https://www.hbomax.com/nl(...)ZD0Gkw4h8XSfmgEAAAfXquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:06 schreef derLudolf het volgende:
Welke? Heb de laatste tijd snel keren naar Der Alte gekeken.
Hopelijk niet ter plekkequote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:06 schreef Kreator het volgende:
Het goede nieuws is wel dat ik straks naar de osteopaat ga om gekraakt te worden. wellicht ontspant de darm dan ook meteen.
Mn anus heeft een flashback naar die keer dat ik 2 antibiotica kuren achter elkaar moest en hyperventileert nu en verstopt zich in zichzelf. Rip aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:01 schreef Kreator het volgende:
Die van mij is een beetje in de war. Eerst kon ik altijd koffie/sigaret --> poepen.
Maar ik rook niet meer en ik drink minder koffie.
Nu had ik week antibiotica en was alles fucked, 9 keer per dag buikpijn. Nu weer probiotica en hoef ik helemaal niet meer maar heb ik wel een dikkere buik dan Peter Gillis.
Nu moet ik wellicht vandaag op mijn werk poepen, maar dat is echt minder prettig dan thuis.
Doet me denken aan toen we de muur naast de commode opnieuw moesten witten toen ons zoontje buikgriep had gehadquote:
Yakult is voor mij net als fentanyl.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mn anus heeft een flashback naar die keer dat ik 2 antibiotica kuren achter elkaar moest en hyperventileert nu en verstopt zich in zichzelf. Rip aan de nabestaanden.
Ik ben maar een paar yakult per dag gaan drinken en een paar keer gaan roken bij de ochtendkoffie. Maar ik kan af en toe roken en af en toe yakult drinken zonder gelijk weer verslaafd te zijn.
Doe ik ook af en toe casual om de werkdag door te komenquote:
Yakult....of fentanyl?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Doe ik ook af en toe casual om de werkdag door te komen
Jaquote:
Ik probeer het echt voor na de lunch te houden, anders krijg je zo'n lunchdip. Al helpt Coke daar ook wel tegen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Doe ik ook af en toe casual om de werkdag door te komen
Wanneer???quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:24 schreef Kreator het volgende:
Ik heb trouwens echt GROOTS (met een harde G) nieuws, maar daar kom ik nog op terug.
#cliffhanger.
Je bent serieus de tweede in een half uur tijd die dit flikt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:24 schreef Kreator het volgende:
Ik heb trouwens echt GROOTS (met een harde G) nieuws, maar daar kom ik nog op terug.
#cliffhanger.
Ja kut is dat. Ik haat die mensen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je bent serieus de tweede in een half uur tijd die dit flikt.
Dus het omgekeerde van dit?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:24 schreef Kreator het volgende:
#cliffhanger.
kiwi!!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn stoelgang is er al een paar dagen niet. Mijn lijnzaad was op, dan is niet/weinig/onregelmatig poepen het gevolg. Straks heb ik eindelijk weer lijnzaad bij het ontbijt dus het komt vast wel weer goed.
Ik moet altijd om 10 uur s ochtends. Dus moet wel op het werk. Meestal best ok qua schoonheid. Soms alleen het wc papier op, dat je dan weer van zolder moet halen. Maar dat zie je dan net te laat…quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:40 schreef Kreator het volgende:
Op je werk poepen zou eigenlijk alleen in noodgevallen moeten. Het valt me ook altijd wel op dat mensen op hun werk smerig zijn. Thuis laat je de strepen toch ook niet de pot zitten? Ik kan er niet bij dat je dat fatsoen mist.
Ja, grapje.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:06 schreef AnneX het volgende:
Shocking!
Heb ik gelukkig de echte nog gezien. Op schoolreis.
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:06 schreef AnneX het volgende:
Shocking!
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:06 schreef AnneX het volgende:
Shocking!
[ twitter ]
Lekkerquote:
En dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik moet altijd om 10 uur s ochtends. Dus moet wel op het werk. Meestal best ok qua schoonheid. Soms alleen het wc papier op, dat je dan weer van zolder moet halen. Maar dat zie je dan net te laat…
Ging net primaquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:13 schreef Kreator het volgende:
Morge.Hoe is het vandaag met jullie stoelgang.
Als je moet dan moet je. Dat houd ik niet op, tenzij zo'n RVS Autobahn wcquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geloof ik nog nooit op mijn werk gepoept.
Die Serway toiletten zijn helaas ook vaak niet meer wat ze geweest zijnquote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je moet dan moet je. Dat houd ik niet op, tenzij zo'n RVS Autobahn wc![]()
Hoewel, dan kak ik wel in de bosjes
Macdonalds is meestal wel redelijkquote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die Serway toiletten zijn helaas ook vaak niet meer wat ze geweest zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet mijn net, is van een boer die te lui is om het op te ruimen.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Wat ken jij voor mensen?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je bent serieus de tweede in een half uur tijd die dit flikt.
Snuit lijkt gewoon onder een pluk gras te liggen?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Lijkt of de snuit er af ligt.
Verder is dode dieren laten liggen goed voor de natuur, aas eters als Kraaiachtigen, vossen, grote roofvogels
Arm beest.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Snuit lijkt gewoon onder een pluk gras te liggen?
Dier zit verstrikt met zijn nek in een net (afrastering voor schapen ed) vastgedraaid, is gestikt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:00 schreef sigme het volgende:
Matige dagPas op met aannames, meestal worden die hier niet getolereerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet mijn net, is van een boer die te lui is om het op te ruimen.
[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 16-06-2023 12:56:18 ]Kranplätze müssen verdichtet sein
Oops.quote:
Reequote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:07 schreef gcjoel het volgende:
Hertje
Hier liep er laatst ineens een
We zitten niet echt bij bos of iets dus had het niet verwacht hier. Gelukkig hond aan de lijn toevallig.
Efeze is wel heel tofquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oops.
In my defense…de grootste opgraving Efeze, Turkije, bleek dus (deels) nagebouwd.
Kwetsbare stukken stonden in het museum.
Het was wel een geweldige excursie met gids voor ons beiden een middag lang in de bloedhitte. Nu hoeven wij nooit meer naar een opgraving.
Kangoeroesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:47 schreef Barreltje het volgende:
Hertje ree ..![]()
Wij halen binnenkort het hek om het grote veld weg.. het hek bestaat nu uit 2 ijzeren draden, dus geen verstikkings gevaar..![]()
Tevens had ik bezoek gister bij het maaien (of kwam ik nou op bezoek)
[ afbeelding ]
Hadden alle hondenbezitters dat fatsoen maar.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:41 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Daar ik 2 jachthonden heb, lopen die altijd aan de lijn.
Tijdje geleden pakje ik mij n fiets uit de schuur, liep daarachter een stel met twee enorme honden die ze liepen schijten op de stoep (op het randje van een grasveld). Ze ruimden niets op, en ik heb alleen maar gekeken, zei niets, keek alleen maar. En ik kreeg met toch een scheldpartij over me heen, ik bleef kijken en hoe langer is zwweg en keek hoe kwader ze werden, was best komisch.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hadden alle hondenbezitters dat fatsoen maar.
En een schep bij zich.
Heb volgens mij ook geen punten gescoord bij nieuwe buren van m'n broertje. Die lieten de hond ook ergens schijten.
"Hier in *Insert naam dorp* ruimen we hondenstront gewoon op"
Duimen staan aanquote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:31 schreef Sarabi het volgende:
Zometeen weer op controle bij de dierenarts. Hopelijk is de waarde deze keer genoeg gezakt om te kunnen meten.
Ik hoop dat jullie controle net zo goed is als die van Piep gisteren. Ze reageert zo goed op haar injectie tegen artrose dat we nu gaan proberen om het nog een week te rekken. Officieel is elke 4 weken, dat rekten we naar 30 dagen, toen naar 5 weken en nu dus 6 weken.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:31 schreef Sarabi het volgende:
Zometeen weer op controle bij de dierenarts. Hopelijk is de waarde deze keer genoeg gezakt om te kunnen meten.
Da’s ook mooi nieuws. Liggen Piep en Hans nog steeds dicht bij elkaar of was dat die ene zonnestraal?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie controle net zo goed is als die van Piep gisteren. Ze reageert zo goed op haar injectie tegen artrose dat we nu gaan proberen om het nog een week te rekken. Officieel is elke 4 weken, dat rekten we naar 30 dagen, toen naar 5 weken en nu dus 6 weken.
Ze woog hetzelfde als vorige keer. Toen was ze in 5 weken tijd 4 ons afgevallen dus stabiel is al goede winst.
Wat goed!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie controle net zo goed is als die van Piep gisteren. Ze reageert zo goed op haar injectie tegen artrose dat we nu gaan proberen om het nog een week te rekken. Officieel is elke 4 weken, dat rekten we naar 30 dagen, toen naar 5 weken en nu dus 6 weken.
Ze woog hetzelfde als vorige keer. Toen was ze in 5 weken tijd 4 ons afgevallen dus stabiel is al goede winst.
Liefquote:Op vrijdag 16 juni 2023 15:03 schreef sigme het volgende:
De ree was gestikt. Ik heb het losgewurmd uit het net en een endje verderop neergelegd, want langs dit pad lopen best veel mensen en vrijwel allemaal met hond (en het ree had wat bloed aan de kop, had de onderkant kin opengescheurd aan dat rotnet.
Daarna de lokale valwildcoordinator gebeld en hij heeft het ree een uurtje later opgehaald.
Daarna opgevraagd wie er bij dat land hoort, boer gebeld, die reageerde op mijn melding 'er heeft zich een ree verstrikt in jouw net'. (verder had ik nog bijna niks gezegd) aanvallend verdedigend (wat kan ik daaraan doen en ik ben niet verplicht net op te ruimen en ik moet wel tegen de wolven). Dat laatste is echt heel komisch; dat net staat langs 1 van de 4 zijden van dat weiland...
Maar ik heb hem niet aangevallen, enkel gezegd het net nu los in z'n wei ligt, en dat is productiegras, dus dat hij dat net moet opruimen voordat hij gaat maaien. Dat was lief van me, zei hij (ik moest gelijk aan @:kaatje1 denken, met z'n 'lief').
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:37 schreef Sarabi het volgende:
De waarde was helemaal goedhad de DA en wij eigenlijk nog niet verwacht. Dus nu minder insuline spuiten en kijken hoe we het stabiel krijgen.
Nu maak ik me wel meteen zorgen om een hypo![]()
Dit is een vrijwel dagelijks terugkerend fenomeen. Ze liggen zelfs bijna elke ochtend samen bij me op bed. En nu met de warmte hele dagen in dezelfde ruimte want daar is het het warmst. Sinds Piep geen pijn meer heeft en haar nieren het beter doen, heeft ze niets meer om chagrijnig over te zijn. Het is echt een wonder dat het na 2,5 jaar toch nog goed gekomen is.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 14:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s ook mooi nieuws. Liggen Piep en Hans nog steeds dicht bij elkaar of was dat die ene zonnestraal?
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:37 schreef Sarabi het volgende:
De waarde was helemaal goedhad de DA en wij eigenlijk nog niet verwacht. Dus nu minder insuline spuiten en kijken hoe we het stabiel krijgen.
Nu maak ik me wel meteen zorgen om een hypo![]()
Dat is inderdaad verteldquote:Op vrijdag 16 juni 2023 17:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Alleen insuline spuiten als poezenbeest gegeten heeft. Maarc dat is je vast al verteld![]()
Je zou kunnen overwegen/overleggen om een glucosemeter aan te schaffen (kosten niet zoveel) maar kan me voorstellen dat dat nog wel even een stap te ver is. (Moet je met een iets groter naaldje in z’n oor prikken voor een druppel bloed)
Oh ja wij kochten ook aspergesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit is een vrijwel dagelijks terugkerend fenomeen. Ze liggen zelfs bijna elke ochtend samen bij me op bed. En nu met de warmte hele dagen in dezelfde ruimte want daar is het het warmst. Sinds Piep geen pijn meer heeft en haar nieren het beter doen, heeft ze niets meer om chagrijnig over te zijn. Het is echt een wonder dat het na 2,5 jaar toch nog goed gekomen is.
[..]![]()
Ik vergeet ook steeds eente doen voor Kaatje die wint van haar schouder
![]()
Tevens eenvoor de 2 kilo asperges die ik net kocht.
En eenvoor de boer en zijn smoesjes. Lief
Ijsje al op en een aardbeien milkshake van verse aardbeien uit de tuin. Dus koken moet zo welquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:11 schreef AnneX het volgende:
Totaal geen puf om te gaan koken…en jullie?
Denk dat ik maar eerst een ijsje pak.
Heb kapsalon laten komenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:11 schreef AnneX het volgende:
Ik heb gewoon gekooktquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:11 schreef AnneX het volgende:
Denk dat ik maar eerst een ijsje pak.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:46 schreef Jan_Onderwater het volgende:
net terug van de Makro, straks lekker Grieks in Kleve, eten bedoel ik.
quote:Op woensdag 22 juni 2022 12:55 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja hè
Geschikt voor alles.
Laat er alleen niet je voeten mee masseren. Je glijdt nog weken uit op de houten vloer, al trok je sokken aan voor je naar bed ging
In het Duits is "Frans" behalve een taal, ook pijpen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeel lang geleden las ik eens een boekie waarvan een deel van plot uiteindelijk was dat 'Grieks' helemaal geen standje is.
Ik had het ook best nog eens willen vertellenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:51 schreef sigme het volgende:
Dat doet me er aan denken, ik zocht welk merk glijmiddel hier eens bejubeld was in de SC. De meeste zoektermen liepen dood maar toen dacht ik aan Vanyels voeten en bingo.
[..]
Dit doet me denken aan Oom Oswald. Geen idee of dat het boek was. Maar Oom Oswald is hoe dan ook geweldig.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeel lang geleden las ik eens een boekie waarvan een deel van plot uiteindelijk was dat 'Grieks' helemaal geen standje is.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
In het Duits is "Frans" behalve een taal, ook pijpen.
"Ik kan uitstekend Frans" om er dan droog achteraan te zeggen, die taal blijft lastig.
Zo vroeg ik een collega recent restaurant aanbevelingen in Stuttgart.
Hij, Hou je van Grieks?
Ik, ja, en het eten is ook niet slecht.
Koffie spoot uit zijn neus.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan Oom Oswald. Geen idee of dat het boek was. Maar Oom Oswald is hoe dan ook geweldig.
Wij gebruiken sinds een jaartje de groene tube glijmiddel van Kruidvats eigen merk. Geweldig spulDat had ik jaren eerder willen ontdekken.
Pjurquote:
Nee, die Oom Oswald, al had ik naam & schrijver nooit kunnen ophoesten, heb ik ongeveer net zo lang geleden ook eens gelezen - ik herkende de wikipediabeschrijving. Uit dat boek heb ik het woord ' semen' opgedaan, wat helaas toch afgekeurd werd bij een potje scrabble. Wat is een geheugen toch een raar dingquote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan Oom Oswald. Geen idee of dat het boek was. Maar Oom Oswald is hoe dan ook geweldig.
Wij gebruiken sinds een jaartje de groene tube glijmiddel van Kruidvats eigen merk. Geweldig spulDat had ik jaren eerder willen ontdekken.
Ja, een post van jou er over kwam ik ook tegen, zonder naam van het artikel maar met een link (naar een swingerswebwinkelquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:20 schreef Syrena het volgende:
[..]
PjurErodome nog steeds dankbaar voor de tip indertijd
Jij hebt nog wat ontdekkenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:35 schreef derLudolf het volgende:
Met mevrouw de Litouwer nog nooit hoeven gebruiken
Ik was dus van plan later dit jaar een roadtrip te doen. Eens voorgesteld of ze niet een tijdje rust wou na de zomervakantie met vier kinderen. Daar had ze wel oren naar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nieuwe crankset, cassette en ketting zitten er op. De oude cassette los halen was nog wel een uitdaging. Dat ding dient met 40Nm vast gezet te worden. Ik ben blij dat ik professioneel gereedschap heb. Dat ding zat goed vast.
Morgen even een klein test rondje. Zondag rondje vaderdag.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Oh ik dacht omdat het was omdat ik zo woest aantrekkelijk wasquote:
Over jouw woeste aantrekkelijkheid kan ik niet oordelen, maar ik doelde eigenlijk op andere.. euh… manieren van de liefde bedrijven waarvoor je glijmiddel nodig zou kunnen hebbenquote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ik dacht omdat het was omdat ik zo woest aantrekkelijk was
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Over jouw woeste aantrekkelijkheid kan ik niet oordelen, maar ik doelde eigenlijk op andere.. euh… manieren van de liefde bedrijven waarvoor je glijmiddel nodig zou kunnen hebben
SPOILER: tmi?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:30 schreef derLudolf het volgende:
[..]Ooit gezien wat er qua grootte uit kan komen ?SPOILER: tmi?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar spanning/angst kan zelf je pink belemmeren. Vandaar ook de Pjur![]()
Ben je dement aan het worden? Dit grapje heb je al zeker 10 keer verteld hier.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 18:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
In het Duits is "Frans" behalve een taal, ook pijpen.
"Ik kan uitstekend Frans" om er dan droog achteraan te zeggen, die taal blijft lastig.
Zo vroeg ik een collega recent restaurant aanbevelingen in Stuttgart.
Hij, Hou je van Grieks?
Ik, ja, en het eten is ook niet slecht.
Koffie spoot uit zijn neus.
De binnenvoering smeren met silicone. Is de volgende dag ook een gesmeerde stoelgang.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ooit gezien wat er qua grootte uit kan komen ?![]()
Maar spanning/angst kan zelf je pink belemmeren. Vandaar ook de Pjur
Ik blijf de grap dan ook dankbaar melken, nieuwe ronde, nieuwe kansen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 20:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ben je dement aan het worden? Dit grapje heb je al zeker 10 keer verteld hier.
Tayberry?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het bessenfeest is hier ook begonnen![]()
[ afbeelding ]
Mogelijk. Een braambos in elk geval. Ik weet even niet meer welke waar staat. Ik heb er drie plus een braam. Twee van de vier zijn enorm, de andere twee zijn nog heel klein.quote:
Hebben jullie ook een moerbei staan? Da’s ook zo lekkerquote:Op vrijdag 16 juni 2023 22:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mogelijk. Een braambos in elk geval. Ik weet even niet meer welke waar staat. Ik heb er drie plus een braam. Twee van de vier zijn enorm, de andere twee zijn nog heel klein.
Week if wat geleden dus weer misgegaan he.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 19:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, een post van jou er over kwam ik ook tegen, zonder naam van het artikel maar met een link (naar een swingerswebwinkel) Die link was dood dus dat hielp me niet verder, moest ik toch op zoek naar Vanyels voeten.
Dikke bonusquote:Op vrijdag 16 juni 2023 21:03 schreef z80 het volgende:
[..]
De binnenvoering smeren met silicone. Is de volgende dag ook een gesmeerde stoelgang.
quote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:21 schreef yinu het volgende:
Wakker worden bij het geluid van een kokhalzende kat die dreigt over het bed te kotsen. Proberen de kat van het bed te verwijderen. Waardoor de kat zich heftig verzet en achterwaarts projectielkotst en er kots zit op de muur, de vloer, en tussen het matras en het bed. En toch op het bed.![]()
Daar was toch een topic over?
Belangrijkste is de Dutch Mountain Trail aflopen. Nog van Vaals naar Maastricht in drie etappes.quote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:18 schreef AnneX het volgende:
(Niet) lekker lezen bij overdenken van boodsch.lijstje voor bbq vanmiddag.
Veel plezier @:borisz In Aken is een boekenwinkel in een kerk.
Gewoon als belevenis. En dwalen in en wandelen rond Rolduc is ook bijzonder.
Wat staat er op jouw lijstje?
Vriend van mij had schoonouders uit noord engeland overquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Belangrijkste is de Dutch Mountain Trail aflopen. Nog van Vaals naar Maastricht in drie etappes.
En daarna op twee ook wel dagje Aken. Ken die stad totaal niet. Ja weet van de Dom en Alemannia is de plaatselijke FC. Maar meer niet ![]()
F&F / Kattenkots - een kleine analysequote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:21 schreef yinu het volgende:
Wakker worden bij het geluid van een kokhalzende kat die dreigt over het bed te kotsen. Proberen de kat van het bed te verwijderen. Waardoor de kat zich heftig verzet en achterwaarts projectielkotst en er kots zit op de muur, de vloer, en tussen het matras en het bed. En toch op het bed.![]()
One job...quote:Op zaterdag 17 juni 2023 10:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
F&F / Kattenkots - een kleine analyse
Sterkte met de opruim
Ik hoorde hier al een paar dagen af en toe een PIEP! Maar mijn (naar nu blijkt faal)katten reageerden er niet echt op. Net een mandje opzij gezet… Piep zei de muis en rende weg. Ugh.
Naar het schijnt is het ook niet op dezelfde dag gebouwd als Kölnquote:Op zaterdag 17 juni 2023 09:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Belangrijkste is de Dutch Mountain Trail aflopen. Nog van Vaals naar Maastricht in drie etappes.
En daarna op twee ook wel dagje Aken. Ken die stad totaal niet. Ja weet van de Dom en Alemannia is de plaatselijke FC. Maar meer niet ![]()
Dieren op slaapkamersquote:Op zaterdag 17 juni 2023 08:21 schreef yinu het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |