als ze maar van zn P2 af blijvenquote:Op zondag 18 juni 2023 00:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor het te snel terug naar de pits rijden
Ik denk dat het net iets onder de helft is.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:38 schreef Perox het volgende:
[..]
Je hebt gelijk die stoel moet dan wel opgevuld met een ander. De helft van het huidige veld zou kampioen kunnen worden met deze auto.
Sky verwacht dat Hamilton nog kampioen wordt.quote:
Nee, dat is het sowieso niet, hij had 4 seconden marge. Anders had die tijd nooit geteld.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:03 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Dacht het al...
ik zag op LT al RED, en op de stream nog niet en stampte Hulk door, maar toen ook daar Rood.
Sundt.
they have been consistantly consistantquote:Op zondag 18 juni 2023 00:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sky verwacht dat Hamilton nog kampioen wordt.
hm, ook zo, maar dan was het 'een foto finish' zeg maar.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Denk niet dat dat het was, anders was z'n tijd direct wel afgenomen.
Ze hebben een uitzending uit 2020 uitgezonden?quote:Op zondag 18 juni 2023 00:04 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sky verwacht dat Hamilton nog kampioen wordt.
Zich tijdens de rode vlag niet aan de delta gehoudenquote:
Sneller dan de minimum tijd teruggereden.quote:
Ja, tot zo!quote:Op zondag 18 juni 2023 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dus ik ga maar echt slapen nu, tot morgen
Baas van Reddit kreeg een powertrip en heeft niet bepaald vrienden gemaakt met zo'n beetje alle vrijwilligers en een groot deel van de gebruikers. Dit is een protest.quote:
Ja, ok, weg nu, echt enzoquote:Op zondag 18 juni 2023 00:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, tot zo!
3e keer inmiddels, schiet eens op!
Dus Reddit is Redflagged?quote:Op zondag 18 juni 2023 00:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Baas van Reddit kreeg een powertrip en heeft niet bepaald vrienden gemaakt met zo'n beetje alle vrijwilligers en een groot deel van de gebruikers. Dit is een protest.
quote:Op zondag 18 juni 2023 00:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, tot zo!
3e keer inmiddels, schiet eens op!
Viel wel mee daar. Was vroegah erger, nu is het wat internationaler.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mwah, de Britse azijnbrigade kan er nu niet posten
Hamilton's brigade breidt uit?quote:Op zondag 18 juni 2023 00:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Viel wel mee daar. Was vroegah erger, nu is het wat internationaler.
De Haas heeft de banden erg snel op temperatuur, net zoals de McLaren. Dit zorgt voor goede kwalificaties en zeker als het koud of nat is. Tijdens een race raken de banden snel oververhit en storten ze na een paar rondes al in. Morgen gaat de Haas weer achteruit. Helaasquote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou leuk zijn als Haas morgen een keer een auto levert die wel fatsoenlijke racepace heeft.
Te langzaam tov zn delta meldt ziggo.quote:
Is deels terug nadat de baas gedreigd heeft om de mods op de stakende subreddits te vervangen. En een hoop mods willen hun "powers" niet verliezen dus zijn ze nu weer open. Wat op zich apart is omdat reddit geen schade had van stakende subreddits volgens de baas.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Baas van Reddit kreeg een powertrip en heeft niet bepaald vrienden gemaakt met zo'n beetje alle vrijwilligers en een groot deel van de gebruikers. Dit is een protest.
klopt. Hij reed zeker op het laatste rechte stuk heel langzaam richting pitsquote:
Ik heb Reddit nooit echt begrepen.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Is deels terug nadat de baas gedreigd heeft om de mods op de stakende subreddits te vervangen. En een hoop mods willen hun "powers" niet verliezen dus zijn ze nu weer open. Wat op zich apart is omdat reddit geen schade had van stakende subreddits volgens de baas.
Anyway ik ben nu geen mod meer op reddit omdat ik er helemaal klaar mee ben. Helaas heeft niet iedereen een ruggegraat. Ik had de chaos wel willen zien op de grotere subreddits als hele modteams ermee stoppen.
Dat is bij sommige subreddits het geval. Dan moet je eerst wat karma verzamelen voor je daar kan reageren, is om bots buiten te houden.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb Reddit nooit echt begrepen.
Als ik ergens een bijdrage wilde doen omdat ik het antwoord wist op een vraag, dan kreeg ik de melding dat ik te weinig gepost had en daardoor niet kon reageren. Of ik kon wel reageren en een uur later was m'n reactie weg.
Dus ben er maar kort gebleven, nooit begrepen waarom ze nieuwe leden zo pro-actief proberen weg te jagen.
Het is ze gelukt om mij buiten te houden, iig.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:53 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat is bij sommige subreddits het geval. Dan moet je eerst wat karma verzamelen voor je daar kan reageren, is om bots buiten te houden.
In zijn post race interview vond ik hem wel weer ouderwets aan het krengen.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:49 schreef Peterselieman het volgende:
Sainz 3 plekken gridstraf
https://www.fia.com/sites(...)%20of%20Car%2010.pdf
Eigenlijk had het wel 2x 3 plaatsen mogen zijn, maar goed. Het is iets.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:49 schreef Peterselieman het volgende:
Iemand die zoiets twee keer doet moet je gewoon uit de uitslag halen. Start maar uit de pitstraat. Twee keer geel is rood.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk had het wel 2x 3 plaatsen mogen zijn, maar goed. Het is iets.
Ik vind het ook wat licht, eigenlijk. Met name omdat het nu niet echt de eerste keer voor Ferrari dit seizoen is.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk had het wel 2x 3 plaatsen mogen zijn, maar goed. Het is iets.
quote:Op zondag 18 juni 2023 00:49 schreef Peterselieman het volgende:
Eigenlijk had Sainz meteen bestraft moeten worden, en nooit aan Q2 mogen deelnemen.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:09 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Iemand die zoiets twee keer doet moet je gewoon uit de uitslag halen. Start maar uit de pitstraat. Twee keer geel is rood.
Dat systeem met die stewards is sowieso een farce. Het zijn op zijn best goedwillende amateurs. Er moet gewoon 1 persoon in race control zitten die meteen een straf kan opleggen. Net als in zo ongeveer elke sport. We noemen hem de scheidsrechter.quote:Op zondag 18 juni 2023 01:13 schreef Sally het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk had Sainz meteen bestraft moeten worden, en nooit aan Q2 mogen deelnemen.
Zelfde dingetje was ik meen vorig jaar aan de hand, toen ook iemand straf had moeten krijgen in de Quali, ten koste van iemand die uiteindelijk af moest vallen.
Ben vergeten welke namen erbij horen.
Tis watjes-rechtspraak geworden bij de stewards.
Boter-bij-de-vis, Snelrecht.
Dat zou het moeten wezen.
Goedwillende amateursquote:Op zondag 18 juni 2023 01:31 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat systeem met die stewards is sowieso een farce. Het zijn op zijn best goedwillende amateurs. Er moet gewoon 1 persoon in race control zitten die meteen een straf kan opleggen. Net als in zo ongeveer elke sport. We noemen hem de scheidsrechter.
Die straf is dan weer onzin, 1,5 sec sneller dan zijn delta op een track die 3 sec sneller is. Totaal geen gevaar en hem 3 geven ipv de gebruikelijke 10 voor het vergrijp laat zien dat ze weten dat het onzin isquote:Op zondag 18 juni 2023 06:31 schreef PS. het volgende:
Wel jammer van de Hulk, nja P5 is ook een mooie positie.
Ja sorry hoor, maar zo word je nooit kampioen. Dan zeg je toch "ik kom nu naar binnen en je zorgt maar dat die banden klaar staan"?quote:Charles Leclerc is niet te spreken over het handelen van zijn team tijdens de kwalificatie in Canada. De Monegask vroeg bij de start van Q2 om slicks, maar moest op intermediates door blijven rijden van de pitmuur. Uiteindelijk bleek de soft toch de betere band en wisselde de Ferrari-coureur te laat, waardoor hij in Q2 strandde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |