezenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:56 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon 'PitsPoezen' noemen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:56 schreef Nattekat het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
F1-gerelateerde kattenplaatjes natuurlijk
bosmarmotten dan ook een topicquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alleen tijdens de GP van Canada!quote:
kiwivogeltjesquote:
Ach nee toch.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:01 schreef Starflyer het volgende:
Hulkenberg mag zich ook melden voor een red flag infringement
Kan zijn P2 kostenquote:Op zondag 18 juni 2023 00:01 schreef Starflyer het volgende:
die tijd stond al voor de vlag vielquote:
Nee hequote:Op zondag 18 juni 2023 00:01 schreef Starflyer het volgende:
Can we have some Fs in the chat please.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:01 schreef Starflyer het volgende:
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor het te snel terug naar de pits rijdenquote:
quote:
Dacht het al...quote:Op zondag 18 juni 2023 00:01 schreef Starflyer het volgende:
Wat heeft ie geflikt?quote:Op zondag 18 juni 2023 00:01 schreef Starflyer het volgende:
Denk niet dat dat het was, anders was z'n tijd direct wel afgenomen.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:03 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Dacht het al...
ik zag op LT al RED, en op de stream nog niet en stampte Hulk door, maar toen ook daar Rood.
Sundt.
als ze maar van zn P2 af blijvenquote:Op zondag 18 juni 2023 00:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor het te snel terug naar de pits rijden
Ik denk dat het net iets onder de helft is.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:38 schreef Perox het volgende:
[..]
Je hebt gelijk die stoel moet dan wel opgevuld met een ander. De helft van het huidige veld zou kampioen kunnen worden met deze auto.
Sky verwacht dat Hamilton nog kampioen wordt.quote:
Nee, dat is het sowieso niet, hij had 4 seconden marge. Anders had die tijd nooit geteld.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:03 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Dacht het al...
ik zag op LT al RED, en op de stream nog niet en stampte Hulk door, maar toen ook daar Rood.
Sundt.
they have been consistantly consistantquote:Op zondag 18 juni 2023 00:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sky verwacht dat Hamilton nog kampioen wordt.
hm, ook zo, maar dan was het 'een foto finish' zeg maar.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Denk niet dat dat het was, anders was z'n tijd direct wel afgenomen.
Ze hebben een uitzending uit 2020 uitgezonden?quote:Op zondag 18 juni 2023 00:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sky verwacht dat Hamilton nog kampioen wordt.
Zich tijdens de rode vlag niet aan de delta gehoudenquote:
Sneller dan de minimum tijd teruggereden.quote:
Ja, tot zo!quote:Op zondag 18 juni 2023 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dus ik ga maar echt slapen nu, tot morgen
Baas van Reddit kreeg een powertrip en heeft niet bepaald vrienden gemaakt met zo'n beetje alle vrijwilligers en een groot deel van de gebruikers. Dit is een protest.quote:
Ja, ok, weg nu, echt enzoquote:Op zondag 18 juni 2023 00:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, tot zo!
3e keer inmiddels, schiet eens op!
Dus Reddit is Redflagged?quote:Op zondag 18 juni 2023 00:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Baas van Reddit kreeg een powertrip en heeft niet bepaald vrienden gemaakt met zo'n beetje alle vrijwilligers en een groot deel van de gebruikers. Dit is een protest.
quote:Op zondag 18 juni 2023 00:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, tot zo!
3e keer inmiddels, schiet eens op!
Viel wel mee daar. Was vroegah erger, nu is het wat internationaler.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mwah, de Britse azijnbrigade kan er nu niet posten
Hamilton's brigade breidt uit?quote:Op zondag 18 juni 2023 00:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viel wel mee daar. Was vroegah erger, nu is het wat internationaler.
De Haas heeft de banden erg snel op temperatuur, net zoals de McLaren. Dit zorgt voor goede kwalificaties en zeker als het koud of nat is. Tijdens een race raken de banden snel oververhit en storten ze na een paar rondes al in. Morgen gaat de Haas weer achteruit. Helaasquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou leuk zijn als Haas morgen een keer een auto levert die wel fatsoenlijke racepace heeft.
Te langzaam tov zn delta meldt ziggo.quote:
Is deels terug nadat de baas gedreigd heeft om de mods op de stakende subreddits te vervangen. En een hoop mods willen hun "powers" niet verliezen dus zijn ze nu weer open. Wat op zich apart is omdat reddit geen schade had van stakende subreddits volgens de baas.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Baas van Reddit kreeg een powertrip en heeft niet bepaald vrienden gemaakt met zo'n beetje alle vrijwilligers en een groot deel van de gebruikers. Dit is een protest.
klopt. Hij reed zeker op het laatste rechte stuk heel langzaam richting pitsquote:
Ik heb Reddit nooit echt begrepen.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Is deels terug nadat de baas gedreigd heeft om de mods op de stakende subreddits te vervangen. En een hoop mods willen hun "powers" niet verliezen dus zijn ze nu weer open. Wat op zich apart is omdat reddit geen schade had van stakende subreddits volgens de baas.
Anyway ik ben nu geen mod meer op reddit omdat ik er helemaal klaar mee ben. Helaas heeft niet iedereen een ruggegraat. Ik had de chaos wel willen zien op de grotere subreddits als hele modteams ermee stoppen.
Dat is bij sommige subreddits het geval. Dan moet je eerst wat karma verzamelen voor je daar kan reageren, is om bots buiten te houden.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb Reddit nooit echt begrepen.
Als ik ergens een bijdrage wilde doen omdat ik het antwoord wist op een vraag, dan kreeg ik de melding dat ik te weinig gepost had en daardoor niet kon reageren. Of ik kon wel reageren en een uur later was m'n reactie weg.
Dus ben er maar kort gebleven, nooit begrepen waarom ze nieuwe leden zo pro-actief proberen weg te jagen.
Het is ze gelukt om mij buiten te houden, iig.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:53 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat is bij sommige subreddits het geval. Dan moet je eerst wat karma verzamelen voor je daar kan reageren, is om bots buiten te houden.
In zijn post race interview vond ik hem wel weer ouderwets aan het krengen.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:49 schreef Peterselieman het volgende:
Sainz 3 plekken gridstraf
https://www.fia.com/sites(...)%20of%20Car%2010.pdf
Eigenlijk had het wel 2x 3 plaatsen mogen zijn, maar goed. Het is iets.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:49 schreef Peterselieman het volgende:
Iemand die zoiets twee keer doet moet je gewoon uit de uitslag halen. Start maar uit de pitstraat. Twee keer geel is rood.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk had het wel 2x 3 plaatsen mogen zijn, maar goed. Het is iets.
Ik vind het ook wat licht, eigenlijk. Met name omdat het nu niet echt de eerste keer voor Ferrari dit seizoen is.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk had het wel 2x 3 plaatsen mogen zijn, maar goed. Het is iets.
quote:Op zondag 18 juni 2023 00:49 schreef Peterselieman het volgende:
Eigenlijk had Sainz meteen bestraft moeten worden, en nooit aan Q2 mogen deelnemen.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Iemand die zoiets twee keer doet moet je gewoon uit de uitslag halen. Start maar uit de pitstraat. Twee keer geel is rood.
Dat systeem met die stewards is sowieso een farce. Het zijn op zijn best goedwillende amateurs. Er moet gewoon 1 persoon in race control zitten die meteen een straf kan opleggen. Net als in zo ongeveer elke sport. We noemen hem de scheidsrechter.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:13 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk had Sainz meteen bestraft moeten worden, en nooit aan Q2 mogen deelnemen.
Zelfde dingetje was ik meen vorig jaar aan de hand, toen ook iemand straf had moeten krijgen in de Quali, ten koste van iemand die uiteindelijk af moest vallen.
Ben vergeten welke namen erbij horen.
Tis watjes-rechtspraak geworden bij de stewards.
Boter-bij-de-vis, Snelrecht.
Dat zou het moeten wezen.
Goedwillende amateursquote:Op zondag 18 juni 2023 01:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat systeem met die stewards is sowieso een farce. Het zijn op zijn best goedwillende amateurs. Er moet gewoon 1 persoon in race control zitten die meteen een straf kan opleggen. Net als in zo ongeveer elke sport. We noemen hem de scheidsrechter.
Die straf is dan weer onzin, 1,5 sec sneller dan zijn delta op een track die 3 sec sneller is. Totaal geen gevaar en hem 3 geven ipv de gebruikelijke 10 voor het vergrijp laat zien dat ze weten dat het onzin isquote:Op zondag 18 juni 2023 06:31 schreef PS. het volgende:
Wel jammer van de Hulk, nja P5 is ook een mooie positie.
Ja sorry hoor, maar zo word je nooit kampioen. Dan zeg je toch "ik kom nu naar binnen en je zorgt maar dat die banden klaar staan"?quote:Charles Leclerc is niet te spreken over het handelen van zijn team tijdens de kwalificatie in Canada. De Monegask vroeg bij de start van Q2 om slicks, maar moest op intermediates door blijven rijden van de pitmuur. Uiteindelijk bleek de soft toch de betere band en wisselde de Ferrari-coureur te laat, waardoor hij in Q2 strandde.
Terechtquote:Op zondag 18 juni 2023 00:49 schreef Peterselieman het volgende:
Dat wordt wel eens tijd inderdaad.quote:Op zondag 18 juni 2023 07:31 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar zo word je nooit kampioen. Dan zeg je toch "ik kom nu naar binnen en je zorgt maar dat die banden klaar staan"?
1 straf voor meermaals hetzelfde in de weg rijden toch?quote:Op zondag 18 juni 2023 00:58 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
In zijn post race interview vond ik hem wel weer ouderwets aan het krengen.
Als je meermaals anderen in de weg zit zou ik niet een te grote waffel hebben, maar zou eerst eens naar mezelf kijken.
Gelukkig is de straf daar !
Denk wel een keer of 3 minimaal dus hij komt goed weg.quote:Op zondag 18 juni 2023 07:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
1 straf voor meermaals hetzelfde in de weg rijden toch?
Ik meen dat ik het meermaals heb gezien en er stond bij de laatste keer geen replay bij.
Inderdaad ja.quote:Op zondag 18 juni 2023 07:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk wel een keer of 3 minimaal dus hij komt goed weg.
quote:Op zondag 18 juni 2023 08:03 schreef Tarado het volgende:
Wel kut voor Hulkenberg, echt jammer.
[ afbeelding ]
Dus hij zat boven de deltatijd op het moment dat de rode vlag werd getoond (duh!) en hij heeft de rest van de ronde niet te hard gereden. Waarom geef je dan een straf?quote:Op zondag 18 juni 2023 08:03 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Eens, een waarschuwing was voldoende geweest maar ja zijn naam is geen Hamilberg.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dus hij zat boven de deltatijd op het moment dat de rode vlag werd getoond (duh!) en hij heeft de rest van de ronde niet te hard gereden. Waarom geef je dan een straf?
Ricciardo incoming om het seizoen af te maken? Schijnt nog steeds een RB-salaris te krijgen. Ik zou het wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:38 schreef Perox het volgende:
Je hebt gelijk die stoel moet dan wel opgevuld met een ander.
F1 cat is watching you making a pitstop.quote:
Matig weer ditquote:Op zondag 18 juni 2023 08:03 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Ja de regen had van mij ook wel wat langer mogen vallen, maar voor vanavond lijkt het vooralsnog ook droog te blijven.quote:
Op droog is Haas sowieso weer kansloos. Sitting duck voor de snellere jongens erachter.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja de regen had van mij ook wel wat langer mogen vallen, maar voor vanavond lijkt het vooralsnog ook droog te blijven.
Gratis podium voor de Mercs omdat de Ferrari's en Perez weer eens falen dusquote:Op zondag 18 juni 2023 09:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op droog is Haas sowieso weer kansloos. Sitting duck voor de snellere jongens erachter.
Perez moet zich wel snel weer oplappen. Drama weekend in Monaco, ondermaats weekend in Spanje en tot nu toe weer een ondermaats weekend.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gratis podium voor de Mercs omdat de Ferrari's en Perez weer eens falen dus
Ja sinds die heeft lopen roepen dat hij ook makkelijker wereldkampioen kon worden is die behoorlijk hard van zijn voetstuk gelazerd. Die moet zichzelf weer zien te herpakken en accepteren dat die de tweede rijder is.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Perez moet zich wel snel weer oplappen. Drama weekend in Monaco, ondermaats weekend in Spanje en tot nu toe weer een ondermaats weekend.
Sebastian Vettel schijnt ook weer bin RB betrokken te zijn, wellicht een WDC in elk stoeltje /s net zo onrealistisch als de rare wensgedachte dat Ricciardo gaat rijden, zijn allebei net als Coulthard showponys, en niks meer.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ricciardo incoming om het seizoen af te maken? Schijnt nog steeds een RB-salaris te krijgen. Ik zou het wel leuk vinden.![]()
Daarom ook drie gridposities in de volgende race terwijl hij eigenlijk 10 plekken nu had moeten krijgen.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, een waarschuwing was voldoende geweest maar ja zijn naam is geen Hamilberg.
Als ze minuten in de rij staan in de pitstraat zetten ze de motor uit en starten ze die vlak voor vertrek weer. Dit kan tegenwoordig dankzij de hybride systemen.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:36 schreef Nober het volgende:
Dat stagionair laten lopen van de auto voor degene op de eerste startrij is altijd een heel groot probleem maar kennelijk geen enkel probleem wachtend op groene licht in de pitstraat tijdens de kwalificatie.
Op de eerste startrij koelen de bandjes af en dat niet goed voor de grip tijdens de startquote:Op zondag 18 juni 2023 09:36 schreef Nober het volgende:
Dat stagionair laten lopen van de auto voor degene op de eerste startrij is altijd een heel groot probleem maar kennelijk geen enkel probleem wachtend op groene licht in de pitstraat tijdens de kwalificatie.
Vind jij. Ik heb van Ricciardo toch wel een hogere pet op dan van Perez.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:42 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Sebastian Vettel schijnt ook weer bin RB betrokken te zijn, wellicht een WDC in elk stoeltje /s net zo onrealistisch als de rare wensgedachte dat Ricciardo gaat rijden, zijn allebei net als Coulthard showponys, en niks meer.
Blijft lullig.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daarom ook drie gridposities in de volgende race terwijl hij eigenlijk 10 plekken nu had moeten krijgen.
Nogal een verschil gezien de kwalifikatieuitslag.
Perez is momenteel wel matig maar ik meen dat Marko had gezegd dat Ricciardo in de simulator langzamer was, die heeft wel een jasje uitgedaan sinds zijn vertrek bij Red Bull.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Vind jij. Ik heb van Ricciardo toch wel een hogere pet op dan van Perez.
Van Marko heb ik ook niet zo'n hoge pet op (qua betrouwbaarheid van zijn uitspraken, dan).quote:Op zondag 18 juni 2023 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Perez is momenteel wel matig maar ik meen dat Marko had gezegd dat Ricciardo in de simulator langzamer was, die heeft wel een jasje uitgedaan sinds zijn vertrek bij Red Bull.
Ik hoop echt dat Mercedes om de oren wordt gereden vandaag.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:07 schreef Nattekat het volgende:
Hulkenberg en Sainz die een even zware straf krijgen gaat er bij mij niet echt in. Maar goed, geen Brit, dus logica zal wel kloppen.
quote:Op zondag 18 juni 2023 10:07 schreef Nattekat het volgende:
Hulkenberg en Sainz die een even zware straf krijgen gaat er bij mij niet echt in. Maar goed, geen Brit, dus logica zal wel kloppen.
Goed, je kan niet ontkennen dat Ricciardo veel ervaring heeft opgedaan de afgelopen twee jaar, met achteraan het veld rijdenquote:Op zondag 18 juni 2023 10:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Vind jij. Ik heb van Ricciardo toch wel een hogere pet op dan van Perez.
Oh, ik snap hem al, nu kunnen twee Britten een plek naar voor startenquote:Op zondag 18 juni 2023 10:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Mercedes om de oren wordt gereden vandaag.
Kap hier toch eens mee man, dit is zo irritant.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, ik snap hem al, nu kunnen twee Britten een plek naar voor starten
Elke ervaring is nuttig. Hij heeft nog steeds 2 GP-overwinningen meer op zijn naam staan dan Perez, die nu voor het 3de seizoen in een kampioenschapswinnende auto zit.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:13 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Goed, je kan niet ontkennen dat Ricciardo veel ervaring heeft opgedaan de afgelopen twee jaar, met achteraan het veld rijden
Seb heeft nog altijd 4 WDC's meer ervaring dan Daniel. dus volgens die logica gaat Vettel rijden.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Elke ervaring is nuttig. Hij heeft nog steeds 2 GP-overwinningen meer op zijn naam staan dan Perez, die nu voor het 3de seizoen in een kampioenschapswinnende auto zit.
Perez moet over zijn mentale knak heen. Ik hoop echt dat hij nu met focus helemaal naar voren rijdt en minstens een podium pakt.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:20 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Seb heeft nog altijd 4 WDC's meer ervaring dan Daniel. dus volgens die logica gaat Vettel rijden.
allang besprokenquote:Op zondag 18 juni 2023 08:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ricciardo incoming om het seizoen af te maken? Schijnt nog steeds een RB-salaris te krijgen. Ik zou het wel leuk vinden.![]()
Zou op droog wel gewoon moeten met die auto.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Perez moet over zijn mentale knak heen. Ik hoop echt dat hij nu met focus helemaal naar voren rijdt en minstens een podium pakt.
Ik vrees dat hij weer eens halverwege blijft steken en de handdoek in de ring gooit, terwijl Verstappen met dezelfde wagen een halve minuut los is van de nr2.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Perez moet over zijn mentale knak heen. Ik hoop echt dat hij nu met focus helemaal naar voren rijdt en minstens een podium pakt.
Maar Ricciardo heeft Vettel verslagen in zijn eerste seizoen bij Red Bull, dus hij is beter (als we toch onzin gaan uitkramen....).quote:Op zondag 18 juni 2023 10:20 schreef tripel7 het volgende:
Seb heeft nog altijd 4 WDC's meer ervaring dan Daniel. dus volgens die logica gaat Vettel rijden.
Ric zag er slank uit bij Teddyquote:Op zondag 18 juni 2023 09:42 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Sebastian Vettel schijnt ook weer bin RB betrokken te zijn, wellicht een WDC in elk stoeltje /s net zo onrealistisch als de rare wensgedachte dat Ricciardo gaat rijden, zijn allebei net als Coulthard showponys, en niks meer.
Jij en Helmut?quote:
Daarom. Hij kan het wel degelijk.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou op droog wel gewoon moeten met die auto.
En dat moet Perez ook doen. P2 pakken om zijn zelfvertrouwen weer terug te krijgen en met ruime voorsprong de Mercedessen achter zich laten.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:27 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij weer eens halverwege blijft steken en de handdoek in de ring gooit, terwijl Verstappen met dezelfde wagen een halve minuut los is van de nr2.
Nee maar hij flapt er weleens dingen uit die gewoon waar zijn, Ricciardo zei ook dat hij moest wennen dus het kan zijn dat het begin dit jaar was en dat hij nu weer up to speed is al is het dan virtueel.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Van Marko heb ik ook niet zo'n hoge pet op (qua betrouwbaarheid van zijn uitspraken, dan).
Ik las dat Verstappen met een low downforce voorvleugel reed gisteren ondanks de regen omdat de balans dan beter voor hem was, geen idee of Perez dat heeft gekopieerd maar zo niet dan zal het nog niet meevallen als het droog blijft want dat scheelt een kilometer of 3-4 op de rechte stukken zonder DRS.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom. Hij kan het wel degelijk.
[..]
En dat moet Perez ook doen. P2 pakken om zijn zelfvertrouwen weer terug te krijgen en met ruime voorsprong de Mercedessen achter zich laten.
Volgens mij is dat verhaal een beetje uit verband getrokken. Ricciardo was langzaam toen hij voor het eerst weer in de RBR sim ging rijden, had een andere rijstijl aangeleerd bij McLaren. Maar na enkele weken was dat wel weer eruit gereden.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Perez is momenteel wel matig maar ik meen dat Marko had gezegd dat Ricciardo in de simulator langzamer was, die heeft wel een jasje uitgedaan sinds zijn vertrek bij Red Bull.
Ricciardo en Verstappen hebben dezelfde voorkeur qua auto, Vettel is precies tegengesteld aan Verstappen, die kun je beter in zo'n Mclaren zetten waar Ricciardo mee worstelde.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar Ricciardo heeft Vettel verslagen in zijn eerste seizoen bij Red Bull, dus hij is beter (als we toch onzin gaan uitkramen....).
Manmanmanmanquote:Op zondag 18 juni 2023 10:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zo, heb ik nog iets gemist gisteravond?
Wat een kwali om te moeten missen.
Mietjes. Past wel weer bij het beeld dat ik van de gemiddelde Reddit mod heb.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Is deels terug nadat de baas gedreigd heeft om de mods op de stakende subreddits te vervangen. En een hoop mods willen hun "powers" niet verliezen dus zijn ze nu weer open. Wat op zich apart is omdat reddit geen schade had van stakende subreddits volgens de baas.
Anyway ik ben nu geen mod meer op reddit omdat ik er helemaal klaar mee ben. Helaas heeft niet iedereen een ruggegraat. Ik had de chaos wel willen zien op de grotere subreddits als hele modteams ermee stoppen.
Daar ben ik het zeker mee eens.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Ricciardo en Verstappen hebben dezelfde voorkeur qua auto,
Gebeurde niets hoorquote:Op zondag 18 juni 2023 11:01 schreef Marcoss het volgende:
Ik dacht: even hier teruglezen voor eventuele straffen, maar het topic vloog gisteravond en vannacht wel echt alle kanten op
Wel zonde voor Hulk
"wij krijg Norris, en in ruil beloven we Daniel niet terug te sturen"quote:Op zondag 18 juni 2023 11:09 schreef Tekaschi het volgende:
RB moet gewoon Norris zien los te weken voor komend seizoen.
Ik weet niet of dat verstandig is. Hij zal zelf 1e rijder ambities hebben en of je daar als team beter van wordt? Ze zoeken vooral een tweede rijder die minder wisselvallig is en minder fouten maakt.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:09 schreef Tekaschi het volgende:
Wel benieuwd of de onderlinge relatie dan zo goed blijft of dat het Hamilton/Rosberg wordt..quote:Op zondag 18 juni 2023 11:09 schreef Tekaschi het volgende:
Blijft altijd een moeilijk verhaal om iemand te vinden die wel het talent en de skills heeft om mee te rijden in de top, maar niet de ambitie om te winnen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat verstandig is. Hij zal zelf 1e rijder ambities hebben en of je daar als team beter van wordt? Ze zoeken vooral een tweede rijder die minder wisselvallig is en minder fouten maakt.
Je komt dan inderdaad op het niveau Bottas, Perez uit. Alleen was Bottas wel een stuk constanter dan Perez. Misschien toch Tsunoda een kans geven of wellicht Albon een tweede kans?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blijft altijd een moeilijk verhaal om iemand te vinden die wel het talent en de skills heeft om mee te rijden in de top, maar niet de ambitie om te winnen.
Iemand die kampioen wil worden moet niet naast Max gaan rijden. Wat dat betreft had Ricciardo wel gelijk toen hij vertrok.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:09 schreef Tekaschi het volgende:
Ligt eraan hoe goed norris echt is. Als hij max kan uitdagen zal het zeker knallen maar toch ook leuker voor ons als f1 kijkers. Ben team Max natuurlijk maar wat uitdaging maakt het een stuk leuker, enige zenuwen wat ik nu nog heb met de races is dat hij niet uitvalt.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel benieuwd of de onderlinge relatie dan zo goed blijft of dat het Hamilton/Rosberg wordt..
Perez is toch wel redelijk constant geweest de afgelopen 3 races. Iedere keer verneukte ie de kwalificatie.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je komt dan inderdaad op het niveau Bottas, Perez uit. Alleen was Bottas wel een stuk constanter dan Perez. Misschien toch Tsunoda een kans geven of wellicht Albon een tweede kans?
Als er iemand is die hem kan verslaan in dezelfde auto moet dat wel een hele goeie zijn, ik denk niet dat er momenteel iemand is die dat kan.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:24 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed norris echt is. Als hij max kan uitdagen zal het zeker knallen maar toch ook leuker voor ons als f1 kijkers. Ben team Max natuurlijk maar wat uitdaging maakt het een stuk leuker, enige zenuwen wat ik nu nog heb met de races is dat hij niet uitvalt.
in ieder geval niet op regelmatige basisquote:Op zondag 18 juni 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als er iemand is die hem kan verslaan in dezelfde auto moet dat wel een hele goeie zijn, ik denk niet dat er momenteel iemand is die dat kan.
George goes vroooooomquote:Op zondag 18 juni 2023 11:41 schreef Peterselieman het volgende:
Er zijn 4 meter af gehaald van de muur bij bocht 1/2, waardoor de rijders nu weer via het asfalt na bocht 2 in kunnen voegen. Hopelijk gaat het wel zo uitgelegd worden dat een coureur van het afsteken geen voordeel mag hebben.
https://www.motorsport.co(...)complaints/10484518/
Hamilton zal dat vast niet begrijpenquote:Op zondag 18 juni 2023 11:41 schreef Peterselieman het volgende:
Er zijn 4 meter af gehaald van de muur bij bocht 1/2, waardoor de rijders nu weer via het asfalt na bocht 2 in kunnen voegen. Hopelijk gaat het wel zo uitgelegd worden dat een coureur van het afsteken geen voordeel mag hebben.
In Barcelona was het imo wel degelijk leaving the track and gaining an advantagequote:
Mercedesquote:Op zondag 18 juni 2023 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In Barcelona was het imo wel degelijk leaving the track and gaining an advantage
En wanneer verdwijnt die afschuwelijke muur bij de pit-exitquote:Op zondag 18 juni 2023 11:41 schreef Peterselieman het volgende:
Je krijgt regelmatig het idee dat er bij de stewards 2 regelboeken gelden: eentje voor Mercedes en eentje voor de restquote:
Nog voor de racequote:Op zondag 18 juni 2023 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wanneer verdwijnt die afschuwelijke muur bij de pit-exit
Logisch, want in dat Mercedes-boekje zit hun bonus.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je krijgt regelmatig het idee dat er bij de stewards 2 regelboeken gelden: eentje voor Mercedes en eentje voor de rest
Volgend jaar de startvolgorde laten afhangen van de puntenstand. Hoe meer punten, hoe slechter je startpositiequote:Op zondag 18 juni 2023 11:24 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed norris echt is. Als hij max kan uitdagen zal het zeker knallen maar toch ook leuker voor ons als f1 kijkers. Ben team Max natuurlijk maar wat uitdaging maakt het een stuk leuker, enige zenuwen wat ik nu nog heb met de races is dat hij niet uitvalt.
En dan op tijdquote:Op zondag 18 juni 2023 11:53 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Volgend jaar de startvolgorde laten afhangen van de puntenstand. Hoe meer punten, hoe slechter je startpositie
tegen troll accounts, da's toch logisch. Als je gewoon een account maakt en een paar keer wat posts in random reddits die niet zo'n restrictie hebben dan is dat in een paar dagen voorbij.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb Reddit nooit echt begrepen.
Als ik ergens een bijdrage wilde doen omdat ik het antwoord wist op een vraag, dan kreeg ik de melding dat ik te weinig gepost had en daardoor niet kon reageren. Of ik kon wel reageren en een uur later was m'n reactie weg.
Dus ben er maar kort gebleven, nooit begrepen waarom ze nieuwe leden zo pro-actief proberen weg te jagen.
Ach die kunstmatige ingrepen hoeven ook weer niet. Ze moeten gewoon de regels eens 10 jaar hetzelfde houden, in 21 was merc ook nog het beste team maar RB zat dichtbij, ferrari had dat gat ook wel gedicht. Als in 2025 een team bij rb komt en we weer een gevecht hebben dan gooien ze het jaar erna weer de regels om met zeer grote kans op 1 dominant team.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:53 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Volgend jaar de startvolgorde laten afhangen van de puntenstand. Hoe meer punten, hoe slechter je startpositie
quote:Op zondag 18 juni 2023 11:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je krijgt regelmatig het idee dat er bij de stewards 2 regelboeken gelden: eentje voor Mercedes en eentje voor de rest
Klopt ook wel, de enige die ik zijn niveau soms zie aantikken nu is alonso en dan doet max ook nog rustig. Ach als Nederlandse f1 fans worden we verwend, dus mogen ook niet klagen want zoiets gaan wij nooit meer meemaken.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als er iemand is die hem kan verslaan in dezelfde auto moet dat wel een hele goeie zijn, ik denk niet dat er momenteel iemand is die dat kan.
Max is het product van Jos. Stel je nu voor wat een zoon van Max voor racemonster kan wordenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:09 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Klopt ook wel, de enige die ik zijn niveau soms zie aantikken nu is alonso en dan doet max ook nog rustig. Ach als Nederlandse f1 fans worden we verwend, dus mogen ook niet klagen want zoiets gaan wij nooit meer meemaken.
Volgens de Mexicaantjes allemaal de schuld van het team die opzettelijk Perez zijn auto langzamer maken zodat hun oogappel M. Verstappen er beter op straat.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Perez moet zich wel snel weer oplappen. Drama weekend in Monaco, ondermaats weekend in Spanje en tot nu toe weer een ondermaats weekend.
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max is het product van Jos. Stel je nu voor wat een zoon van Max voor racemonster kan worden
Maar jos krijgt al opmerkingen over kindermishandeling, die heeft hem echt gedrilld. Hoop het stiekem wel... mag zelfs een dochter zijn die iedereen op een hoop gaat rijden in f1quote:Op zondag 18 juni 2023 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max is het product van Jos. Stel je nu voor wat een zoon van Max voor racemonster kan worden
Max kan efficienter drillenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al had Max al gezegd dat hij zijn zoon niet zo zou drillen als Jos bij hem deed
In 2021 zat Verstappen dicht op Mercedes, maar Ferrari werd meestentijds op een rondje gereden. Hamilton en Verstappen hadden meestal een pitstop voorsprong op de nummer 3. Waar dat fabeltje vandaan komt dat het in die tijd dicht bij elkaar zat weet ik niet..quote:Op zondag 18 juni 2023 12:01 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ach die kunstmatige ingrepen hoeven ook weer niet. Ze moeten gewoon de regels eens 10 jaar hetzelfde houden, in 21 was merc ook nog het beste team maar RB zat dichtbij, ferrari had dat gat ook wel gedicht. Als in 2025 een team bij rb komt en we weer een gevecht hebben dan gooien ze het jaar erna weer de regels om met zeer grote kans op 1 dominant team.
Hoewel gezien Perez het vooral max is wat zo dominant is.
Allicht. Maar de vraag is of het dan ook een enorm talent wordtquote:
Dan hebben ze de banden niet opgewarmd door vol te remmen. Andere situatie.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:36 schreef Nober het volgende:
Heeft Alonso straks tegen drie generaties Verstappen geracetquote:Op zondag 18 juni 2023 12:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht. Maar de vraag is of het dan ook een enorm talent wordtIk hoop het van wel
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heeft Alonso straks tegen drie generaties Verstappen geracet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |