Ric zag er slank uit bij Teddyquote:Op zondag 18 juni 2023 09:42 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Sebastian Vettel schijnt ook weer bin RB betrokken te zijn, wellicht een WDC in elk stoeltje /s net zo onrealistisch als de rare wensgedachte dat Ricciardo gaat rijden, zijn allebei net als Coulthard showponys, en niks meer.
Jij en Helmut?quote:
Daarom. Hij kan het wel degelijk.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou op droog wel gewoon moeten met die auto.
En dat moet Perez ook doen. P2 pakken om zijn zelfvertrouwen weer terug te krijgen en met ruime voorsprong de Mercedessen achter zich laten.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:27 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Ik vrees dat hij weer eens halverwege blijft steken en de handdoek in de ring gooit, terwijl Verstappen met dezelfde wagen een halve minuut los is van de nr2.
Nee maar hij flapt er weleens dingen uit die gewoon waar zijn, Ricciardo zei ook dat hij moest wennen dus het kan zijn dat het begin dit jaar was en dat hij nu weer up to speed is al is het dan virtueel.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Van Marko heb ik ook niet zo'n hoge pet op (qua betrouwbaarheid van zijn uitspraken, dan).
Ik las dat Verstappen met een low downforce voorvleugel reed gisteren ondanks de regen omdat de balans dan beter voor hem was, geen idee of Perez dat heeft gekopieerd maar zo niet dan zal het nog niet meevallen als het droog blijft want dat scheelt een kilometer of 3-4 op de rechte stukken zonder DRS.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom. Hij kan het wel degelijk.
[..]
En dat moet Perez ook doen. P2 pakken om zijn zelfvertrouwen weer terug te krijgen en met ruime voorsprong de Mercedessen achter zich laten.
Volgens mij is dat verhaal een beetje uit verband getrokken. Ricciardo was langzaam toen hij voor het eerst weer in de RBR sim ging rijden, had een andere rijstijl aangeleerd bij McLaren. Maar na enkele weken was dat wel weer eruit gereden.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Perez is momenteel wel matig maar ik meen dat Marko had gezegd dat Ricciardo in de simulator langzamer was, die heeft wel een jasje uitgedaan sinds zijn vertrek bij Red Bull.
Ricciardo en Verstappen hebben dezelfde voorkeur qua auto, Vettel is precies tegengesteld aan Verstappen, die kun je beter in zo'n Mclaren zetten waar Ricciardo mee worstelde.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Maar Ricciardo heeft Vettel verslagen in zijn eerste seizoen bij Red Bull, dus hij is beter (als we toch onzin gaan uitkramen....).
Manmanmanmanquote:Op zondag 18 juni 2023 10:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zo, heb ik nog iets gemist gisteravond?
Wat een kwali om te moeten missen.
Mietjes. Past wel weer bij het beeld dat ik van de gemiddelde Reddit mod heb.quote:Op zondag 18 juni 2023 00:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Is deels terug nadat de baas gedreigd heeft om de mods op de stakende subreddits te vervangen. En een hoop mods willen hun "powers" niet verliezen dus zijn ze nu weer open. Wat op zich apart is omdat reddit geen schade had van stakende subreddits volgens de baas.
Anyway ik ben nu geen mod meer op reddit omdat ik er helemaal klaar mee ben. Helaas heeft niet iedereen een ruggegraat. Ik had de chaos wel willen zien op de grotere subreddits als hele modteams ermee stoppen.
Daar ben ik het zeker mee eens.quote:Op zondag 18 juni 2023 10:41 schreef Weltschmerz het volgende:
Ricciardo en Verstappen hebben dezelfde voorkeur qua auto,
Gebeurde niets hoorquote:Op zondag 18 juni 2023 11:01 schreef Marcoss het volgende:
Ik dacht: even hier teruglezen voor eventuele straffen, maar het topic vloog gisteravond en vannacht wel echt alle kanten op
Wel zonde voor Hulk
"wij krijg Norris, en in ruil beloven we Daniel niet terug te sturen"quote:Op zondag 18 juni 2023 11:09 schreef Tekaschi het volgende:
RB moet gewoon Norris zien los te weken voor komend seizoen.
Ik weet niet of dat verstandig is. Hij zal zelf 1e rijder ambities hebben en of je daar als team beter van wordt? Ze zoeken vooral een tweede rijder die minder wisselvallig is en minder fouten maakt.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:09 schreef Tekaschi het volgende:
Wel benieuwd of de onderlinge relatie dan zo goed blijft of dat het Hamilton/Rosberg wordt..quote:Op zondag 18 juni 2023 11:09 schreef Tekaschi het volgende:
Blijft altijd een moeilijk verhaal om iemand te vinden die wel het talent en de skills heeft om mee te rijden in de top, maar niet de ambitie om te winnen.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:15 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat verstandig is. Hij zal zelf 1e rijder ambities hebben en of je daar als team beter van wordt? Ze zoeken vooral een tweede rijder die minder wisselvallig is en minder fouten maakt.
Je komt dan inderdaad op het niveau Bottas, Perez uit. Alleen was Bottas wel een stuk constanter dan Perez. Misschien toch Tsunoda een kans geven of wellicht Albon een tweede kans?quote:Op zondag 18 juni 2023 11:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Blijft altijd een moeilijk verhaal om iemand te vinden die wel het talent en de skills heeft om mee te rijden in de top, maar niet de ambitie om te winnen.
Iemand die kampioen wil worden moet niet naast Max gaan rijden. Wat dat betreft had Ricciardo wel gelijk toen hij vertrok.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:09 schreef Tekaschi het volgende:
Ligt eraan hoe goed norris echt is. Als hij max kan uitdagen zal het zeker knallen maar toch ook leuker voor ons als f1 kijkers. Ben team Max natuurlijk maar wat uitdaging maakt het een stuk leuker, enige zenuwen wat ik nu nog heb met de races is dat hij niet uitvalt.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel benieuwd of de onderlinge relatie dan zo goed blijft of dat het Hamilton/Rosberg wordt..
Perez is toch wel redelijk constant geweest de afgelopen 3 races. Iedere keer verneukte ie de kwalificatie.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:21 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je komt dan inderdaad op het niveau Bottas, Perez uit. Alleen was Bottas wel een stuk constanter dan Perez. Misschien toch Tsunoda een kans geven of wellicht Albon een tweede kans?
Als er iemand is die hem kan verslaan in dezelfde auto moet dat wel een hele goeie zijn, ik denk niet dat er momenteel iemand is die dat kan.quote:Op zondag 18 juni 2023 11:24 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe goed norris echt is. Als hij max kan uitdagen zal het zeker knallen maar toch ook leuker voor ons als f1 kijkers. Ben team Max natuurlijk maar wat uitdaging maakt het een stuk leuker, enige zenuwen wat ik nu nog heb met de races is dat hij niet uitvalt.
in ieder geval niet op regelmatige basisquote:Op zondag 18 juni 2023 11:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als er iemand is die hem kan verslaan in dezelfde auto moet dat wel een hele goeie zijn, ik denk niet dat er momenteel iemand is die dat kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |