https://www.hbomax.com/nl(...)ZD0Gkw4h8XSfmgEAAAfXquote:Op vrijdag 16 juni 2023 00:06 schreef derLudolf het volgende:
Welke? Heb de laatste tijd snel keren naar Der Alte gekeken.
Hopelijk niet ter plekkequote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:06 schreef Kreator het volgende:
Het goede nieuws is wel dat ik straks naar de osteopaat ga om gekraakt te worden. wellicht ontspant de darm dan ook meteen.
Mn anus heeft een flashback naar die keer dat ik 2 antibiotica kuren achter elkaar moest en hyperventileert nu en verstopt zich in zichzelf. Rip aan de nabestaanden.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:01 schreef Kreator het volgende:
Die van mij is een beetje in de war. Eerst kon ik altijd koffie/sigaret --> poepen.
Maar ik rook niet meer en ik drink minder koffie.
Nu had ik week antibiotica en was alles fucked, 9 keer per dag buikpijn. Nu weer probiotica en hoef ik helemaal niet meer maar heb ik wel een dikkere buik dan Peter Gillis.
Nu moet ik wellicht vandaag op mijn werk poepen, maar dat is echt minder prettig dan thuis.
Doet me denken aan toen we de muur naast de commode opnieuw moesten witten toen ons zoontje buikgriep had gehadquote:
Yakult is voor mij net als fentanyl.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Mn anus heeft een flashback naar die keer dat ik 2 antibiotica kuren achter elkaar moest en hyperventileert nu en verstopt zich in zichzelf. Rip aan de nabestaanden.
Ik ben maar een paar yakult per dag gaan drinken en een paar keer gaan roken bij de ochtendkoffie. Maar ik kan af en toe roken en af en toe yakult drinken zonder gelijk weer verslaafd te zijn.
Doe ik ook af en toe casual om de werkdag door te komenquote:
Yakult....of fentanyl?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Doe ik ook af en toe casual om de werkdag door te komen
Jaquote:
Ik probeer het echt voor na de lunch te houden, anders krijg je zo'n lunchdip. Al helpt Coke daar ook wel tegen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Doe ik ook af en toe casual om de werkdag door te komen
Wanneer???quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:24 schreef Kreator het volgende:
Ik heb trouwens echt GROOTS (met een harde G) nieuws, maar daar kom ik nog op terug.
#cliffhanger.
Je bent serieus de tweede in een half uur tijd die dit flikt.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:24 schreef Kreator het volgende:
Ik heb trouwens echt GROOTS (met een harde G) nieuws, maar daar kom ik nog op terug.
#cliffhanger.
Ja kut is dat. Ik haat die mensen.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je bent serieus de tweede in een half uur tijd die dit flikt.
Dus het omgekeerde van dit?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:24 schreef Kreator het volgende:
#cliffhanger.
kiwi!!quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn stoelgang is er al een paar dagen niet. Mijn lijnzaad was op, dan is niet/weinig/onregelmatig poepen het gevolg. Straks heb ik eindelijk weer lijnzaad bij het ontbijt dus het komt vast wel weer goed.
Ik moet altijd om 10 uur s ochtends. Dus moet wel op het werk. Meestal best ok qua schoonheid. Soms alleen het wc papier op, dat je dan weer van zolder moet halen. Maar dat zie je dan net te laat…quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:40 schreef Kreator het volgende:
Op je werk poepen zou eigenlijk alleen in noodgevallen moeten. Het valt me ook altijd wel op dat mensen op hun werk smerig zijn. Thuis laat je de strepen toch ook niet de pot zitten? Ik kan er niet bij dat je dat fatsoen mist.
Ja, grapje.quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:06 schreef AnneX het volgende:
Shocking!
Heb ik gelukkig de echte nog gezien. Op schoolreis.
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:06 schreef AnneX het volgende:
Shocking!
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 16 juni 2023 10:06 schreef AnneX het volgende:
Shocking!
[ twitter ]
Lekkerquote:
En dan?quote:Op vrijdag 16 juni 2023 09:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik moet altijd om 10 uur s ochtends. Dus moet wel op het werk. Meestal best ok qua schoonheid. Soms alleen het wc papier op, dat je dan weer van zolder moet halen. Maar dat zie je dan net te laat…
Ging net primaquote:Op vrijdag 16 juni 2023 08:13 schreef Kreator het volgende:
Morge.Hoe is het vandaag met jullie stoelgang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |