Terechtquote:Op zondag 18 juni 2023 00:49 schreef Peterselieman het volgende:
Sainz 3 plekken gridstraf
https://www.fia.com/sites(...)%20of%20Car%2010.pdf
Dat wordt wel eens tijd inderdaad.quote:Op zondag 18 juni 2023 07:31 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, maar zo word je nooit kampioen. Dan zeg je toch "ik kom nu naar binnen en je zorgt maar dat die banden klaar staan"?
1 straf voor meermaals hetzelfde in de weg rijden toch?quote:Op zondag 18 juni 2023 00:58 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
In zijn post race interview vond ik hem wel weer ouderwets aan het krengen.
Als je meermaals anderen in de weg zit zou ik niet een te grote waffel hebben, maar zou eerst eens naar mezelf kijken.
Gelukkig is de straf daar !
Denk wel een keer of 3 minimaal dus hij komt goed weg.quote:Op zondag 18 juni 2023 07:48 schreef daNpy het volgende:
[..]
1 straf voor meermaals hetzelfde in de weg rijden toch?
Ik meen dat ik het meermaals heb gezien en er stond bij de laatste keer geen replay bij.
Inderdaad ja.quote:Op zondag 18 juni 2023 07:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk wel een keer of 3 minimaal dus hij komt goed weg.
quote:Op zondag 18 juni 2023 08:03 schreef Tarado het volgende:
Wel kut voor Hulkenberg, echt jammer.
[ afbeelding ]
Dus hij zat boven de deltatijd op het moment dat de rode vlag werd getoond (duh!) en hij heeft de rest van de ronde niet te hard gereden. Waarom geef je dan een straf?quote:Op zondag 18 juni 2023 08:03 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Eens, een waarschuwing was voldoende geweest maar ja zijn naam is geen Hamilberg.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dus hij zat boven de deltatijd op het moment dat de rode vlag werd getoond (duh!) en hij heeft de rest van de ronde niet te hard gereden. Waarom geef je dan een straf?
Ricciardo incoming om het seizoen af te maken? Schijnt nog steeds een RB-salaris te krijgen. Ik zou het wel leuk vinden.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 23:38 schreef Perox het volgende:
Je hebt gelijk die stoel moet dan wel opgevuld met een ander.
F1 cat is watching you making a pitstop.quote:
Matig weer ditquote:Op zondag 18 juni 2023 08:03 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ]
Ja de regen had van mij ook wel wat langer mogen vallen, maar voor vanavond lijkt het vooralsnog ook droog te blijven.quote:
Op droog is Haas sowieso weer kansloos. Sitting duck voor de snellere jongens erachter.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:17 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja de regen had van mij ook wel wat langer mogen vallen, maar voor vanavond lijkt het vooralsnog ook droog te blijven.
Gratis podium voor de Mercs omdat de Ferrari's en Perez weer eens falen dusquote:Op zondag 18 juni 2023 09:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Op droog is Haas sowieso weer kansloos. Sitting duck voor de snellere jongens erachter.
Perez moet zich wel snel weer oplappen. Drama weekend in Monaco, ondermaats weekend in Spanje en tot nu toe weer een ondermaats weekend.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gratis podium voor de Mercs omdat de Ferrari's en Perez weer eens falen dus
Ja sinds die heeft lopen roepen dat hij ook makkelijker wereldkampioen kon worden is die behoorlijk hard van zijn voetstuk gelazerd. Die moet zichzelf weer zien te herpakken en accepteren dat die de tweede rijder is.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Perez moet zich wel snel weer oplappen. Drama weekend in Monaco, ondermaats weekend in Spanje en tot nu toe weer een ondermaats weekend.
Sebastian Vettel schijnt ook weer bin RB betrokken te zijn, wellicht een WDC in elk stoeltje /s net zo onrealistisch als de rare wensgedachte dat Ricciardo gaat rijden, zijn allebei net als Coulthard showponys, en niks meer.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ricciardo incoming om het seizoen af te maken? Schijnt nog steeds een RB-salaris te krijgen. Ik zou het wel leuk vinden.![]()
Daarom ook drie gridposities in de volgende race terwijl hij eigenlijk 10 plekken nu had moeten krijgen.quote:Op zondag 18 juni 2023 08:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Eens, een waarschuwing was voldoende geweest maar ja zijn naam is geen Hamilberg.
Als ze minuten in de rij staan in de pitstraat zetten ze de motor uit en starten ze die vlak voor vertrek weer. Dit kan tegenwoordig dankzij de hybride systemen.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:36 schreef Nober het volgende:
Dat stagionair laten lopen van de auto voor degene op de eerste startrij is altijd een heel groot probleem maar kennelijk geen enkel probleem wachtend op groene licht in de pitstraat tijdens de kwalificatie.
Op de eerste startrij koelen de bandjes af en dat niet goed voor de grip tijdens de startquote:Op zondag 18 juni 2023 09:36 schreef Nober het volgende:
Dat stagionair laten lopen van de auto voor degene op de eerste startrij is altijd een heel groot probleem maar kennelijk geen enkel probleem wachtend op groene licht in de pitstraat tijdens de kwalificatie.
Vind jij. Ik heb van Ricciardo toch wel een hogere pet op dan van Perez.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:42 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Sebastian Vettel schijnt ook weer bin RB betrokken te zijn, wellicht een WDC in elk stoeltje /s net zo onrealistisch als de rare wensgedachte dat Ricciardo gaat rijden, zijn allebei net als Coulthard showponys, en niks meer.
Blijft lullig.quote:Op zondag 18 juni 2023 09:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daarom ook drie gridposities in de volgende race terwijl hij eigenlijk 10 plekken nu had moeten krijgen.
Nogal een verschil gezien de kwalifikatieuitslag.
Perez is momenteel wel matig maar ik meen dat Marko had gezegd dat Ricciardo in de simulator langzamer was, die heeft wel een jasje uitgedaan sinds zijn vertrek bij Red Bull.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Vind jij. Ik heb van Ricciardo toch wel een hogere pet op dan van Perez.
Van Marko heb ik ook niet zo'n hoge pet op (qua betrouwbaarheid van zijn uitspraken, dan).quote:Op zondag 18 juni 2023 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Perez is momenteel wel matig maar ik meen dat Marko had gezegd dat Ricciardo in de simulator langzamer was, die heeft wel een jasje uitgedaan sinds zijn vertrek bij Red Bull.
Ik hoop echt dat Mercedes om de oren wordt gereden vandaag.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:07 schreef Nattekat het volgende:
Hulkenberg en Sainz die een even zware straf krijgen gaat er bij mij niet echt in. Maar goed, geen Brit, dus logica zal wel kloppen.
quote:Op zondag 18 juni 2023 10:07 schreef Nattekat het volgende:
Hulkenberg en Sainz die een even zware straf krijgen gaat er bij mij niet echt in. Maar goed, geen Brit, dus logica zal wel kloppen.
Goed, je kan niet ontkennen dat Ricciardo veel ervaring heeft opgedaan de afgelopen twee jaar, met achteraan het veld rijdenquote:Op zondag 18 juni 2023 10:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Vind jij. Ik heb van Ricciardo toch wel een hogere pet op dan van Perez.
Oh, ik snap hem al, nu kunnen twee Britten een plek naar voor startenquote:Op zondag 18 juni 2023 10:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Mercedes om de oren wordt gereden vandaag.
Kap hier toch eens mee man, dit is zo irritant.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oh, ik snap hem al, nu kunnen twee Britten een plek naar voor starten
Elke ervaring is nuttig. Hij heeft nog steeds 2 GP-overwinningen meer op zijn naam staan dan Perez, die nu voor het 3de seizoen in een kampioenschapswinnende auto zit.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:13 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Goed, je kan niet ontkennen dat Ricciardo veel ervaring heeft opgedaan de afgelopen twee jaar, met achteraan het veld rijden
Seb heeft nog altijd 4 WDC's meer ervaring dan Daniel. dus volgens die logica gaat Vettel rijden.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:16 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Elke ervaring is nuttig. Hij heeft nog steeds 2 GP-overwinningen meer op zijn naam staan dan Perez, die nu voor het 3de seizoen in een kampioenschapswinnende auto zit.
Perez moet over zijn mentale knak heen. Ik hoop echt dat hij nu met focus helemaal naar voren rijdt en minstens een podium pakt.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:20 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Seb heeft nog altijd 4 WDC's meer ervaring dan Daniel. dus volgens die logica gaat Vettel rijden.
allang besprokenquote:Op zondag 18 juni 2023 08:20 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ricciardo incoming om het seizoen af te maken? Schijnt nog steeds een RB-salaris te krijgen. Ik zou het wel leuk vinden.![]()
Zou op droog wel gewoon moeten met die auto.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Perez moet over zijn mentale knak heen. Ik hoop echt dat hij nu met focus helemaal naar voren rijdt en minstens een podium pakt.
Ik vrees dat hij weer eens halverwege blijft steken en de handdoek in de ring gooit, terwijl Verstappen met dezelfde wagen een halve minuut los is van de nr2.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Perez moet over zijn mentale knak heen. Ik hoop echt dat hij nu met focus helemaal naar voren rijdt en minstens een podium pakt.
Maar Ricciardo heeft Vettel verslagen in zijn eerste seizoen bij Red Bull, dus hij is beter (als we toch onzin gaan uitkramen....).quote:Op zondag 18 juni 2023 10:20 schreef tripel7 het volgende:
Seb heeft nog altijd 4 WDC's meer ervaring dan Daniel. dus volgens die logica gaat Vettel rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |