Hardleersquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit je nog steeds de verkeerde audiofeed te luisteren?
Die is met een voodoopop bezigquote:
Perez versie 12.0 intussen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die gaat zich wéér resetten en dan volgende race weer voor het kampioenschap.
Hij kan bijna een complete race houden op die bandjes.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:24 schreef HiDiHo het volgende:
En weer een bandje voor zijn kart
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:20 schreef Jane het volgende:
"I come from Holland", dat zeggen Limburgers niet vaak.
Max "jij bent mijn alesi"quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:24 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Jij zou toch slapenquote:
Die band gaat naar Pirelli toch?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:24 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou heel vet zijnquote:
Hülk en Alonso hebben iets gedaan dat Max nog niet heeft gedaanquote:
Friesland hierquote:
Neen. ik woon er, maar dat betekent niet dat ik bij Groninger voel.quote:
Perez zou nog bovenaan staan.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:27 schreef Perox het volgende:
Volgens mij als Max er niet was, dan zou dit een van de meest onzekere kampioenschappen zijn ooit. Of zou het dan appeltje eitje zijn voor ALO?
Dus ik hoef alleen de grens om op bezoek te gaan bij jouquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Neen. ik woon er, maar dat betekent niet dat ik bij Groninger voel.
Excuus. Twente of Achterhoek dus?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Neen. ik woon er, maar dat betekent niet dat ik bij Groninger voel.
je moet alleen even naar Stad gaanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus ik hoef alleen de grens om op bezoek te gaan bij jou
quote:
Kâôle nollander zegt men hier van jullie.quote:
Ik ga gelijk terug, want anders kan ik pas 7 uur 's ochtends de trein terug pakken.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je moet alleen even naar Stad gaan
Ik weet dat je er binnenkort bent, alleen zou ik als ik jou was de afterparty van de zanger wel mijden
Rammstein?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je moet alleen even naar Stad gaan
Ik weet dat je er binnenkort bent, alleen zou ik als ik jou was de afterparty van de zanger wel mijden
Zij Friesland, hij Grunnquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
[..]
Kâôle nollander zegt men hier van jullie.
Ja dat maakt dus voor de uitdrukking niks uit.quote:
Ik heb een tribune plaats.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daar wil je niet front row staan.
Hint was de afterparty van een zanger.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |