George goes vroooooomquote:Op zondag 18 juni 2023 11:41 schreef Peterselieman het volgende:
Er zijn 4 meter af gehaald van de muur bij bocht 1/2, waardoor de rijders nu weer via het asfalt na bocht 2 in kunnen voegen. Hopelijk gaat het wel zo uitgelegd worden dat een coureur van het afsteken geen voordeel mag hebben.
https://www.motorsport.co(...)complaints/10484518/
Hamilton zal dat vast niet begrijpenquote:Op zondag 18 juni 2023 11:41 schreef Peterselieman het volgende:
Er zijn 4 meter af gehaald van de muur bij bocht 1/2, waardoor de rijders nu weer via het asfalt na bocht 2 in kunnen voegen. Hopelijk gaat het wel zo uitgelegd worden dat een coureur van het afsteken geen voordeel mag hebben.
In Barcelona was het imo wel degelijk leaving the track and gaining an advantagequote:
Mercedesquote:Op zondag 18 juni 2023 11:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In Barcelona was het imo wel degelijk leaving the track and gaining an advantage
En wanneer verdwijnt die afschuwelijke muur bij de pit-exitquote:Op zondag 18 juni 2023 11:41 schreef Peterselieman het volgende:
Je krijgt regelmatig het idee dat er bij de stewards 2 regelboeken gelden: eentje voor Mercedes en eentje voor de restquote:
Nog voor de racequote:Op zondag 18 juni 2023 11:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En wanneer verdwijnt die afschuwelijke muur bij de pit-exit
Logisch, want in dat Mercedes-boekje zit hun bonus.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je krijgt regelmatig het idee dat er bij de stewards 2 regelboeken gelden: eentje voor Mercedes en eentje voor de rest
Volgend jaar de startvolgorde laten afhangen van de puntenstand. Hoe meer punten, hoe slechter je startpositiequote:Op zondag 18 juni 2023 11:24 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed norris echt is. Als hij max kan uitdagen zal het zeker knallen maar toch ook leuker voor ons als f1 kijkers. Ben team Max natuurlijk maar wat uitdaging maakt het een stuk leuker, enige zenuwen wat ik nu nog heb met de races is dat hij niet uitvalt.
En dan op tijdquote:Op zondag 18 juni 2023 11:53 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Volgend jaar de startvolgorde laten afhangen van de puntenstand. Hoe meer punten, hoe slechter je startpositie
tegen troll accounts, da's toch logisch. Als je gewoon een account maakt en een paar keer wat posts in random reddits die niet zo'n restrictie hebben dan is dat in een paar dagen voorbij.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik heb Reddit nooit echt begrepen.
Als ik ergens een bijdrage wilde doen omdat ik het antwoord wist op een vraag, dan kreeg ik de melding dat ik te weinig gepost had en daardoor niet kon reageren. Of ik kon wel reageren en een uur later was m'n reactie weg.
Dus ben er maar kort gebleven, nooit begrepen waarom ze nieuwe leden zo pro-actief proberen weg te jagen.
Ach die kunstmatige ingrepen hoeven ook weer niet. Ze moeten gewoon de regels eens 10 jaar hetzelfde houden, in 21 was merc ook nog het beste team maar RB zat dichtbij, ferrari had dat gat ook wel gedicht. Als in 2025 een team bij rb komt en we weer een gevecht hebben dan gooien ze het jaar erna weer de regels om met zeer grote kans op 1 dominant team.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:53 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Volgend jaar de startvolgorde laten afhangen van de puntenstand. Hoe meer punten, hoe slechter je startpositie
quote:Op zondag 18 juni 2023 11:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je krijgt regelmatig het idee dat er bij de stewards 2 regelboeken gelden: eentje voor Mercedes en eentje voor de rest
Klopt ook wel, de enige die ik zijn niveau soms zie aantikken nu is alonso en dan doet max ook nog rustig. Ach als Nederlandse f1 fans worden we verwend, dus mogen ook niet klagen want zoiets gaan wij nooit meer meemaken.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als er iemand is die hem kan verslaan in dezelfde auto moet dat wel een hele goeie zijn, ik denk niet dat er momenteel iemand is die dat kan.
Max is het product van Jos. Stel je nu voor wat een zoon van Max voor racemonster kan wordenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:09 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Klopt ook wel, de enige die ik zijn niveau soms zie aantikken nu is alonso en dan doet max ook nog rustig. Ach als Nederlandse f1 fans worden we verwend, dus mogen ook niet klagen want zoiets gaan wij nooit meer meemaken.
Volgens de Mexicaantjes allemaal de schuld van het team die opzettelijk Perez zijn auto langzamer maken zodat hun oogappel M. Verstappen er beter op straat.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Perez moet zich wel snel weer oplappen. Drama weekend in Monaco, ondermaats weekend in Spanje en tot nu toe weer een ondermaats weekend.
quote:Op zondag 18 juni 2023 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max is het product van Jos. Stel je nu voor wat een zoon van Max voor racemonster kan worden
Maar jos krijgt al opmerkingen over kindermishandeling, die heeft hem echt gedrilld. Hoop het stiekem wel... mag zelfs een dochter zijn die iedereen op een hoop gaat rijden in f1quote:Op zondag 18 juni 2023 12:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max is het product van Jos. Stel je nu voor wat een zoon van Max voor racemonster kan worden
Max kan efficienter drillenquote:Op zondag 18 juni 2023 12:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Al had Max al gezegd dat hij zijn zoon niet zo zou drillen als Jos bij hem deed
In 2021 zat Verstappen dicht op Mercedes, maar Ferrari werd meestentijds op een rondje gereden. Hamilton en Verstappen hadden meestal een pitstop voorsprong op de nummer 3. Waar dat fabeltje vandaan komt dat het in die tijd dicht bij elkaar zat weet ik niet..quote:Op zondag 18 juni 2023 12:01 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ach die kunstmatige ingrepen hoeven ook weer niet. Ze moeten gewoon de regels eens 10 jaar hetzelfde houden, in 21 was merc ook nog het beste team maar RB zat dichtbij, ferrari had dat gat ook wel gedicht. Als in 2025 een team bij rb komt en we weer een gevecht hebben dan gooien ze het jaar erna weer de regels om met zeer grote kans op 1 dominant team.
Hoewel gezien Perez het vooral max is wat zo dominant is.
Allicht. Maar de vraag is of het dan ook een enorm talent wordtquote:
Dan hebben ze de banden niet opgewarmd door vol te remmen. Andere situatie.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:36 schreef Nober het volgende:
Dat stagionair laten lopen van de auto voor degene op de eerste startrij is altijd een heel groot probleem maar kennelijk geen enkel probleem wachtend op groene licht in de pitstraat tijdens de kwalificatie.
Heeft Alonso straks tegen drie generaties Verstappen geracetquote:Op zondag 18 juni 2023 12:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht. Maar de vraag is of het dan ook een enorm talent wordtIk hoop het van wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |