Als je moet dan moet je. Dat houd ik niet op, tenzij zo'n RVS Autobahn wcquote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geloof ik nog nooit op mijn werk gepoept.
Die Serway toiletten zijn helaas ook vaak niet meer wat ze geweest zijnquote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als je moet dan moet je. Dat houd ik niet op, tenzij zo'n RVS Autobahn wc![]()
Hoewel, dan kak ik wel in de bosjes
Macdonalds is meestal wel redelijkquote:Op vrijdag 16 juni 2023 11:41 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Die Serway toiletten zijn helaas ook vaak niet meer wat ze geweest zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet mijn net, is van een boer die te lui is om het op te ruimen.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Wat ken jij voor mensen?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je bent serieus de tweede in een half uur tijd die dit flikt.
Snuit lijkt gewoon onder een pluk gras te liggen?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Lijkt of de snuit er af ligt.
Verder is dode dieren laten liggen goed voor de natuur, aas eters als Kraaiachtigen, vossen, grote roofvogels
Arm beest.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:29 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Snuit lijkt gewoon onder een pluk gras te liggen?
Dier zit verstrikt met zijn nek in een net (afrastering voor schapen ed) vastgedraaid, is gestikt.
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 12:00 schreef sigme het volgende:
Matige dagPas op met aannames, meestal worden die hier niet getolereerd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet mijn net, is van een boer die te lui is om het op te ruimen.
[ Bericht 0% gewijzigd door derLudolf op 16-06-2023 12:56:18 ]Kranplätze müssen verdichtet sein
Oops.quote:
Reequote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:07 schreef gcjoel het volgende:
Hertje
Hier liep er laatst ineens een
We zitten niet echt bij bos of iets dus had het niet verwacht hier. Gelukkig hond aan de lijn toevallig.
Efeze is wel heel tofquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oops.
In my defense…de grootste opgraving Efeze, Turkije, bleek dus (deels) nagebouwd.
Kwetsbare stukken stonden in het museum.
Het was wel een geweldige excursie met gids voor ons beiden een middag lang in de bloedhitte. Nu hoeven wij nooit meer naar een opgraving.
Kangoeroesquote:Op vrijdag 16 juni 2023 13:47 schreef Barreltje het volgende:
Hertje ree ..![]()
Wij halen binnenkort het hek om het grote veld weg.. het hek bestaat nu uit 2 ijzeren draden, dus geen verstikkings gevaar..![]()
Tevens had ik bezoek gister bij het maaien (of kwam ik nou op bezoek)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |