Terechtquote:Op zondag 18 juni 2023 00:49 schreef Peterselieman het volgende:
Sainz 3 plekken gridstraf
https://www.fia.com/sites(...)%20of%20Car%2010.pdf
Dat wordt wel eens tijd inderdaad.quote:Op zondag 18 juni 2023 07:31 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar zo word je nooit kampioen. Dan zeg je toch "ik kom nu naar binnen en je zorgt maar dat die banden klaar staan"?
1 straf voor meermaals hetzelfde in de weg rijden toch?quote:Op zondag 18 juni 2023 00:58 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
In zijn post race interview vond ik hem wel weer ouderwets aan het krengen.
Als je meermaals anderen in de weg zit zou ik niet een te grote waffel hebben, maar zou eerst eens naar mezelf kijken.
Gelukkig is de straf daar !
Denk wel een keer of 3 minimaal dus hij komt goed weg.quote:Op zondag 18 juni 2023 07:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
1 straf voor meermaals hetzelfde in de weg rijden toch?
Ik meen dat ik het meermaals heb gezien en er stond bij de laatste keer geen replay bij.
Inderdaad ja.quote:Op zondag 18 juni 2023 07:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk wel een keer of 3 minimaal dus hij komt goed weg.
quote:Op zondag 18 juni 2023 08:03 schreef Tarado het volgende:
Wel kut voor Hulkenberg, echt jammer.
[ afbeelding ]
Dus hij zat boven de deltatijd op het moment dat de rode vlag werd getoond (duh!) en hij heeft de rest van de ronde niet te hard gereden. Waarom geef je dan een straf?quote:Op zondag 18 juni 2023 08:03 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Eens, een waarschuwing was voldoende geweest maar ja zijn naam is geen Hamilberg.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dus hij zat boven de deltatijd op het moment dat de rode vlag werd getoond (duh!) en hij heeft de rest van de ronde niet te hard gereden. Waarom geef je dan een straf?
Ricciardo incoming om het seizoen af te maken? Schijnt nog steeds een RB-salaris te krijgen. Ik zou het wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:38 schreef Perox het volgende:
Je hebt gelijk die stoel moet dan wel opgevuld met een ander.
F1 cat is watching you making a pitstop.quote:
Matig weer ditquote:Op zondag 18 juni 2023 08:03 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Ja de regen had van mij ook wel wat langer mogen vallen, maar voor vanavond lijkt het vooralsnog ook droog te blijven.quote:
Op droog is Haas sowieso weer kansloos. Sitting duck voor de snellere jongens erachter.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja de regen had van mij ook wel wat langer mogen vallen, maar voor vanavond lijkt het vooralsnog ook droog te blijven.
Gratis podium voor de Mercs omdat de Ferrari's en Perez weer eens falen dusquote:Op zondag 18 juni 2023 09:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op droog is Haas sowieso weer kansloos. Sitting duck voor de snellere jongens erachter.
Perez moet zich wel snel weer oplappen. Drama weekend in Monaco, ondermaats weekend in Spanje en tot nu toe weer een ondermaats weekend.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gratis podium voor de Mercs omdat de Ferrari's en Perez weer eens falen dus
Ja sinds die heeft lopen roepen dat hij ook makkelijker wereldkampioen kon worden is die behoorlijk hard van zijn voetstuk gelazerd. Die moet zichzelf weer zien te herpakken en accepteren dat die de tweede rijder is.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Perez moet zich wel snel weer oplappen. Drama weekend in Monaco, ondermaats weekend in Spanje en tot nu toe weer een ondermaats weekend.
Sebastian Vettel schijnt ook weer bin RB betrokken te zijn, wellicht een WDC in elk stoeltje /s net zo onrealistisch als de rare wensgedachte dat Ricciardo gaat rijden, zijn allebei net als Coulthard showponys, en niks meer.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ricciardo incoming om het seizoen af te maken? Schijnt nog steeds een RB-salaris te krijgen. Ik zou het wel leuk vinden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |