Hardleersquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zit je nog steeds de verkeerde audiofeed te luisteren?
Die is met een voodoopop bezigquote:
Perez versie 12.0 intussen.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die gaat zich wéér resetten en dan volgende race weer voor het kampioenschap.
Hij kan bijna een complete race houden op die bandjes.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:24 schreef HiDiHo het volgende:
En weer een bandje voor zijn kart
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:20 schreef Jane het volgende:
"I come from Holland", dat zeggen Limburgers niet vaak.
Max "jij bent mijn alesi"quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:24 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Jij zou toch slapenquote:
Die band gaat naar Pirelli toch?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:24 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou heel vet zijnquote:
Hülk en Alonso hebben iets gedaan dat Max nog niet heeft gedaanquote:
Friesland hierquote:
Neen. ik woon er, maar dat betekent niet dat ik bij Groninger voel.quote:
Perez zou nog bovenaan staan.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:27 schreef Perox het volgende:
Volgens mij als Max er niet was, dan zou dit een van de meest onzekere kampioenschappen zijn ooit. Of zou het dan appeltje eitje zijn voor ALO?
Dus ik hoef alleen de grens om op bezoek te gaan bij jouquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Neen. ik woon er, maar dat betekent niet dat ik bij Groninger voel.
Excuus. Twente of Achterhoek dus?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Neen. ik woon er, maar dat betekent niet dat ik bij Groninger voel.
je moet alleen even naar Stad gaanquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus ik hoef alleen de grens om op bezoek te gaan bij jou
quote:
Kâôle nollander zegt men hier van jullie.quote:
Ik ga gelijk terug, want anders kan ik pas 7 uur 's ochtends de trein terug pakken.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je moet alleen even naar Stad gaan
Ik weet dat je er binnenkort bent, alleen zou ik als ik jou was de afterparty van de zanger wel mijden
Rammstein?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
je moet alleen even naar Stad gaan
Ik weet dat je er binnenkort bent, alleen zou ik als ik jou was de afterparty van de zanger wel mijden
Zij Friesland, hij Grunnquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:31 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
[..]
Kâôle nollander zegt men hier van jullie.
Ja dat maakt dus voor de uitdrukking niks uit.quote:
Ik heb een tribune plaats.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daar wil je niet front row staan.
Hint was de afterparty van een zanger.quote:
Volgens mij nietquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Albers, de man die HAM gisteren als TOP van het seizoen tot nu toe wist te benoemen weet het gesprek toch weer op MERC te brengen. Heeft Albers toevallig een historie bij MERC?
I knowquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hint was de afterparty van een zanger.
Speciaal gekregen van Til?quote:
Ook Friesland..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:33 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zo te horen hebben m'n buren dat.
Ik hoor m'n TV niet eens meer.
Zeker. Voor Benz in de DTM gereden, nog voordat hij in de F1 geraaktequote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Albers, de man die HAM gisteren als TOP van het seizoen tot nu toe wist te benoemen weet het gesprek toch weer op MERC te brengen. Heeft Albers toevallig een historie bij MERC?
Nee, dan zou de beste van de twee Red Bull-coureurs bovenaan staan.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:27 schreef Perox het volgende:
Volgens mij als Max er niet was, dan zou dit een van de meest onzekere kampioenschappen zijn ooit. Of zou het dan appeltje eitje zijn voor ALO?
O, dat was hetquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker. Voor Benz in de DTM gereden, nog voordat hij in de F1 geraakte
Dan wordt het vast een onvergetelijke avondquote:
DTM gereden met Mercquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:32 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Hey, in lykwein!quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fryslân Boppe, Hollân yn'e groppe
Volgens mij was dat na zijn perioded in F1.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:34 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zeker. Voor Benz in de DTM gereden, nog voordat hij in de F1 geraakte
Die zal blij zijn dat je hem geen echte man vindt.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik hou het gewoon maaar bij mijn eigen "man"![]()
Hij reed ervoor en erna in de DTM.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:36 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Volgens mij was dat na zijn perioded in F1.
Ik weet wel wie dat isquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik hou het gewoon maar bij mijn eigen "man"![]()
Maar, maar..quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die zal blij zijn dat je hem geen echte man vindt.
Ja daar kom je zomaar niet mee weg!quote:
Had je eerder kunnen wetenquote:
Vooralsnog maar 1 keer genoemd in de documenten. Dus slechts 3 plekken.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:36 schreef FireFox1 het volgende:
Ik zit de nabeschouwing te kijken en Sainz gaat een dikke straf krijgen
Je hebt gelijk die stoel moet dan wel opgevuld met een ander. De helft van het huidige veld zou kampioen kunnen worden met deze auto.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:34 schreef Repentless het volgende:
[..]
Nee, dan zou de beste van de twee Red Bull-coureurs bovenaan staan.
Daar ontsnap je dan. Je lijkt Hamilmans wel.quote:
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar ontsnap je dan. Je lijkt Hamilmans wel.
Ik ben leukerquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daar ontsnap je dan. Je lijkt Hamilmans wel.
Ik weet wie zijn ex is, op die manier weet ik hetquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet wie zijn ex is, op die manier weet ik het
Je liefdeloze leven trekt het niet? Gut...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:43 schreef PS. het volgende:
[..]
Zou jij eens kunnen stoppen, regel een hotelkamer ofzo, Christus te paard zeg.
Morgen is er weer F1.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:43 schreef PS. het volgende:
Waar is de moderatie om dit topic te laten gaan over de F1?
quote:
Welke moderatie?quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:43 schreef PS. het volgende:
Die geven geen fuck om dit topicquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:43 schreef PS. het volgende:
Dat is dan ook niet zo heel moeilijk hequote:
Thijsquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat wordt 1 grote orgie met @:nattekat en @:el_thijs erbij
Die ligt weer in zijn mandquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:43 schreef PS. het volgende:
nee, het is nattekittenquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die ligt weer in zijn mand
[ afbeelding ]
Nu droge kitten, want heeft al het nats in Montreal gedumptquote:
True, truequote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nu droge kitten, want heeft al het nats in Montreal gedumpt
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die ligt weer in zijn mand
[ afbeelding ]
Forum Opties | |